Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19689 replies to this topic

#91
dan24

dan24

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 418
  • Înscris: 17.01.2007
Celor de la Hodroelectrcica nu le functioneaza softul de saptamana trecuta. Dupa ce ca se miscau ei foarte greu inainte, va dati seama acuma.

#92
daniel_sandu

daniel_sandu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 09.02.2007

 Rav_885, on 06 octombrie 2021 - 05:18, said:

Nu există voință din partea Hidroelectrica pentru a prelua clienți casnici. Cum au fost așa au rămas.
Mă pregătesc să le fac și la ăștia plângere la ANRE, pentru refuz de contractare. Alti distruși, așa cum e statul român în întregul lui. O țară de terminați, asta este Romania.
cred ca e vorba de putință...Una e să fii producator cu (doar) cativa clienti mari si alta e furnizor pentru (mulți) clienti marunti (ma refer la infrastructura necesara pe care probabil inca o construiesc). Deși, am mai spus-o, unu - eu am rezolvat in cateva ore la sediul lor (din Bucuresti) poate am avut eu noroc? si doi - pretul lor e chiar rezonabil față de restul (poate contează că e companie romanească?) ceea ce probabil indirect ține prețul pieții sa n-o ia razna ca la Gaze . Tare sper să nu fie doar de moment o să vad peste un an

#93
molina

molina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 27.03.2008
Am fost la sediul din București să depun actele, am stat acolo maxim 10 minute. După două zile am primit contractul pentru semnat, l-am trimis înapoi prin mail și de pe 28 luna aceasta o să fiu client Hidroelectrica.

Edited by molina, 08 October 2021 - 07:50.


#94
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021

 molina, on 08 octombrie 2021 - 07:50, said:

Am fost la sediul din București să depun actele, am stat acolo maxim 10 minute. După două zile am primit contractul pentru semnat, l-am trimis înapoi prin mail și de pe 28 luna aceasta o să fiu client Hidroelectrica.
Ai completat cele 2 pdf de la ei pe site atat?
Mai e ceva de completat?

Trebuie sa trimit ceva notificare catre enel ca nu mai vreau la ei?

#95
M_ierdnA

M_ierdnA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,608
  • Înscris: 17.03.2014
Notificarea tot la Hidroelectrica o trimiti si ei o trimit mai departe la enel.

#96
molina

molina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 27.03.2008
Da, cele două pdf-uri plus copie factură actual furnizor și copie buletin.

#97
crazykiller

crazykiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 863
  • Înscris: 22.09.2007
Experienta mea cu Hidroelectrica pana acum:
- 1   septembrie: am depus toate actele necesare catre email-ul hidroelectrica.
- 22 septembrie: reclamatia ANRE deoarece nu au raspuns in timpul legal (credeam ca e 21 de zile, dar am inteles ca ar fi 15 zile, totusi nu stiu sigur)
- 4   octombrie: am primit raspuns de la ANRE conform caruia trebuie sa primesc raspuns de la Hidroelectrica pana pe 14 octombrie
- 7   octombrie: am fost contactat telefonic de Hidroelectrica pentru a retrimite documentele (nu le-au gasit pe cele trimise pe 1 septembrie). Am primit contractul spre a il semna si l-am semnat.
- 8   octombrie: am primit raspuns pe email ca toate documentele sunt ok si din 28 octombrie voi fi client Hidroelectrica.
De la prima contactare pana voi deveni client Hidroelectrica va dura aproape 2 luni, puteam salva o luna daca cei de la Hidroelectrica erau mai receptivi, acum sa vedem cand vor veni facturile.

#98
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021
Eu voi merge direct la sediul lor , pe email era mai comod dar nu am chef sa stau dupa ei cu lunile

#99
crazykiller

crazykiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 863
  • Înscris: 22.09.2007
Din păcate nu au sedii în toate orașele...

#100
dacrad2

dacrad2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 03.04.2017

 crazykiller, on 08 octombrie 2021 - 14:21, said:

Din păcate nu au sedii în toate orașele...
Iti faci curaj si te duci la cel mai apropiat de tine asa cum am facut si eu.

#101
dan24

dan24

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 418
  • Înscris: 17.01.2007
La mine a intrat contractul in vigoare pe data de 2 oct, lucru comfirmat telefonic de  Hidroelectrica, dar distribuitorul si furnizorul actual nu au primit notificarea de schimbare furnizor. Am depus o sesizare la Hidroelectrica, o sa stau saptamana viitoare pe capul lor sa rezolve problema.

#102
crazykiller

crazykiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 863
  • Înscris: 22.09.2007

 dacrad2, on 08 octombrie 2021 - 23:06, said:


Iti faci curaj si te duci la cel mai apropiat de tine asa cum am facut si eu.
Cel mai apropiat sediu e la aprox 150 km, as pierde o zi de muncă, nu prea merită.
În loc sa aștept o lună sa intre contractul în vigoare, am așteptat 2, e ok.

#103
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021
Eu le-am dat email la enel ca nu le accept oferta si sa nu mai prelungeasca automat abonamentul ca asa scria pe hartia cu notificare sa ii anunt pana pe 23
Contractul cu ei expira pe 02.12.2021 oferta noua intra in vigoare pe 03.12.2021

La hidroelectrica daca faci plata la aparatele alea ai cod de bare la factura?
A primit cineva factura la ei

#104
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,932
  • Înscris: 24.04.2013
Factura nu am primit, da’ in asteptarea ei Posted Image am trecut acum 2-3 zile pe la SafePay si se poate plati cu cod de bare. Cred ca DOAR cu cod de bare, ca nu am zarit alta optiune (pentru Hidroelectrica). Parca in urma cu mai mult timp cand am fost era doar cu introducere manuala, deci fie au schimbat fie nu mai tin bine minte…

#105
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Hidroelectrica este varza pe partea de contractare.
Cum am scris si anterior, am primit de la ei două contracte insotite de notificari catre actualul furnizor, am semnat tot si am retrimis pe mail la vestita lor adresă de unde nu primești niciun feed-back. Au expirat ambele date la care trebuia sa trec in furnizare la ei, 19 si 21 septembrie. Nu s-a intamplat nimic. Am apelat prin call center de doua ori si nu figurez cu niciun contract. Ultima persoana cu care am discutat mi-a  dat dreptate ca sunt praf pe partea de contractare si a cerut inca un ragaz de 7 zile, poate voi primi in cele din urma vreun semnal de la colegii dansei de la contractare. Nu mai au cum sa explice bataia de joc. Inclin sa cred ca trag de timp sa nu mai contracteze, stiind ca vor mari si ei pretul de la 1 ianuarie.
I-am reclamat la ANRE, dar nici astia nu au dat niciun răspuns. Ce tara minunata avem!
Cred ca nici intr-un an nu o sa se pună la punct, vor aparea sigur probleme pe partea de facturare. Ce sa discuti cu astia in caz de vreun litigiu privind costul facturii? Nu ai cu cine.

Edited by MembruAnonim, 10 October 2021 - 14:15.


#106
dan24

dan24

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 418
  • Înscris: 17.01.2007

 G-Ionel, on 10 octombrie 2021 - 14:11, said:

Hidroelectrica este varza pe partea de contractare.
Cum am scris si anterior, am primit de la ei două contracte insotite de notificari catre actualul furnizor, am semnat tot si am retrimis pe mail la vestita lor adresă de unde nu primești niciun feed-back. Au expirat ambele date la care trebuia sa trec in furnizare la ei, 19 si 21 septembrie. Nu s-a intamplat nimic. Am apelat prin call center de doua ori si nu figurez cu niciun contract. Ultima persoana cu care am discutat mi-a  dat dreptate ca sunt praf pe partea de contractare si a cerut inca un ragaz de 7 zile, poate voi primi in cele din urma vreun semnal de la colegii dansei de la contractare. Nu mai au cum sa explice bataia de joc. Inclin sa cred ca trag de timp sa nu mai contracteze, stiind ca vor mari si ei pretul de la 1 ianuarie.
I-am reclamat la ANRE, dar nici astia nu au dat niciun răspuns. Ce tara minunata avem!
Cred ca nici intr-un an nu o sa se pună la punct, vor aparea sigur probleme pe partea de facturare. Ce sa discuti cu astia in caz de vreun litigiu privind costul facturii? Nu ai cu cine.

La mine apare in sistem contractul,dar nu au trimis notificarea catre distribuitor😀

#107
dacrad2

dacrad2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 03.04.2017
Decat nervi si telefoane,mai bine mergeti la cea mai apropiata filiala de-a lor si se rezolva pe loc.Nu stie multa lume despre lucrul asta asa ca nu va fi coada pe acolo. Daca stiam si eu despre lucrul asta mai devreme,eram client de-al lor de mai mult timp si nu de luna asta.


#108
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021
@dacrad2
Dacă ești din Tulcea sau Constanta la ce sediu Hidroelectrica te duci personal sa contractezi?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate