Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Rezumat despre masinile electrice
#55
Posted 01 December 2021 - 10:41
kolfleading, on 27 noiembrie 2021 - 18:55, said:
8. Toti posesorii de masini pe combustibili fosili care posteaza in aceasta arie a forumului au anduranta mai mare decat un sofer profesionist si toti fac 1000 Km fara intrerupere in fiecare zi. Au vezica urinara mai bine antrenata chiar decat un astronaut. PS: Soferii profesionisti trebuie sa faca pauza 45 de minute la 4:30 ore de condus. |
#57
Posted 02 December 2021 - 22:56
Inca cineva la care realitatea bate reclama...
Attached Files |
#58
Posted 03 December 2021 - 00:11
Nu il contrazic pe respectivul dar sa ne spuna ce inseamna "mers normal" daca nu e cu suparare. Depasiri cu acceleratia blana si gonit mult peste viteza legala da, are efecte din astea.
In plus, la Tesla range-ul nu il citesti din indicatorul de baterie (care face doar o simpla operatie matematica intre cati KWh ai in baterie si o constanta de consum care este complet la oha - mult mai mica decat in realitate) ci din graficul de energie (care ia in considerare consumul real mediu de pe ultimii 10, 20 sau 50 Km, la alegere). Ala iti da estimare precisa, cu toleranta de cativa Km. Edited by ro_explorer, 03 December 2021 - 00:13. |
#59
Posted 03 December 2021 - 01:44
Kona EV 2021.
* Vara, Ploiesti -Constanta aprox 290 km in majoritate pe autostrada, exceptie centura Buc, plecat cu 97% , ajuns cu vreo 20km range. Condus preponderent 130km/ pe cc, varfuri in devansari si de 160km/h. Intoarcere Cta-Pl , plecat cu 80% baterie, ajuns la Pl cu 14%. Mers tot timpul 110 km/h pe GPS. * Vreme rece Pl-Buc si retur , pe autostrada la 4 grade celsius , 140km/h pe cc constant, a dus 50% din baterie fix in 147 de km, din care vreo 10 -15 km facuti in Buc. * Drum de Lefkada , 1200 km, am oprit fix 3h sa reincarc, in conditiile in care am avut portbagajul deasupra si viteza de deplasare a fost intre 110 km/h si 120km/h. * Drum in Thassos, vreo 600km+, am oprit fix 1h15min pt reincarcari. Am ajuns in vama Kulata inaintea celor depasiti dupa vama Giurgiu- Ruse. Ce vreau sa spun este ca, poti parcurge distante mari si cu o electrica adecvata fara probleme, ascultand muzica favorita in liniste, fara vibratii. Nu sunt eco, am de a face cu un domeniu care in momente de shutdown/start-up polueaza intr-o ora cat Ploiestiul intr-un an, chiar ma enerveaza chestiile astea globaliste si impunerile din ultimii ani, dar mi-am luat electrica dintr-o nebunie ca sa scap de un diesel fabricat acum 5 ani Euro 6, mancatoare de bani, si sincer e diferita..nu m-as mai intoarce la ICE prea curand, macar pt simplul fapt ca o am incalzita/ racita cand vreau eu, nu mai stau la fiecare pornire/oprire sa incalzesc/racesc motorul. |
#60
Posted 03 December 2021 - 04:44
ro_explorer, on 03 decembrie 2021 - 00:11, said:
Nu il contrazic pe respectivul dar sa ne spuna ce inseamna "mers normal" daca nu e cu suparare. Depasiri cu acceleratia blana si gonit mult peste viteza legala da, are efecte din astea. In plus, la Tesla range-ul nu il citesti din indicatorul de baterie (care face doar o simpla operatie matematica intre cati KWh ai in baterie si o constanta de consum care este complet la oha - mult mai mica decat in realitate) ci din graficul de energie (care ia in considerare consumul real mediu de pe ultimii 10, 20 sau 50 Km, la alegere). Ala iti da estimare precisa, cu toleranta de cativa Km. Nu spune toată imaginea .. dar spune o parte din ea .. Zilele trecute am făcut București-Iasi cu anvelope de iarna, toate cele 5 locuri ocupate, și ceva bagaje .. cu consumul din imagine .. Kona EV 21 cu bateria de 64 Când am plecat de la București, îmi estima 447 km .. iar după 433 km îmi spunea că mai fac inca 67 km. Attached FilesEdited by rhadoo_ds, 03 December 2021 - 04:47. |
#61
Posted 07 December 2021 - 15:57
Adm, on 02 decembrie 2021 - 22:56, said:
Inca cineva la care realitatea bate reclama... Din experienta mea cu Model-3 LR (MY2021) de pana acum, perioada octombrie-noiembrie, drumuri doar in Romania, 3 persoane in masina la drumurile extraurbane, 1-3 persoane la drumurile urbane: - 15.4 kWh/100 km: consum extraurban (E/DN) - mers cu maxim - 20.8 kWh/100 km: consum autostrada cu Autopilot setat pe 140/km/h, iar depasirile facute manual, cu "un pic mai mult". - 24 kWh/100 km: consum urban Bucuresti, drum tipic sector 4 - sector 1 dus-intors. Parchez intr-o parcare supraterana, la etajul 4, ceea ce probabil ridica un pic consumul... Nu fac economie la confort, deci climatizare setata pe 21-22 grade, scaune incalzite (setarile dorite de ocupanti), etc. Si nici economie la acceleratii.. (precizare: nu folosesc deloc "chill mode"; l-am incercat o data, mi se pare inutil) In conditii similare, cu vechea termica (Ford Focus III 1.6 Ecoboost) am avut: 6.5l/100 km pe E/DN, 9.0 l/100 km pe autostrada (CC la 140 km/h), 13-14 l/100 km urban. Asadar, consumurile pentru Model-3 LR mi se par foarte OK. P.S. @rhadoo_ds in screenshot-ul la care te refereai, 67 kWh era consumul total pe trip-ul respectiv, nu viteza medie. |
#62
Posted 07 December 2021 - 17:57
My bad .. cand am dat zoom parea 67km/h.
M‐am uitat pe YouTube si am vazut ca acolo afișează energia consumata in trip .. nu viteza. |
#63
Posted 11 December 2021 - 07:32
ro_explorer, on 03 decembrie 2021 - 00:11, said:
In plus, la Tesla range-ul nu il citesti din indicatorul de baterie (care face doar o simpla operatie matematica intre cati KWh ai in baterie si o constanta de consum care este complet la oha - mult mai mica decat in realitate) Nu prea inteleg utilitatea afisarii unei autonomii ce n-are treaba cu realitatea... |
#64
Posted 11 December 2021 - 15:41
Hai să vă zic și eu una bună, cum a "Rezumat despre masinile electrice" viorel puemonta, copilotul lui Titi Aur : după ce și-a tras o Tesla X de 133.000 de euro din bani publici-subvenție de la buget, pe partid , ar fi vândut-o la licitație cu o treime din preț. Curat chilipir !
ponta teslaX.png 356.82K 11 downloads Edited by lache, 11 December 2021 - 15:42. |
|
#65
Posted 11 December 2021 - 16:12
lache, on 11 decembrie 2021 - 15:41, said:
Hai să vă zic și eu una bună, cum a "Rezumat despre masinile electrice" viorel puemonta, copilotul lui Titi Aur : după ce și-a tras o Tesla X de 133.000 de euro din bani publici-subvenție de la buget, pe partid , ar fi vândut-o la licitație cu o treime din preț. Curat chilipir ! Unde scrie cu o treime din pret? Poate vrei sa spui ca a pierdut o treime din pret. "Suma încasată pentru bolidul cumpărat la începutul anului a fost cu aproape 40.000 de euro mai mică, potrivit informațiilor din partid. Mașina prezenta însă avarii, nefiind în condiții estetice perfecte. Ea a fost cumpărată de un creditor al Pro România în luna octombrie." https://romania.euro...a/31592376.html |
#66
Posted 11 December 2021 - 16:23
raven75, on 11 decembrie 2021 - 07:32, said:
Oare o fi greu de implementat ca range-ul de la baterie sa se adapteze automat dupa istoric, temperatura exterioara etc...asa cum e la majoritatea EV? Nu prea inteleg utilitatea afisarii unei autonomii ce n-are treaba cu realitatea... Cat timp ai acces la graficul de energie si ai o estimare realista doar la o apasare de buton eu sunt multumit, important este sa ai optiuni. |
#67
Posted 11 December 2021 - 16:50
ro_explorer, on 11 decembrie 2021 - 16:23, said:
Greu nu e dar aici intervine psihicul uman. Sunt multi (inclusiv managerul de la noi de la firma, cu model S) care folosesc Km la range si discuta despre cati Km incarca pe unitatea de timp... Tocmai asta se plang posesorii de Tesla pe grupul whap din Ro: "ce arata Tesla e irelevant pt ca e valoare fixă". Ideea e sa arate km mai aproape de realitate functie de istoric tocmai pentru cei care nu au o gandire tehnica. Km aia multi afisati sunt buni de aratat la prieteni dar atat. Edited by raven75, 11 December 2021 - 16:51. |
#68
Posted 11 December 2021 - 19:37
Pai pe cine deranjează poate sa tina bateria în procente, încărcarea în KW și pentru estimare range sa folosească graficul de energie care are estimare realista de range. Ai posibilitatea sa ignori complet km aia ireali.
|
#69
Posted 11 December 2021 - 23:10
Pentru oraș si drumuri scurte masina electrică este probabil un avantaj. Deocamdată Ro nu are cultura si infrastructura necesara pentru încărcarea lejeră. Daca stai la casa, poate faci un bransament sau circuit separat, daca stai la bloc e mai cu cântec. Pentru drumuri lungi aveti povestea unui tip din uk. Concluzia lui
"To me that is absurd. Owning a car is about more than just having a convenient commuting vehicle. It’s about the freedom it affords you. If you can’t wake up on a sunny Saturday morning and drive a couple of hours to the nearest beach, or pile the kids in and take them on holiday, what’s the point? While those situations may only make up a fraction of your driving habits, if the car you own actually restricts you from doing any of those things, is there any real value ?" |
|
#70
Posted 11 December 2021 - 23:20
lache, on 11 decembrie 2021 - 23:10, said:
Concluzia lui Iar daca EU am alta concluzie este vreo problema? Vara asta am facut vreo 4000 Km in concediu, fara nici o problema. Cred ca e o chestie pur personala fara sa se poata generaliza. Fiecare are alte asteptari de la o masina si nici masinile nu sunt facute la fel, asadar numarul de combinatii dorinte-posibilitati este cam infinit. |
#71
Posted 11 December 2021 - 23:37
kolfleading, on 01 decembrie 2021 - 10:41, said: 8. Toti posesorii de masini pe combustibili fosili care posteaza in aceasta arie a forumului au anduranta mai mare decat un sofer profesionist si toti fac 1000 Km fara intrerupere in fiecare zi. Au vezica urinara mai bine antrenata chiar decat un astronaut. PS: Soferii profesionisti trebuie sa faca pauza 45 de minute la 4:30 ore de condus. Edited by BloodRa, 11 December 2021 - 23:37. |
#72
Posted 11 December 2021 - 23:41
lache, on 11 decembrie 2021 - 23:10, said:
Daca stai la casa, poate faci un bransament sau circuit separat, daca stai la bloc e mai cu cântec. lache, on 11 decembrie 2021 - 23:10, said:
Pentru drumuri lungi aveti povestea unui tip din uk. Concluzia lui (...) Daca e ok sau nu pentru o anumita persoana depinde exclusiv de acea persoana. Dar, cel putin pentru cei care locuiesc intr-un oras mediu-mare, EV-urile sunt perfect ok, chiar si in Romania. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
scotty