Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
EV - autonomie autostrada, 130 km/h
#55
Posted 05 December 2021 - 20:00
#56
Posted 05 December 2021 - 20:06
radu103, on 05 decembrie 2021 - 20:00, said: Nu se chinuie deloc, la viteze mari sunt mult mai silentioase, mai confortabile si mai sportive decat ceva din aceiasi clasa cu motor de tractor sau de drujba |
#57
Posted 05 December 2021 - 20:11
#58
Posted 05 December 2021 - 20:12
Ce înțelegi cu viteze mari, id4 gtx incepe de la 53k și e limitat la 180...eu am mers 190 cu Logan 0.9 ...un pic la vale. Benzinara mea accelerează chiar bine după 180-260 fiind mult mai ieftina decât o electrica.
Cum ai vrea sa fie mai sportive când au o tona in plus fata de o benzinara de putere similară? Electricele după 200 își cam pierd vlaga, deja daca le compari cu benzinare similare și-o iau rău. Și apoi mai e problema termica,electricele se supraîncălzesc. Tesla a avut ce lucra câțiva ani la Plaid să îl facă să reziste 8 minute/20 km in viteza sa poata avea recordul pe Nurburgring iar Plaid a ajuns sa fie radical diferita fata de o Tesla normala. La electrice se încălzește bateria și își pierd după vlaga tare, intra bateria in protecție. Până și Taycan se lovește de problema supraîncălzirii. Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 20:20. |
#59
Posted 05 December 2021 - 20:14
DarthBane, on 05 decembrie 2021 - 19:42, said:
nu chinui nici un motor ICE că să l aduci in platoul de cuplu maxim, să fie serioși. Pe de altă parte, pe autostradă EV se cam chinuie. PS - si mai ales sa nu scriem prostii ca "ne ride lumea" Edited by adrian_r5, 05 December 2021 - 20:15. |
#60
Posted 05 December 2021 - 20:33
Pai de ce sa nu comparam, sunt EV-uri care încet încet o să se apropie de performanta benzinarelor. Eu de abia aștept să văd cum o sa rezolve problema managementului termic noul Tesla Roadster. Sunt deja hypercaruri electrice dar alea rezolva parțial problema aruncând cu milioanele de euro și tot nu le iese la modul pe distanță mare.
Momentan electricele nu fac fata la un trackday, își dau duhul cu mult înaintea celor 20 de minute ale unei sesiuni iar greutatea imensa e horror pt frane și anvelope. Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 20:35. |
#61
Posted 05 December 2021 - 21:26
Franarea la electrice este din motor (franare regenerativa), EV se conduce mult cu o singura pedala (unele au si padele pe volan pentru reglarea intensitatii franarii). Doar la urgente se foloseste pedala de frâna.
Pe de alta parte da, electricele la viteze mari nu mai au “vlaga”, e adevarat. Depinde ce vrei de la o masina pana la urma, fiecare are avantaje si dezavantaje. Edited by Fujitsu, 05 December 2021 - 21:27. |
#62
Posted 05 December 2021 - 21:32
Aici vorbesc de frânarea sportivă, când franezi cu toată puterea mașinii, și orice i-ai face nu schimba treaba că mașina are 2.2 tone. Vad că și Plaid se confrunta cu problema asta și singura soluție e sa...o lași mai moale. https://teslamotorsc...warning.236883/
Vad că și acolo lumea a concluzionat acceleasi chestii ca și mine. https://teslamotorsc...errible.244778/ Și aici e vorba de Plaid, care deja e OZN fata de alea normale. Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 21:38. |
#63
Posted 05 December 2021 - 21:34
Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 21:26, said:
Franarea la electrice este din motor (franare regenerativa), EV se conduce mult cu o singura pedala (unele au si padele pe volan pentru reglarea intensitatii franarii). Doar la urgente se foloseste pedala de frâna. Pe de alta parte da, electricele la viteze mari nu mai au “vlaga”, e adevarat. Depinde ce vrei de la o masina pana la urma, fiecare are avantaje si dezavantaje. |
#64
Posted 05 December 2021 - 21:59
SpeedDemon, on 05 decembrie 2021 - 21:32, said:
Aici vorbesc de frânarea sportivă, când franezi cu toată puterea mașinii… Deci, ai de unde alege EV si in domeniul asta. |
|
#65
Posted 06 December 2021 - 01:06
Dintre tesle, S LR are declarat peste 600 km, putin mai mult decat Plaid, dar tot p-acolo. Model 3 LR are declarat vreo 560 km, iar performance vreo 500 km.
Probabil pe autostrada ar trebui sa atinga minim 400 km cele long range, probabil spre 450. Din toate testele pe care le-am vazut cu maximum range, inclusiv vs EQS si R-Tron, Tesla au avut cam cel mai mare range. Iar despre viteze de peste 200 km/h, mi se pare destul de irelevant pentru 99% din cumparatori, mai ales in Romania. Daca-ti pasa de asa ceva, nu cauti electrice, sau te uiti la Plaid care se descurca binisor din ce-am vazut. Iar daca iei electrica pentru drumuri lungi, ar trebui sa te intereseze mai mult reteaua de chargere, unde Tesla e rege si in Europa. Pana si in Romania avem deja spre 10 chargere parca, dintre care vreo 6 superchargere. Din tot ce-am citit si am sapat despre full EV, probabil un Model 3 Long Range e cel mai eficient pret/calitate daca te intereseaza si road trips. |
#66
Posted 06 December 2021 - 02:25
#67
Posted 06 December 2021 - 02:31
Banuiesc ca model X long range, care-i rated la fel ca model 3, daca nu chiar putin mai bine. Daca nici 18 cm nu-s destul... nu stiu. Cybertruck?
|
#68
Posted 06 December 2021 - 07:14
#69
Posted 06 December 2021 - 07:43
Cel mai lung drum al meu a fost vreo 25 ore, pana in vestul Europei, doar cu cateva pauze de alimentare de 5-10 minute. Cu un EV, ajungeam in 2-3 zile acasa. Cu unul foarte scump, adica, unul normal iesea din discutie. Deci cam greu sa le compar...
Faza cu economia in exploatare e o teapa initiala, de fapt scopul e sa aduca 90% din soferi la bicicleta. |
|
#70
Posted 06 December 2021 - 08:07
@TehCube - orice SUV EV consuma de rupe.
Model X la 130 km/h ai consum ± 30 kw/100 km, deci Range putin peste 250 km La fel, garda la sol, e adesea o iluzie. La EV e mai mica. SUC un Romania avem foarte putine (5) si in 2022 nu e planificat nimic nou in Romania. Tesla a promis avant, apoi s-a potolit. Reprezententa Tesla e varza, SUC adio, prostii rezerva ca e ieftin. Service TEsla nu exista, casuta de email e plina, telefonul e scos din priza. |
#71
Posted 06 December 2021 - 08:33
DarthBane, on 06 decembrie 2021 - 07:14, said:
Acel PS a fost o încercare nereușită de a părea isteț ? DarthBane, on 06 decembrie 2021 - 07:14, said:
sunt mașini ambele Daca facem comparatie intre motoare atunci ICE va iesi destul de șifonat. La o comparatie intre masini situatia e alta .. fiecare cu plusurile si minusurile sale. DarthBane, on 05 decembrie 2021 - 19:42, said:
pe autostradă EV se cam chinuie. Edited by adrian_r5, 06 December 2021 - 08:34. |
#72
Posted 06 December 2021 - 15:34
Toti producatorii auto seriosi se concentreaza pe cresterea eficientei in general si cresterea eficientei la viteza mare in special. Rezultatele se vor vedea odata cu noile generatii de vehicule si sisteme de propulsie. Unii producatori au proiecte pe care le-au facut publice iar altii nu. Mercedes se lauda cu Vision EQXX care are ca obiectiv consum la viteza de autostrada sub 10 kWh/100 km. E doar un concept / studiu dar tot ce vor invata din el se va rasfrange asupra viitoarelor modele de serie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users