Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Firma de webdesign

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
antidote

antidote

    V

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 29.07.2005
da, asa e. acum depinde si de capacitatile echipei..

#20
cornelyu

cornelyu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 22.07.2005
De acord cu tot ce s-a spus, cu o singura exceptie, nu inteleg de ce "specia asta" va disparea, de ce draq trebuie firma cat mai mare, de ce 3-4 layout-uri nu pot fi prezentate prin teleconferinta, trebuie musai secretara cu picioare kilometrice, cafele, birouri cat mai masive, fotolii de piele, samd.  Am trait multi ani in franta si principalul contribuabil la PIB este artizanatul, asa numesc ei firmele cu asociat unic, incepand cu taximetristi, mici carciumi, cismari, servitoare, prostituate si terminand cu arhitecti, avocati, graficieni, webdesigneri, etc...eu lucrez numai in week-end ca pfa cu client unic o agentie din franta, si scot cam 800-1000euro/luna fara sa dau in branci, am si birou, si server, si licente, de ce trebuie o echipa, secretara, etc....cand am nevoie mai iau colaboratori.
oricum nu-mi pun problema de a lua proiecte de la guvern, armata, primarie, etc...aceste lucrari sunt deja luate si destinate spalarii de bani, firmele capusa sunt deja pe felie
nu trebuie decat sa ne uitam putin pe GAF, ca sa vedem asa zise firme "no name"  cu 2-3 asociati care au cifra de afaceri de multe zeci de mii euro anual, si pe primele locuri sunt tot romanii.
daca esti credibil, si prezinti un portfoliu serios poti lua proiectede pe developreneurs.com, unde sunt proiecte  de la 500-10000$, oricum buget pt un site mai mare de 200000$, respectiv :
http://lexus.teamone...ndex/index.html, nu am auzit, si oricum e exagerat

Edited by cornelyu, 03 April 2006 - 07:37.


#21
Clayman

Clayman

    InFlamer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,064
  • Înscris: 28.04.2004

View Postkevinro, on Apr 2 2006, 04:39, said:

V-as ruga, daca nu sunteti proprietarii unor firme de profil, sa va abtineti sa dati sfaturi.

kevinro, chiar detin o companie de profil! si lucrez si pe planuri de afaceri!
asa ca ia un :death: prietenesc pt grandomania pe care o afisezi!

#22
gcm

gcm

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 12.11.2005
si kevin are o firma in domeniu...si crede-ma ca e destul de cunoscuta...;)

#23
antidote

antidote

    V

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 29.07.2005
i like it....concurenta asta.

Btw: cat cost sa ma autorizez ca PFA, ce avantaje am si ce dezavantaje?

#24
Clayman

Clayman

    InFlamer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,064
  • Înscris: 28.04.2004

View Postgcm, on Apr 4 2006, 18:45, said:

si kevin are o firma in domeniu...si crede-ma ca e destul de cunoscuta...;)

bravo lui, sa-i traiasca si sa-i creasca.

[off]
cunosc si eu exemple de succes, cunoscute si cu sedii fictive prin alte tari numa`asa de luat ochii la aia de pun botu`, dar nu asta voiam sa zic, ca n-am nici un interes sa dezvolt un flame, asa ca, ca sa nu fie probleme ii cer scuze de p-acum lui kevin....
[/off]

totusi un stil mai teaching si nu din-ala de luat din balon ar fi de preferat totusi!

#25
kevinro

kevinro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 753
  • Înscris: 31.03.2004

View PostClayman, on Apr 4 2006, 19:20, said:

totusi un stil mai teaching si nu din-ala de luat din balon ar fi de preferat totusi!

Scuze daca am parut "grandoman". Mi s-a parut insa total paralela cu discutia treaba cu 5 licente de flash, dar cine stie, daca targetul cuiva sunt clientii care vor super-interactivitate e posibil sa ai nevoie de atatea. Totusi, realist vorbind, nu poti avea un asemenea target daca abia intri pe piata - decat in conditii exceptionale (de ex., daca tocmai ai plecat dintr-o firma mare si ai luat cu tine echipa de creatie).

#26
antidote

antidote

    V

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 29.07.2005

Quote

cat cost sa ma autorizez ca PFA, ce avantaje am si ce dezavantaje?


#27
Valentynus

Valentynus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 21.12.2004
Te costa spre 2 milioane aproximativ, cauta pe la Money-Business avantaje si dezavantaje ca s-a discutat.
Ca PFA nu poti avea angajati, tu esti singurul care lucreaza oficial.
Contabilitatea e  mai simpla ca cea pentru firma..

#28
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Vezi ca exista topic pentru intrebarea ta

Pe scurt. Ceva sute de mii pentru hargoratie gen Copie CF si alte rahaturi, depui dosar la premarie (taxa 40 RON....sau 50? am uitat) ridici autorizatia, te inscrii la camera de comert (54 RON), dupa aia la finante (nu stiu cat, asta urmeaza sa fac), stampila (60-80RON), facturier (ceva RONi buni, dar cred ca sub un meleon).

#29
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
@aolex... da un pas inapoi si priveste. nu prea ai idee cum sta treaba. DECI:

avantaje:
- castigi clientii care au nevoie sa-si deconteze cheltuiala
- poti scoate capul sa te bagi in proiecte oficiale
- eventual licitatii
- poti prinde proircte mai mari (nici o firma mare nu da 1000 E unei PF pt un serviciu)
- poti sa inviti un client "la birou"
- well.. esti LEGAL
- poti sa-ti iei secretara :P

dezavantaje:
- automat pretul serviciului creste pt ca cresc fd mult cheltuielile (cand spun f mult e FOARTE MULT)
- ai sa pierzi clienti mici din cauza pretului
- pt fiecare angajat mai platesti lunar cateva milioane la stat pt saraii (ianfara de ce-i dai lui)
- 19% TVA  + eventualul impozit pe profit se duc iar la stat.
- platesti contabil

nu te lua dupa aia care cred ca in firma cheltuielile se rezuma la facturier si stampila. sfat: vorbeste cu un contabil, sa te puna in tema cu ce presupune miscarea, e un pas important. Inclin sa cred ca cheltuielile se dubleaza cel putin (depinde acum de marimea firmei)....

bafta.

#30
dacuburebista

dacuburebista

    Still Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.09.2003
@antidote

calculul e simplu:  firma te costa cam 5-7 milioane la infiintare
contabilul te costa cam 1-2 milioane pe luna

mai ai de cheltuit cu licentele (deh, esti firma... tre sa ai ceva oficial, adica cu factura)
mai ai de cheltuit, lunar, cu salariile (depinde citi angajati ai)
mai ai de cheltuit, lunar, cu spatiul (daca esti la casa, e mai simplu ca la bloc)

in rest, contracte sa ai...
bafta

#31
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003
Simplu cu firma.
Poate gasesti un binevoitor sa-ti enumere toate cheltuielile lunare.
Sa iti faci o idee cam cat costa un SRL legal in Romania.
S-ar putea sa fugi.
Ideea este ca daca ai clienti mici sa lucrezi cum poti iar daca ai clienti mari si seriosi sa treci la SRL.
Si sa te mai interesezi de pragul de rentabilitate. Vezi ce este si gandeste-te daca il poti atinge.
Si nu uita nici de cheltuieli neprevazute.
Succes !

#32
melbo

melbo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 26.01.2006
Are cineva dintre cei care au firma de webdesign un contract de administrare pagina de internet? Trebuie sa facem cu un client si as castiga mult timp daca m-ar ajuta cineva.

#33
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
nu prea se dau :) din motiv ca tu platesti un avocat sa ti-l faca, dar poate ai noroc si gasesti un binevoitor.

#34
DarkThunder

DarkThunder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 15.07.2005

View Postantidote, on Apr 1 2006, 18:07, said:

Sa tai chitante, sa fie totul in ordine din punct de vedere legal. Ce avantaje ai? Ce dezavantaje? Cam cat costa sa faci o astfel de firma? De ce acte ai nevoie si pe unde trebuie sa umbli?

Depinde...daca esti student cu 6mil te-ai scos acte,chitante,facturi si ce-ti mai trebuie....daca nu vreo 15mil + chitante,fact...(in ambele am inclus capitalul minim de 2mil lei)! Daca nu ai bani/habar nu se merita! Eu unul am wd in acte dar fac doar adv. ca echipa de wd s-a tirant:))...cand pleci doar cu idei si fara bani e greu si fffff. greu :nonobad:  asta este...iti urez bafta daca faci pasul! In + sa te mai sperii...o sa ai sute de cheltuieli...+ bilantz de facut..+ comisioane bancare, + o sa te lovesti de lege peste tot..iar in + daca nu ai un asociat nu te poti angaja...deci scoti bani doar dupa 25 dec. :))

View Postmelbo, on Apr 5 2006, 21:31, said:

Are cineva dintre cei care au firma de webdesign un contract de administrare pagina de internet? Trebuie sa facem cu un client si as castiga mult timp daca m-ar ajuta cineva.

Cred ca unul standard de prestari servicii merge..use google!

View Postassault, on Apr 1 2006, 18:50, said:

pai nu ai nevoie sa umbli in multe locuri :). pur si simplu te duci la camera de comert inregistrezi firma platesti taxa( 10 mil ) si gata. apoi dupa ce ti-ai infiintat firma te duci tot acolo sa-ti iei chitantieru etc ..  :lol:

Tu vb ca sa vb sau??? Chitantierul ? Ala se face nenea...il platesti la firme specializate nu la reg. :)) Moa...voi chiar credeti ca e atat de simplu..uite daca n-o sa ma ce face si ma gasiti pe ymess(darkthunder_maryus) va spun eu prin ce am trecut in 2 luni de cand am srl-ul!!!!!

In primul rand nu e asha simplu...te plimba cu nishte acte de la un ghiseu la altul de ti se ia...iti cer sa aduci proprietarii ap sa semneze in fatza lor pe contractele de inchiriere/comodat...etc...iti trebuiesc cateva adevrintze...in 60 de zile un angajat...etc...mai multe dar mi-e somn si n-am timp acum!

Edited by DarkThunder, 12 April 2006 - 23:20.


#35
filu

filu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 13.02.2005
Daca umbli tu o sapt pt asta firma te costa 8 mil din care 2 iti raman in cont. Am facut una luna trecuta. Pt pf iti trebuie aprox 2 mil si umbalt tot cam atat. La firma tre sa ai contabila cu minim 2 ore cam 700 000 daca o sa vrea sal minim. Si fiecare angajat cam 3 200 000 sal minim + cam 1 600 000 pt fiecare partea catre stat. Un cont bancar costa cam 1000 000 pe luna daca ai ceva trafic de bani pe el.  despre preturi la licente da o privire aici
win xp prof oem cam            5.5mil minim
un antivirus necesar  minim  1 mil
pentru cele de specialitate uita-te aici cred ca sunt din cele mai mici preturi Preturi programe specialitate

Scuze pt dezordine daca vrei te mai pot informa.

#36
anul

anul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.05.2006
ar fi nice sa va ganditi si la investitia pe care o faceti in licente ( programe ) ....dupa care , daca ati cumparat un spatiu unde vreti sa faceti sediu social , interesati-va inainte sa nu fi fost facuta inainte o firma care are datori la stat , ca daca da ....sa terminat treaba, alergi cinspe mi de ani pe la registrul comertului care nici nu sunt capabili sa te indrume catre un organ abilitat al statului romana sa se rezolve treaba , in rest ....investitia nu este fff mare , dar nici 500 poate doar actele + licente  + tehnica + un scaun doua birouri ....... si foarte multe cheltuieli care sunt mici dara se aduna cred ca 10000 euro de inceput ca sa ai o garantie ca poti sa mai bei un suc din cand in cand ....si oricum mi se pare foarte putin pentru ca banii se duc repede daca nu ai comenzi ferme :)... nu lucrez in domeniu , dar credetima ca stiu ce inseamna sa faci o firma si sa te convingi ca parca era mai ok fara factura ...
   sfatul meu este ...vrei firma ?...ok ... dai drumul si pe parcurs vei vedea ce avantaje are si ce  dezavantaje ....investitie - tre sa ai bani ,,, si un om care sa se priceapa enorma de bine la vanzari , care stie sa vorbeasca ( sa vrajeasca ) .....

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate