Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
2112 replies to this topic

#703
victoria52

victoria52

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 230
  • Înscris: 18.12.2021
Cei care au avut contract  dupa noiembre 2021 si din diverse motive nu este onorat nu trebuie sa cedeze si sa faca alt
contract la preturi mai mari,reclamatii  bine tintite si Eon  va trebui sa le execute.Sa folosim instrumentele puse la dispozitie
de  ord 37 privind standardul de performanta pt act de furnizare gaze naturale.Poate cei care deja au incasat sume
pe baza lui ar impartasi din experienta lor.Amenzile sunt de 100 lei pentru savarsirea  unei incalcari(trimitere intarziata de oferta,contract,modificare etc) plus 50 lei/zi de intarziere,dar numai 15 zile.La mine au trecut peste doua luni de cand trebuia sa-mi livreze gaze.

#704
vasileciurea

vasileciurea

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 23.08.2017
S-a  amanat aplicarea ordinului cu amenzi de 100 lei si penalizari pentru fiecare zi de intarziere la diverse raspunsuri, in iulie 2022.
La cererea furnizorilor!

Asa ca vom astepta mult raspunsurile la contractare sau facturi neconforme in care nu poti calcula/verifica plafonarea si/sau compensarea.
In cazul meu am trimis email la Hidroelectrica cu contractul contrasemnat in oct. 2021 si nu am primit raspuns, inca.
Cred ca voi ramane deocamdata la REO deoarece au pretul, deocamdata, mai mic decat la Hidro si-mi platesc si energia verde livrata in retea.
Pentru cei care vor sa migreze cu EE, mai nou Hidroelectrica contracteaza direct pe site, ca la E.on, cu semnatura olografa aplicata on site.

La email [email protected] primesti mai nou un Raport bon ordine.pdf, cu nr.de ordine si subiectul
mesajului trimis fara sa precizeze termenul de raspuns.

#705
Dyonissos

Dyonissos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 30.11.2004

 victoria52, on 27 ianuarie 2022 - 09:25, said:

Cei care au avut contract  dupa noiembre 2021 si din diverse motive nu este onorat nu trebuie sa cedeze si sa faca alt
contract la preturi mai mari,reclamatii  bine tintite si Eon  va trebui sa le execute.Sa folosim instrumentele puse la dispozitie
de  ord 37 privind standardul de performanta pt act de furnizare gaze naturale.Poate cei care deja au incasat sume
pe baza lui ar impartasi din experienta lor.Amenzile sunt de 100 lei pentru savarsirea  unei incalcari(trimitere intarziata de oferta,contract,modificare etc) plus 50 lei/zi de intarziere,dar numai 15 zile.La mine au trecut peste doua luni de cand trebuia sa-mi livreze gaze.
Si cum facem acest lucru?
Am facut deja reclamatie la ANRE si ANPC, dar momentan nu am primit niciun raspuns.
Oricum penalitatile alea sunt praf in ochi. Pierderile noastre sunt mai mari de 50 RON / zi
Operatorii de retea intra sub incidenta acestui ordin? Am cerut informatii la Distrigaz si termenul lor e de 30 zile.

#706
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 victoria52, on 27 ianuarie 2022 - 09:25, said:

Cei care au avut contract  dupa noiembre 2021 si din diverse motive nu este onorat nu trebuie sa cedeze si sa faca alt
contract la preturi mai mari,reclamatii  bine tintite si Eon  va trebui sa le execute.Sa folosim instrumentele puse la dispozitie
de  ord 37 privind standardul de performanta pt act de furnizare gaze naturale.Poate cei care deja au incasat sume
pe baza lui ar impartasi din experienta lor.Amenzile sunt de 100 lei pentru savarsirea  unei incalcari(trimitere intarziata de oferta,contract,modificare etc) plus 50 lei/zi de intarziere,dar numai 15 zile.La mine au trecut peste doua luni de cand trebuia sa-mi livreze gaze.

Viki, ORDINUL nr. 37 din 1 octombrie 2007 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale - In anexa nr. 1 (fila 8/9) : Suma specificata = 30 lei , fiecare zi suplimentară 5 lei, nu confunda cu ORDIN 83/2021 privind aprobarea Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale - MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 670/7.VII.2021 (prorogat : Articolul 4
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 1 iulie 2022, cu excepția prevederilor art. 16 alin. (3) din anexă, care intră în vigoare la data de 1 iulie 2023, și a prevederilor art. 16 alin. (4) din anexă, care intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2024.)

Cred ca guvernantii nostri se bazeaza prea mult pe simtul umorului la romani. O sa facem haz de necaz pana cand ? Ca iar o dam in Miorita dar acolo numai haz de necaz n-a mai fost, se pregatea al nostru de moarte in tacere, nimeni nu-l stia ce are pe suflet. Doar Mioara, dar nu se pune decat ca figura de stil personificata.

Despagubiri pe 2021 si 2022 s-au dat deci numai in baza Ord. 37, de 105 lei - la unii si 255 lei - la altii, nu exista o cuantificare explicata a despagubirilor, ANRE primeste reclamatia ta, o trimite catre furnizor, furnizorul iti da cat iti da, ANRE iti trimite mail a 2-a zi dupa furnizor ca s-a aplicat standardul de performanta si-ti inchide solicitarea. Orice alta sesizare adiacenta este respinsa, eventual trebuie sa-ti schimbi mailul si numele , altfel considera ca orice mai reclami este contopibil cu solutionarea astfel inchisa.

Pe scurt, ca si parere: Ord 37 a fost prelungit deoarece este super ieftin cu 105 sau 255 furnizorii sa inchida orice pretentie. Deci ANRE n-a asprit politca impotriva furnizorilor - in favoarea consumatorilor.

Adevaratul razboi va incepe din vara insa trebuie sa asteptam deoarece nu am vazut la fata vreo solutionare pe ORDIN 83/2021.

Un act normativ publicat dar care nu este in vigoare e ca un caine de paza fara dinti si cu laringita.

#707
randuri

randuri

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 31.08.2021

 victoria52, on 27 ianuarie 2022 - 09:25, said:

Cei care au avut contract  dupa noiembre 2021 si din diverse motive nu este onorat nu trebuie sa cedeze si sa faca alt
contract la preturi mai mari,reclamatii  bine tintite si Eon  va trebui sa le execute.Sa folosim instrumentele puse la dispozitie
de  ord 37 privind standardul de performanta pt act de furnizare gaze naturale.Poate cei care deja au incasat sume
pe baza lui ar impartasi din experienta lor.Amenzile sunt de 100 lei pentru savarsirea  unei incalcari(trimitere intarziata de oferta,contract,modificare etc) plus 50 lei/zi de intarziere,dar numai 15 zile.La mine au trecut peste doua luni de cand trebuia sa-mi livreze gaze.

Nici eu nu am rezolvat nimic: tot asa am un contract semnat in noiembrie si inca nu a intrat in vigoare. Evident ca am facut "n"reclanmatii peste tot. Ceea ce am reusit sa aflu este ca exista o eroare in aducerea instalatiei. Ce o fi insemnand asta habar nu am.
Saptamana viitoare se implinesc 30 de zile, timp in care trebuia sa primesc macar un raspuns . Deocamdata astept...

#708
daddy0307

daddy0307

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 450
  • Înscris: 26.05.2007

 av_myjob, on 24 ianuarie 2022 - 15:58, said:

Oferta E.ON Promo Gas Digital nu dispare, doar ca trebuie sa alegi mai intai o alta oferta E.ON si sa aplici ulterior la E.ON Promo Gas Digital din postura de client E.ON...

a disparut.

#709
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,127
  • Înscris: 14.04.2009

 daddy0307, on 28 ianuarie 2022 - 10:31, said:

a disparut.
Oferta E.ON Promo Gas Digital e disponibila cel putin din 2020, va reveni dupa indisponibilitatea de moment...

#710
Nickey

Nickey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 13.12.2004
Probabil si-au facut planul la numarul de clienti pe care si-l doreau.

#711
mschumy

mschumy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 08.03.2007
Corect, a disparut eon promo gas digital.
Daca dau click pe linkul unde era promo gas digital apare E.ON Cost Control Gas.

#712
nucutza

nucutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 14.12.2001
Intrebare : la un contract Eon Duo daca vrei sa treci cu energia electrica la Hidroelectrica , ce se intimpla cu contractul de gaze naturale ?

Edited by nucutza, 28 January 2022 - 19:27.


#713
LauraPV

LauraPV

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 04.11.2021
Ce faceti daca citirea la preluarea de catre eon a fost gresita?
Ati reusit sa rezolvati daca faceti sesizare?

#714
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008

 nucutza, on 28 ianuarie 2022 - 19:27, said:

Intrebare : la un contract Eon Duo daca vrei sa treci cu energia electrica la Hidroelectrica , ce se intimpla cu contractul de gaze naturale ?

Nu se poate face,de asta am si spus ca acel produs DUO e o mare teapa,cand am analizat oferta in septembrie era mai scump decat luate separat

#715
OCM

OCM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 06.08.2007

 OCM, on 15 decembrie 2021 - 20:12, said:

Deci in primul loc de consum ( expira contactul la Electrica Gaz) am depus pe 3 Dec vineri si primit contact semnat pe 6 Dec Luni.
Si la al doilea (ce era la Restart/Engie cine mai stie) depus dupa doua zile duminica 5 Dec (erau deja peste 3000 cereri in plus peste weekend) si pe 13 decembrie am primit  mailul cum ca urmeaza sa primesc contractul si numarul de inregistrare si cum au mai scris si colegii pe aici... Deci clar dureaza mai mult daca vii din situatii complicate/nu ai mai fost client etc.

Update: Deci pentru acest al doilea loc (abandonat de Restart) am primit azi 28 ianuarie 2022 contractul pe email => doua luni fara 8 zile a durat...
Si mai intra in vigoare din 17 februarie... deja prin martie -aprilie tre sa schimb iar la unul fara abonament zilnic. Pierdere mare de timp.

Partea "faina" e ca cele doua au preturi diferite 276 lei/MWh vs 290 lei/MWh cu de toate fara abonamenul zilnic.
Tinand cont de timpul in plus si pretul marit ar merita o reclamatie la ANRE? Sau e de ANPC? Sau mai bine stau in banca mea ca inca nu is 100% sigur ca din 17 feb chiar primesc gaz la banii astia si cu o reclamatie dintrasta am sanse sa tot treaca iarna pana scap eu de FUI Engie cu 1000 lei/MWh... nici nu stiu...

Attached Files


Edited by OCM, 28 January 2022 - 21:34.


#716
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,127
  • Înscris: 14.04.2009

 OCM, on 28 ianuarie 2022 - 21:28, said:

Update: Deci pentru acest al doilea loc (abandonat de Restart) am primit azi 28 ianuarie 2022 contractul pe email => doua luni fara 8 zile a durat...
Si mai intra in vigoare din 17 februarie... deja prin martie -aprilie tre sa schimb iar la unul fara abonament zilnic. Pierdere mare de timp.

Partea "faina" e ca cele doua au preturi diferite 276 lei/MWh vs 290 lei/MWh cu de toate fara abonamenul zilnic.
Tinand cont de timpul in plus si pretul marit ar merita o reclamatie la ANRE? Sau e de ANPC? Sau mai bine stau in banca mea ca inca nu is 100% sigur ca din 17 feb chiar primesc gaz la banii astia si cu o reclamatie dintrasta am sanse sa tot treaca iarna pana scap eu de FUI Engie cu 1000 lei/MWh... nici nu stiu...
Nu ai ce reclama, a crescut tariful reglementat de distrinutie...276 lei/MWh este la un tarif reglementat de distrinutie de 0.03013 lei/MWh vs 290 lei/MWh la un tarif reglementat de distrinutie de 0.04229 lei/MWh...

#717
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,050
  • Înscris: 04.10.2005
Oare ce inseamna "plan plata" din factura eon? Am avut un contract Cost control si l-am trecut la eon promo gas digital...

Attached Files



#718
randuri

randuri

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 31.08.2021
Am primit raspuns de la ANRE prin care i se solicita EON-ului clarificarea situatiei, intrarea in vigoare a contractului si , după
caz, dovada achitării către petentă a penalităţilor datorate, pentru nerespectarea termenelor prevăzute
de Standardul de performanţă pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul
preşedintelui ANRE nr. 37/2007.

Au termen pana in 10 februarie.

#719
Skiuc

Skiuc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 755
  • Înscris: 20.07.2006
Haha, la mine au termen pana in 07.02.

#720
Dyonissos

Dyonissos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 30.11.2004

 randuri, on 29 ianuarie 2022 - 12:46, said:

Am primit raspuns de la ANRE prin care i se solicita EON-ului clarificarea situatiei, intrarea in vigoare a contractului si , după
caz, dovada achitării către petentă a penalităților datorate, pentru nerespectarea termenelor prevăzute
de Standardul de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul
președintelui ANRE nr. 37/2007.

Au termen pana in 10 februarie.

Poți să postezi răspunsul ANRE?
In cat timp ți-au răspuns?
Ai cerut în mod explicit să-ți fie plătite penalități?
Mulțumesc!

Edited by Dyonissos, 29 January 2022 - 17:27.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate