Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Bursa la a 2 a facultate

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
dorina5858

dorina5858

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 04.10.2021
Buna ziua. Sunt student cu taxa la a 2 a facultate. Am citit si recitit regulamentul si nu gasesc un paragraf in care sa specifice clar ca studentii la taxa pot lua sau nu bursa sociala/ merit.
Eu m-as incadra si la bursa sociala fiind orfan de un parinte, fara alte venituri si la bursa de merit fiind al 3 lea admis.
Stiu ca fiecare facultate are regulamentul ei, dar nu este precizat si acest lucru in contract. Dupa o cautarea mai amanuntita pe internet observ ca unele facultati ofera burse indiferent de finantarea studentului: buget/taxa.
Facultatea este SIM din cadrul Univ. Gheorghe Asachi din Iasi. Precizez ca la facultatea anterioara nu am beneficiat de bursa.

#2
foreverbanned

foreverbanned

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,965
  • Înscris: 06.05.2020
Intrebi la secretariatul facultatii unde studiezi.

#3
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postforeverbanned, on 04 octombrie 2021 - 13:50, said:

Intrebi la secretariatul facultatii unde studiezi.