Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Legea constructiilor si statiile de incarcare
Last Updated: Nov 13 2021 10:19, Started by
Courage
, Nov 07 2021 22:23
·
0
#19
Posted 09 November 2021 - 16:59
Asociațiile de proprietari ar trebui sa se ocupe sa pună stații de încărcare. Pentru asta ar trebui sa existe o majoritate de locatari cu EV și un președinte de asociație cu spirit inovator.
Poate peste 10 ani … |
#20
Posted 09 November 2021 - 17:23
Solutia aleasa va fi administratea acestor statii de catre firme specializate, astfel legislatia va fi respectata (se asigura statii de incarcare) si nu vor exista discutii cu privire la contorizare/rezervare loc, dar totul va fi ceva pur capitalist (cum e normal sa fie, doar nu suntem comunisti cu ajutor de la stat), cu accent pe cerere si oferta.
Fujitsu, on 09 noiembrie 2021 - 16:59, said:
Asociațiile de proprietari ar trebui sa se ocupe sa pună stații de încărcare. Pentru asta ar trebui sa existe o majoritate de locatari cu EV și un președinte de asociație cu spirit inovator. Poate peste 10 ani … |
#21
Posted 09 November 2021 - 17:38
Ai sa râzi, dar poti cu peste 50% din voturi sa faci cheltuieli la care sa contribuie toti locatarii, chiar daca unii nu beneficiaza direct. Statutul Asociatiei asa spune …
Si eu am fost obligat sa contribui la inlocuirea liftului desi stateam la parter si nu mergeam cu liftul. Teoretic aveam acces, deci … Tot asa, ti se poate spune ca daca iti iei EV vei putea incarca la statia la care ai contribuit. |
#22
Posted 09 November 2021 - 17:49
Si mai e o problema: vor trebui sacrificate cateva locuri de parcare pentru aceste statii de incarcare. Oare cine va renunta la aceste locuri? Ca nu sunt toate blocurile construite in câmp...👹
Sau dupa car sharing vom avea parking sharing? |
#23
Posted 10 November 2021 - 10:10
„vă” râdeți, nu-i așa?
scara mea are 27 de apartamente și...și...și 9 locuri de parcare!!! Edited by gushpi, 10 November 2021 - 10:10. |
#24
Posted 10 November 2021 - 12:49
Soluția e simplă, la casă amperajul minim instalatt să fie de 40A trifazic. La bloc minim 40A monofazic cu fire trase pentru un eventual trifazat.
Constructorii sunt niște nemernici. |
#25
Posted 10 November 2021 - 15:37
Constructorii isi vad interesul, de aceea legea trebuie modificata cu ATR-uri realiste, minime.
40A e boierie, chiar nu cred ca e cazul. Edited by Courage, 10 November 2021 - 15:38. |
#26
Posted 10 November 2021 - 22:00
v_condratovici, on 10 noiembrie 2021 - 12:49, said:
Soluția e simplă, la casă amperajul minim instalatt să fie de 40A trifazic. La bloc minim 40A monofazic cu fire trase pentru un eventual trifazat. Constructorii sunt niște nemernici. Pentru o statie de incarcare in parcarea blocului, va fi nevoie de un brandament separat. |
#27
Posted 11 November 2021 - 18:32
kolfleading, on 09 noiembrie 2021 - 13:33, said:
Sunt de parere ca locatarii ar trebui sa ia initiativa si sa faca. Fujitsu, on 09 noiembrie 2021 - 16:59, said:
Asociațiile de proprietari ar trebui sa se ocupe sa pună stații de încărcare. Pentru asta ar trebui sa existe o majoritate de locatari cu EV și un președinte de asociație cu spirit inovator. La blocurile vechi e imposibil. Efectiv imposibil. De ce? Fiindcă alea nu au parcări în proprietate. Și cum poți face lucrări și branșamente doar pe proprietatea ta, rezultă că doar primăria poate instala stații. Și asta anulînd cîteva locuri de parcare, ceea ar duce la niște discuții total neprincipiale... |
#28
Posted 11 November 2021 - 23:05
Sunt si multe blocuri unde statia de incarcare se poate monta pe peretele blocului. O singura statie va fi suficienta pentru urmatorii 10 ani.
Iar locul de parcare nu dispare. Masina care parcheaza pe el elibereaza alt loc unde parca anterior. E cam exagerat sa spui ca "anulezi cateva locuri de parcare". PS: Eu locuiesc la casa, dar la aproximativ 300 m de o zona de blocuri. In fata casei mele poate sa parcheze o masina fara sa incurce pe nimeni (15 m front stradal cu poarta auto de 3.2m amplasata intr-un capat, raman lejer 10 metri liberi). Eu bag tot timpul masina in curte. Sunt dispus sa montez pe gardul meu spre strada o statie de incarcare go-eCharge pe care s-o foloseasca cei de la blocuri si sa-mi plateasca doar curentul consumat. N-am pretentii sa fac nici un profit. |
|
#29
Posted 12 November 2021 - 10:25
#30
Posted 13 November 2021 - 08:59
radunic, on 11 noiembrie 2021 - 18:32, said:
La blocurile vechi e imposibil… doar primăria poate instala stații. Cât despre locurile de parcare, da vor dispărea 1-2 locuri dar nu trebuie stație la fiecare bloc, deci nu va fi chiar așa o problema. Nu in toate orașele parcările sunt închiriate proprietarilor de mașini (ca la Cluj, de exemplu, unde dacă mergi musafir nu ai unde parca). Dacă nu sunt date in chirie, primăria face ce vrea, nu poate nimeni sa se opună sau sa inițieze “discuții neprincipiale”. |
#31
Posted 13 November 2021 - 10:19
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users