Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
EV - autonomie autostrada, 130 km/h
Last Updated: Apr 14 2022 21:38, Started by
Adm
, Dec 05 2021 12:20
·
0
#37
Posted 05 December 2021 - 18:41
Dar nimeni nu vb de 170-180 km/h? Sau toti sunt corecti?
|
#38
Posted 05 December 2021 - 18:45
Eu am văzut un clip cu Tesla LR la 230 (viteza ei maxima) și consuma 34 kw.
Mie mi s-a părut rezonabil. Fosila mea consuma 27l la viteza aia parca, evident în Germania. Doar că în afara de Tesla sunt o groază scumpe limitate la 180-205. Cea mai ieftina electrica ce merita cumpărată sa o simți că o mașină decenta e abia Model 3 Performance, duce 260 parca. Restul îs prăjitoare de pâine. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tJltMSg4OBo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mie mi se pare cam fara suflet experiența, și am văzut asta de acum vreo 10 ani, era Tesla Roadster in NFS MW din 2012 și era așa de plictisitor fara zgomotul de motor. Ăștia de la ///M am văzut că se straduie să facă ceva zgomot electric sa omoare monotonia. Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 18:53. |
#39
Posted 05 December 2021 - 19:00
adrian_r5, on 05 decembrie 2021 - 18:15, said:
Sau poate ca scoru' e 2 - 1 ca "cei cu gpl" rid de voi… SpeedDemon, on 05 decembrie 2021 - 18:45, said:
Cea mai ieftina electrica ce merita cumpărată sa o simți că o mașină decenta e abia Model 3 Performance, duce 260 parca… In schimb, îmi place grozav accelerația la plecarea de pe loc la electrice. |
#40
Posted 05 December 2021 - 19:02
Nukem, on 05 decembrie 2021 - 18:41, said:
Dar nimeni nu vb de 170-180 km/h? Sau toti sunt corecti? La 170 n-am avut nevoie pana acum, poate cand merg la mare sa-i dau. De la 0 la 150 ajunge imediat pe modul sport si de la 100 la 150 sunt cateva secunde Edited by radu103, 05 December 2021 - 19:04. |
#41
Posted 05 December 2021 - 19:07
Si revenind la 130 km/h, ce autonomie are Spring la viteza maxima? Stiu ca e masina de oras, dar apare o urgenta, nu mai ai timp sa te duci acasa sa scoti TDI-ul din parcare si Springul nu e interzis pe autostrada.
|
#42
Posted 05 December 2021 - 19:08
Nukem, on 05 decembrie 2021 - 19:07, said:
Si revenind la 130 km/h, ce autonomie are Spring la viteza maxima? Stiu ca e masina de oras, dar apare o urgenta, nu mai ai timp sa te duci acasa sa scoti TDI-ul din parcare si Springul nu e interzis pe autostrada. |
#43
Posted 05 December 2021 - 19:11
#44
Posted 05 December 2021 - 19:13
Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 19:00, said: Ei hai, nu exagera, las-o cum ai zis prima data cu scorul’ 1 - 1 … Eu cu mai mult de 150 km/h n-am mers niciodată, indiferent cu ce mașina. In schimb, îmi place grozav accelerația la plecarea de pe loc la electrice. Înainte de ID.4 GTX, care de altfel e o mașină chiar rezonabilă, singurul maaaare minus fiind limitarea la 180, care în cazul tau poate nu e minus, ai incercat o benzinara cu suta in 6 sau mai puțin? Nu-i că și cum benzinarele nu pot accelera, chiar și Plaid care e ultra rapida, tot și-o ia de la benzinare modificate mult mai ieftine dar suta in 6.2 nu e nimic wow, benzinara mea are suta in 6 și nu mi se pare nimic wow la asta, da e wow pt aia veniți din Logan sau chestii mai lente doar. Model 3 Performance are factorul wow că nimic pe benzina la banii aia nu are suta in 3.3. |
#45
Posted 05 December 2021 - 19:15
#46
Posted 05 December 2021 - 19:18
|
#47
Posted 05 December 2021 - 19:19
#48
Posted 05 December 2021 - 19:21
Da, e posibil sa faci suta in 6 cu o benzinara dar cu plecare mai lenta și revenire mai spre sfârșitul celor 6 secunde.
Am experimentat asta la plecarea de pe loc in paralel, nici o termică nu m-a luat la plecarea inițială , chiar dacă ulterior m-a depășit. |
#49
Posted 05 December 2021 - 19:34
Comparăm mere cu pere, ca de obicei.
Demarajul, implicit în cât timp faci suta, depinde de 2 factori mari și lați. Cuplul motor și aderența anvelopelor. Degeaba ai cuplu dacă rupi aderența, faci fum și atât. Chiar nu există vreun avantaj pt ICE sau pt electrice in ce privește asta. |
#50
Posted 05 December 2021 - 19:36
#51
Posted 05 December 2021 - 19:36
Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 19:21, said:
Da, e posibil sa faci suta in 6 cu o benzinara dar cu plecare mai lenta și revenire mai spre sfârșitul celor 6 secunde. Am experimentat asta la plecarea de pe loc in paralel, nici o termică nu m-a luat la plecarea inițială , chiar dacă ulterior m-a depășit. Intradevar, electricul iti da un cuplu mare de la inceput, ceea ce se vede la viteze mici. Eu cu HEV-ul meu am simtit asta, avand un termic mic turbo pe benzina. |
|
#52
Posted 05 December 2021 - 19:42
Pai la 40k deja vorbim de benzinare care știu suta in 4 secunde, cu tracțiune integrală de pleacă și ele tare. Golf R, Audi S3.
La bani de ID4 GTX deja e RS3. Sunt benzinare sub 70k, cu suta in 2.5 secunde...mă refer la Hellcat. Benzinara mea noua fwd (tracțiune minima) în varianta mai cheala era 23k și știa suta in 6 ...acum 12 ani. 🙄 Și diferența e că în banii ăștia benzinarele oferă și sportivitate cântărind cu o tona mai puțin (id4 gtx are 2224kg). Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 19:47. |
#53
Posted 05 December 2021 - 19:42
kolfleading, on 05 decembrie 2021 - 19:36, said: Ba da, exista. La ICE trebuie sa te chinui si sa chinui motorul ca sa scoti cuplul acela. La EV e mult mai simplu de obtinut performanta aceea. Adevărat, ai cuplu maxim de la 0 rpm la EV. Haida de, nu chinui nici un motor ICE că să l aduci in platoul de cuplu maxim, să fie serioși. Pe de altă parte, pe autostradă EV se cam chinuie. Sunt mașini de oraș și cu asta basta. |
#54
Posted 05 December 2021 - 19:56
Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 19:00, said:
Ei hai, nu exagera, las-o cum ai zis prima data cu scorul’ 1 - 1 … |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users