Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19578 replies to this topic

#2071
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Nu se poate înregistra.

#2072
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,180
  • Înscris: 08.12.2006

View Postdanghetau, on 26 ianuarie 2022 - 09:18, said:

Șoc și groaza. Am trimis documentele pe 6 sau 7 decembrie, a doua zi a fost totul gata, intrat în vigoare pe 30.12 dar azi la ora 2 primesc următorul email:

Bună ziua,

Prin prezentul e-mail vă aducem la cunoștință faptul că dosarul dumneavoastră a fost respins datorită următorului motiv/următoarelor motive:

Clienta are contract incheiat cu Hidroelectrica nr. 2906.12 / 30.12.2021
Pentru a continua procesul de contractare este necesar să răspundeți solicitării de completare/clarificare a documentelor contractuale prin reply la adresa [email protected].

În caz contrar procedura de contractare va fi oprită.



Mulțumim,

Ce să înțeleg de aici?
Te sfatuiesc sa le dai telefon la rc, inarmeaza te cu multa rabdare, dar fa o. La email, cum scrie in text, ai sanse mari sa nu primesti raspuns in urmatoarele luni

E foarte posibil ca problema sa fi plecat de la distribuitor. Eu am patit ceva de genul, in vara , cu Enel, cand am plecat de la Restart. Am trecut cu gn si ee pentru doua locuri de consum, la Enel. La unul din locurile de consum la ee, distribuitorul a refuzat trecerea pe motiv ca in contractul de vanzare cumparare al imobilului , era trecuta si sotia si nu era dat si acceptil ei. Partea interesanta e ca la electrica, restart, engie, in trecut, am facut contractele utilizand acelasi contract de vanzare-cumparare al imobilului si nu a comentat nimeni nimic, nu s a cerut niciun accept al sotiei din moment ce ambii suntem propietari.
Imagineaza ti ca distribuitorul, poate ca are sute de dosare de prelucrat pe zi,  venite de la mai toti furnizorii. E suficient ca cine ti-a prelucreat tie , sa fi avut o secuda de imbecilitate cand a citest dosarul tau si l-a respins…nici dracu nu se mai intoarce la el sa revizuiasca documentele…l-a declarat respins si cu asta basta, greu sa primesti un. MOtiv anume. Eu am insistat sa imi dea motivul, pe tema asta am facut doua sesizari la anpc si una la distribuitor, mi-au raspuns dupa 3 luni, intre timp facusem contractul de furnizare cu Hidroelectrica , dupa ce am stat , fara sa stiu, vreo doua luni fara furnizor. Cu Hidroelectrica, acelasi distribuitor, nu mi s-a cerut acceptul sotiei, aceleasi acte trimise , acelasi loc de consum ee.

Deci….da-le telefon, nu sta in baza emailului…sfatul meu

#2073
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
Eu am depus actele în mai, iar contractul a întrat în vigoare din decembrie.
Au fost nenumărate meciuri de-a lungul acestor luni.
Factura vine cu 50-60 de lei mai outin decât la Enel pentru același consum.

#2074
drakke2010

drakke2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 02.10.2004
Care este "POD"-ul?! Merci
Cod client 9114xxxx
Cod (furnizor)
ID factură 220997xxxx
Număr contract 1415-00xxxx
Codul unic al Punctului de Masura 5xxxx06000010xxxx57115xxxx
Loc Consum 514xxx (am gasit in cont client dar nu apare pe factura)

#2075
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,455
  • Înscris: 28.08.2019
Codul unic al punctului de masura, sau Point of Delivery (POD)

View Postdrakke2010, on 26 ianuarie 2022 - 12:23, said:

Care este "POD"-ul?! Merci

Codul unic al Punctului de Masura 5xxxx06000010xxxx57115xxxx



#2076
victoria52

victoria52

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 230
  • Înscris: 18.12.2021
Am trei contracte cu Hidroelectrica din 27 decembrie 2021,exista vreo platforma unde sa te loghezi pentru index,facturi,
situatie contract?Cum se lucreaza cu ei ?
Pentru contract am fost la sediul lor,dupa  primirea contractelor nu s-a mai intamplat nimic.Liniste totala, in cont distribuitor
Enel Muntenia  nu sunt date cu privire la furnizor  sau nu stiu unde sa le caut.Se rezolva ceva telefonic?

#2077
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,704
  • Înscris: 03.02.2009
platforma e in constructie. Indexul posibil sa mearga prin telefon sau "Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, prin serviciul Call Center, la numerele de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861 precum si pe mail la adresa [email protected]"
Si factura pe mail daca ai specificat mail

#2078
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,848
  • Înscris: 24.04.2013

View Postvictoria52, on 26 ianuarie 2022 - 13:50, said:

… in cont distribuitor Enel Muntenia  nu sunt date cu privire la furnizor  sau nu stiu unde sa le caut.…
Daca te referi la e-Distributie Muntenia, furnizorul apare la ‘INFORMATII CONSUM’/ ‘INFORMATII POD’.

#2079
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 02.05.2008
Voi ati primit facturi in ultima vreme? De pe 6 decembrie sunt mutat, eu transmit indexul cumintel dar facturi nema

Edited by Maryus89, 26 January 2022 - 20:03.


#2080
subss

subss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.11.2009
Vin greu facturile, trebuie să ai răbdare. Pune bani deoparte în funcție de consum și asta este... momentan :)

#2081
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,409
  • Înscris: 29.04.2010
Eu am inceput din 16 decembrie 2021. Pe 4 ianuarie 2022 vad ca a citit distribuitorul indexul, nu stiu daca va mai face o alta citire “istorica” pana in 5 februarie tot el. Ma gandeam totusi pe 28 ianuarie sa transmit indexul existent pe e-mail la Hidroelectrica, or vrea sa il ia inconsiderare OK, nu il iau in seama, iarasi bine. Factura 16.12.2021 - 04.01.2022 (index transfer - index citit de distribuitor) nu s-a emis/ transmis so…

#2082
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,180
  • Înscris: 08.12.2006

View PostMaryus89, on 26 ianuarie 2022 - 20:03, said:

Voi ati primit facturi in ultima vreme? De pe 6 decembrie sunt mutat, eu transmit indexul cumintel dar facturi nema
Eu nu am primit nicio factura pana acum, contract activat pe 15 Noiembrie 2021. Am cunoscuti care au incheiat in Oct. Anul trecut si nu au primit nici ei nicio factura pana acum .

#2083
dandeburgh

dandeburgh

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 28.08.2021
Distribuitorul din zona mea ( Brasov) este SDEE Transilvania Sud. Stie cineva daca se poate face un cont acolo ? sau exista alt distribuitor pt clienti casnici in zona?

#2084
subss

subss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.11.2009
Nu are Hidroelectrica nevoie de banii noștri, suntem prea puțini. E mai mare deranjul cu încasarea sumelor decât sumele în sine, prin raportare la cifra lor de afaceri... :)

#2085
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,107
  • Înscris: 03.04.2005
Am o întrebare. Am observat că unii dintre dvs verificați undeva la ce distribuitor sunteți. Unde faceți asta?
Eu locuiesc lângă Piatra Neamț. Am observat astăzi pe aplicația eon că apare contract reziliat, bănuiesc că m-a preluat hidroelectrica, așa de repede? Pe 17 semnasem contractul.


#2086
subss

subss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.11.2009

 craciuncostel, on 26 ianuarie 2022 - 22:44, said:

Am o întrebare. Am observat că unii dintre dvs verificați undeva la ce distribuitor sunteți. Unde faceți asta?
Eu locuiesc lângă Piatra Neamț.

Distribuitorul tău este Delgaz Grid... încearcă să-ți creezi un cont de utilizator.

#2087
dispoizv

dispoizv

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.06.2021
Buna seara. La un apartament nou, fara contract anterior, cum procedez pentru a contracta ee la Hidroelectrica. In aplicatie nu pot trece mai departe daca nu selectez un furnizor ca fiind cel actual.   Multumesc.

#2088
ccristyan

ccristyan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,028
  • Înscris: 17.03.2014

 dispoizv, on 26 ianuarie 2022 - 23:57, said:

Buna seara. La un apartament nou, fara contract anterior, cum procedez pentru a contracta ee la Hidroelectrica. In aplicatie nu pot trece mai departe daca nu selectez un furnizor ca fiind cel actual.   Multumesc.

doar pe email la contracte pentru prima data.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

1 members, 1 guests, 0 anonymous users

Sterone

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate