Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 23 2024 11:04, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
294
#7435
Posted 29 September 2022 - 17:16
darkangel2, on 28 septembrie 2022 - 21:59, said:
Ah, mdaaaa, hmmmm, suna bine... Da' ce-ai zice de login pe baza de user si parola? Stii ce zic? |
#7436
Posted 29 September 2022 - 17:48
xml, on 29 septembrie 2022 - 17:16, said:
cel putin au scapat deocamdata de partea de schimbat / recuperat parola, etc. [...] Partea nasoala e ca nu vezi daca ai facturi restante si nici daca ai platit. Da, implementarea functionalitatilor trebuie prioritizata; insa login / logout / recuperare parola / schimbare parola este o functionalitate standard (adica bine-cunoscuta), deci destul de usor de implementat (pentru un programator profesionist, desigur). xml, on 29 septembrie 2022 - 17:16, said:
Oricum si la ANAF tot ceva de genul e, ba chiar mai complicat (dubla autentificare). Macar in cazul asta, dubla autentificare ar putea fi justificata prin faptul ca protejeaza informatii "sensibile"... Dar in cazul H., cam ce ar putea sa faca un hacker care iti sparge contul? Iti plateste factura de curent? |
#7437
Posted 29 September 2022 - 22:10
darkangel2, on 29 septembrie 2022 - 17:48, said: Da, implementarea functionalitatilor trebuie prioritizata; insa login / logout / recuperare parola / schimbare parola este o functionalitate standard (adica bine-cunoscuta), deci destul de usor de implementat (pentru un programator profesionist, desigur). Macar in cazul asta, dubla autentificare ar putea fi justificata prin faptul ca protejeaza informatii "sensibile"... Dar in cazul H., cam ce ar putea sa faca un hacker care iti sparge contul? Iti plateste factura de curent? Ii poate fura strategia adaptata noilor condiții de consum |
#7439
Posted 30 September 2022 - 09:43
Am cerut acum 6 intr-o reclamatie modificarea cantitatilor lunare din contract pe motiv ca am sistem FV.
Azi am primit raspuns ca s-a operat modificarea. Edited by radurus, 30 September 2022 - 09:54. |
#7441
Posted 01 October 2022 - 17:24
cu surprindere am constatat ca astia nu trimit toate facturile in mail. la mine au sarit una, am primit anul asta 3 si aveam 4.
e prima data cand am intrat pe site si am facut chestia aia cu bagat cnp sa vad facturile. si era una in plus. de curiozitate am cotrobait mailul, nu e de nici o culoare acolo. nu am dat niciodata nici index din ianuarie, pe contor am 700kw in plus fata de ultimul lor index. or ajunge si ei la zi la un moment dat. |
#7442
Posted 01 October 2022 - 19:09
In secolul asta, nu prea cred sa recupereze ceva din intarzieri. Doar daca intra in insolventa si vom fi preluati de un FUI la un moment dat 😹😹😹
|
#7443
Posted 01 October 2022 - 20:35
slai, on 01 octombrie 2022 - 17:24, said:
cu surprindere am constatat ca astia nu trimit toate facturile in mail. la mine au sarit una, am primit anul asta 3 si aveam 4. e prima data cand am intrat pe site si am facut chestia aia cu bagat cnp sa vad facturile. si era una in plus. de curiozitate am cotrobait mailul, nu e de nici o culoare acolo. nu am dat niciodata nici index din ianuarie, pe contor am 700kw in plus fata de ultimul lor index. or ajunge si ei la zi la un moment dat. |
#7444
Posted 01 October 2022 - 20:56
slai, on 01 octombrie 2022 - 17:24, said:
cu surprindere am constatat ca astia nu trimit toate facturile in mail. la mine au sarit una, am primit anul asta 3 si aveam 4. e prima data cand am intrat pe site si am facut chestia aia cu bagat cnp sa vad facturile. si era una in plus. de curiozitate am cotrobait mailul, nu e de nici o culoare acolo. nu am dat niciodata nici index din ianuarie, pe contor am 700kw in plus fata de ultimul lor index. or ajunge si ei la zi la un moment dat. |
|
#7445
Posted 01 October 2022 - 21:59
Oare o fi vorba despre Hidro?
https://www.antena3....ica-652984.html Se pare ca urmeaza facturi pe 5 luni... |
#7446
Posted 01 October 2022 - 22:21
Graa, on 01 octombrie 2022 - 21:59, said:
Oare o fi vorba despre Hidro? https://www.antena3....ica-652984.html Se pare ca urmeaza facturi pe 5 luni... Nu, ai văzut ce scrie: În plus, fiecare client are un cont și poate face acolo o plată în avans", a sfătuit vicepreședintele ANRE Deci nu poate fi Hidro, la Hidro fiecare client NU are un cont. |
#7447
Posted 01 October 2022 - 23:17
Eu nu stiu un alt mare furnizor care sa nu fi emis facturi din mai, dar daca tu esti asa de sigur, poate ca nu e Hidro ...
|
#7448
Posted 01 October 2022 - 23:32
#7449
Posted 02 October 2022 - 05:43
Graa, on 01 octombrie 2022 - 23:17, said:
Eu nu stiu un alt mare furnizor care sa nu fi emis facturi din mai, dar daca tu esti asa de sigur, poate ca nu e Hidro ... Cum faci tu plata în avans in contul de client fara cod client-cod factura ? Și care este contul tău de client sa poți cel puțin urmări alocarea sumelor ? |
|
#7450
Posted 02 October 2022 - 08:50
Pe data de 5 10 2022, coform contract, se face portarea de la Eletrica Muntenia nord la HE, nu am primit nimic de la Electrica despre index, de unde stiu ei cati Kw sunt pe contor in momentul portarii? am contor smart de doi ani, din ianuarie, ei nu mai citesc contorul, doar estimare.
Am tot cautat in contul meu, nu se poate trimite index. Aveti idee cum trebuie procedat? |
#7451
Posted 02 October 2022 - 10:33
#7452
Posted 02 October 2022 - 12:07
leomagic44, on 02 octombrie 2022 - 08:50, said:
Pe data de 5 10 2022, coform contract, se face portarea de la Eletrica Muntenia nord la HE, nu am primit nimic de la Electrica despre index, de unde stiu ei cati Kw sunt pe contor in momentul portarii? am contor smart de doi ani, din ianuarie, ei nu mai citesc contorul, doar estimare. Am tot cautat in contul meu, nu se poate trimite index. Aveti idee cum trebuie procedat? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users