VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)
Last Updated: Mar 03 2024 19:53, Started by
r_vlad
, Oct 02 2021 10:24
·
17
#19
Posted 26 October 2021 - 14:22
Pai pana la urma tu ce discounturi ai avut prin programe? Eu, cum spuneam, 20000+7500
Edited by Dany_Darke, 26 October 2021 - 15:29. |
#21
Posted 03 November 2021 - 19:57
Cateva informatii despre sistemul de propulsie hibrid folosit si pe Tiguan.
1.4 TSI (EA211) + cutia de viteze cu dublu ambreiaj si 6 trepte (DQ400e) DB2021AL01001_large.jpg 236.21K 38 downloads Adaptari ale 1.4 TSI pentru a-l face potrivit pentru sistemul de propulsie hibrid DB2021AL01002_large.jpg 254.41K 44 downloads Principalele elemente componente ale cutiei de viteze care include si motorul electric + ambreiajul cu numarul 3 DB2021AL01003_large.jpg 260.4K 42 downloads Ansamblu baterie de tractiune cu management termic activ DB2021AL01004_large.jpg 213.14K 43 downloads Cateva informatii despre Predictive Hybrid Mode. Sunt foarte curios cat creste eficienta deplasarii. DB2021AL01005_large.jpg 192.58K 30 downloads VW va trece la 1.5 TSI si pe sistemul eHybrid. O varianta a 1.5 TSI (EA211 EVO) adaptata pentru propulsie hibrida. O va face treptat, incepand cu modele noi pe care va implementa eHybrid. Perioada de tranzitia va incepe la final de 2022 si va dura cativa ani. Tiguan-ului ii va veni randul peste cativa ani. Capacitatea bateriei va fi marita. VW declara ca au tinta o dublare a capacitatii fara a modifica cotele de gabarit ale bateriei curente. Vor folosi celule cu densitate de energie dubla sau pe acolo. Este posibil ca acest update semnificativ sa fie facut chiar incepand cu 2022 odata cu modificarea conditiilor pentru acordarea subventiilor pentru PHEV din Germania. |
#22
Posted 04 November 2021 - 13:54
r_vlad, on 03 noiembrie 2021 - 19:57, said: VW va trece la 1.5 TSI si pe sistemul eHybrid. O varianta a 1.5 TSI (EA211 EVO) adaptata pentru propulsie hibrida. O va face treptat, incepand cu modele noi pe care va implementa eHybrid. Perioada de tranzitia va incepe la final de 2022 si va dura cativa ani. Tiguan-ului ii va veni randul peste cativa ani. Capacitatea bateriei va fi marita. VW declara ca au tinta o dublare a capacitatii fara a modifica cotele de gabarit ale bateriei curente. Vor folosi celule cu densitate de energie dubla sau pe acolo. Este posibil ca acest update semnificativ sa fie facut chiar incepand cu 2022 odata cu modificarea conditiilor pentru acordarea subventiilor pentru PHEV din Germania. Multumim de informatii. Daca bateriile ar avea acelasi gabarit si sper aceleasi dimensiuni, ma gandesc ca va fi posibil ca in vreo 5 ani sa le inlocuim pe cele curente cu altele mai performante, nu? |
#23
Posted 04 November 2021 - 15:04
Teoretic da. Practic asta implica cel putin rescrierea de SW pe unele dintre calculatoarele existente sau poate chiar va necesita inlocuirea unor componente, cablaje etc.
|
#24
Posted 05 November 2021 - 14:39
Azi am avut ceva mai mult timp sa ma uit peste diferite surse. Conform estimarilor IHS Markit sistemul eHybrid bazat pe DQ400e (prezent pe Golf, Passat, Tiguan, Octavia etc.) va primi un upgrade semnificativ in 2023. Se va trece la 1.5 TSI (EA211 EVO), 160 CP iar puterea maxima a motorului electric va creste cu 5 kW. Puterea maxima totala a sistemului va fi ~255 CP iar cuplul 464 Nm (pentru asta cel mai probabil se vor face unele modificari fizice / mecanica la cutia de viteze sau o limitare a cuplului maxim in anumite situatii). Cel mai important, insa, capacitatea bateriei va creste la 22 kWh de la cei 13 kWh de acum (valori brute). Din pacate se pare ca Tiguan 2, facelift, nu va primi aceste imbunatatiri pentru ca in 2023, pe final, va parea Tiguan 3 pe care se vor implementa toate acestea. Sursa acestor informatii nu este VW ci companii de studii de piata precum IHS Markit.
Pana atunci doua materiale de pe youtube care ofera mai multe informatii utile despre Tiguan eHybrid: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hVOeaJedqes?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JDwCUqUGwK8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#25
Posted 05 November 2021 - 19:55
Va salut.
Sunt si eu un viitor posesor de Tiguan eHybrid,sper sa o primesc pana la sfarsitul lui Noiembrie. O intrebare pentru cei care deja utilizeaza acest Tiguan eHybrid. Prin aplicatia We connect se poate porni(programa) incalzirea/racirea habitaclului si atunci cand masina(bateria) nu este conectata la priza pentru incarcare ? Va multumesc. |
#28
Posted 06 November 2021 - 09:13
Din manual:
Prin climatizarea in stationare, habitaclul poate fi râcit, aerisit sau incalzit in statio- nare. larna, parbrizul poate fi eliberat de gheatà, condens si de un strat subtire de zâpada. Climatizarea in stationare este alimentatà printr-o prizá de retea sau prin bateria de înaltà tensiune a autove- hiculului. Climatizarea in stationare poate fi progra- matà si comandata in sistemul Infotain- ment si printr-o aplicatie pe telefonul mo- bil. Informatii despre aplicatie, despre conditiile de utilizare si disponibilitate, precum si des- pre dispozitivele finale compatibile gâsiti pe internet /> WeConnect). Daca ai seria de șasiu recomand lecturarea manualului online https://userguide.vo.../ro_RO/welcome/ |
|
#29
Posted 06 November 2021 - 13:48
Dupa introducerea seriei de sasiu in linkul precizat, apare mesajul "Nu exista nici un continut" deci nu gaseste manualul. Pt hibride ii afiseaza cuiva manualul in link?
|
#30
Posted 06 November 2021 - 20:10
#31
Posted 06 November 2021 - 20:59
Ai primit de la dealer informatii noi, serie sasiu, in drum apre Romania etc ?
Eu am dat comanda cu o luna mai tarziu, inceputul lunii iulie si inca nu am niciun fel de informatie despre livrare. |
#32
Posted 06 November 2021 - 21:20
r_vlad, on 06 noiembrie 2021 - 20:59, said:
Ai primit de la dealer informatii noi, serie sasiu, in drum apre Romania etc ? Eu am dat comanda cu o luna mai tarziu, inceputul lunii iulie si inca nu am niciun fel de informatie despre livrare. Ma duc Luni la reprezentanta si sper sa aflu mai multe informatii reale. Ca idee pana ieri cand m-au anuntat de aparitia seriei de sasiu ,masina aparea in baza lor de date cu comfirmare de productie in saptamana 39. |
#33
Posted 06 November 2021 - 22:39
|
#34
Posted 07 November 2021 - 02:34
Sper sa nu fie și cazul tău dar sunt multe mașini care au primit seria de sasiu și...nu se livrează, stau în banking.
Ar fi bine sa fie cum spui tu, dar mie mi-a spus dealerul acum ceva vreme ca, pentru România, cota de EH a fost epuizată și ca eu sigur nu voi primi mașină anul acesta. Am făcut comanda la început de iulie. |
#35
Posted 07 November 2021 - 10:12
Inyhrysto, on 07 noiembrie 2021 - 02:34, said:
Sper sa nu fie și cazul tău dar sunt multe mașini care au primit seria de sasiu și...nu se livrează, stau în banking. Ar fi bine sa fie cum spui tu, dar mie mi-a spus dealerul acum ceva vreme ca, pentru România, cota de EH a fost epuizată și ca eu sigur nu voi primi mașină anul acesta. Am făcut comanda la început de iulie. |
#36
Posted 07 November 2021 - 14:49
Și a mea era tot cu producție confirmată pentru săptămâna 39, acum după seria de șasiu și seria de motor, livrarea a fost actualizată pentru săptămâna 47.
Din experiența recentă a dealerului înțeleg că de acest termen se tine producătorul. Nu are nici un interes producătorul să îngroape banii în stocuri pe care să le țină în parcare cu anii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users