Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari
 Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

Stimulente AJOFM
 Cumparare auto cu nr Germania afl...

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19698 replies to this topic

#5725
luciandan

luciandan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 27.04.2005
Merci dar nu ma prind ce reprezinta acel cod. In plus am acces la tot manualul.

#5726
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,042
  • Înscris: 20.06.2009
Nu e problema ta! Contactează operatorul de distribuție și el va stabili ce și cum pe mai departe!

#5727
invalid

invalid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 23.06.2009

 sags, on 14 aprilie 2022 - 16:29, said:

  • Pe de o parte NU storneaza facturile anterioare de estimare, consumul estimat atunci ramane socotit si platit la pretul din acel moment. Deci e ca si cum indecsii estimati in trecut sunt ‘batuti in cuie’ si deci tratati ca indecsi reali.

Am întâmpinat aceeași problemă. Regularizarea a fost făcută la sfârșitul lui decembrie / începutul lui ianuarie, dar pe factură a fost notată abia în martie. Între timp, eu plăteam regulat estimările trimise cu întârziere. După ce s-a tras linie, aveam plătit în plus echivalentul unei luni de consum. Însă următoarea factură nu a luat în considerare faptul că trebuia să fie pe minus, și continua de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Le-am trimis un e-mail la adresa de pe factură pentru storno, apoi am făcut o sesizare prin portalul web, dar n-am primit niciun răspuns deocamdată. Am continuat totuși să plătesc valorile noi din sold, neștiind dacă cineva chiar verifică sau adaugă penalizări pentru neplată la termen. Presupun că acum e prea târziu să mai investigheze cineva situația…

#5728
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,477
  • Înscris: 31.07.2011
Poate este util..cuiva. Datorita datelor eronate (chipurile de pe site-ul distribuitorului) ENEL-ul mi-a gresit indexul de final.. punand un index cu o valoare ce nu corespunde datei de final de contract (ci dupa o saptamana). Dupa sesizari multiple, mi-au spus ca trimit instiintare la distribuitor sa vina a citi.. (desi dupa atata timp nu stiu ce poate citi si la ce ar fi util acum) si ca.. factura e blocata momentan si se va genera alta. Desi scandenta e pe 05.07.2022. (e real asa ceva?) Am ID-ul convorbirii online, toate dovezile in poza/foaie.. sa vedem ce s-o intampla.
Am inteles ca ANRE poate fi contactat daca dupa 30 zile nu s-a lamurit situatia. Presupun ca petitia se trimite aici : https://spv.anre.ro/...rgie-electrica/ .. poate voi avea nevoie.

Edited by Pieptoasa, 28 June 2022 - 19:51.


#5729
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 Pieptoasa, on 28 iunie 2022 - 19:51, said:

Poate este util..cuiva. Datorita datelor eronate (chipurile de pe site-ul distribuitorului) ENEL-ul mi-a gresit indexul de final.. punand un index cu o valoare ce nu corespunde datei de final de contract (ci dupa o saptamana). Dupa sesizari multiple, mi-au spus ca trimit instiintare la distribuitor sa vina a citi.. (desi dupa atata timp nu stiu ce poate citi si la ce ar fi util acum) si ca.. factura e blocata momentan si se va genera alta. Desi scandenta e pe 05.07.2022. (e real asa ceva?) Am ID-ul convorbirii online, toate dovezile in poza/foaie.. sa vedem ce s-o intampla.
Am inteles ca ANRE poate fi contactat daca dupa 30 zile nu s-a lamurit situatia. Presupun ca petitia se trimite aici : https://spv.anre.ro/...rgie-electrica/ .. poate voi avea nevoie.

Termenul e de 15 zile, nu 30. De pe 1 iulie va fi de 5 zile.

#5730
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007
Sesizare depusa în platforma pe 22 iunie, răspuns primit pe 28 iunie ( despre adresa unui loc de consum)

#5731
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 01.12.2005

 Pieptoasa, on 28 iunie 2022 - 19:51, said:

PENEL-ul mi-a gresit indexul de final.. punand un index cu o valoare ce nu corespunde datei de final de contract (ci dupa o saptamana).

Nu era mai simplu sa ramana asa? Plateai la Enel cat era, si incepeai la Hidro cu acel index eronat. Si scapai de durere de cap.

#5732
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 SwatKat, on 29 iunie 2022 - 08:49, said:

Nu era mai simplu sa ramana asa? Plateai la Enel cat era, si incepeai la Hidro cu acel index eronat. Si scapai de durere de cap.

De ce sa plateasca niste kwh cu ~1,5 lei la enel cand poate foarte bine sa ii plateasca la ~0.7 lei? Pana la urma sunt niste kwh care nu au fost efectiv consumati. Si mie mi-au estimat cu veo 900kwh in plus enelul, si se astepta sa le platesc cu ~1,5 lei.

Edited by MembruAnonim, 29 June 2022 - 08:54.


#5733
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 01.12.2005
@mkscorpion0: daca e vorba de doar 50-100kwh bataia de cap cu anulat factura la Enel, recitit contor de distribuitor (si ala nu se va grabi sa o faca), recalculari, apoi pana ajunge informatia la Hidro.... toate astea "costa" si ele.

Sigur, la 900 kwh nu se pune problema, la mine au fost cca 70kwh estimati de distribuitor, nu am comentat nimic, iar furnizorul anterior a putut aa emita factura la timp, am platit-o si am scapat oficial de el :)

#5734
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu stau si ma intreb cum au estimat ~900 in plus. Deci mi se pare pur si simplu rea-credinta si nimic mai mult. Totusi bine ca in sfarsit am scapat de enel.

Edited by MembruAnonim, 29 June 2022 - 09:24.


#5735
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 MembruAnonim, on 29 iunie 2022 - 09:24, said:

Eu stau si ma intreb cum au estimat ~900 in plus. Deci mi se pare pur si simplu rea-credinta si nimic mai mult. Totusi bine ca in sfarsit am scapat de enel.

Poate incep sa ramana fara clienti si trebuie cumva sa si vanda kwattii

#5736
radudd

radudd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,296
  • Înscris: 08.02.2007
Este clar ca ar fi cazul ca sa termine pentru totdeauna cu aceste estimari. Prin lege!

Indiferent daca este sau nu capabil / cinstit / la timp consumatorul sa trimita online indexul, ei (distribuitor si furnizor) sa-si asume citirea (fizica / de la distanta) a aparatului de masura.

Este singura varianta care aduce liniste / confort consumatorului si implicit lor, dar in special corectitudine in relatia contractuala.

#5737
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,467
  • Înscris: 28.08.2019
La Enel, daca-mi aduc bine aminte, era chiar o rubrica pe factura unde se specifica ce consum mediu zilnic are un consumator intr-o luna, asa ca multiplicata cu nr de zile ar fi estimat indexul mult mai aproape de realitate.

#5738
IncredibleWiring

IncredibleWiring

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 05.02.2021
Se poate trimite autocitirea daca nu sunt in perioada definita (24-28)? Pe mail, de ex, se mai poate?

#5739
radurus

radurus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,021
  • Înscris: 16.06.2006
Poti sa incerci.
Vezi peste 3 luni daca ti-au luat-o in considerare.

Nu doare daca o faci.

Ai grija sa specifici numele, nr contract - loc consum, seria contor, poza.

#5740
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 radudd, on 29 iunie 2022 - 10:32, said:

Este clar ca ar fi cazul ca sa termine pentru totdeauna cu aceste estimari. Prin lege!

Indiferent daca este sau nu capabil / cinstit / la timp consumatorul sa trimita online indexul, ei (distribuitor si furnizor) sa-si asume citirea (fizica / de la distanta) a aparatului de masura.

Este singura varianta care aduce liniste / confort consumatorului si implicit lor, dar in special corectitudine in relatia contractuala.

Corectitudinea in relatia contractuala e una singura, nu cu 10 interpretari.

Deoarece si contactul e unul si ft clar.

Nu o sa vezi vreodata la Hidro respectarea contractelor.

Dar sunt ieftini.

In viata nu se poate si ieftin, si de calitate.

#5741
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,808
  • Înscris: 26.02.2010
Hidroelectrica factura o dată la cateva luni catre furnizorii de energie electrică. Orice achizitie la stat se face greoi, de asta dureaza destul de mult să isi pună la punct sistemul de facturare.

#5742
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,550
  • Înscris: 11.07.2014
Am platit și eu prima factura, de când sunt client Hidroelectrica. Am platito la aparatul instalat la BCR. Neavând suma fixă, am platit cu vreo 17 lei in plus. întrebarea mea este : se va scădea banii plătiți în plus ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate