Lucid Air - masina anului 2022, noul etalon EV
Last Updated: Jul 05 2022 16:40, Started by
Fujitsu
, Nov 16 2021 08:12
·
0
#1
Posted 16 November 2021 - 08:12
O stire despre noul etalon al automobilelor electrice: Lucid Air
Compania Lucid Motors a fost infiintata de un inginer care a lucrat anterior la Tesla Masina de lux, cu pret pe masura: 77 - 140 kUSD in SUA. Nici nu vreau sa ma gandesc cât va costa in Europa. Detalii aici |
#2
Posted 16 November 2021 - 08:26
Masina anului care nu exista decat pentru teste. Daca nu ar fi avut finantare de la arabi, masina ramanea doar un prototip.
A fost o masina deosebita acum cativa ani pe la prezentari. In momentul asta sunt suficiente electrice care sa-i ia fata. Edited by Leo2006, 16 November 2021 - 08:29. |
#3
Posted 16 November 2021 - 08:27
De ce m-ar interesa o asemenea masina? E un etalon... unicat, ca sa zic asa. Nu prea e accesibila.
|
#4
Posted 16 November 2021 - 08:32
De ce este asta etalon?
De ce nu Rivian? Edited by Ann0nyym0us, 16 November 2021 - 08:32. |
#5
Posted 16 November 2021 - 08:38
Sa inteleg ca in 2022 nu se va scoate nici o masina noua, ramanem cu aceleași vechituri
|
#7
Posted 16 November 2021 - 08:50
La 77-140k dolari, poti sa consideri ca nu exista, ca-i tãt una, e ca si cum n-ar fi.
|
#8
Posted 16 November 2021 - 09:06
Da voi vedeti ce hal de articol?
A baut cafeaua si l-a scris rapid cat a stat pe buda. |
#9
Posted 16 November 2021 - 09:15
Masina e faina, nu contest asta ... iar la ce specificatii are pretul e normal si el. Sa vedem in viata reala ce probleme va avea tinand cont ca e la inceput ...
|
#11
Posted 16 November 2021 - 09:21
rid, on 16 noiembrie 2021 - 09:16, said:
Am trecut`o si p`asta pe lista lui Mos Craciun. |
#12
Posted 16 November 2021 - 10:09
Lucid, Rivian incearca toti sa copieze Tesla. Primesc finantari in sume uriase pentru dezvoltarea masiniilor, dar cate dintre aceste companii vor mai exista peste 10 ani.
Tesla a avut "noroc" fiind pionera in acest domeniu, dar acum piata masiniilor electrica va fi impartita de gigantii business-ului ca si pana acum. |
#14
Posted 16 November 2021 - 11:09
PiticVerde, on 16 noiembrie 2021 - 10:15, said:
Eu incep sa le dau sanse firmelor noi ce incearca sa produca masini electrice deoarece Tesla are probleme foarte mari cu fiabilitatea si service-ul . Cam aceleasi probleme le vor avea si Lucid sau Rivian, companii paralele si fara traditie in producerea de masini. Uitate la o Tesla care nu se produce de 3 zile si nici pana in ziua de astazi nu au reusit sa repare problemele la caroserie. Daca te uiti la sliturile dintre capota si aripi sau spoiler fata spre exemplu, o sa observi diferente de dimensiune. Ba sunt sliturile alea mai inguste, ba mai largi. In 5 sau 10 ani de zile, grupurile cu traditie vor re-castiga ce au pierdut fata de Tesla fara probleme. La ora actuala la full electric da, Tesla este locul 1 fara probleme. Dar restul companiilor cu traditie fac pasi uriasi si recupereaza teren, mai ales ca acestea ofera pe langa full electric si plug-in hybrid, un lucru extrem de important. VW, Daimler, Stellantis, GM, Geely Group, Toyota, au cresteri la vanzari mai puternice decat Tesla. |
#15
Posted 16 November 2021 - 13:04
business11, on 16 noiembrie 2021 - 10:09, said:
Lucid, Rivian incearca toti sa copieze Tesla. Primesc finantari in sume uriase pentru dezvoltarea masiniilor, dar cate dintre aceste companii vor mai exista peste 10 ani. Dar da, Lucid probabil vor avea de rezolvat multe probleme in urmatorii ani, probleme pe care Tesla deja le-a rezolvat. In rest sunt de acord ca vor veni tare producatorii clasici din spate, relevant va fi cine poate oferi masini electrice cu autonomie buna si incarcare rapida la pret de masina termica obisnuita, eu astept un sedan gen Skoda Octavia ca marime la 30.000 de euro. |
|
#16
Posted 16 November 2021 - 13:18
E smecher Lucidu dar la pretul cerut era de asteptat. Articolul e o mizerie de nivel tik tok, adica scurt si prost. La prima cautare in engleza am aflat chestii interesante, cum ar fi ca au montat diferentialul in motor, lasand mai mult spatiu pentru pasageri si bagaje, practic le-a iesit interior de S-Class in exterior de E-class, aerodinamica facuta de un fost deigner de la Formula 1 RedBull, etc
|
#17
Posted 16 November 2021 - 14:25
utopium, on 16 noiembrie 2021 - 13:04, said:
Aia nu inseamna ca rivalii nu vor putea face masini mai bune decat Tesla. Eu am toata aprecierea pentru Tesla pentru pionieratul pe care l-au facut in domeniu, dar un Lucid Air mi se pare mult mai interesant decat o Tesla Model S Plaid (ca de model 3 n-are sens sa vorbim, e mare diferenta de pret). Exterior arata bine Model S, dar interiorul Teslei S e chiar uratel, cel al Lucid Air e incomparabil mai fain. Range mult superior, spatiu de stocare mult superior, in general abordarea pare mult mai revolutionara decat la Tesla (care, e drept, are ceva vechime pe piata cu model S) ... Dar da, Lucid probabil vor avea de rezolvat multe probleme in urmatorii ani, probleme pe care Tesla deja le-a rezolvat. In rest sunt de acord ca vor veni tare producatorii clasici din spate, relevant va fi cine poate oferi masini electrice cu autonomie buna si incarcare rapida la pret de masina termica obisnuita, eu astept un sedan gen Skoda Octavia ca marime la 30.000 de euro. la inceput toti se umfla in pene, au capital proaspat, sunt in stiri peste tot, dar la un moment dat vor da peste realitate, care inseamna miliarde bagati in Research & Development, plus know-how, plus resurse materiale, plus marketing, plus filiale in fiecare tara, etc. Adica de la a prezenta un prototip pana la vanzarea acestuia in toata lumea este un drum foarte lung. Sa ne aducem aminte ca Tesla abea in 2021 a reusit sa faca profit cu masiniile, asta dupa ce Elon Musk nu este doar un antreprenor ci si un influencer, care a dus la o explozie de pret a actiunii Tesla. Companiile deja existente cu traditie de zeci/sute de ani, dispun de absolut orice facilitate pentru a produce o masina electrica imediat. Si datorita acestor facilitati, vor putea vinde masiniile la un pret mult mai mic fata de concurenta startup. Acum tin cu totii preturile ridicate, ca este un hype si lumea cumpara. Nu zice nimeni nu la mai multi bani. Dar la un moment dat vor fi nevoiti sa produca masini accesibile oricarui tip de client. Edited by business11, 16 November 2021 - 14:27. |
#18
Posted 16 November 2021 - 16:20
business11, on 16 noiembrie 2021 - 14:25, said:
Acum tin cu totii preturile ridicate, ca este un hype si lumea cumpara. Edited by ro_explorer, 16 November 2021 - 16:21. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users