Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cati cai are masina ?
Last Updated: Sep 11 2021 21:45, Started by
Handicarpati
, Sep 11 2021 14:23
·
0
#1
Posted 11 September 2021 - 14:23
Hyundai i30 mild hybrid 48V, pe net peste tot zice 160 cai, ma gandesc ca aia 117 KW din certificat\carte, adica undeva la 157-159 dupa convertoarele de pe net. Asa, si puterea de 8-12 kw de la starter cum se aduna ? Sau nu se mai aduna
Attached Files |
#2
Posted 11 September 2021 - 14:35
"Datorita generatorului de pornire MHSG (Mild Hybrid Starter Generator), repornirea se face mai rapid si mai usor, folosind energie din bateria de 48 V.
iMT decupleaza motorul de la transmisie dupa ce conducatorul auto elibereaza pedala de acceleratie si permite autovehiculului sa ruleze liber, pentru eficienta consumului." Tu vrei sa ii dai maxim si cu cilindri si cu starterul pacii si sa le aduni?) |
#6
Posted 11 September 2021 - 15:54
mild hybrid intra in functiune la pornirile de pe loc si la unele accelerari dupa un algoritm propriu, ca sa ajute motorul termic in regimurile in care consuma mai multa benzina. nu atunci cand calci acceleratia pana in podea. asa ca daca pui masina pe dino n-ai cum sa-i dai acel boost cand vrei tu ca sa se adune la ce scoate motorul termic asa ca va conta numai motorul termic.
|
#7
Posted 11 September 2021 - 16:47
Pai cu pedala la podea consuma mai multa benzina . Grafica de pe bord imi arata cand da puterea la roti, o s-o mai studiez deoarece parca am simtit unele neregularitati fine la accelerare puternica, ca si cum ar da sau nu caii aia electrici, da' poate e in capu' meu, tre' sa ma uit pe grafica aia in timp real.
|
#9
Posted 11 September 2021 - 20:13
Handicarpati, on 11 septembrie 2021 - 14:23, said:
Hyundai i30 mild hybrid 48V, pe net peste tot zice 160 cai, ma gandesc ca aia 117 KW din certificat\carte, adica undeva la 157-159 dupa convertoarele de pe net. Asa, si puterea de 8-12 kw de la starter cum se aduna ? Sau nu se mai aduna Se aduna dar se aduna cand e livrata. Daca SGul da aia 12KW cand termicul are 2000 de ture, se aduna la puterea termicului la 2000 de ture. Sa zicem oarecum la ghici, ca la 2000 de ture in loc sa ai 50KW cat da termicul vei avea 60KW datorita motorului electric. Daca electricul nu ajuta si la turatia de putere maxima a motorului termic, nu are cum sa se modifice puterea maxima. Daca eu iti dau un sut in fund la plecare nu inseamna ca o sa alergi mai repede. Doar vei pleca mai repede. Teoreric s-ar putea pune un motor electric care sa dea aia 12KW si in ture mici si in ture mari a.i. sa "se adune" dar asta ar insemna sa foloseasca un motor cu putere nominala (mult) mai mare decat cei 12KW. Ar insemna un cost suplimentar pentru un avantaj pe care cumparatorii nu l-ar intelege prea bine traind in bula "caii sunt cai" sau mai nou "KW sunt KW" desi nu sunt. Dovada fiind chiar topicul asta. Edited by underb, 11 September 2021 - 20:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users