Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Programele Rabla Plus si Clasic au fost suspendate
#19
Posted 27 November 2021 - 10:02
Hai sa fim seriosi, nu ducea nimeni Rabla la casare si isi lua EV, pt ca pur si simplu nu e profilul de client.
Cumparatorii de EV erau pana azi din doua categorii dpdv al intentie de cumparare: 1. Doreau jucarie noua, iar banii platiti erau o problema secundara. Adesea nu este singura masina in gospodarie. 2. Cei care isi cumparau EV pt ca era ieftin si promitea economii pe viitor (Spring, ZOE, City Go etc) Prima categorie creste, dar incet. A doua categorie avea cea mai mare crestere, dar va disparea, deci nr de EV in Romania nu va mai creste decat insignifiant. Vom merge pe SH din Germania si peste 50 de ani. |
#20
Posted 27 November 2021 - 10:23
Ăia din a doua categorie sunt, de obicei, cei mai fraieri din curtea școlii, sunt cei care susțin (unii inclusiv pe forum) tot felul de enormități, sunt de acord cu restricțiile, interzicerile. Acum le-a băgat guvernul mortu-n casă. Problema serioasă va fi pentru cei din prima categorie deoarece, dacă nr electricelor va stagna, ciuciu stații de încărcare. Să vezi atunci cozi și cafeluțe băute... și topice pe forum.
|
#21
Posted 27 November 2021 - 10:30
#23
Posted 27 November 2021 - 10:46
Fujitsu, on 27 noiembrie 2021 - 10:30, said:
Vor exista și de acum încolo cumpărători de EV ... DGecko, on 27 noiembrie 2021 - 10:32, said:
Pentru cat timp vor fi suspendate? Să sperăm că perioada va fi cât mai mare... |
#24
Posted 27 November 2021 - 10:50
#25
Posted 27 November 2021 - 10:54
#26
Posted 27 November 2021 - 11:01
_R_A_D_U, on 27 noiembrie 2021 - 10:23, said:
Ăia din a doua categorie sunt, de obicei, cei mai fraieri din curtea școlii, sunt cei care susțin (unii inclusiv pe forum) tot felul de enormități, sunt de acord cu restricțiile, interzicerile. Acum le-a băgat guvernul mortu-n casă. Problema serioasă va fi pentru cei din prima categorie deoarece, dacă nr electricelor va stagna, ciuciu stații de încărcare. Să vezi atunci cozi și cafeluțe băute... și topice pe forum. Din acest pct de vedere e de bine, pt ca in PNNR sunt promise multe statii (ce e drept, nu FAST), dar personal imi place sa gasesc libera statia publica, daca am nevoie. Si asa, de cand au aparut in Bucuresti Spring-urile, nu exista statie Kaufland la care sa nu vad cel putin un Spring. Parerea mea este ca programul era prost gandit, adica deforma piata si incuraja chinezismele gen Spring. Faptul ca dadeau cca 93000 eur, dar nu mai mult de 50% din valoarea masinii, cred ca a facut sa creasca pretul la Spring Pe afara (in unele state) mai e si o alta masura, adica exista si o limita maxima de pret, adica nu se aplica pt cele premium, peste 50-60 000 eur. |
#27
Posted 27 November 2021 - 11:22
#28
Posted 27 November 2021 - 11:26
djl, on 26 noiembrie 2021 - 22:49, said:
În sfârşit o veste bună. E răzbunarea maşinilor vechi care nu erau rable, dar care au ajuns să fie distruse pentru că aşa au vrut unii. Să fie distruşi ei şi ele acuma. vanitty, on 26 noiembrie 2021 - 22:55, said:
djl.. esti amuzant cateodata... Împotriva maşinilor electrice nu am nimic. Când eram adolescent (probabil şi copil, dar nu le-am prea băgat în seamă) vedeam parcate sau în circulaţie tot felul de maşini din anii '60. Inclusiv din alea capitaliste. Şi în naivitatea mea, credeam că aşa va fi per vecie. Dar programe de genul "Rabla" mi-au distrus acest vis şi nişte maşini frumoase au ajuns să aibă o soartă pe care nu o meritau. Iar chestia asta nu mi-o poţi şterge din minte niciodată, deci ura mea faţă de acest program şi cei care l-au conceput va fi eternă. Şi au ajuns şi maşini mai noi care nu erau rable să fie masacrate în acest program. Aceiaşi părere o am şi despre programul "Rabla" la electronice... am un centru în cartier şi am văzut ce a ajuns acolo în 2007-2009. La electrocasnice nu pot să-mi dau cu părerea, dar ar fi trebuit să ajungă parte din ele în muzee şi expoziţii şi cine ştie, poate o fi ajuns la casat şi vreo maşini din aia automată (nu 'Automatic') veche de care îmi doresc. |
|
#29
Posted 27 November 2021 - 11:43
_Smiley_, on 27 noiembrie 2021 - 08:30, said:
chestia cu "banii necheltuiti" e o pacaleala. rabla se aplica la masinile noi, iar o masina noua costa de pe la 10k in sus. asta inseamna ca la fiecare masina cumparata prin programul Rabla statul da 1.500 euro si incaseaza minim 1.900 euro din TVA. practic statul nu scoate bani din buzunar pentru programul Rabla, ci incaseaza. _Smiley_, on 27 noiembrie 2021 - 08:30, said:
explica-mi si mie de ce ar creste preturile vreun producator de masini electrice. dimpotriva, daca reducerea de la rabla+ dispare, vor fi mai putini cumparatori si e posibil ca producatorii sa reduca un pic preturile pentru a compensa. Adm, on 27 noiembrie 2021 - 11:01, said:
Faptul ca dadeau cca 93000 eur, dar nu mai mult de 50% din valoarea masinii, cred ca a facut sa creasca pretul la Spring Pe afara (in unele state) mai e si o alta masura, adica exista si o limita maxima de pret, adica nu se aplica pt cele premium, peste 50-60 000 eur. _R_A_D_U, on 27 noiembrie 2021 - 10:23, said:
(...) Problema serioasă va fi pentru cei din prima categorie deoarece, dacă nr electricelor va stagna, ciuciu stații de încărcare. Să vezi atunci cozi și cafeluțe băute... și topice pe forum. |
#30
Posted 27 November 2021 - 11:52
costini, on 27 noiembrie 2021 - 11:43, said: …interesant de observat cum oamenii care au cele mai mari probleme cu lipsa statiilor de incarcare sunt fix cei care nu au EV-uri. De partea cealalta, cei care si-au cumparat EV si il folosesc zi de zi prin Romania, cumva reusesc sa gaseasca mereu liber cand au nevoie. Foarte straniu . Sau, e o forma de autojustificare la întrebarea “de ce nu am și eu mașina electrica?” |
#31
Posted 27 November 2021 - 12:28
Adm, on 27 noiembrie 2021 - 11:01, said:
... nu se aplica pt cele premium, peste 50-60 000 eur. Un Enyaq, de exemplu. De aproape două ori mai scump decât un Kodiak... Ori Skoda e orice numai premium nu. Ar trebui să elimine toate programele de subvenții de pe toate piețele, ca să forțeze producătorii să revină cu picioarele pe pământ în materie de prețuri, pur și simplu au luat-o razna! |
#32
Posted 27 November 2021 - 13:23
Fujitsu, on 27 noiembrie 2021 - 11:52, said:
Nu e straniu, e hatereala pura �� Sau, e o forma de autojustificare la întrebarea “de ce nu am și eu mașina electrica?” Aiurea. Aia care si-au luat electrice au bani si nu stau in garsoniera la etajul 7, le incarca in curtea vilei. Mai sunt si hipsterii eco dar aia in general sunt saraci si umbla cu trotineta. Si mai sunt aia care le au de la servici unde le si incarca. Oamenii inteligenti isi iau hibride ca nu vor sa faca pana prostului electric in plin trafic, ca nu poti cara curent in bidon. Oamenii cu adevarat inteligenti isi iau ML sau Q7 sau Land Cruiser Hatereala ramane de partea trotinetistilor carora le curg balele dupa masini adevarate, cand fac slalom prin trafic, uzi pana la chiloti de la ploaia torentiala si intoxicati cu praf si gaze de la Audiurile SH si camioane. Si noaptea au vise umede cand se vad la volanul vreunei Tesla. "E foarte interesant de observat cum oamenii care au cele mai mari probleme cu lipsa statiilor de incarcare sunt fix cei care nu au EV-uri. De partea cealalta, cei care si-au cumparat EV si il folosesc zi de zi prin Romania, cumva reusesc sa gaseasca mereu liber cand au nevoie. Foarte straniu ." Aceasta observatie se bazeaza pe vreun studiu, vreun sondaj sau e, asa, un feeling eco? Eu unul am trei masini benzina si diesel si mi se falfaie de statiile voastre de incarcare. Ori, poate, sunt asa de putine masini electrice ca nu au nevoie sa faca coada la incarcare? Sa fie din cauza preturilor absolut demente la electrice cat si a faptului ca un roman inteligent nu pune botu' la propaganda eco si prefera cel mult o hibrida, sa nu ramana ca prostu' cu stecheru'n mana pe strada? Edited by FatCat33, 27 November 2021 - 13:25. |
#33
Posted 27 November 2021 - 13:39
_Smiley_, on 27 noiembrie 2021 - 08:30, said: explica-mi si mie de ce ar creste preturile vreun producator de masini electrice. Fujitsu, on 27 noiembrie 2021 - 04:21, said:
O sa se scumpeasca EV-urile SH daca nu va mai fi rabla plus sau va fi intr-o forma mai restrictiva. costini, on 27 noiembrie 2021 - 11:43, said: E foarte interesant de observat cum oamenii care au cele mai mari probleme cu lipsa statiilor de incarcare sunt fix cei care nu au EV-uri. De partea cealalta, cei care si-au cumparat EV si il folosesc zi de zi prin Romania, cumva reusesc sa gaseasca mereu liber cand au nevoie. Foarte straniu . |
|
#34
Posted 27 November 2021 - 13:44
FatCat33, on 27 noiembrie 2021 - 13:23, said:
Aia care si-au luat electrice … le incarca in curtea vilei. Quote Oamenii inteligenti isi iau hibride ca nu vor sa faca pana prostului electric in plin trafic, ca nu poti cara curent in bidon. Quote Oamenii cu adevarat inteligenti isi iau ML sau Q7 sau Land Cruiser Quote Eu unul am trei masini benzina si diesel si mi se falfaie de statiile voastre de incarcare. Quote Ori, poate, sunt asa de putine masini electrice ca nu au nevoie sa faca coada la incarcare? |
#35
Posted 27 November 2021 - 14:28
Este păcat că nu reușim să ne mobilizăm mai repede să scăpăm de această plagă a societății reprezentată de mașinile cu pistoane.
Sunt împuțite, murdare, toxice, și ineficiente. |
#36
Posted 27 November 2021 - 15:39
Cu primele 3 sunt de acord, dar la eficienţă, încă sunt cele mai cele d.p.d.v. al autonomiei şi rapiditate a încărcării.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users