Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19757 replies to this topic

#8713
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,472
  • Înscris: 28.08.2019

 Cr1spy, on 26 noiembrie 2022 - 20:27, said:


Dar din cate am inteles, nu il lasa sa manance dupa plac, cu toate cele 5 frigidere in functie...
Desi se tine dieta la ei.
Dacă frigiderele alea nu sunt no frost, nu vreau să îmi imaginez cum e să le dezgheți în fiecare lună.

#8714
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,608
  • Înscris: 07.02.2003

 aris86, on 26 noiembrie 2022 - 21:26, said:

Asta cu preturi dinamice e inovatie la noi... practic daca consumi la ore de varf ai curent scump, daca consumi in offpeak ai pret mai mic, contorul smart face granularitatea tipic pe 60 min.
Deasemenea vei avea variatiile zilnice de pe spot/next day, preturi mcii in weekend si mari daca e criza.
In vest cam toate ofertele sunt pret dinamic, nu stau sa-ti garanteze preturi. La noi probabil vor fi oferte dinastea la testare in functie de piata, pe pret dinamic daca ai un profil de consum de offpeak (de ex nu esti acasa niciodata la ore de varf) ai putea avea preturi mai mici ca la altii cu pret fix.

Edited by andreic, 27 November 2022 - 02:07.


#8715
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021

 aris86, on 26 noiembrie 2022 - 21:11, said:

La mine expiră pe 5 ianuarie, ar trebui să primesc notificare cu 30 de zile înainte de modificare a tarifului, sau o rămâne acelasiin continuare. Orice ar fi, il las așa cum decid ei.
la mine expira parca pe 4-5 decembrie
nu am primit nici o notificare

#8716
Printdivision

Printdivision

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,399
  • Înscris: 22.05.2019
Ar fi bine să ne țineti la curent (pe viitor) când vă expiră contractul și după aceea în ce condiții la-ți reînoit . Mulțumesc .

#8717
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021
asta vreau si eu sa aflu Posted Image
ce informatii sa dam daca nu am primit notificari

#8718
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,155
  • Înscris: 15.05.2008
Nu primim facturi si se viseaza la notificari si informari!

#8719
Printdivision

Printdivision

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,399
  • Înscris: 22.05.2019

 ceanu1980, on 27 noiembrie 2022 - 09:23, said:

Nu primim facturi si se viseaza la notificari si informari!
Când vor veni (facturile/contractele) , am zis azi , mâine ?
Chiar trebuie să ne exprimăm așa ? , parcă suntem........


#8720
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011

 Georgian92, on 26 noiembrie 2022 - 14:49, said:

Va dati seama ce oameni se vaita de consum? 2 oameni cu 5 frigidere? Plus alte nebunii la care pot renunta sau macar sa mai scada consumul.

V-au prăjit creierii de tot prin media, făra supărare, o să ajungeti să vă turnați vecinii pentru că dețin mai multe frigidere decât e norma. Ceaușescu e mic copil..

#8721
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,079
  • Înscris: 16.02.2008

 Varonul, on 27 noiembrie 2022 - 06:49, said:

la mine expira parca pe 4-5 decembrie
nu am primit nici o notificare

Nici nu vei primi. Contractul este pe o perioada fixa de 12 luni si nu scrie nicaieri in el ca se reinnoieste. Daca nu faci altul inainte de expirarea lui, vei fi trimis automat la FUI.

 Printdivision, on 27 noiembrie 2022 - 06:57, said:

Ar fi bine să ne țineti la curent (pe viitor) când vă expiră contractul și după aceea în ce condiții la-ți reînoit . Mulțumesc .

Vezi mai sus raspunsul. Teoretic oricand in perioada contractuala existenta, poti sa il recontractezi.
Contractul in vigoare se anuleaza si incepe cel nou.

 benis, on 27 noiembrie 2022 - 12:53, said:

V-au prăjit creierii de tot prin media, făra supărare, o să ajungeti să vă turnați vecinii pentru că dețin mai multe frigidere decât e norma. Ceaușescu e mic copil..

Corect!
Spalarea creierelor se face mult mai eficient acum 24/24 pe toate caile. Inainte aveau doar 2 ore/zi TV, in rest radio si ziare.

 andreic, on 27 noiembrie 2022 - 02:04, said:

Asta cu preturi dinamice e inovatie la noi

Ai "uitat" sa spui esentialul din schimbarile propuse, dar care nu se stie daca vor fi aprobate si cand vor intra in vigoare!!!

ANRE detaliază și actualizează modalitățile de soluționare de către furnizor a plângerilor privind facturarea, astfel clientul nu este obligat să achite factura pentru care a înaintat o plângere furnizorului până la soluționarea plângerii, iar furnizorul este obligat să analizeze plângerea clientului referitoare la factura emisă indiferent dacă factura a fost sau nu achitată și să transmită acestuia rezultatul analizei efectuate, în termenele prevăzute în Standardul de performanță pentru activitatea de furnizare a energiei electrice, în vigoare.

#8722
Georgian92

Georgian92

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 27.01.2021
Ce legatura are una cu alta? Acelasi lucru as fi spus si acum cativa ani, cand nu era isteria asta cu preturile.

Dar asa s-au invatat unii, sa faca risipa la orice, doar sa se simta ei bine.

De exemplu, noi suntem 2 persoane si ne este mai mult decat suficient un frigider, desi gatim des si diversificat, dar mancam si in oras/comandam. Dar nici nu aruncam mancare ca altii care au prea multa. As putea sa-mi cumpar 5 frigidere azi fara probleme si nici nu m-ar afecta financiar consumul lor. Dar ghici ce, nu-mi trebuie. Si asta nu ma face sa ma simt mai putin liber.

Apropo, daca folosesti "fara suparare", nu scuza faptul ca ai jignit pe cineva pe care nu-l cunosti catusi de putin. Dar macar nu m-am suparar.

#8723
puiutu73

puiutu73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 09.02.2007

 gry2000, on 27 noiembrie 2022 - 13:21, said:

Nici nu vei primi. Contractul este pe o perioada fixa de 12 luni si nu scrie nicaieri in el ca se reinnoieste. Daca nu faci altul inainte de expirarea lui, vei fi trimis automat la FUI.
Posted Image
Esti total pe langa, mai documenteaza-te inainte de a scrie aberatii !

Citat din:
https://cdn.hidroele...cu_clientii.pdf

"18.2 Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării sale în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului, Furnizorul nu notifică Clientul data încetării cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni.Propunerea de modificare a prețului de facturare a energiei electrice active se va transmite de către Furnizor prin metodele de transmitere a facturilor și va produce efecte numai după acceptarea de către Client."

Edited by puiutu73, 27 November 2022 - 13:46.


#8724
CLAU03

CLAU03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 500
  • Înscris: 05.06.2021

 gry2000, on 27 noiembrie 2022 - 13:21, said:

Nici nu vei primi. Contractul este pe o perioada fixa de 12 luni si nu scrie nicaieri in el ca se reinnoieste. Daca nu faci altul inainte de expirarea lui, vei fi trimis automat la FUI.
De unde ai tu informatia asta? Citeste documentul "TERMENI ȘI CONDIȚII DE AFACERI CU CLIENTII" primit odata cu contractul.
Daca furnizorul nu te notifica cu 30 zile inainte de expirare ca vrea sa incheie contractul, acesta se prelungeste automat pe perioade succesive de cate 12 luni.

Attached Files



#8725
jeff48

jeff48

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,545
  • Înscris: 27.04.2014
Din nou a apărut un diversionist de meserie care e fan înfocat EON. Respectivul scria pe acest topic in trecutul apropiat ,, ca a solicitat trecerea a unui loc de consum propriu la EON pt. simplul motiv ca sunt ,,mai serioși ,au aplicație care funcționează impecabil” si oricum la Hidroelectrica se va dubla tariful. Jalnica ,,meserie” e cea de diversionist!

 CLAU03, on 27 noiembrie 2022 - 14:00, said:


De unde ai tu informatia asta? Citeste documentul "TERMENI ȘI CONDIȚII DE AFACERI CU CLIENTII" primit odata cu contractul.
Daca furnizorul nu te notifica cu 30 zile inainte de expirare ca vrea sa incheie contractul, acesta se prelungeste automat pe perioade succesive de cate 12 luni.
  Nu te consuma, e doar un diversionist

#8726
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,608
  • Înscris: 07.02.2003

 gry2000, on 27 noiembrie 2022 - 13:21, said:

Nici nu vei primi. Contractul este pe o perioada fixa de 12 luni si nu scrie nicaieri in el ca se reinnoieste. Daca nu faci altul inainte de expirarea lui, vei fi trimis automat la FUI.
Nu mai da fake news.

#8727
puiutu73

puiutu73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 09.02.2007
Să-l trecem la ignore, atunci !

#8728
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Oare de ce nu merge sa introduc indexul?
Contractul meu teoretic a intrat in vigoare pe 21.11, am introdus CNP, primit link, apoi POD (se autocompleteaza adresa corect), serie contor si dupa introducere da mesajul ca indexul nu a putut fi salvat.
La seria de la contor e o chestie mai ciudata, l-a luat in contract dupa factura CEZ dar numarul de sub codul de bare pare mai lung. L-am incercat si pe ala, degeaba.
Cat despre contul la Distributie Oltenia... nu vad unde poate fi face asa ceva, astia se pare ca sunt mai pe altfel.

Edited by Hansolo, 27 November 2022 - 15:24.


#8729
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,608
  • Înscris: 07.02.2003

 Hansolo, on 27 noiembrie 2022 - 15:23, said:

Oare de ce nu merge sa introduc indexul?
Nu sunt operationale portiuni din bazele de date deci nu are unde salva. O sa mai dureze pana rezolva sincopele... dupa cum vedem nu merg nici debitarile de ordine de plata pentru direct debit si nici facturile cel putin pana pe 1 dec. Deci practic tot ce tine de "cont curent".

Edited by andreic, 27 November 2022 - 15:29.


#8730
Cleopatra-

Cleopatra-

    Fleur-Noire

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,592
  • Înscris: 12.04.2009

 Hansolo, on 27 noiembrie 2022 - 15:23, said:

Oare de ce nu merge sa introduc indexul?
Eu l-am introdus azi și a funcționat fără probleme. Probabil, ai greșit undeva.

Am primit și mail de confirmare.

 andreic, on 27 noiembrie 2022 - 15:28, said:

Nu sunt operationale portiuni din bazele de date deci nu are unde salva. O sa mai dureze pana rezolva sincopele... dupa cum vedem nu merg nici debitarile de ordine de plata pentru direct debit si nici facturile cel putin pana pe 1 dec. Deci practic tot ce tine de "cont curent".
Nu mai scrie aiureli. Indexul funcționează la zi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate