Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 19 2024 22:46, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
294
#1963
Posted 21 January 2022 - 08:56
Pai ziceai ca ai facut contractarea online. In ultimii pasi, aveai optiunea de a descarca contractele nesemnate si aveai o rubrica de semnatura acolo, semnai, iar apoi in urmatoarea fereastra puteai descarca contractele semnate de ambele parti. Si din ce am inteles, cam ala era ultimul pas, contractul intrand in vigoare din momentul ala.
O a doua optiune ar fi sa intri pe grupul de facebook "Client Hidroelectrica", iar acolo vei gasi un operator call center de la ei. |
#1964
Posted 21 January 2022 - 09:04
Revin:
Am reusit acum sa-i prin la telefon, m-a verificat (mi-a cerut nume, CNP), inca nu apar. Mi s-a spus sa am rabdare. Mi s-a mai spus ca prin inscrierea pe platforma, raspunsul lor cu contractul va fi mai rapid decat daca trimitem documentele prin email. |
#1965
Posted 21 January 2022 - 10:28
Mi-a dat eroare la încărcarea ultimei facturi, zice că nu corespunde numele din CI cu cel din factură. S-a mai întâmplat la cineva, și cum a rezolvat ?
în CI am Ă, dar în formular a fost preluat A (și oricum nu acceptă Ă), în factură am tot A. Între cele 2 prenume am cratimă și în CI și în factură, dar în factură au băgat spații în stânga și în dreapta cratimei. Am adăugat eu spații și în formular ca să fie la fel, dar nici așa nu vrea. Am încercat și eliminând manual cratima în formular, nici așa. |
#1966
Posted 21 January 2022 - 10:34
Mai modifica pdf-ul facturii, mai lasa spatiu intre randuri, OCR-ul poate nu identifica bine ce trebuie sa caute. De exemplu factura la Nova are un PF in fata numelui. Dupa ce l-am sters a luat si fisierul.
Edited by horean, 21 January 2022 - 10:35. |
#1968
Posted 21 January 2022 - 11:49
Am trimis actele prin email la adresa de pe site pe 10 ian. Nu am primit nimic (telefon, mail...) ca sa stiu ca am fost luat in considerare.
Ce sa fac, mai astept sau intru si pe aplicatia abia aparuta si trimit si de acolo cererea? |
#1969
Posted 21 January 2022 - 11:54
Fix asa am patit si eu. Am sunat azi la ei si zic ca nu apar in baza de date.
Mi-au zis sa reiau procesul de la zero. Cred ca s-a mai zis si mai sus, in topic. Daca in timpul procesului, cand introduci numarul POD si daicontinuare, ar trebui sa primesti mesajul "POD este deja in baza de date" .Daca nu primesti acest mesaj inseamna ca procesul anterior nu s-a finalizat cu succes si contractele nu s-au inregistrat. Eu am reluat procesul de la zero, nu am primit mesajul ca "POD este deja in baza de date" si acum, la sfarsitul procesului, am putut downloada actele + am primit mail 3 ore mai tarziu. |
#1970
Posted 21 January 2022 - 11:58
altuser09, on 21 ianuarie 2022 - 08:48, said:
Acum ce sa zic? Nu cred ca programul lor incepe chiar la 7 dimineata si nu s-o nimeri formularul meu sa fie primul din stiva. altuser09, on 21 ianuarie 2022 - 08:48, said:
Astept email de raspuns, cu contractul. In momentul de fata am verificat emailul, nici in spam nu e vreun mesaj de la ei. De exemplu, pentru al doilea loc de consum al meu, pentru care n-am primit confirmarea pe email dar am descarcat la ultimul pas documentele semnate, imi da o eroare de genul "POD deja existent in baza de date" atunci cand incerc sa ma abonez din nou. |
#1971
Posted 21 January 2022 - 12:10
Am editat factura (eliminat cratima). A luat-o (desi in prenumele preluat de pe CI a rămas cratima). Acum aștept doc prin email. Dar deja le-am descărcat după ce am semnat, înainte de finalizare. Vine altceva ?
|
#1972
Posted 21 January 2022 - 12:30
Eu m-am relaxat, am primit email cu cele 4 documente mai devreme, la 11.33.
Va doresc succes si voua. Multumesc colegilor de pe forum pentru informatii, detalii. Inca o data am avut beneficii ca utilizator sofpedia forum. L.E. Nu stiu care incercare de contractare a avut succes: cea prin email din 17.01 sau cea prin platforma online de azi, 21.01. Edited by altuser09, 21 January 2022 - 12:32. |
|
#1973
Posted 21 January 2022 - 12:35
Teoretic, sper ca si practic, am contractul cu Hidro activ incepand din17 ianuarie.
Un prieten vrea si el sa treaca la Hidro, insa ma intreaba daca este garantat pretul pentru 12 luni. Eu ii spun ca da, la mine in contract asa scrie, eu avand contract in varianta "clasica", adica primit prin email, semnat si retrimis. Ma uit acum pe formularul de contract din oferta si vad ca are 2 pagini. Adica extrem de comprimat, nici vorba de cele 14 pagini "clasice". Nu vad sa scrie pe undeva garantarea pretului timp de 12 luni. Voi care ati contractat deja prin intermediul platformei, ati vazut pe undeva aceasta precizare? Daca da, lasati-mi aici un print screen sa-i arat omului asta cum e treaba. Multumesc. |
#1974
Posted 21 January 2022 - 12:38
Quote Condițiile comerciale Art.2 – Părțile își exprimă acordul cu privire la următoarele condiții comerciale aplicabile: Prețul de livrare a energiei electrice active (include componenta de achiziţie a energiei electrice (inclusiv tariful de transport - componenta de introducere a energiei electrice în reţea) şi componenta de furnizare) 0,25149 lei/kWh pentru primele 12 luni de contract |
#1975
Posted 21 January 2022 - 12:48
Există pe site-ul Hidrolecetrica „Termeni si conditii de afaceri cu clientii”
Extras de acolo: Propunerea de modificare a prețului de facturare a energiei electrice active se va transmite de către Furnizor prin metodele de transmitere a facturilor și va produce efecte numai după acceptarea de către Client. Clientul își poate exprima dezacordul cu privire la modificările de preț, în scris, în termen de 7 (șapte) zile calendaristice de la data primirii notificării, caz în care Contractul va înceta în 21 de zile calendaristice de la comunicarea răspunsului Clientului. Dacă Clientul nu își exprimă dezacordul în scris în termen de 7 (șapte) zile calendaristice de la data primirii notificării anterior menționate, se consideră că acesta și-a exprimat acordul cu privire la modificarea prețului și acceptă ca Furnizorul să pună în aplicare noile prevederi. Dar poate se referă la modificarea prețurilor după primul an, nu e explicit. Pe de altă parte, am primit repede (15-20 min) documentele (4 buc) pe email. Par să fie identice cu cele descărcate înainte de finalizarea contractării online, chiar dacă numele fișierelor diferă. Edited by Brainie, 21 January 2022 - 12:49. |
#1976
Posted 21 January 2022 - 13:09
Nu.
In contractul meu, ala de 14 pagini, scrie asa: "19.2 Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării sale în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului Furnizorul nu notifică Clientul data încetării cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni. Propunerea de modificare a Anexei nr.2 se va transmite de către Furnizor prin metodele de transmitere a facturilor și va produce efecte numai după perioada inițială de 12 luni." Asta arata clar ca timp de 12 luni nu poate exista vreo modificare a pretului, ala primul fara taxe, ala de 0,25 lei. Taxele da, se pot modifica, alea nu tin de Hidro. La mine, in Anexa 2 sunt preturile. Toate. Intreb inca o data. Are cineva contract incheiat online de cand s-a deschis platforma de contractare in care sa apara clar aceasta precizare? Deci scris in contract, nu prin alte locuri pe site-ul Hidro. |
#1977
Posted 21 January 2022 - 13:17
Contractat ieri:
Prețul de livrare a energiei electrice active (include componenta de achiziţie a energiei electrice (inclusiv tariful de transport - componenta de introducere a energiei electrice în reţea) şi componenta de furnizare) 0,25149 lei/kWh pentru primele 12 luni de contract |
|
#1978
Posted 21 January 2022 - 13:21
Cei care vreti sa treceti la Hidroelectrica - mergeti direct la ei pe site in zona de contractare, aici: https://client.hidro....ro/contractare si puneti actele.
Nu stati sa trimiteti pe mail ca dureaza mult mai mult. Daca ati trimis pe mail si nu v-au raspuns mai faceti o data prin site pentru ca va trimit actele automat si instantaneu. |
#1980
Posted 21 January 2022 - 13:58
Ce pot face daca numele de pe factura de la furnizorul actual e diferit fata cel din C.I? Imi da eroare ca numele nu se potriveste cu cel de pe factura.
Am incercat sa fac contract din platforma lor. Sunt client Electrica Furnizare. Edited by tokomer, 21 January 2022 - 13:59. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users