Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
2112 replies to this topic

#1135
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 ceanu1980, on 22 iunie 2022 - 14:27, said:

0265200241,mister robota

Deci acum ar trebui trimis preventiv un email la EON, copy/paste din mailul vechi - cu ce au scris ei ca nu vor scumpi, si contestata o potentiala notificare de scumpire - ca nu cumva sa zica ca a fost insusita.

Te doare capul unde s-a ajuns !...

#1136
waszp

waszp

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.05.2020
M-a sunat si pe mine robotu de la eon, in legatura cu scumpirile.
Sa inteleg ca imi modifica contractul cu noul pret, daca nu le trimit raspuns prin mail ca "nu accept" ?

Mi se pare ultima jena ca nu zice clar, daca nu sunt de acord cu noul pret, cum anunt asta, si ce se intampla ? denunta contractul, sau merge in continuare cum a fost

#1137
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Eu le-am scris acum cateva luni asa :

Stimati,

In raport cu prevederile legale in vigoare:
ORDINUL nr. 37 din 1 octombrie 2007 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale - SUBSECŢIUNEA 21^1: IPG1 - Contractarea gazelor naturale
Art. 6 (1) Furnizorul are obligația de a răspunde solicitării primite din partea oricărui solicitant/consumator, având ca obiect încheierea / modificarea unui contract de furnizare reglementată/ negociată a gazelor naturale.
Regulamentul ANRE nr. 29/2016 („Regulamentul privind Furnizarea Gazelor Naturale”),
Art. 16 -(3)Condiţiile/Clauzele prevăzute în contractul de furnizare a gazelor naturale se pot modifica şi/sau completa prin acte adiţionale, cu acordul părţilor, cu condiţia ca acestea să nu contravină prevederilor legate în vigoare.
Art. 59 - c) să desfăşoare activitatea de furnizare a gazelor naturale pe bază de contracte de furnizare a gazelor naturale încheiate cu clienţii finali, care să prevadă condiţii/clauze contractuale echitabile şi transparente, cu respectarea cerinţelor minime contractuale ce trebuie incluse, în conformitate cu reglementările ANRE;
Contract de furnizare EON, fila 02, par. 4 : 4. Intrarea în vigoare și durata Contractului
4.2. Contractul se încheie pe o perioada de 12 luni care începe să se calculeze de la data intrarii in furnizare și se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial, dacă nici Noi, nici Dvs. nu notificăm cu minimum 45 de  zile înainte de data expirării că nu dorim prelungirea.
Contract de furnizare EON, fila 03, prim paragraf - 7. Alte mențiuni
Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condiţiile de piaţă. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiţii comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.


Va solicit lamurirea intelesului sintagmei de mai sus: "(...) ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale." si - dupa caz - functie de raspunsul dvs - modificarea (in temeiul Regulamentului ANRE nr. 29/2016, art.16 si in termenul prevazut de Ord. 37/2007 , art. 6(1)) contractelor de furnizare gaze naturale incheiate intre subsemnatul si EON - in sensul unei reformulari transparente, clare, deoarece aceasta clauza este confuza, in contra prevederilor legale ante-mentionate (Regulamentul ANRE nr. 29/2016, art.59).

Motivul acestei cereri este constituit de faptul ca in spatiul public au aparut notificari de majorare EON transmise consumatorilor din care reiese intentia EON de a majora unilateral si ilicit tarifele, fara acordul consumatorilor, in cadrul perioadei contractuale de 12 luni aflata in desfasurare, ceea ce contravine cu clauza contractuala sus-mentionata din care reiese clar si indubitabil ca atat timp cat consumatorul si-a exprimat in termenul de 15 zile dezacordul in raport cu propunerea, singura sanctiune pe cale de consecinta va fi "neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale", deci se intelege clar ca propunerea refuzata nu poate produce efecte mai devreme de maturarea contractului, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa in vigoare.

Cu stima,

------------------------------------

Ei au raspuns:

(...)

La punctul 1.2 ale contractelor, sunt menționate serviciile incluse:

”Servicii incluse:
- un preț de furnizare corelat cu evoluția pieței;
- calitate şi siguranţă a furnizării prin condiţii contractuale corecte;
- acces gratuit, de pe telefon/tabletă sau PC, la contul personal E.ON Myline - istoric facturi şi plăţi, transmitere index contor, factură electronică, actualizare cantități lunare de consum;”
Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condiţiile de piaţă, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7 al Contractului:
“7. Alte mențiuni
Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condiţiile de piaţă. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiţii comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.”

Într-adevăr, atât timp cât consumatorul își exprimă, în termenul de 15 zile, dezacordul în raport cu notificarea cuprinzând noile condiţii comerciale, acest refuz nu poate produce efecte mai devreme de maturarea contractului, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa în vigoare.

Cu speranţa că informaţiile de mai sus, sunt de natură să clarifice aspectele sesizate, vă mulţumim pentru colaborare şi rămânem în continuare la dispoziţia dumneavoastră.

------------------------------------

Pe scurt : contesta in 2 randuri - in termen de 15 zile - sub orice forma scrisa si inregistrabila de ei (pastreaza dovada inregistrarii) intentia lor de majorare.

Si mai citeste si ce au postat colegii : Furnizorilor de energie și gaze cu prețuri sub plafoane le va fi interzis să scumpească - https://www.profit.r...peasca-20748255

#1138
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
Ai ascultat tot ce a zis robotul?te pomeni ca este si asta o modalitate legala de informare

#1139
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 ceanu1980, on 23 iunie 2022 - 13:00, said:

Ai ascultat tot ce a zis robotul?te pomeni ca este si asta o modalitate legala de informare

Nu am primit inca apel insa deoarece sunt client EON si fiind susceptibil de a fi sunat, avand in vedere ca am fost de curand plecat si voi pleca iarasi in curand intr-un concediu pe varful muntelui - fara semnal - am contestat orice astfel de notificare , efectuata prin metoda de mai sus sau sub orice alta forma, la o data trecuta, prezenta sau viitoare si mi-am exprimat totodata dezacordul în raport cu orice astfel de intentie cuprinzând noi condiţii comerciale , acest refuz CONSOLIDAND DESFASURAREA CONTRACTULUI  IN FORMA EXISTENTA - la tarifele bilateral agreate - deoarece refuzul nu poate produce efecte asupra contractului mai devreme de maturarea sa, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa în vigoare.

Am mai pus si nr furnizat de tine in agenda telefonului, am un sentiment placut cand ma cauta robotii cu nume feminin si nu dau de mine, macar ca si info e bine de stiut daca Ioana m-a cautat pt notificare, sau nu, cand cobor de la vipere si ursi, inapoi la "civilizatie".

#1140
waszp

waszp

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.05.2020
@Malineanu Multumesc pentru informatii. Noua lege e doar la promulgare deocamdata, sper sa avem vesti cat de curand.

@ceanu1980 Am ascultat tot. Clar ca m-au informat, dar te intreaba la final daca accepti conditiile noului contract sau nu. Se poate suna la acelasi numar, asculti aceiasi poveste, cica in termen de 3 zile te poti decide sa accepti oferta.

Mie imi expira contractul in 3 luni, nici nu stiu exact ce sa fac. Daca refuz in 3 luni sunt in aceiasi oala
Eon oferta 0.49831 lei kwh, tv si taxele incluse. Statul plafoneaza la 0.31 lei

#1141
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
postarea era pt wasz, acu vad ca are o sg postare

#1142
waszp

waszp

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.05.2020
scuze pentru raspuns intarziat, trebuie acceptat de un moderator ca-s newbie

Am dat pe site-ul eon de urmatoarea informatie:
"Înainte de a lua o hotărâre definitivă de refuz a ofertei primite și implicit de denunțare a contractului de furnizare, consultă aici ofertele noastre de preț pentru furnizarea energiei: electricitate, gaze naturale, amândouă pe o factură și chiar pachete cu asistență tehnică 24/7. Ai prețuri variabile pentru 12 luni, alături de o multitudine de servicii online, disponibile gratuit. În plus, la E.ON, poți încheia un nou contract de furnizare simplu și rapid, 100% online.
E important să te informăm că din cauza creșterii prețurilor de achiziție a energiei electrice și gazelor naturale înregistrată în ultimele luni pe piața energiei din România, menținerea prețurilor actuale nu mai este posibilă."

https://www.eon.ro/s...ficare-contract

Deci, refuzi = denuntarea contractului
Si altii nu-s mai buni cu preturile.
Buna treaba

#1143
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 waszp, on 23 iunie 2022 - 14:25, said:

scuze pentru raspuns intarziat, trebuie acceptat de un moderator ca-s newbie

Am dat pe site-ul eon de urmatoarea informatie:
"Înainte de a lua o hotărâre definitivă de refuz a ofertei primite și implicit de denunțare a contractului de furnizare, consultă aici ofertele noastre de preț pentru furnizarea energiei: electricitate, gaze naturale, amândouă pe o factură și chiar pachete cu asistență tehnică 24/7. Ai prețuri variabile pentru 12 luni, alături de o multitudine de servicii online, disponibile gratuit. În plus, la E.ON, poți încheia un nou contract de furnizare simplu și rapid, 100% online.
E important să te informăm că din cauza creșterii prețurilor de achiziție a energiei electrice și gazelor naturale înregistrată în ultimele luni pe piața energiei din România, menținerea prețurilor actuale nu mai este posibilă."

https://www.eon.ro/s...ficare-contract

Deci, refuzi = denuntarea contractului
Si altii nu-s mai buni cu preturile.
Buna treaba

Vezi daca ai clauza 7 in contract

7. Alte mențiuni
Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condiţiile de piaţă. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiţii comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare

Daca o ai , contesti in 15 zile si nu te mai doare capul pana se termina contractul, vezi intre timp cum te repolarizezi ...

Edited by Malineanu, 23 June 2022 - 14:54.


#1144
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Alte mențiuni
Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condiţiile de piaţă. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiţii comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor.

Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale.
Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.

Asadar, daca discutati cu "Ioana" (nu stiu ce optiuni va da), aveti urmatoarele optiuni:

1. Acceptati noile conditii (aparent optiune default) si ramaneti cu noile conditii pana cand iar va schimba contractul sau optati voi pt alt contract/furnizor.

2. Refuzati noile conditiii => insemna ca aveti 15 zile sa ii anuntati ca REFUZATI NOILE CONDITII = cand se termina contractul luati ce oferta vin se ofera su alegeti alt furnizor.

Eu am oferta de BF digital cu 0.194 lei/kW
Preț final fara abonament, fara TVA 0.23468 lei/kW

Edited by Courage, 23 June 2022 - 22:52.


#1145
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 Courage, on 23 iunie 2022 - 22:48, said:

Asadar, daca discutati cu "Ioana" (nu stiu ce optiuni va da), aveti urmatoarele optiuni:

1. Acceptati noile conditii (aparent optiune default) si ramaneti cu noile conditii pana cand iar va schimba contractul sau optati voi pt alt contract/furnizor.

2. Refuzati noile conditiii => insemna ca aveti 15 zile sa ii anuntati ca REFUZATI NOILE CONDITII = cand se termina contractul luati ce oferta vin se ofera su alegeti alt furnizor.

Eu am oferta de BF digital cu 0.194 lei/kW
Preț final fara abonament, fara TVA 0.23468 lei/kW
parca arata mai bine cum le-ai colorat tu ...

#1146
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
Este specificat de acea informare cu 45 zile inainte ca poate fi transmisa si telefonic,desi am bifat modalitte de corespondenta prin email

#1147
Soleil

Soleil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 27.04.2005
M-a sunat și pe mine robotul de la EON ieri. N-am înțeles ce preț a zis că vrea să-i dau, mi-a înșirat o polologhie cu 15 zile, cu facturi de regularizare, cu... ea știe cu ce.
Întâi a zis că nu mai pot menține prețurile, mi-a zis că-i plafonat prețul și dup-aia m-a întrebat dacă vreau să știu mai multe despre ceva ofertă, eu am zis că da și a început litania în care a fost și un nou preț menționat (pe care, cum am zis, nu l-am înțeles), a continuat cu ceva 15 zile și cu denunțat și.... nu mai știu cu ce, și dup-aia a zis să-i zic dacă accept noile condiții și eu n-am zis nimic. Și robotul a zis că n-a înțeles și iar m-a întrebat și eu iar n-am zis nimic.
Și am făcut asta de 3 ori și cred că s-a enervat pentru că mi-a zis că o să mă preia un operator, dar apoi mi-a închis.

Dar și eu m-am enervat pentru că eu vreau să-mi dea pe mail dacă au ceva de zis, să pot să citesc, să pricep ce accept și ce nu și în ce condiții. Zici că-s ăia care sună și zic c-a făcut fiu-tău un accident și să le dai repede niște banii să-l scape de belele. Racket style.

În cont la EON nu scrie nimic. La https://www.eon.ro/s...ficare-contract zice că Nu există notificare de modificare a condiţiilor comerciale emisă pentru acest loc de consum.
Io acu ce-ar trebui să fac?

#1148
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 Soleil, on 24 iunie 2022 - 10:04, said:

M-a sunat și pe mine robotul de la EON ieri. N-am înțeles ce preț a zis că vrea să-i dau, mi-a înșirat o polologhie cu 15 zile, cu facturi de regularizare, cu... ea știe cu ce.
Întâi a zis că nu mai pot menține prețurile, mi-a zis că-i plafonat prețul și dup-aia m-a întrebat dacă vreau să știu mai multe despre ceva ofertă, eu am zis că da și a început litania în care a fost și un nou preț menționat (pe care, cum am zis, nu l-am înțeles), a continuat cu ceva 15 zile și cu denunțat și.... nu mai știu cu ce, și dup-aia a zis să-i zic dacă accept noile condiții și eu n-am zis nimic. Și robotul a zis că n-a înțeles și iar m-a întrebat și eu iar n-am zis nimic.
Și am făcut asta de 3 ori și cred că s-a enervat pentru că mi-a zis că o să mă preia un operator, dar apoi mi-a închis.

Dar și eu m-am enervat pentru că eu vreau să-mi dea pe mail dacă au ceva de zis, să pot să citesc, să pricep ce accept și ce nu și în ce condiții. Zici că-s ăia care sună și zic c-a făcut fiu-tău un accident și să le dai repede niște banii să-l scape de belele. Racket style.

În cont la EON nu scrie nimic. La https://www.eon.ro/s...ficare-contract zice că Nu există notificare de modificare a condiţiilor comerciale emisă pentru acest loc de consum.
Io acu ce-ar trebui să fac?

A colorat mai sus @Courage ce e de facut #1144

Oricum, robotii astia nervosi ar trebui asistati social ...

Edited by Malineanu, 24 June 2022 - 12:28.


#1149
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
Ar trebui sanctionati pt practica asta,poate intra casuta vocala sau daca ai dezactivat-o la ei in sistem apari ca ai fost sunat si informat,vor curge ceva reclamatii,asta daca se prind romanii,acu toti pleaca si se gandesc la concedii si astia ce si-au propus,hai sa le dam la gioale

#1150
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 ceanu1980, on 24 iunie 2022 - 12:44, said:

Ar trebui sanctionati pt practica asta,poate intra casuta vocala sau daca ai dezactivat-o la ei in sistem apari ca ai fost sunat si informat,vor curge ceva reclamatii,asta daca se prind romanii,acu toti pleaca si se gandesc la concedii si astia ce si-au propus,hai sa le dam la gioale

Eu le-am facut deja contestatie si nici macar nu m-a sunat Ioana. Iti ia 5 min sa contesti orice viitoare modificare, o refuzi, daca ai clauza precitata nu va avea efecte modificarea si pana ti se termina contractul stai linistit ca este o contestatie pentru orice viitoare modificare.

Plus ca treb sa-ti raspunda si ai si un feed back, nu stai sa-ti rozi unghiile, au sunat, n-au sunat robotii ?...

Edited by Malineanu, 24 June 2022 - 12:51.


#1151
dmiki

dmiki

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 29.08.2015

 Malineanu, on 24 iunie 2022 - 12:50, said:



Eu le-am facut deja contestatie si nici macar nu m-a sunat Ioana. Iti ia 5 min sa contesti orice viitoare modificare, o refuzi, daca ai clauza precitata nu va avea efecte modificarea si pana ti se termina contractul stai linistit ca este o contestatie pentru orice viitoare modificare.

Plus ca treb sa-ti raspunda si ai si un feed back, nu stai sa-ti rozi unghiile, au sunat, n-au sunat robotii ?...
Ma puteți ajuta cu un model? Mulțumesc anticipat!

#1152
pegasys

pegasys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 05.01.2007
Unde scriem? La [email protected]?

Si eu tot oferta BF pana in 12.12.

Am scris asa:
"
Desi in contul meu de client E.On nu apare nicio notificare de modificare a contractului, azi, 24.06.2022, am primit un apel de la numarul automat E.On 0265 200 241, cu o noua oferta din partea Dvs.

Prin prezenta, va comunic dezacordul meu privind modificarea conditiilor comerciale agreate conform Contract de furnizare nr. CTR - ......... Am luat nota de prevederea inscrisa in art. 7 care stipuleaza ca refuzul meu atrage neprelungirea contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale de 12 luni (12.12.2022). "

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate