Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

EV - autonomie autostrada, 130 km/h

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
204 replies to this topic

#37
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 28.01.2006
Dar nimeni nu vb de 170-180 km/h? Sau toti sunt corecti?

#38
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Eu am văzut un clip cu Tesla LR la 230 (viteza ei maxima) și consuma 34 kw.
Mie mi s-a părut rezonabil. Fosila mea consuma 27l la  viteza aia parca, evident în Germania.
Doar că în afara de Tesla sunt o groază scumpe limitate la 180-205.
Cea mai ieftina electrica ce merita cumpărată sa o simți că o mașină decenta e abia Model 3 Performance, duce 260 parca. Restul îs prăjitoare de pâine.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tJltMSg4OBo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Mie mi se pare cam fara suflet experiența, și am văzut asta de acum vreo 10 ani, era Tesla Roadster in NFS MW din 2012 și era așa de plictisitor fara zgomotul de motor.
Ăștia de la ///M am văzut că se straduie să facă ceva zgomot electric sa omoare monotonia.

Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 18:53.


#39
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006

 adrian_r5, on 05 decembrie 2021 - 18:15, said:

Sau poate ca scoru' e 2 - 1 ca "cei cu gpl" rid de voi…
Ei hai, nu exagera, las-o cum ai zis prima data cu scorul’ 1 - 1 …

 SpeedDemon, on 05 decembrie 2021 - 18:45, said:

Cea mai ieftina electrica ce merita cumpărată sa o simți că o mașină decenta e abia Model 3 Performance, duce 260 parca…
Eu cu mai mult de 150 km/h n-am mers niciodată, indiferent cu ce mașina.
In schimb, îmi place grozav accelerația la plecarea de pe loc la electrice.

#40
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,316
  • Înscris: 15.11.2003

 Nukem, on 05 decembrie 2021 - 18:41, said:

Dar nimeni nu vb de 170-180 km/h? Sau toti sunt corecti?
La 150km/h ix3-ul ia 27-29kwh pe 100 km depinde de inclinatia drumului.
La 170 n-am avut nevoie pana acum, poate cand merg la mare sa-i dau.
De la 0 la 150 ajunge imediat pe modul sport si de la 100 la 150 sunt cateva secunde

Edited by radu103, 05 December 2021 - 19:04.


#41
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 28.01.2006
Si revenind la 130 km/h, ce autonomie are Spring la viteza maxima? Stiu ca e masina de oras, dar apare o urgenta, nu mai ai timp sa te duci acasa sa scoti TDI-ul din parcare si Springul nu e interzis pe autostrada.

#42
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

 Nukem, on 05 decembrie 2021 - 19:07, said:

Si revenind la 130 km/h, ce autonomie are Spring la viteza maxima? Stiu ca e masina de oras, dar apare o urgenta, nu mai ai timp sa te duci acasa sa scoti TDI-ul din parcare si Springul nu e interzis pe autostrada.
Mergi numa cu 90 ca nu e interzis pe autostrada.

#43
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 28.01.2006

 BaXXXon, on 05 decembrie 2021 - 19:08, said:


Mergi numa cu 90 ca nu e interzis pe autostrada.
Viteza minima pe autostrada e 50 km/h, deci si Lastunul are voie, asta daca nu intra la categoria mopede 😁

#44
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

 Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 19:00, said:


Ei hai, nu exagera, las-o cum ai zis prima data cu scorul’ 1 - 1 …


Eu cu mai mult de 150 km/h n-am mers niciodată, indiferent cu ce mașina.
In schimb, îmi place grozav accelerația la plecarea de pe loc la electrice.

Înainte de ID.4 GTX, care de altfel e o mașină chiar rezonabilă, singurul maaaare minus fiind limitarea la 180, care în cazul tau poate nu e minus, ai incercat o benzinara cu suta in 6 sau mai puțin?
Nu-i că și cum benzinarele nu pot accelera, chiar și Plaid care e ultra rapida, tot și-o ia de la benzinare modificate mult mai ieftine dar suta in 6.2 nu e nimic wow, benzinara mea are suta in 6 și nu mi se pare nimic wow la asta, da e wow pt aia veniți din Logan sau chestii mai lente doar. Model 3 Performance are factorul wow că nimic pe benzina la banii aia nu are suta in 3.3.

#45
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021

 Nukem, on 05 decembrie 2021 - 18:41, said:

Dar nimeni nu vb de 170-180 km/h? Sau toti sunt corecti?

Nu e că sunt corecți, e vb că n ar mai ajunge la următoarea stație la vitezele alea....

#46
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,316
  • Înscris: 15.11.2003

 DarthBane, on 05 decembrie 2021 - 19:15, said:



Nu e că sunt corecți, e vb că n ar mai ajunge la următoarea stație la vitezele alea....
Pe "autostrazile" Romaniei ai dreptate

#47
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 28.01.2006

 DarthBane, on 05 decembrie 2021 - 19:15, said:



Nu e că sunt corecți, e vb că n ar mai ajunge la următoarea stație la vitezele alea....
Pui un generator diesel in portbagaj si ii dai bice. Macar unde se poate, sa ii dai talpa.

#48
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006
Da, e posibil sa faci suta in 6 cu o benzinara dar cu plecare mai lenta și revenire mai spre sfârșitul celor 6 secunde.
Am experimentat asta la plecarea de pe loc in paralel, nici o termică nu m-a luat la plecarea inițială , chiar dacă ulterior m-a depășit.

#49
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021
Comparăm mere cu pere, ca de obicei.
Demarajul, implicit în cât timp faci suta, depinde de 2 factori mari și lați.
Cuplul motor și aderența anvelopelor.
Degeaba ai cuplu dacă rupi aderența, faci fum și atât.
Chiar nu există vreun avantaj pt ICE sau pt electrice in ce privește asta.

#50
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,969
  • Înscris: 01.03.2013

 DarthBane, on 05 decembrie 2021 - 19:34, said:

Chiar nu există vreun avantaj pt ICE sau pt electrice in ce privește asta.
Ba da, exista.
La ICE trebuie sa te chinui si sa chinui motorul ca sa scoti cuplul acela.
La EV e mult mai simplu de obtinut performanta aceea.

#51
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 28.01.2006

 Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 19:21, said:

Da, e posibil sa faci suta in 6 cu o benzinara dar cu plecare mai lenta și revenire mai spre sfârșitul celor 6 secunde.
Am experimentat asta la plecarea de pe loc in paralel, nici o termică nu m-a luat la plecarea inițială , chiar dacă ulterior m-a depășit.
De fooooaaaarte multi ani e posibil sa atingi suta in sub 6 secunde cu o benzinara 😁
Intradevar, electricul iti da un cuplu mare de la inceput, ceea ce se vede la viteze mici. Eu cu HEV-ul meu am simtit asta, avand un termic mic turbo pe benzina.

#52
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Pai la 40k deja vorbim de benzinare care știu suta in 4 secunde, cu tracțiune integrală de pleacă și ele tare. Golf R, Audi S3.
La bani de ID4 GTX deja e RS3.

Sunt benzinare sub 70k, cu suta in 2.5 secunde...mă refer la Hellcat.

Benzinara mea noua fwd (tracțiune minima) în varianta mai cheala era 23k și știa suta in 6 ...acum 12 ani. 🙄

Și diferența e că în banii ăștia benzinarele oferă și sportivitate cântărind cu o tona mai puțin (id4 gtx are 2224kg).

Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 19:47.


#53
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021

 kolfleading, on 05 decembrie 2021 - 19:36, said:


Ba da, exista.
La ICE trebuie sa te chinui si sa chinui motorul ca sa scoti cuplul acela.
La EV e mult mai simplu de obtinut performanta aceea.

Adevărat, ai cuplu maxim de la 0 rpm la EV.
Haida de, nu chinui nici un motor ICE că să l aduci in platoul de cuplu maxim, să fie serioși.

Pe de altă parte, pe autostradă EV se cam chinuie. Sunt mașini de oraș și cu asta basta.

#54
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,642
  • Înscris: 23.04.2007

 Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 19:00, said:

Ei hai, nu exagera, las-o cum ai zis prima data cu scorul’ 1 - 1 …
Ok ... daca zici ca treaba cu autonomia e exagerare ... te rog sa dai un exemplu de masina electrica cu un pret de maxim 36000 euro (echivalentu' pretului a 3 Dacia Logan cu GPL  ... atit Logan cit si masina electrica pret fara pomeni de la stat) ...  si cu care poti merge Timisoara - Viena fara sa alimentezi (mers cu 135 km/h unde traficu' permite)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate