Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Jogger
Last Updated: Sep 26 2023 20:47, Started by
pielea
, Aug 30 2021 10:41
·
25
#19
Posted 30 August 2021 - 13:16
KiloW, on 30 august 2021 - 12:58, said:
Utilitatea awd-ului e limitata pe drumurile publice in general daca nu poate trece o rabla 4x2 cu pneuri vai de ele, drumul ala se blocheaza (sau se inchide) oricum si nu poti intra nici cu tab-ul. 4x4 e util doar daca esti tu primul care abordezi respectiva portiune, adica in cazuri extrem de rare. Daca inaintea ta a intrat unul cu Logan sa zicem, fie nu poti merge din cauza lui, fie daca trece el treci si tu cu conditia sa ai pneurile cel putin la fel de bune. Plus celebrele legende urbane gen ca 4x4 iti face masina mai stabila in shit, ca asa au vazut ei la raliuri. Nu ca ar trebui acum sa ne balastam masina doar pentru a cobora centrul de greutate dar si 5cm conteaza mult. |
#20
Posted 30 August 2021 - 13:24
Depinde de 4x4, dacă are torque vectoring. 4x4 face mașina mai stabilă îngreuna cu restul sistemelor, faptul ca poate sa transfere cuplul pe ambele punți este un beneficiu.
Dar nu este un panaceu pentru condus prost sau cu anvelope necorespunzătoare. |
#21
Posted 30 August 2021 - 13:47
underb, on 30 august 2021 - 12:26, said: Scump, consum mai mare, demaraj de 17s la motoare sub 100CP, viteza maxima plafonata la 140-150km/h. Iar Sandero nu prea arata la caroserie ca un Jimny. Imaginati-va un Sandero 1.0SCe de 65CP ce demaraj ar avea si cat de inutil ar fi un 4x4 in acest caz. |
#22
Posted 30 August 2021 - 13:57
HEX2FUN, on 30 august 2021 - 13:24, said:
Depinde de 4x4, dacă are torque vectoring. 4x4 face mașina mai stabilă îngreuna cu restul sistemelor, faptul ca poate sa transfere cuplul pe ambele punți este un beneficiu. Dar nu este un panaceu pentru condus prost sau cu anvelope necorespunzătoare. mașina ar trebui să fie la fel de înaltă precum vechiul MCV |
#23
Posted 30 August 2021 - 14:01
Conform unui site: "Preţurile variază între 14.100 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential TCe 90 şi 21.350 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Prestige 4x4 TCe 150"
Sa inceapa criticile...ca doar la asta e bun romanul! |
#24
Posted 30 August 2021 - 14:17
#25
Posted 30 August 2021 - 14:20
Chiar și pt sporturile de iarna, cam în orice stațiune primul drum devenit practicabil după o ninsoare sau un viscol e cel care duce la partie
|
#26
Posted 30 August 2021 - 14:49
underb, on 30 august 2021 - 14:17, said:
Alea-s preturile la Duster. Daca se poate, sa stearga Admin-ul postul #23 Edited by mistique, 30 August 2021 - 14:51. |
#27
Posted 30 August 2021 - 15:25
marcone, on 30 august 2021 - 13:01, said:
Pacat c-o sa ia tot doua stele la NCAP si probabil va fi fara motorizari diesel. https://www.automark...tin-105337.html |
#28
Posted 30 August 2021 - 15:33
Din ce vad eu in clipul ăla pare ceva asemănător cu primul Peugeot 2008, până la ușa din față inclusiv este Logan/Sandero apoi un fel de vechiul MCV.
|
|
#30
Posted 30 August 2021 - 16:02
jadcomp, on 30 august 2021 - 15:25, said:
Ciudată rău treaba cu testele de tip nou. Dar ZERO mi se pare totuși puțin. https://www.automark...tin-105337.html K+ = 0 stele 34-9-50-7 Hyundai HB20 = 0 stele 19-10-43-14 Kia Picanto = 0 stele 0-29-51-7 Duster = 0 stele 29-23-51-35 Swift = 0 stele 16-0-66-7 |
#31
Posted 30 August 2021 - 16:33
#32
Posted 30 August 2021 - 16:36
Acest model nou se pare ca o sa fie un crossover. El o sa ia locul atat MCV-ului cat si al lui Lodgy. O sa fie si primul model cu sigla noua. Este foarte probabil sa vedem pe el motorul 1,3 TCe in variantele cu 140 si 160 caluti, poate si cu un sistem de propulsie hibrid dar intr-o varianta ceva mai accesibila. Va exista si 1,0 TCe cu 100 si 120 CP.
Intr-un viitor inca incert este posibil sa primeasca si un 1,6 E-Tech de 140 caluti dar tot intr-o varianta mai putin performanta decat la Clio. Eu cred ca o sa mai dureze cel putin doi, trei ani pana la o motorizare hibrida la Dacia indiferent de cum o sa arate ea, pana atunci ramanand varianta cu GPL. Sigur este insa ca nu o sa aiba varianta 4x4. Ba mai mult si Duster 3 (atentie, nu este vorba de face-liftul care urmeaza sa apara) care mai are de asteptat cativa ani este posibil sa nu mai beneficieze de 4x4 daca o sa foloseasca tot CMF-B.Toate modelele de pe platforma CMF-B vin la ora actuala cu tractiune doar pe rotile fata. Daca se vrea tractiune integrala platforma trebuie sa fie CMF-C/D dar pentru asta vor trebui montate noi echipamente la Colibasi ceea ce este greu de crezut cat timp pana si Bigster pare ca o sa fie tot pe CMF-B. Om trai si om vedea ce viitor o sa aiba acest Duster. Se mai zice despre modelul care o sa fie prezentat anul acesta si lansat in primavara ce urmeaza ca va avea cam 4,50 m lungime, o sa foloseasca o platforma usor alungita si simplificata a CMF-B si o sa aiba o varianta cu 7 locuri. Edited by gabrieln2016, 30 August 2021 - 16:40. |
#34
Posted 31 August 2021 - 06:14
Exteriorul e interesant. Sunt curios ce motorizari o sa aiba și prețul.
|
#35
Posted 31 August 2021 - 06:28
#36
Posted 31 August 2021 - 07:00
Dacia Jogger va avea în dotare sistemul hibrid 1.3 TCe E-Tech., pe lângă TCe 90, TCe 130, Blue dCi 150 și Eco-G 100.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users