Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

EV - se opreste incarcarea cand deschid masina

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001
Aseara testam statia de incarcare Type 2 pe un Mercdes EQC, iar cand am deschis masina am observat ca s-a oprit incarcarea => panica.

Am inchis masina, iar incarcare a repornit, asa mi-am dat seama ca s-ar putea sa fie o ceva nou.

Experienta mea anterioara e legata de un Nissan Leaf gen2, dar acesta nu intrerupea incarcarea decat on request sau la full.

Aparent, niste minti luminate de la Mercedes, BMW si Gaguar, au gasit ca e o idee buna ca atunci cand deschizi masina, sa se intrerupa automat incarcarea Type 2.

Nu stiu daca din motive de siguranta sau "convenienta" (pt a scoate repede cablul), dar e foarte enervant, mai ales daca incarci de la o statie ce necesita autentificare pentru repornirea incarcarii.

#2
cuturel

cuturel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 15.02.2012
Nu se intrerupe, scade pe la vreo 0.5 - 0.7 kWkW, ca sa poti decupla fara sa faci arc electric. Dupa vreun minut, daca astepti, vei vedea ca revine la puterea de incarcare prestabilita.

In teorie

#3
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001
Ba se opreste, ca se aude clar cum face POC contactorul in statie.

Stiu 3 masini care fac asa: BMW i3, Mercedes EQC si Jaguar i-Pace.

Edited by Courage, 23 September 2021 - 07:11.


#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,286
  • Înscris: 07.02.2003
Nu trebuie umblat la masina in incarcarea de putere, consumatorii pot fi afectati de tensiunea mare. Nici la telefoane cand le pornesti in incarcare nu raman pe full charge, taie curentul sa nu buseasca ceva ca ala in full ajunge la 12V. Este o protectie.

Edited by andreic, 23 September 2021 - 07:26.


#5
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007
Si corsa face la fel cand descui nu cand deschid masina. Dar nu decupleaza releul din statie, doar nu mai trage curent. Nu am verificat daca reporneste iar.

#6
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,966
  • Înscris: 01.03.2013
Volkswagen ID.3
  • la DESCUIEREA masinii se opreste incarcarea pentru aprox 1 minut dar apoi daca nu scoti cablul si statia mai comunica, incarcarea se reia...valabil in general la statiile casnice. La statiile publice cu autentificare, probabil ca statia nu o sa mai vrea sa reporneasca dupa oprire.
  • la DESCHIDEREA masinii nu se opreste


#7
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001
Eu am keyless entry (cheia in buzunar).
Am pus mana pe clanta -> de deschide masina -> sare contactorul.

In manual nu scrie nimic de revenirea incarcarii, doar ca din traducerea groaznica se intelege ca e normal.

#8
http

http

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 26.06.2008
Din cate stiu acest requirement e derivat din standardele de incarcare.

#9
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Model 3 nu face asta. Încarcă pana când ii spui sa se oprească sau când ați ge limita setata.

#10
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 19.02.2007

View PostCourage, on 23 septembrie 2021 - 07:52, said:

Eu am keyless entry (cheia in buzunar).
Am pus mana pe clanta -> de deschide masina -> sare contactorul.

In manual nu scrie nimic de revenirea incarcarii, doar ca din traducerea groaznica se intelege ca e normal.

Lasa masina descuiata .. si fara sa ai cheia, redeschide-o ... si nu se va mai opri ... probabil ;)

Pe AC, confirm, si la Kona, si la eUp, la deblocarea masinii, pentru o scurta perioada de timp, incarcarea pe AC intai se opreste .. si dupa afiseaza 0.5 kW pentru cateva secunde, pentru a avea timp sa deconectezi in siguranta, si dupa acele secunde, daca nu este deconectata mufa, incepe incarcarea de putere pe AC, si conectorul este blocat de masina.

#11
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007

View PostCourage, on 23 septembrie 2021 - 07:52, said:

Eu am keyless entry (cheia in buzunar).
Am pus mana pe clanta -> de deschide masina -> sare contactorul.

E posibil sa faca asta din cauza statiei tale, ai verificat si cu alta ?
Si eu am keyless la corsa mai low cost, doar la usa soferului si la portbagaj :)

#12
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,038
  • Înscris: 22.05.2003
https://www.speakev....nlocked.152361/
https://www.i-pacefo...is-opened.4081/

Quote

Yes, it is in the owner's manual that charging will stop when the door is unlocked unless it is using DC charging.
Relock the doors and wait a minute.

Aparent e doar p e Type 2, dar cred ca e enervant.

#13
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 30.01.2008

 http, on 23 septembrie 2021 - 07:57, said:

Din cate stiu acest requirement e derivat din standardele de incarcare.

Eu la troscoleta mea Rino (Zoe modelul vechi) nu am chestia asta. Si incarc doar pe 22 kW AC (ma rog, nu ca as putea altfel).

#14
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006

 Courage, on 23 septembrie 2021 - 07:10, said:

Ba se opreste, ca se aude clar cum face POC contactorul in statie.

Stiu 3 masini care fac asa: BMW i3, Mercedes EQC si Jaguar i-Pace.
Si Hyundai Kona Electric, si cred ca multe altele.
E o metoda de a debloca conectorul, care altfel e blocat antifurt.

#15
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,038
  • Înscris: 22.05.2003
Cred ca incurci solenoidul de lock mufa, cu contactorul din statia de incarcare.


#16
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006
Habar n-am avut pana acum ca exista cuvantul "solenoid".Posted Image

#17
standingstar

standingstar

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 26.11.2019

 Fujitsu, on 30 septembrie 2021 - 11:51, said:

Si Hyundai Kona Electric, si cred ca multe altele.
E o metoda de a debloca conectorul, care altfel e blocat antifurt.
Confirm același comportament și la Peugeot.
Dar numai pe AC.

Edited by standingstar, 14 October 2021 - 19:40.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate