Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#1603
Posted 03 December 2022 - 03:33
De unde să știe furnizorul de revizie ? Știe distribuitorul că acolo se trimite rezultatul verificărilor.
|
#1604
Posted 03 December 2022 - 07:53
Sinmbad, on 03 decembrie 2022 - 03:33, said:
De unde să știe furnizorul de revizie ? Știe distribuitorul că acolo se trimite rezultatul verificărilor. |
#1605
Posted 03 December 2022 - 08:43
La mine scrie puncte puncte deși distribuitorul știe, doar tu poți comunica furnizorului asta
|
#1606
Posted 03 December 2022 - 10:53
cipri2006, on 02 decembrie 2022 - 12:30, said:
A ramas pretul vechi...Probabil de pe 07.01.2023 se modifica. 2022-12-02 12_27_28-Contractele mele _ E.ON.jpg Sau poate n are legătură prețul real de la sfârșitul lunii cu ce se afișează acum în cont |
#1608
Posted 08 December 2022 - 13:20
Raspuns E-On la cea de-a doua notificare de marire pret :
Dragă client, Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre și, în urma solicitării tale, iți transmitem atașat, propunerea noastră de ofertă de preț care sperăm că va corespunde așteptărilor tale. Oferta este valabila pentru codul de incasare xxxxx, Prețurile propuse se supun plafonării, așadar tu vei plăti consumul de energie așa cum prevede schema de ajutor stabilită de către statul roman. Ce trebuie să faci mai departe? să ne transmiți raspunsul tău in maxim 3 zile lucrătoare printr-un ‘reply” la acest email cu textul “accept oferta” mentionand numele ofertei acceptate , pretul de furnizare si codul de incasare sa ne transmiti poza contor sau comunicare index actual În cazul în care nu receptionăm un raspuns din partea ta, considerăm acceptul la notificarea transmisa. Pentru alte solicitări sau informații, poți lua legătura cu noi prin completarea formularului de contact. Attached Files |
#1609
Posted 08 December 2022 - 15:12
1. Cand iti expira contractul ?
Din moment ce au ofertat, clar n-ai primit notificare cu minimum 45 de zile înainte de data expirării cum că EON nu doreste prelungirea. Functie de cand iti expira contractul, vezi daca mai au timp sa-ti trimita preavizul de 45 de zile ca nu mai doresc prelungirea, fara acel preaviz nu au decat sa tot oferteze pana se prelungeste automat contractul, in data scadentei. Se pare ca nu au trimis suficient in avans ofertele de modificare a pretului astfel incat sa se inscrie in termenele propriului contract. Vezi : Art. 4.2. Contractul se încheie pe o perioada de 12 luni care începe să se calculeze de la data intrarii in furnizare și se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial, dacă nici Noi, nici Dvs. nu notificăm cu minimum 45 de zile înainte de data expirării că nu dorim prelungirea. 2. Probabil ai citit gresit, in contract scrie foarte clar ca timpul de acceptare / neacceptare a ofertei este de 15 zile - nicidecum de 3 zile. Vezi : Art. 7. Alte mențiuni - Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condiţiile de piaţă. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiţii comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare. Deci, daca contractul se prelungeste automat - prin incidenta prescriptiei celor 45 de zile preaviz - ("se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial, dacă nici Noi, nici Dvs. nu notificăm cu minimum 45 de zile înainte de data expirării că nu dorim prelungirea"), termen foarte important care stinge orice efect al refuzului pentru inca 12 luni si opreste orice alterare ulterioara a continutului contractului - exact prin neexercitarea preavizarii în termenul prevăzut de contract expres in Art. 4.2. Or, pe de alta parte, cu atat mai mult, cum ar putea fi aplicate noile conditii comerciale daca nu au fost comunicate cu 45 de zile inainte de aplicarea lor si, inainte de orice aplicare a lor, contractul se prelungeste in absenta preavizului de 45 de zile. Se pare ca au intrat in criza de timp. |
#1610
Posted 08 December 2022 - 15:33
Pe de alta parte, @dmiki, ti-au facut oferte mai mici decat cea din 14.11 - aveai acolo 0.995 plus abonament, acum nu mai apare nici abonamentul, probabil vor reveni cu micsorari si la oferta de 0.695 + abonament desi nu stiu cine le va mai accepta, mai sunt cateva zile si se autoprelungesc contractele ...
Totusi, lipsa abonamentului pt lunile de vara conteaza |
#1611
Posted 08 December 2022 - 20:52
Razvan319, on 08 decembrie 2022 - 15:12, said:
1. Cand iti expira contractul ? Din moment ce au ofertat, clar n-ai primit notificare cu minimum 45 de zile înainte de data expirării cum că EON nu doreste prelungirea. Functie de cand iti expira contractul, vezi daca mai au timp sa-ti trimita preavizul de 45 de zile ca nu mai doresc prelungirea, fara acel preaviz nu au decat sa tot oferteze pana se prelungeste automat contractul, in data scadentei. Se pare ca nu au trimis suficient in avans ofertele de modificare a pretului astfel incat sa se inscrie in termenele propriului contract. Vezi : Art. 4.2. Contractul se încheie pe o perioada de 12 luni care începe să se calculeze de la data intrarii in furnizare și se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial, dacă nici Noi, nici Dvs. nu notificăm cu minimum 45 de zile înainte de data expirării că nu dorim prelungirea. 2. Probabil ai citit gresit, in contract scrie foarte clar ca timpul de acceptare / neacceptare a ofertei este de 15 zile - nicidecum de 3 zile. Vezi : Art. 7. Alte mențiuni - Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condițiile de piață. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiții comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare. Deci, daca contractul se prelungeste automat - prin incidenta prescriptiei celor 45 de zile preaviz - ("se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial, dacă nici Noi, nici Dvs. nu notificăm cu minimum 45 de zile înainte de data expirării că nu dorim prelungirea"), termen foarte important care stinge orice efect al refuzului pentru inca 12 luni si opreste orice alterare ulterioara a continutului contractului - exact prin neexercitarea preavizarii în termenul prevăzut de contract expres in Art. 4.2. Or, pe de alta parte, cu atat mai mult, cum ar putea fi aplicate noile conditii comerciale daca nu au fost comunicate cu 45 de zile inainte de aplicarea lor si, inainte de orice aplicare a lor, contractul se prelungeste in absenta preavizului de 45 de zile. Se pare ca au intrat in criza de timp. Contractul expira pe 05.01.2022. Notificarea am primit-o pe 14.11.2022. Acesta este răspunsul la adresa mea cu privire la notificare. |
#1612
Posted 08 December 2022 - 23:33
Am crezut că era o noua oferta cu termen limita 3 zile
|
|
#1613
Posted 11 December 2022 - 18:34
dmiki, on 08 decembrie 2022 - 13:20, said:
Raspuns E-On la cea de-a doua notificare de marire pret : Dragă client, Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre și, în urma solicitării tale, iți transmitem atașat, propunerea noastră de ofertă de preț care sperăm că va corespunde așteptărilor tale. Oferta este valabila pentru codul de incasare xxxxx, Prețurile propuse se supun plafonării, așadar tu vei plăti consumul de energie așa cum prevede schema de ajutor stabilită de către statul roman. Ce trebuie să faci mai departe? să ne transmiți raspunsul tău in maxim 3 zile lucrătoare printr-un ‘reply” la acest email cu textul “accept oferta” mentionand numele ofertei acceptate , pretul de furnizare si codul de incasare sa ne transmiti poza contor sau comunicare index actual În cazul în care nu receptionăm un raspuns din partea ta, considerăm acceptul la notificarea transmisa. Pentru alte solicitări sau informații, poți lua legătura cu noi prin completarea formularului de contact. Au revenit cu raspuns ca ramane in continuare acelasi contract cu aceleasi conditii si pret. Am cerut chiar confirmare cu cod client si locatie ca sa am siguranta ca nu e vreo gluma. Au confirmat. |
#1614
Posted 11 December 2022 - 18:49
E bine asa , inseamna ca raman preturile mici si nici nu ne mai batem capul cu plafonarea la 2 locuri de consum.
Eu le-am facut atatea reclamatii ca nici n-au mai indraznit sa-mi trimita vreo oferta , au tot reiterat paragraful acela cu pretul ramane neschimbat. I-a obligat si ANRE sa dea raspuns scris la toate intrebarile ridicate de majorarile acestea, au termen inca cateva zile, il astept, este un fel de confirmare ca nu este o gluma cu mentinerea pretului mic. Singurul regret este ca noile oferte erau lipsite de abonamentul lunar insa nu putem avea totul in viata. Cine ramane cu pretul mic din pacate ramane si cu abonamentul acela care se va plati intr-o buna zi. |
#1615
Posted 12 December 2022 - 13:54
Razvan319, on 11 decembrie 2022 - 18:49, said:
E bine asa , inseamna ca raman preturile mici si nici nu ne mai batem capul cu plafonarea la 2 locuri de consum. Eu le-am facut atatea reclamatii ca nici n-au mai indraznit sa-mi trimita vreo oferta , au tot reiterat paragraful acela cu pretul ramane neschimbat. I-a obligat si ANRE sa dea raspuns scris la toate intrebarile ridicate de majorarile acestea, au termen inca cateva zile, il astept, este un fel de confirmare ca nu este o gluma cu mentinerea pretului mic. Singurul regret este ca noile oferte erau lipsite de abonamentul lunar insa nu putem avea totul in viata. Cine ramane cu pretul mic din pacate ramane si cu abonamentul acela care se va plati intr-o buna zi. Buna ziua, Refuzul dumneavoastra la notificarea de actualizare a conditiilor comerciale duce la incetarea contractului incepand cu data de 05.01.2023. Aveti posibilitatea sa incheiati un nou contract cu E.ON/alt furnizor sau sa acceptati pretul din notificare. Ofertele noastre actuale le gasiti in email-ul anterior. Multumim! Deci, ori fac contract nou, ori accept pretul de cca 13lei/mc. Nu am primit raspuns ANRE si nici ANPC inca, iar termenul expira maine, Cel mai sigur fac contract nou. La celalalt loc de consum, al parintilor, contractul vechi expira maine, sunt curioasa sa vad noul pret. |
#1616
Posted 12 December 2022 - 20:27
E cam ciudat EON asta, cu unii muma, cu altii ciuma ...
"pretul din notificare" = a cata notificare a fost la tine ? Edited by Razvan319, 12 December 2022 - 20:29. |
#1617
Posted 12 December 2022 - 22:14
|
#1618
Posted 13 December 2022 - 03:22
Deci am zis bine că în aceeași situație dată EON generează soluții
diferite pt clienți. La unii menține prețul mic, la alții încetează contractul daca nu accepta oferta Totuși, ultimele oferte preferențiale micșorate și fara abonament nu s mai bune că un un nou contract ? |
#1619
Posted 13 December 2022 - 09:33
Am confirmat azi dimineata alegerea uneia dintre ofertele fara abonamen si am primit raspuns in cca 30-40 min. (deci se poate ...)
Va confirmam primirea email - lui dvs. Va multumim pentru întelegere si va asiguram ca va vom contacta în cazul în care vom avea nevoie de date sau documente suplimentare. Noul contract de furnizare va fi transmis in decurs de 30 de zile pe adresa dumneavoastra de email sau pe adresa de corespondenta aferenta dupa procesare. Pentru alte informatii va rugam sa apelati la : la telefon: 0265 200 366 / 0265 200 900 (numere cu tarif normal, apelabile din toate rețelele de telefonie) Cu stimă/Kind regards, Vom vedea ce va fi pe viitor. Nu am vrut sa revin la ENGIE, desi aveau pret mai mic, pentru ca nu mai vreai sa platesc concediile agajatilor. Cunosc prea multi care se lauda cu concediile facute si platite de noi toti. |
#1620
Posted 13 December 2022 - 09:52
Interesanta informatia inclusa in ambele oferte:
În funcție de creșterea prețului de achiziție a energiei, putem fi nevoiți să modificăm prețul gazelor naturale, caz în care vom reveni cu o nouă ofertă de preț cu cel puțin 45 de zile înainte de data propusă pentru aplicarea noului preț. Normal ar fi fost: ... de cresterea sau scaderea ... vom modifica, nu? |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users