E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#1117
Posted 29 May 2022 - 18:26
mstanciu, on 29 mai 2022 - 11:42, said:
Trebuie sa vorbesti cu ei sa incerci sa schimbi estimarea aceea, ar fi absurd ca toata vara sa platesti acea suma mare. Poate e cineva cu acelasi tip de contract si care sa te poata sfatui. Am reusit sa schimb estimarea viitoare din contul eon. Nu prea inteleg sistemul asta. Daca a fost facuta citirea de ce m-a facturat pe estimat.... |
#1118
Posted 29 May 2022 - 23:22
Nu vreau sa te superi, dar cred ca nu ai inteles filosofia tipului acela de abonament (chiar, de ce sa incepi cu el primavara? iarna ar fi avut un sens...)
Fiind cu facturi constante, citirea nu mai are asa relevanta, doar sa stii eventual care e bilantul - adica in cazul tau cati bani le dai in avans. Parerea mea e sa te documentezi serios si daca nu se poate altfel, sa treci tot la Eon, dar la alt abonament. Pretul e tot acelasi fiind plafonat, dar macar nu le dai o gramada de bani in avans doar ca sa nu platesti mult la iarna. |
#1119
Posted 30 May 2022 - 04:43
ssergg, on 29 mai 2022 - 18:26, said: Multumesc, Am reusit sa schimb estimarea viitoare din contul eon. Nu prea inteleg sistemul asta. Daca a fost facuta citirea de ce m-a facturat pe estimat.... Si eu l-am avut si am trecut la alt tip, fiindca mie nu mi-a convenit deloc nici asa. (nu am consum ca al tau) eddy_teer, on 29 mai 2022 - 12:45, said:
Care este cel mai avantajos contract pentru gaz oferit acum de E.ON ? Am avut contract Duo (gaz și energie electrică) acum trebuie să aleg un contract doar pentru gaz, care credeți că ar fi cel mai avantajos? Edited by Cr1spy, 30 May 2022 - 04:45. |
#1120
Posted 30 May 2022 - 05:37
Dar cred ca acela este doar ptr clienti noi. Cred ca tu poti alege doar Eon Home Gas care este tot cu abonament.
Doar o optiune cred ca ai, deci de ales nu prea. Incearca o contractare si cred ca te convingi mai sigur, poti sa o abandonezi la orice pas, inainte de finalizare. Edited by Cr1spy, 30 May 2022 - 05:51. |
#1121
Posted 31 May 2022 - 02:41
mstanciu, on 29 mai 2022 - 23:22, said:
Nu vreau sa te superi, dar cred ca nu ai inteles filosofia tipului acela de abonament (chiar, de ce sa incepi cu el primavara? iarna ar fi avut un sens...) Fiind cu facturi constante, citirea nu mai are asa relevanta, doar sa stii eventual care e bilantul - adica in cazul tau cati bani le dai in avans. Parerea mea e sa te documentezi serios si daca nu se poate altfel, sa treci tot la Eon, dar la alt abonament. Pretul e tot acelasi fiind plafonat, dar macar nu le dai o gramada de bani in avans doar ca sa nu platesti mult la iarna. Cr1spy, on 30 mai 2022 - 04:43, said:
De smecheri ce sunt. Daca ai fi depasit consumul sa ti-l factureze si pe acela. Sper ca ai pus valoarea minima la conventie. Si eu l-am avut si am trecut la alt tip, fiindca mie nu mi-a convenit deloc nici asa. (nu am consum ca al tau) E.on Start Gas. Edited by ssergg, 31 May 2022 - 02:41. |
#1122
Posted 31 May 2022 - 16:44
in legatura cu POD de la E.ON referitor la blocajul avut in completarea formularului online de pe site hidroelectrica (https://client.hidro....ro/contractare)....am reusit sa il gasesc pe contractul de furnizare E.ON la capitolul 2 Obiectul si durata contractului / rubrica Cod punct de masurare....este un cod format din 10 caractere ( 3 litere mari si 7 cifre ) ...exemplu general : EMO1234567
|
#1123
Posted 03 June 2022 - 11:51
ssergg, on 31 mai 2022 - 02:41, said: Multumesc. Vad ca se poate modifica estimatul o data la 30 zile din cont. L-am schimbat si astept sa se regleze luna viitoare. Eu am constatat cu stupoare ca EON iti va transmite indexul virtual conform conventiei si nu cel autocitit. Nu am citit despre plafonare/compensare, sa iti spun sigur, dar este mai bine sa nu ai probleme cu asta. Depasind limitele de consum prevazute legal si umflate de EON poate sa-ti calculeze si altfel pretul. Eu am plecat de la ei, fiindca nu suport chestiile de genul, ca principiu. Si cu ocazia asta am facut verificarile. Edited by Cr1spy, 03 June 2022 - 11:52. |
#1124
Posted 16 June 2022 - 21:00
Am primit o notificare de la eon, prin care zice ceva de un abonament pt servicii tehnice,il pun mai jos. Stie vreun coleg cat e acel abonament si daca merita? Mie parca nu mi se pare demn de luat in cauza.
"Dragă client, Ne bucurăm că ești alături de E.ON Energie România S.A. Ne străduim să-ți fie bine și îți răsplătim loialitatea cu o gamă completă de soluții inovatoare de energie, care să îți ofere siguranță și să îți facă viața mai ușoară, în fiecare zi. Îți reamintim că în baza contractului încheiat cu noi beneficiezi de asistență tehnică pentru intervenții rapide în locuință în caz de defecțiuni ale centralei termice/boilerului electric sau instalațiilor electrice (cabluri, tablou electric, siguranțe, prize, doze, întrerupătoare) și în funcție de produsul ales, beneficiezi și de revizia sau verificarea instalației de utilizare a gazelor naturale și verificarea tehnică periodică pentru aparatele consumatoare de gaze naturale. Te informăm că pe factura de energie vei regăsi în continuare plata abonamentului din contractul tău de furnizare cu servicii de asistență tehnică. În ceea ce privește costurile de furnizare, facturile de energie pe care le emitem respectă prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienților finali din piața de energie electrică și gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022-31 martie 2023, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul energiei. Este important să știi că abonamentul este în legătură cu prestarea serviciilor de asistență tehnică. Astfel, pentru claritatea formulării și înțelegerea corectă a prevederii contractuale te rugăm să primești actul adițional, disponibil mai jos cu privire la modificarea primului paragraf din articolulul 2.1 din Condițiile specifice ale contractului tău de furnizare cu servicii de asistență tehnică, prin care este exprimat în mod clar faptul că abonamentul este în legătură cu prestarea serviciilor de asistență tehnică. Te rugăm să reții că celelalte prevederi contractuale rămân neschimbate." |
#1125
Posted 16 June 2022 - 21:46
Eu am inteles ca deja tu platesti acel ab.
Poti pune ultima factura sa vedem ce servicii ai facturate? |
#1126
Posted 16 June 2022 - 21:51
Este important să știi că abonamentul este în legătură cu prestarea serviciilor de asistență tehnică - astea nu au fost suspendate prin OG.
|
|
#1127
Posted 17 June 2022 - 06:52
#1129
Posted 17 June 2022 - 08:27
Ce sarlatani, o data ei denumesc abonament toate prestarile inclusiv cel suspendat de oug,astfel omul nu mai stie ce tip de ab este
Cand si-au trimis oamenii in teren plus cei de la ghisee instruiti au ”varat” la foarte multi oameni naivi si creduli aceste ab. de mentenanta,omu guster se simte mai in siguranta daca le zice ca sunt asigurati in caz de belele(de parca asa nu ar fi) As fi foarte curios, conform contractului ce rahat asigura ei in aceasta mentenanta inafara de constatare. |
#1130
Posted 17 June 2022 - 09:41
Malineanu, on 17 iunie 2022 - 07:30, said:
Si merita 25 lei pe luna abonament service ?... Am intrat pe linkul unde te trimit ei sa anulezi mizeria asta , dar, ce sa vezi? Zice ca la adresa respectiva nu e nici o notificare. Ce banditi ... Am sa-i dau dracului si ma mut la hidroelectrica Edited by sov, 17 June 2022 - 09:45. |
#1131
Posted 17 June 2022 - 17:01
ceanu1980, on 17 iunie 2022 - 08:27, said:
Ce sarlatani, o data ei denumesc abonament toate prestarile inclusiv cel suspendat de oug,astfel omul nu mai stie ce tip de ab este Cand si-au trimis oamenii in teren plus cei de la ghisee instruiti au ”varat” la foarte multi oameni naivi si creduli aceste ab. de mentenanta,omu guster se simte mai in siguranta daca le zice ca sunt asigurati in caz de belele(de parca asa nu ar fi) As fi foarte curios, conform contractului ce rahat asigura ei in aceasta mentenanta inafara de constatare. A zis la radio nu sh ce ministru ca abonamentele contractate pentru servicii speciale nu se supenda. A fost o poveste similara cu Digi acum nu sh cati ani de luase foc lumea ca le aparea pe facturi ceva gen Abonament Mentenanță si doar cu ANPC s-a rezolvat. Acu' , ANPC nu se mai baga, cica are ANRE departament de protectia consumatorilor - insa e abrogata prevederea de ceva timp, deci ANPC doar arunca mingea in curtea ANRE. |
|
#1132
Posted 22 June 2022 - 13:37
Mai nou te suna IOANA sa te informeze ca nu mai pot mentine acest pret la gaze si ca urmare...,am inchis,pai ba pisatilor nu mai are cine trimite un mail sau orice altceva?
|
#1133
Posted 22 June 2022 - 14:08
ceanu1980, on 22 iunie 2022 - 13:37, said:
Mai nou te suna IOANA sa te informeze ca nu mai pot mentine acest pret la gaze si ca urmare...,am inchis,pai ba pisatilor nu mai are cine trimite un mail sau orice altceva? Asta este chiar cea mai nenorocita notificare de care am auzit. Te pomenesti ca de luna viitoare vin facturile cu pretul majorat ? Eu am tot fost la munte unde nu era semnal, te pomenesti ca unul din nr pierdute era Ioana ? Mi-au mai si garantat pe mail ca nu schimba pretul daca imi exprim dezacordul in 15 zile. Auzi, si daca raspundeai la telefon cat timp masina stationa la semafor si s-a facut verde si ai lasat telefonul din mana, gata, ti-ai inusit notificarea, sau cum ? Nu mai stiu cum sa ne tampeasca astia ... A zis bine Elon Musk ca extinctia speciei umane va veni de la IA, programata tot de oameni ... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users