Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Mar 28 2024 13:54, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
291
#5725
Posted 28 June 2022 - 13:23
Merci dar nu ma prind ce reprezinta acel cod. In plus am acces la tot manualul.
|
#5726
Posted 28 June 2022 - 14:07
Nu e problema ta! Contactează operatorul de distribuție și el va stabili ce și cum pe mai departe!
|
#5727
Posted 28 June 2022 - 15:28
sags, on 14 aprilie 2022 - 16:29, said:
Am întâmpinat aceeași problemă. Regularizarea a fost făcută la sfârșitul lui decembrie / începutul lui ianuarie, dar pe factură a fost notată abia în martie. Între timp, eu plăteam regulat estimările trimise cu întârziere. După ce s-a tras linie, aveam plătit în plus echivalentul unei luni de consum. Însă următoarea factură nu a luat în considerare faptul că trebuia să fie pe minus, și continua de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Le-am trimis un e-mail la adresa de pe factură pentru storno, apoi am făcut o sesizare prin portalul web, dar n-am primit niciun răspuns deocamdată. Am continuat totuși să plătesc valorile noi din sold, neștiind dacă cineva chiar verifică sau adaugă penalizări pentru neplată la termen. Presupun că acum e prea târziu să mai investigheze cineva situația… |
#5728
Posted 28 June 2022 - 19:51
Poate este util..cuiva. Datorita datelor eronate (chipurile de pe site-ul distribuitorului) ENEL-ul mi-a gresit indexul de final.. punand un index cu o valoare ce nu corespunde datei de final de contract (ci dupa o saptamana). Dupa sesizari multiple, mi-au spus ca trimit instiintare la distribuitor sa vina a citi.. (desi dupa atata timp nu stiu ce poate citi si la ce ar fi util acum) si ca.. factura e blocata momentan si se va genera alta. Desi scandenta e pe 05.07.2022. (e real asa ceva?) Am ID-ul convorbirii online, toate dovezile in poza/foaie.. sa vedem ce s-o intampla.
Am inteles ca ANRE poate fi contactat daca dupa 30 zile nu s-a lamurit situatia. Presupun ca petitia se trimite aici : https://spv.anre.ro/...rgie-electrica/ .. poate voi avea nevoie. Edited by Pieptoasa, 28 June 2022 - 19:51. |
#5729
Posted 28 June 2022 - 21:53
Pieptoasa, on 28 iunie 2022 - 19:51, said:
Poate este util..cuiva. Datorita datelor eronate (chipurile de pe site-ul distribuitorului) ENEL-ul mi-a gresit indexul de final.. punand un index cu o valoare ce nu corespunde datei de final de contract (ci dupa o saptamana). Dupa sesizari multiple, mi-au spus ca trimit instiintare la distribuitor sa vina a citi.. (desi dupa atata timp nu stiu ce poate citi si la ce ar fi util acum) si ca.. factura e blocata momentan si se va genera alta. Desi scandenta e pe 05.07.2022. (e real asa ceva?) Am ID-ul convorbirii online, toate dovezile in poza/foaie.. sa vedem ce s-o intampla. Am inteles ca ANRE poate fi contactat daca dupa 30 zile nu s-a lamurit situatia. Presupun ca petitia se trimite aici : https://spv.anre.ro/...rgie-electrica/ .. poate voi avea nevoie. Termenul e de 15 zile, nu 30. De pe 1 iulie va fi de 5 zile. |
#5730
Posted 29 June 2022 - 07:33
Sesizare depusa în platforma pe 22 iunie, răspuns primit pe 28 iunie ( despre adresa unui loc de consum)
|
#5731
Posted 29 June 2022 - 08:49
Pieptoasa, on 28 iunie 2022 - 19:51, said:
PENEL-ul mi-a gresit indexul de final.. punand un index cu o valoare ce nu corespunde datei de final de contract (ci dupa o saptamana). Nu era mai simplu sa ramana asa? Plateai la Enel cat era, si incepeai la Hidro cu acel index eronat. Si scapai de durere de cap. |
#5732
Posted 29 June 2022 - 08:53
SwatKat, on 29 iunie 2022 - 08:49, said:
Nu era mai simplu sa ramana asa? Plateai la Enel cat era, si incepeai la Hidro cu acel index eronat. Si scapai de durere de cap. De ce sa plateasca niste kwh cu ~1,5 lei la enel cand poate foarte bine sa ii plateasca la ~0.7 lei? Pana la urma sunt niste kwh care nu au fost efectiv consumati. Si mie mi-au estimat cu veo 900kwh in plus enelul, si se astepta sa le platesc cu ~1,5 lei. Edited by MembruAnonim, 29 June 2022 - 08:54. |
#5733
Posted 29 June 2022 - 09:21
@mkscorpion0: daca e vorba de doar 50-100kwh bataia de cap cu anulat factura la Enel, recitit contor de distribuitor (si ala nu se va grabi sa o faca), recalculari, apoi pana ajunge informatia la Hidro.... toate astea "costa" si ele.
Sigur, la 900 kwh nu se pune problema, la mine au fost cca 70kwh estimati de distribuitor, nu am comentat nimic, iar furnizorul anterior a putut aa emita factura la timp, am platit-o si am scapat oficial de el |
#5734
Posted 29 June 2022 - 09:24
Eu stau si ma intreb cum au estimat ~900 in plus. Deci mi se pare pur si simplu rea-credinta si nimic mai mult. Totusi bine ca in sfarsit am scapat de enel.
Edited by MembruAnonim, 29 June 2022 - 09:24. |
|
#5735
Posted 29 June 2022 - 10:30
#5736
Posted 29 June 2022 - 10:32
Este clar ca ar fi cazul ca sa termine pentru totdeauna cu aceste estimari. Prin lege!
Indiferent daca este sau nu capabil / cinstit / la timp consumatorul sa trimita online indexul, ei (distribuitor si furnizor) sa-si asume citirea (fizica / de la distanta) a aparatului de masura. Este singura varianta care aduce liniste / confort consumatorului si implicit lor, dar in special corectitudine in relatia contractuala. |
#5737
Posted 29 June 2022 - 10:48
La Enel, daca-mi aduc bine aminte, era chiar o rubrica pe factura unde se specifica ce consum mediu zilnic are un consumator intr-o luna, asa ca multiplicata cu nr de zile ar fi estimat indexul mult mai aproape de realitate.
|
#5738
Posted 29 June 2022 - 19:56
Se poate trimite autocitirea daca nu sunt in perioada definita (24-28)? Pe mail, de ex, se mai poate?
|
#5739
Posted 29 June 2022 - 20:01
Poti sa incerci.
Vezi peste 3 luni daca ti-au luat-o in considerare. Nu doare daca o faci. Ai grija sa specifici numele, nr contract - loc consum, seria contor, poza. |
|
#5740
Posted 29 June 2022 - 21:49
radudd, on 29 iunie 2022 - 10:32, said:
Este clar ca ar fi cazul ca sa termine pentru totdeauna cu aceste estimari. Prin lege! Indiferent daca este sau nu capabil / cinstit / la timp consumatorul sa trimita online indexul, ei (distribuitor si furnizor) sa-si asume citirea (fizica / de la distanta) a aparatului de masura. Este singura varianta care aduce liniste / confort consumatorului si implicit lor, dar in special corectitudine in relatia contractuala. Corectitudinea in relatia contractuala e una singura, nu cu 10 interpretari. Deoarece si contactul e unul si ft clar. Nu o sa vezi vreodata la Hidro respectarea contractelor. Dar sunt ieftini. In viata nu se poate si ieftin, si de calitate. |
#5741
Posted 29 June 2022 - 22:15
Hidroelectrica factura o dată la cateva luni catre furnizorii de energie electrică. Orice achizitie la stat se face greoi, de asta dureaza destul de mult să isi pună la punct sistemul de facturare.
|
#5742
Posted 30 June 2022 - 06:00
Am platit și eu prima factura, de când sunt client Hidroelectrica. Am platito la aparatul instalat la BCR. Neavând suma fixă, am platit cu vreo 17 lei in plus. întrebarea mea este : se va scădea banii plătiți în plus ?
|
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
2 members, 2 guests, 0 anonymous users
sungsam, c-daniel