Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
EV - autonomie autostrada, 130 km/h
Last Updated: Apr 14 2022 21:38, Started by
Adm
, Dec 05 2021 12:20
·
0
#19
Posted 05 December 2021 - 14:08
redovidiu, on 05 decembrie 2021 - 13:18, said:
Totusi, nu sunt specificate cateva aspecte foarte importante, din punctul meu de vedere, si anume: 1. Cate persoane erau in masini pe durata testului? 2. Ce alta incarcatura era in masina (bagaje, etc...)? La 130kmph mai bine te intrebi din ce directie batea vantul, cred ca e mai relevant decat 1-2 persoane in plus. |
#20
Posted 05 December 2021 - 14:15
Era bine daca dadeau si preturile de achizitie ale respectivelor masini testate.
|
#21
Posted 05 December 2021 - 14:16
#24
Posted 05 December 2021 - 14:27
Namidee, on 05 decembrie 2021 - 14:22, said:
Practic cu Zafira sau EQV pe autostrada, la preturile vehiculate de 1.5 leu/kw, iesi mai scump decat benzina. Si asta pentru incarcare casnica. Sa incarci pe autostrada, mai adaugi cativa banuti. Scump, dar eco pana la urma Crezi ca scumpirea curentului nu atrage si scumpirea carburantilor? Pompele alea nu au un negru mititel ce da la manivela sa bage zeama, tot electrice sunt. Plus restul accesoriilor statiei (frigidere, cuptoare la alea unde se vinde ceai/cafea/gustari, etc.). |
#25
Posted 05 December 2021 - 14:39
Pai scumpește gustările. Oricum totul o sa se scumpească, dar pe măsură pe înaintăm are curentul verde, electricitatea o să se tot scumpească. Nu e nimic ieftin la curentul verde. Acum 7-8 ani când făceam eu energetica un prof chiar ne explica, in considitiile de atunci, o eoliana in timpul vieții ei în Ro nu își amortiza costul. Dar pe măsură ce se tot scumpește electricitatea, și eolienele devin mai producție de masa presupun că se rezolva și aspectul asta.
Mă gândesc cât de evoluați am fi fost ca societate daca nu erau prostalaii aia anti energie nucleara, oameni fără nici un soi de educație sau know how panicați de Cernobîl...economie sovietică sau Fukushima...amplasare absolut retardata, probabil condiționată de relieful imposibil al Japoniei, dar am înțeles că a fost și acolo ceva mare scandal de corupție. Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 14:41. |
#26
Posted 05 December 2021 - 14:46
Nu ai inteles unde bat. La nivelul veniturilor, si nu doar est europene, masina electrica devine din ce in ce mai scumpa de achizitionat si de exploatat. Nu stiu exact preturile, dar banuiesc ca cel mai ieftin model din lista e minim 35.000 euro. Acum, un om, sa zicem eu, ar cumpara o Octavia cu 20.000 si iti raman 15.000 pt carburant. Masinile electrice raman pana la urma apanajul celor cu venituri mari cel putin in perioada urmatoare si nu cred sa se schimbe multe pana in 2040 cand se vrea cantat prohodul masinilor cu motor termic.
|
#27
Posted 05 December 2021 - 15:51
Înseamnă că eu care am masina pe benzina si instalatie GPL cu autonomie de 1100 km pot să râd liniștit de cei cu electrice.
Asta ca să nu mai aduc aminte ca in 5 minute am făcut plinul la amândouă rezervoarele. |
#28
Posted 05 December 2021 - 16:05
zeroice, on 05 decembrie 2021 - 12:56, said:
irelevant pt Romania. „România se situează pe ultimul loc în Europa în ceea ce privește numărul de km de autostradă la 100.000 de locuitori, la nivelul anului 2019, 848,12 km din lungimea rețelei de transport rutier de interes național de 17.091 km fiind la nivel de autostradă, respectiv un procent de 4,96% din totalul rețelei de transport." Eficienta la viteza mare sau mai de graba autonomia la viteza mare este principalul motiv pentru care nu am ales EV in 2021 |
|
#29
Posted 05 December 2021 - 16:18
gymy, on 05 decembrie 2021 - 15:51, said:
Înseamnă că eu care am masina pe benzina si instalatie GPL cu autonomie de 1100 km pot să râd liniștit de cei cu electrice. |
#30
Posted 05 December 2021 - 16:23
Fujitsu, sunt o groază cu gpl pe V8. Cayenne V8 pe GPL, ai și putere, ai și portbagaj, și mașina e forță. Pe benzina sau GPL, un V8 de 450 de cai tot forță rămâne, și spre deosebire de electrice, cu aia poți merge cateva ore cu 200-250 la ora fara nici un stres. 😁
Râsul de gpl e un semn de habarnist auto. Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 16:23. |
#31
Posted 05 December 2021 - 17:33
Nu știu, cunosc posesori de Logan care și-au pus GPL și pe urma și-au luat și portbagaj pe plafon ca sa plece in excursii. Și nici cu plecarea de pe loc nu se lăudau. Posibil mașinile construite cu GPL din fabrica sa fie mai ok.
Acuma, fiecare cu ce-i place. Mie îmi plac EV-urile. |
#32
Posted 05 December 2021 - 18:15
Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 16:18, said:
gpl accelerația te lasă ultimul din pluton Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 16:18, said:
noi (cei cu electrice) râdem liniștiti de cei cu gpl Sau poate ca scoru' e 2 - 1 ca "cei cu gpl" rid de voi "(cei cu electrice)" cind afla ce autonomie au masinile electrice comparat cu cele alimentate cu benzina si GPL Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 17:33, said:
și-au pus GPL și pe urma și-au luat și portbagaj pe plafon ca sa plece in excursii. Attached FilesEdited by adrian_r5, 05 December 2021 - 18:16. |
#33
Posted 05 December 2021 - 18:17
|
#34
Posted 05 December 2021 - 18:18
Nu din cauza GPL-ului, ci din cauza generatorului din portbagaj si-a pus cutia in cap. Daca intrebi nevasta ce trebuie sa iei in concediu, iti trebuie remorca, nu portbagaj suspendat.
|
#35
Posted 05 December 2021 - 18:28
Fujitsu, on 05 decembrie 2021 - 17:33, said:
Nu știu, cunosc posesori de Logan care și-au pus GPL și pe urma și-au luat și portbagaj pe plafon ca sa plece in excursii. Și nici cu plecarea de pe loc nu se lăudau. Posibil mașinile construite cu GPL din fabrica sa fie mai ok. Acuma, fiecare cu ce-i place. Mie îmi plac EV-urile. Dacia va este ca un c0i in talpa. Inseamna ca sunt multi invidiosi pe Dacia, ca altfel nu.mi explic cum se aduce inevitabil vb de Dacia. Aici s.a deschis topic de EV, dar adevarate EV, unul aduce in discutie ca Sping nu ajunge la 130km/h. Nu a fost gandita pentru autostrada, ci strict pentru oras. Tu cu portbagajul, ca ai auzit, ca ai crezut. Butelia este toroidala, in locul rotii de rezerva. Ghici ce? Portbagajul este neatins. Ghici ce? Eu am break si o cutie de 450l si nu am cumparat.o din cauza instalatiei GPL. Si e normal sa resimti lipsa de putere cand motoarele nu sunt puternice si le compari cu masini mult mai scumpe. Dar in adancul vostru sunteti invidiosi, ca altfel nu imi explic cum poti vb mereu de un brand low cost pe alocuri(sandero si logan). Cand va educati copiii, va raportati mereu la cel mai prost din curtea scolii? |
#36
Posted 05 December 2021 - 18:39
Courage, on 05 decembrie 2021 - 12:29, said: Daca era gri, la Mall Baneasa il cunosc la 130 km/h ai range 260 km cu baterie de 80 kW. range_EQC.jpg |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users