Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

Retragere dintr-o facultate si inscrierea la alta.

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
marinu2002

marinu2002

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.10.2021
Salut!
Sunt student la medicina dentara in anul 1 si simt ca nu ma regasesc in facultate.Nu-mi plac materiile de profil ci in schimb am o pasiune aprinsa pentru inima si tot ce inseamna cardio-vascular,Intrebarea mea este care ar fi cea mai buna optiune pentru a face facultatea de medicina generala. Am citit ca poti sa faci o cerere de transfer in primii 3 ani si dai niste diferente pentru a fi mutat, insa treci obligatoriu la taxa. Tin sa mentionez ca momentan sunt la buget. Daca ar fi sa dau admiterea din nou in vara pentru facultatea de medicina generala si sa intru la buget as putea sa fiu la buget daca as achita anul acesta 1 pe care il fac deja din bugetul de stat? De asemenea voiam sa intreb cum merge cu retragerea dosarului de la facultate. Este posibil sa dau admiterea si daca sunt admis sa imi retrag dupa dosarul? Nu as vrea sa-mi retrag dosarul si sa renunt la facultate daca exista posibilitatea sa nu fiu admis la medicina generala. A mai facut cineva asa ceva?
Multumesc anticipat!

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Sa iti pun un "secret": toate facultatile sux, adica te astepti la ceva, dar ei iti predau altceva, un fel de istorie a materiei.