Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reparatii baterii EV in Romania
Last Updated: Dec 06 2022 11:25, Started by
Adm
, Aug 31 2021 07:22
·
0
#1
Posted 31 August 2021 - 07:22
Cobalcescu deschide primul atelier de reparatii baterii EV pt marcile Renault si Dacia.
Quote Din nou facem pași mari spre susținerea ecosistemului electric prin deschiderea primului centru de reparat baterii de tracțiune pentru vehicule electrice și electrificate, din București. Modelele ale căror baterii vor putea fi reparate în noul atelier sunt: ZOE, Twizy, Kangoo LR, Clio Hybrid și Captur Plug-In Hybrid și în curând, Dacia Spring. Atelierul se află în incinta sediului Auto Cobălcescu și se întinde pe o suprafață de 155m², dintre care 20m² sunt alocați pentru depozitarea bateriilor și a pieselor de reparat. Acesta este dotat cu echipamente specifice reparațiilor de bateriilor de tracțiune și o stație de încărcare. Cu o capacitate maximă de 200 de baterii reparate pe an, atelierul funcționează cu o echipă formată din 4 angajați instruiți printr-un program intensiv de formare organizat cu instructori din Franța. Până la deschiderea atelierului din România, bateriile erau transportate în centrele de reparații din Franța sau Polonia, fapt care conducea la o durata mai mare de rezolvare a cazurilor prezente in service-urile din Romania. Prin deschiderea atelierului ne dorim să îmbunătățim experiența clienților noștri, scurtând timpul de așteptare pentru repararea bateriilor. https://www.autocoba...atelier-baterii 📍 Splaiul Unirii 311, București https://www.facebook...1237940161/?d=n Si Nissan - Badsi s-a pus pe treaba Quote Știai că BADSI repara bateriile mașinilor electrice Nissan ? De 2 ani Badsi alaturi de mecanicii săi profesioniști repara baterii pentru mașinile electrice Nissan. Prin intermediul acestui atelier BADSI a reușit să reducă cu mult timpul unei astfel de reparatii. Te așteptăm și pe tine la BADSI cu mașina ta. https://www.facebook...&show_text=true Attached Files |
#3
Posted 31 August 2021 - 07:42
Le repara. Inlocuiesc celule/module defecte, circuite de control si balansare a incarcarii, astea fiind cele mai dese probleme etc...
Edited by andreic, 31 August 2021 - 19:39. |
#4
Posted 31 August 2021 - 07:52
Astia au mintea mai deschisa.
Stiu sa se miste. De altfel stiu sa si vanda, am luata de la ei ultimele 2 masini, fata de alti dealeri au stiut sa te faca sa cumperi. Daca intri in sediul din Splai iti dai seama ca le merge mintea. felicitari, ce sa zic. Edited by TheWarrior, 31 August 2021 - 07:53. |
#5
Posted 31 August 2021 - 08:04
personal stiu ca alea de Renault au celule sudate, iata un video cum se desface, mi-am luat un leaf din 2013 cu 40 k kilometri, nu stiu ce sa spun, nu cred ca voi desface bateria aia deoarece nu cred sa gasesc celule pentru refacerea ei, cel mai probabil o voi vinde cu cat se poate, am fost curios cum este un EV
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YU_qfD582Sk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6
Posted 31 August 2021 - 08:35
peste ocean Nissan are un "class action" pentru bateriile electrice iar un proprietar de 2013 a avut multe dificultati cu inlocuirea bateriei. Mai multe detalii la https://www.cbc.ca/n...ttery-1.5769998
|
#7
Posted 31 August 2021 - 08:43
Ei au si avantajul ca s-au lovit destul de timpuriu cu capu' de pragu' de sus, cand au tot primit Spark-urile alea troznite. Asa ca au percutat mai repede la nevoia de reparatii loco, versus facut pachet si trimis in Flins sau Wrocław.
Edited by End-L-user, 31 August 2021 - 08:43. |
#9
Posted 31 August 2021 - 09:09
Intradevar, plus ca nu este ok. In modul celulele sunt legate serie -paralel astfel incat sa ajunga la tensiunea si curentul solicitat. Daca schimbi doar cateva celule , celulele vechi le vor defecta si pe cele noi, plus ca dupa un timp iar desfaci modulul sa mai inlocuiesti cateva din celulele vechi..
Edited by trid_ovi, 31 August 2021 - 09:10. |
#10
Posted 31 August 2021 - 16:55
Se poate inlocui si o singura celula defecta. totul se reduce la cat efort si timp se depune deci cat de mult costa versus inlocuirea intregului subansamblu.
Celulele "noi" nu le strica pe cele "vechi" (si nici invers) daca la nivel electric totul e gandit si executat corect. Edited by pexic, 31 August 2021 - 16:56. |
|
#11
Posted 31 August 2021 - 19:03
Am vazut ca poate fi resoftata, oare nu se poate pune un simulator de baterie la mufa aia si atunci merge cu orice dar, nu mai arata soc si range-ul, pana la urma daca gasesc o baterie bunisoare de 40 kwh la un pret decent ar merita upgrade-ul din acest filmulet a mea este generatia 1 dar are putini kilometri
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bY66PGpR7jk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In caz ca voi face asta il rog pe @pexic sa ma ajute cu resoftarea, la lipit fire ma pricep, doar sa-mi gaseasca lista de corespondenta, am inteles ca difera coloarea la unele din ele. Am gasit si o modalitate simpla de incarcare direct dc, scot strapul de service si am acces direct la stringul de celule fara sa dezizolez nimic, mai iau un strap din acela si il modific cu doua fire pentru a incarca bateria direct in dc. Edited by stdalionutpwr, 31 August 2021 - 19:04. |
#12
Posted 01 September 2021 - 06:19
solutia pe care o vad (de la distanta ) la tine este convertirea la LFP si anume:
se scot celulele originale ale bateriei, se inlocuiesc cu acelasi numar de celule tip 18650 de calitate, in paralel cu fiecare modul sau set de module se conecteaza un set de LFP calculate sa lucreze cam in aceeasi plaja de tensiune. Metoda asta nu implica nici o schimbare de soft insa "costa" timp si munca multa. bafta! |
#13
Posted 01 September 2021 - 16:55
Am renuntat deja la leaf, am pierdut ceva bani, dar asta este, nici LFP nu dureaza mai mult de 10 ani, doar LTO, dar sunt grele si nu poti pune capacitate mare.
Singura varianta este castigat una noua la loterie, acum sunt mai comunisti decat comunistii ce-si spuneau comunisti, la ce taxe de import din extracomunitar au pus, i-tipui pofta-n cui de LFP sau LTO, si daca as fi gasit un 40kwh pentru upgrade in Europa sunt scumpe. |
#14
Posted 03 September 2021 - 07:10
Si Badsi Nissan s-a pus pe treaba.
Quote Știai că BADSI repara bateriile mașinilor electrice Nissan ? De 2 ani Badsi alaturi de mecanicii săi profesioniști repara baterii pentru mașinile electrice Nissan. Prin intermediul acestui atelier BADSI a reușit să reducă cu mult timpul unei astfel de reparatii. Te așteptăm și pe tine la BADSI cu mașina ta. https://www.facebook...&show_text=true |
#16
Posted 06 December 2022 - 11:25
se poate dar va avea volum mai mare deci nu mai intra in aceeasi locatie ...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users