Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 

Statii peco pentru masinile pe baterii

* * - - - 7 votes
  • Please log in to reply
1023 replies to this topic

#307
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 adrian_r5, on 11 ianuarie 2022 - 10:26, said:

Am mers cu ea și până la Deva, dar nu pe autostradă. O pun pe pilot automat la 90 de km/h și merg liniștit, menajând și bateria. Pe când, pe autostradă, e demoralizant să-i vezi pe toți că trec pe lângă tine, iar tu mergi cu 100 de km/h”.

Stii cum se spune ... daca nu folosesti scula potrivita ... ?

Cu ID3 58 kWh consum 45% - 55% din baterie pana la Deva pe autostrada cu 120 Km/h.
  • In Deva sunt 4 statii DC.
  • In Oradea sunt 10 statii DC.
  • In Cluj sunt 15 statii DC.

Alta intrebare?!?!?

#308
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 kolfleading, on 11 ianuarie 2022 - 12:38, said:

Alta intrebare?!?!?
E aici ... te asteapta de exact 3 saptamini  Posted Image

#309
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Sa folosesti Leaf ca referinta pentru a caracteriza toata piata de masini electrice : asta inseamna sa fii mafiot.
Concluzia aia e valabila la Leaf si atat.

#310
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007

 ro_explorer, on 11 ianuarie 2022 - 14:25, said:

Sa folosesti Leaf ca referinta pentru a caracteriza toata piata de masini electrice : asta inseamna sa fii mafiot.
ca sa atingi scopul..scoti in fata orice mizerie.
mai era un test facut de un parerolog care a prins o masina de test..si da-i si rupe-o..
un Fiat 500 electrica..se plangea ca abia ajunge pe autostrada BUC-Cta...
si ce praf sunt astea...

#311
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 adrian_r5, on 11 ianuarie 2022 - 10:26, said:

Viața cu Nissan Leaf:
Viata cu ID3 58 kWh (bateria mijlocie):

In cam ORICE CONDITII pot ajunge cu masina de la Timisoara la Sibiu, mergand pe autostrada, in conditii de confort si performante superioare fata de o fosila la aceiasi bani.
La Sibiu sunt o gramada de statii de incarcare DC.
Daca mai bag o incarcare 40 minute la Sibiu, pot ajunge pana la Bucuresti.
Si daca as avea fosila, tot as face 30 - 40 minute pauza la un drum Timisoara - Bucuresti.

ID3 58 kWh e suficient pentru a fi singura masina de familie.

Edited by kolfleading, 11 January 2022 - 15:13.


#312
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 kolfleading, on 11 ianuarie 2022 - 15:12, said:

ID3 58 kWh e suficient pentru a fi singura masina de familie.
Si Dacia Spring poate indeplini conditiile "pentru a fi singura masina de familie" ... ba chiar si Citroen Ami.

Cu o singura conditie - totul este in functie de ce nevoi are familia respectiva.

 kolfleading, on 11 ianuarie 2022 - 15:12, said:

In cam ORICE CONDITII pot ajunge cu masina de la Timisoara la Sibiu, mergand pe autostrada
Mai ca-mi vine sa te invit sa-mi faci o demonstratie Posted Image

Totusi ... pina atunci ... te rog sa ne spui si noua de ce ai pus acolo si cuvintu' "cam".

Edited by adrian_r5, 11 January 2022 - 16:16.


#313
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010
Povesti, pe autostrada ce conditii de confort si ce performante ''superioare'' ai?. Orice masina merge cu ACC fara sa atingi vreo pedala, a ta ce poate in plus?
In plus, ar trebui sa mergi cu 100km/h sa fii sigur ca nu ramai fara baterie pe drum, pe cand orice compacta merge lejer cu 140km/h, dar tu nu ajungi niciodata cu 140km/h mers constant la Sibiu.
Ca atare, performantele alea sunt doar teoretice, in realitate tu vei pierde deja aproape o ora pana la Sibiu, inca o ora cu incarcatul si frecatul prin oras si apoi inca 30-60 de minute pe drum spre Bucuresti, iar daca gasesti statiile ocupate sau mai ai un copil mic cu tine, care te intreaba din 5 in 5 minute cat mai dureaza, ai in fata o experienta minunata. Dar banuiesc ca nu ai copii si poti pierde vremea la drum lung.
Cam asta e diferenta intre teorie si practica.

#314
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

 Cumulus, on 11 ianuarie 2022 - 16:18, said:

Povesti, [...]
Cu ce masina electrica ai incercat sa mergi la drum lung si nu ti-a iesit pasenta? Sunt curios.

#315
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Cumulus, on 11 ianuarie 2022 - 16:18, said:

mergi cu 100km/h sa fii sigur ca nu ramai fara baterie pe drum,
Gresit.

 Cumulus, on 11 ianuarie 2022 - 16:18, said:

Ca atare, performantele alea sunt doar teoretice,
Gresit.
Performantele astea sunt verificate practic de mai multe ori (am rude la Alba-Iulia).

 Cumulus, on 11 ianuarie 2022 - 16:18, said:

Dar banuiesc ca nu ai copii si poti pierde vremea la drum lung.
Gresit din nou.

 Cumulus, on 11 ianuarie 2022 - 16:18, said:

Cam asta e diferenta intre teorie si practica.
Gresit din nou. Eu vorbesc din practica.

#316
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010
Po-vesti.
La 140km/h constant pe autostrada (mers legal) cu un ID3 iti poti lua gandul fie de la ''performante'', fie de la timp. Daca te grabesti si mai tare si mergi cu 160-170km/h deja comparatia e ridicola.
De aceea performantele acelea sunt doar teoretice, pentru ca practic, nu iti permiti sa mergi tare cu ea prea mult. Desigur, in oras si pe distante relativ scurte (200km), e o masina decenta si exact pentru asa ceva e facuta. Not great, not terrible, vorba aia. La drum lung e alta poveste.
Abia de la Tesla putem vorbi de autonomii decente si confortul pe care il presupune o masina, dar la sume mari de bani. Cu o Tesla as merge la drum lung, cu un ID3, niciodata.

LE
Am sters temperaturile negative, pentru ca si vara pe caldura mare e aceeasi situatie.

Edited by Cumulus, 11 January 2022 - 17:50.


#317
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

 adrian_r5, on 11 ianuarie 2022 - 16:09, said:

Mai ca-mi vine sa te invit sa-mi faci o demonstratie Posted Image

Totusi ... pina atunci ... te rog sa ne spui si noua de ce ai pus acolo si cuvintu' "cam".
Cred ca e evident, altfel sareai ca gasesti acel 0,01% caz de care se legau ,,curiosii". Gen pleci de la Timisoara pe autostrada la Sibiu cu bateria pe jumatate goala, pleci cu un coleg de forum care iti face bucuria sa-ti traga frana de mana ca sa-ti demonstreze ca EV nu sunt bune la regenerare sau te indeamna sa circuli peste viteza legala ca ,,esti melc", etc.

#318
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 Hansolo, on 11 ianuarie 2022 - 18:19, said:

etc.
de ce te-ai oprit ... s-a golit bateria ? ?

Edited by adrian_r5, 11 January 2022 - 18:40.


#319
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Cumulus, on 11 ianuarie 2022 - 17:49, said:

La 140km/h constant pe autostrada (mers legal)
Este un caz extrem, exagerat, ca sa iasa cum vrei tu. Chiar si printre cei cu ICE, nu multi merg cu 140km/h constant.

Culmea, eu merg cu ID3 mai rapid decat cu fosila anterioara (sedan de clasa D) pentru ca ma ajuta mai mult la depasiri. Mai relaxat. Mai confortabil...

Iti spun din experienta proprie ca la o viteza de croaziera LEGALA de 120 - 130 Km/h, vara, cu aerul conditionat pornit si toata familia in masina, mi-a consumat cam 17.5 kWh / 100 Km

La intoarcere, pe 150 Km (Deva - Timisoara), am depasit tot ce mergea mai incet de 130 Km/h si mi-a consumat 18.7 kWh / 100 Km.
https://forum.softpe...0#entry28123669

ID3 58 kWh este o masina cu care poti ajunge de la Timisoara la Bucuresti cu pauza la Sibiu.

PS: Multi care au condus ambele masini au considerat confortul in ID3 egal sau mai bun decat in Tesla Model 3.

#320
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007
Hop si eu cu o alta masina, garantez ca pot face drumul Timisoara - Sibiu fara incarcare intermediara cu acelasi stil de condus pe care il aveam si inainte cu fosila (Skoda Superb). Mea culpa, nu circul cu 160-170, dar nici nu mi-am schimbat vreun obicei din cauza ca am trecut la EV. La primele drumuri am fost mai precaut, nestiind ce poate masina. Acum nu mai este cazul, ma duc linistit, cu toata familia in masina, viteza de croaziera normala, incalzire in scaune si in volan, temperatura confortabila (isi alege fiecare cat vrea), masina preincalzita din aplicatie, si cu o maxima aroganta, unii isi mai si incarca telefoanele pe parcurs Posted Image Chiar weekendul trecut am facut un drum dus-intors Timisoara-Semenic (282 km, diferenta de nivel de vreo 1300m) fara incarcare intermediara, 4 persoane in masina, temperatura medie de -2 grade. Am ajuns acasa cu peste 60km autonomie ramasa.
Hai sa nu mai tragem concluzii pripite, bazate pe un singur model. Tot cu aceasta masina vom merge si in concediile uzuale in Croatia, Austria, etc. Nicun stres Posted Image

#321
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 peter_k, on 11 ianuarie 2022 - 22:24, said:

Tot cu aceasta masina vom merge si in concediile uzuale in Croatia, Austria, etc.
La intoarcere asteptam cu interes povesti de pe drum ... pe unde ai oprit ... pe unde ai incarcat.

PS - si mai mare ar fi interesu' daca acel etc ar fi inlocuit cu numele unei localitati ... de exemplu' sa zicem Narva (acolo m-am oprit ... n-am indraznit sa trec la rusi ...)

Edited by adrian_r5, 11 January 2022 - 23:22.


#322
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Odata trecuta granita spre Vest incep sa fie chargere de 150-300kW ale Ionity / altor retele publice mari (Smatrics, EnBW, cel putin la astea m-am uitat pana acum pentru Ungaria - Austria - Germania). In plus, functioneaza e.on drive / MolPlugee de la noi (aceleasi aplicatii, preturi similare in unele cazuri).

#323
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007
nu v-ati saturat sa demonstrati pererologilor de pe margine adevarul?
voi sunteti putini, dar mai mereu va aparea unu care stie...desi n-a iesit in viata.
720 de pag pe ala de cumparare, 18 aici..alte sute prin alte topicuri...eu m-am saturat de citit atatia tasturisti..d-apai sa mai si raspund.

mai apare un tastaturist atotcunoscator, mai arunca un fitil, voi sariti sa-l stingeti..cine e fraier?

din pacate din ce in cei mai multi care chiar stiu cu ce se mananca se satura de citit atatea prostii si scade aportul lor...
toti aia care au masini electrice de ani buni nu se mai preocupa sa demonstreze ca e bine unuia de pe margine.

#324
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007

 adrian_r5, on 11 ianuarie 2022 - 23:09, said:

La intoarcere asteptam cu interes povesti de pe drum ... pe unde ai oprit ... pe unde ai incarcat.

PS - si mai mare ar fi interesu' daca acel etc ar fi inlocuit cu numele unei localitati ... de exemplu' sa zicem Narva (acolo m-am oprit ... n-am indraznit sa trec la rusi ...)

Intentia este sa incarc la statii ultra-fast (Ionity, de ex.), peste tot unde gasesc asa ceva. De la 10% la 80% dureaza un pic peste un sfert de ora incarcarea, mai mult decat rezonabil. Iar daca nimeresc doar un slow charger de 50kW langa un restaurant, acolo va fi pauza de pranz. Posted Image

Exemple extreme nu am, nu ma voi duce niciodata in concediu cu masina la distante mai mari de 1000km. Pentru asta s-a inventat avionul Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate