Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Lucid Air - masina anului 2022, noul etalon EV

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006
O stire despre noul etalon al automobilelor electrice: Lucid Air

Compania Lucid Motors a fost infiintata de un inginer care a lucrat anterior la Tesla
Masina de lux, cu pret pe masura: 77 - 140 kUSD in SUA. Nici nu vreau sa ma gandesc cât va costa in Europa.Posted Image

Detalii aici

#2
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,485
  • Înscris: 30.08.2006
Masina anului care nu exista decat pentru teste. Daca nu ar fi avut finantare de la arabi, masina ramanea doar un prototip.
A fost o masina deosebita acum cativa ani pe la prezentari. In momentul asta sunt suficiente electrice care sa-i ia fata.

Edited by Leo2006, 16 November 2021 - 08:29.


#3
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006
De ce m-ar interesa o asemenea masina? :huh: E un etalon... unicat, ca sa zic asa. Nu prea e accesibila.

#4
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009
De ce este asta etalon?

De ce nu Rivian?

Edited by Ann0nyym0us, 16 November 2021 - 08:32.


#5
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,392
  • Înscris: 25.10.2008
Sa inteleg ca in 2022 nu se va scoate nici o masina noua, ramanem cu aceleași vechituri

#6
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,374
  • Înscris: 16.03.2007
alta clona tesla?

#7
Phobos

Phobos

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889
  • Înscris: 23.09.2005
La 77-140k dolari, poti sa consideri ca nu exista, ca-i tãt una, e ca si cum n-ar fi. :)

#8
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,418
  • Înscris: 17.04.2006
Da voi vedeti ce hal de articol?
A baut cafeaua si l-a scris rapid cat a stat pe buda.

#9
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,573
  • Înscris: 14.08.2007
Masina e faina, nu contest asta ... iar la ce specificatii are pretul e normal si el. Sa vedem in viata reala ce probleme va avea tinand cont ca e la inceput ...

#10
rid

rid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,785
  • Înscris: 23.02.2006
Am trecut`o si p`asta pe lista lui Mos Craciun.

#11
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,108
  • Înscris: 05.06.2002

 rid, on 16 noiembrie 2021 - 09:16, said:

Am trecut`o si p`asta pe lista lui Mos Craciun.
[ https://images.fineartamerica.com/images/artworkimages/mediumlarge/3/santa-poops-in-chimney-christmas-retaliation-mister-tee.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#12
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
Lucid, Rivian incearca toti sa copieze Tesla. Primesc finantari in sume uriase pentru dezvoltarea masiniilor, dar cate dintre aceste companii vor mai exista peste 10 ani.

Tesla a avut "noroc" fiind pionera in acest domeniu, dar acum piata masiniilor electrica va fi impartita de gigantii business-ului ca si pana acum.

#13
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,725
  • Înscris: 12.09.2015
Eu incep sa le dau sanse firmelor noi ce incearca sa produca masini electrice deoarece Tesla are probleme foarte mari cu fiabilitatea si service-ul .

#14
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

 PiticVerde, on 16 noiembrie 2021 - 10:15, said:

Eu incep sa le dau sanse firmelor noi ce incearca sa produca masini electrice deoarece Tesla are probleme foarte mari cu fiabilitatea si service-ul .

Cam aceleasi probleme le vor avea si Lucid sau Rivian, companii paralele si fara traditie in producerea de masini. Uitate la o Tesla care nu se produce de 3 zile si nici pana in ziua de astazi nu au reusit sa repare problemele la caroserie. Daca te uiti la sliturile dintre capota si aripi sau spoiler fata spre exemplu, o sa observi diferente de dimensiune. Ba sunt sliturile alea mai inguste, ba mai largi.
In 5 sau 10 ani de zile, grupurile cu traditie vor re-castiga ce au pierdut fata de Tesla fara probleme.
La ora actuala la full electric da, Tesla este locul 1 fara probleme. Dar restul companiilor cu traditie fac pasi uriasi si recupereaza teren, mai ales ca acestea ofera pe langa full electric si plug-in hybrid, un lucru extrem de important. VW, Daimler, Stellantis, GM, Geely Group, Toyota, au cresteri la vanzari mai puternice decat Tesla.

#15
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,573
  • Înscris: 14.08.2007

 business11, on 16 noiembrie 2021 - 10:09, said:

Lucid, Rivian incearca toti sa copieze Tesla. Primesc finantari in sume uriase pentru dezvoltarea masiniilor, dar cate dintre aceste companii vor mai exista peste 10 ani.
Aia nu inseamna ca rivalii nu vor putea face masini mai bune decat Tesla. Eu am toata aprecierea pentru Tesla pentru pionieratul pe care l-au facut in domeniu, dar un Lucid Air mi se pare mult mai interesant decat o Tesla Model S Plaid (ca de model 3 n-are sens sa vorbim, e mare diferenta de pret). Exterior arata bine Model S, dar interiorul Teslei S e chiar uratel, cel al Lucid Air e incomparabil mai fain. Range mult superior, spatiu de stocare mult superior, in general abordarea pare mult mai revolutionara decat la Tesla (care, e drept, are ceva vechime pe piata cu model S) ...

Dar da, Lucid probabil vor avea de rezolvat multe probleme in urmatorii ani, probleme pe care Tesla deja le-a rezolvat.

In rest sunt de acord ca vor veni tare producatorii clasici din spate, relevant va fi cine poate oferi masini electrice cu autonomie buna si incarcare rapida la pret de masina termica obisnuita, eu astept un sedan gen Skoda Octavia ca marime la 30.000 de euro.

#16
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
E smecher Lucidu dar la pretul cerut era de asteptat. Articolul e o mizerie de nivel tik tok, adica scurt si prost. La prima cautare in engleza am aflat chestii interesante, cum ar fi ca au montat diferentialul in motor, lasand mai mult spatiu pentru pasageri si bagaje, practic le-a iesit interior de S-Class in exterior de E-class, aerodinamica facuta de un fost deigner de la Formula 1 RedBull, etc

#17
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

 utopium, on 16 noiembrie 2021 - 13:04, said:

Aia nu inseamna ca rivalii nu vor putea face masini mai bune decat Tesla. Eu am toata aprecierea pentru Tesla pentru pionieratul pe care l-au facut in domeniu, dar un Lucid Air mi se pare mult mai interesant decat o Tesla Model S Plaid (ca de model 3 n-are sens sa vorbim, e mare diferenta de pret). Exterior arata bine Model S, dar interiorul Teslei S e chiar uratel, cel al Lucid Air e incomparabil mai fain. Range mult superior, spatiu de stocare mult superior, in general abordarea pare mult mai revolutionara decat la Tesla (care, e drept, are ceva vechime pe piata cu model S) ...

Dar da, Lucid probabil vor avea de rezolvat multe probleme in urmatorii ani, probleme pe care Tesla deja le-a rezolvat.

In rest sunt de acord ca vor veni tare producatorii clasici din spate, relevant va fi cine poate oferi masini electrice cu autonomie buna si incarcare rapida la pret de masina termica obisnuita, eu astept un sedan gen Skoda Octavia ca marime la 30.000 de euro.

la inceput toti se umfla in pene, au capital proaspat, sunt in stiri peste tot, dar la un moment dat vor da peste realitate, care inseamna miliarde bagati in Research & Development, plus know-how, plus resurse materiale, plus marketing, plus filiale in fiecare tara, etc. Adica de la a prezenta un prototip pana la vanzarea acestuia in toata lumea este un drum foarte lung. Sa ne aducem aminte ca Tesla abea in 2021 a reusit sa faca profit cu masiniile, asta dupa ce Elon Musk nu este doar un antreprenor ci si un influencer, care a dus la o explozie de pret a actiunii Tesla.

Companiile deja existente cu traditie de zeci/sute de ani, dispun de absolut orice facilitate pentru a produce o masina electrica imediat. Si datorita acestor facilitati, vor putea vinde masiniile la un pret mult mai mic fata de concurenta startup. Acum tin cu totii preturile ridicate, ca este un hype si lumea cumpara. Nu zice nimeni nu la mai multi bani. Dar la un moment dat vor fi nevoiti sa produca masini accesibile oricarui tip de client.

Edited by business11, 16 November 2021 - 14:27.


#18
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

 business11, on 16 noiembrie 2021 - 14:25, said:

Acum tin cu totii preturile ridicate, ca este un hype si lumea cumpara.
Nu asta e motivul preturilor actuale pentru masini electrice. Pur si simplu masinile electrice sunt mai scump de produs in momentul asta din cauza bateriilor.

Edited by ro_explorer, 16 November 2021 - 16:21.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate