Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Mar 29 2024 08:41, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
292
#2053
Posted 25 January 2022 - 18:17
Nu se poate. În principiu, calculezi 21 de zile din momentul contractării.
|
#2054
Posted 25 January 2022 - 19:41
Am facut contractarea in 19.01 si am primit contractul cu Hidro in care se stipuleaza ca derularea va incepe din 11.02.
Intrebare : as vrea sa trimit si eu o poza cu indexul dar nu stiu CAND e mai bine sa o trimit si CUI ( si la vechiul furnizor si la Hidro) |
#2055
Posted 25 January 2022 - 19:49
O trimiți pe 10.02 atât distribuitorului de rețea cât și actualului furnizor.
|
#2056
Posted 25 January 2022 - 20:21
patraulea100, on 25 ianuarie 2022 - 12:23, said:
Am o oferta de cel putin trei ori mai mica si ma intreaba de ce ma mut??? underrated, on 25 ianuarie 2022 - 14:31, said:
Ia aminteste-ti de momentul cand a intrat digi pe electricitate, multi s-au dus la ei. |
#2057
Posted 25 January 2022 - 20:52
Si eu am fost sunat astazi de o domnisoara de la Enel, acelasi bla bal ca si la voi
Eu am invocat ca principal motiv, lipsa de respect fata de client si comunicarea extrem de precara cu clinetii…apoi al 2-lea motiv…pretul. Fata a incercat sa imi explice…stiti, aveti un pret foarte mic la energie, ati prins in August 0.36….i am zis…0.36 kw plus 0.3 pe zi abonament e mai mare decat 0.25 kw si atat…deci…despre ce vorbim. Pai stiti, aveti si gazele la noi, si va oferim platforma online…i. Am zis ca nu ma intereseaza platforma lor care oricum functioneaza din an in paste si atunci prost, iar faptul ca am gazele intr un loc si curentul intr un loc…nu am nicio problema cu asta. Mi a multumit si mi a confirmat ca de pe 9 Feb, contractul cu enel electric va inceta …ok. |
#2058
Posted 25 January 2022 - 21:34
" Portarea " la Hidroelectrica a aprins luminitele la Enel ... numarul de clienti pierduti devine important .
|
#2059
Posted 25 January 2022 - 21:42
Nimica toata fata de cat castiga de la cei ramasi.... la 1leu/kwh in loc de 0,25
|
#2060
Posted 25 January 2022 - 22:28
Pierd clienți, că altă dată nu erau așa insistenți. Noroc că a mai plafonat statul prețul, că altfel aveau hemoragie mai mare se clienți. Mie mi se pare, japca pe față abonamentul pe zi, acela nu mi se pare în regula, în rest, oferta hidro este imbatabila, cu cât pleacă mai mulți la ei, cu atât o sa determine furnizorii mari sa scadă și ei prețul.
|
#2061
Posted 25 January 2022 - 22:36
#2062
Posted 26 January 2022 - 07:50
Salut! Pentru trimiterea indexului este nevoie doar de CLC, nu de Codul de client.
|
|
#2063
Posted 26 January 2022 - 08:03
Faptul ca un client/consumator cauta pretul cel mai avantajos mi se pare ceva normal, se intampla si in tari unde nivelul de trai este mai bun decat la noi.
Am avut un coleg de serviciu (inginer automatica/calculatoare, bun programator). La inceputul anilor '90, vara isi lua concediu medical+fara plata cam 2 luni. Pleca in Germania de vest, lucra la negru, mai facea cate un programel pt o casa de schimb valutar, etc. In al 2-lea an a veni cu un AUDI RO 80. Masina nu era noua dar arata si functiona impecabil. A spus ca a luat-o dupa un anunt pus in geam de neamt. Acesta i-a zis ca nu o mai pastreaza, nu ii convine, pretul benzinei crescuse cu cativa pfennigi (diviziunea de atunci a marcii germane). Noi de ce nu am cauta un pret mai ieftin pentru energia electrica? In cazul meu, istoricul este: client enel->client nova->viitor client hidroelectrica. Prima data am trecut la nova atras de pretul mai bun si de bonusul(50 lei) oferit prin intermediul colegului de forum. Nova a crescut pretul, asta m-a facut sa caut alternativa. Am comunicat bine cu ei, mi-au oferit bonus, pret avantajos. Daca nu aparea hidroelectrica, nu as fi plecat de la ei. Acum am trecut la hidroelectrica tot datorita pretului imbatabil. E adevarat ca trecerea de la un furnizor la altul o data pe an nu e confortabila. Pe langa cautarea ofertelor mai e si procedura de inscriere care nu totdeauna merge usor, mai ales pentru varstnici sau pentru cei fara abilitati in folosirea calculatorului, exista si frica de schimbare (chestia cu schimbarea facuta degeaba a fost demonstrata foarte bine la alegerile locale/parlamentare dar ma opresc aici, nu e o discutie pe teme politice). Discutam acum cateva zile cu o doamna din bloc, are peste 70 ani. I-am spus de hidroelectrica, mi-a spus ca ea a ales rcs-rds, sa aiba toate (CATV+energie, nu e cablata la internet)pe o factura. Asta e o alta capcana pentru clienti, formula platesti totul o data. Daca m-as fi oferit sa o ajut, sa-i fac formalitatile de schimbare furnizor, i s-a fi parut suspect, cine te mai ajuta azi degeaba? |
#2064
Posted 26 January 2022 - 08:25
Și mai apoi îți luai șuturi în dos că de ce facturează la trei luni?
Graa, on 25 ianuarie 2022 - 14:25, said:
Oare ce vor mai zice atunci cand Hidro isi va pune la punct platforma si pt facturare. Deja e functionala pt contractare, asa ca autocitirea si facturarea vor insemna poate sfarsitul marilor furnizori. Cred că în mai puțin de o lună se va implementa și la Hidro, inclusiv varianta pentru mobil. |
#2065
Posted 26 January 2022 - 08:51
Cum trimiteti autocitirea la telefon? au un nr 0800800359 dar te intreaba numarul locului de consum (de pe pagina 2 a facturii).
EU n-am nicio factura, insa stiu NLC-ul. Problema e ca nu pot introduce litere, caci NLC-ul are la inceput litere. (sau in factura apar doar cifrele? caz in care ar trebui introduse doar ele?) |
#2066
Posted 26 January 2022 - 09:15
Stai relax, și dacă îl trimiți ai cele mai mari șanse sa nu-l bage în seama.
|
#2067
Posted 26 January 2022 - 09:18
Șoc și groaza. Am trimis documentele pe 6 sau 7 decembrie, a doua zi a fost totul gata, intrat în vigoare pe 30.12 dar azi la ora 2 primesc următorul email:
Bună ziua, Prin prezentul e-mail vă aducem la cunoștință faptul că dosarul dumneavoastră a fost respins datorită următorului motiv/următoarelor motive: Clienta are contract incheiat cu Hidroelectrica nr. 2906.12 / 30.12.2021 Pentru a continua procesul de contractare este necesar să răspundeți solicitării de completare/clarificare a documentelor contractuale prin reply la adresa [email protected]. În caz contrar procedura de contractare va fi oprită. Mulțumim, Ce să înțeleg de aici? |
|
#2068
Posted 26 January 2022 - 09:43
Probabil documente incomplete sau nesemnate,cand ti-au venit acele documente ”totul gata” ce ai trimis napoi? verifica mailu si vezi ce nu ai facut
|
#2069
Posted 26 January 2022 - 09:47
In contul distribuitorului e-Distributie se poate inregistra indexul citit ? Nu vad meniul pentru asa ceva.
|
#2070
Posted 26 January 2022 - 09:50
Am sunat, după 40 de minute am prins un operator CC.
Totul e ok, contract activ, nu știe de ce am primit acel mesaj. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
2 members, 1 guests, 0 anonymous users
andreimazz23, FeDaYin