Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Tesla Model Y poate fi comandata si in Romania

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#73
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Aparent, seria de sasiu nu iti foloseste la nimic pt a afla ce baterie ai.


Teoretic, atat la m3, cat si my din q4 ar trebui sa fie acumulatori de 82kwh.

Attached File  AA15F5DD-5C48-402D-BBE7-27BF33112CF7.jpeg   220.76K   29 downloads


Attached File  4E71B756-3D28-42D3-9BF1-38C89A8221EA.jpeg   119.15K   24 downloads

#74
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View Postraven75, on 28 august 2021 - 12:09, said:

Incep sa inteleg ce spunea ro_explorer:"Ma enerveaza faptul ca Tesla incearca sa fie ca Apple: sa protejeze userul final de detalii tehnice, ceea ce e OK pentru 95% din utilizatori probabil .... dar mai suntem astia mai "speciali" ... si ar fi fost frumos sa avem ceva concret, evitand atatea ore de reverse engineering doar pentru a afla o valoare. Ce naiba e asa de greu de dat niste date tehnice?"

Motivul...sa evite niste procese.

Noul Model Y a sosit in Norvegia cu o baterie mai mica decat Model 3 LR care avea brut 82kwh. Tesla vrea sa fie ca ouale kinder...niciodata nu stii ce e inauntru...in cazul de fata s-au gandit ca la un SUV relativ mare e bine sa mai taie din baterie si sa puna una de 74.5kw brut adica aprox 70kwh utilizabili. Asa da!

Eu nu inteleg o chestie, diferite modele cu diferite capacitati/autonomii=diferite omologari. Altfel spus, legal conteaza autonomia WLTP si garantia legala/contractuala retentie baterie.
Comparatia cu telefoanele nu e valabila pentru ca din cate stiu nu ai un standard comparativ gen autonomie baterie la browsing la 150nits ecran.
La fel, mi se pare complet incorecta comparatia ca pentru cei 5% care sunt mai tehnici Tesla ,,ascunde" informatii, vezi cate informatii arata OBD-ul Tesla vs alti producatori.

Edited by Hansolo, 29 August 2021 - 17:42.


#75
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View PostHansolo, on 29 august 2021 - 17:40, said:

La fel, mi se pare complet incorecta comparatia ca pentru cei 5% care sunt mai tehnici Tesla ,,ascunde" informatii, vezi cate informatii arata OBD-ul Tesla vs alti producatori.

Scan my Tesla este o aplicatie ce nu apartine de Tesla. Aceste aplicatii in general dau dureri de cap producatorilor de masini pentru ca posesorii sunt mult mai bine informati. Daca doreau sa impartaseasca acele informatii puteau sa le afiseze frumos pe ecranul central.
Ba la Tesla au avut grija ca OBD port aflat sub volan sa nu fie functional ca la toate celelalte masini electrice...vezi la 0:36 in video cu Model Y, fiind nevoie de alte adaptari ca sa poti citi datele masinii.

Autonomia WLTP e o vrajeala care variaza in functie de multi factori inclusiv capacitatea neta a bateriei. In general producatorii ofera aceasta informatie: capacitate neta sau bruta a bateriei.

Edited by raven75, 29 August 2021 - 18:37.


#76
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
E probabil o problema de disponibilitate baterii.
Teoretic, ei iti ofera o baterie cu 507km in ciclul X de consum.
Problema este ca leak-urile le strica jocurile, adica eu nu as lua una de 73kwh, cand peste câteva luni apare una de 82kwh, cu 540 km autonomie.


#77
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Am mai comandat niste accesorii:

1. Covorase de cauciuc

2. Multe chestii mici
Attached File  IMG_F19B3B014DB3-1.jpeg   105.08K   38 downloads


Alt test

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4qAnaWp2KF4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Ahasverus, 29 August 2021 - 22:06.


#78
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lP4gCHpP7NE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Concluzii: cea mai eficienta din clasa sa, viteza buna de incarcare, autonomie printre cele mai bune din clasa sa, spatiu interior printre cele mai mari.
Nu e ea perfecta dar bifeaza acolo unde e cel mai important.
Cand o veni si cu bateria de 82kwh o sa fie bonus 50-60 km autonomie.
In continuare raman enervante autonomiile wltp declarate de Tesla pe site...umflate.
Alte marci ating sau chiar depasesc fara probleme autonomia wltp la 90km/h...nu e cazul la Tesla.

Edited by raven75, 02 September 2021 - 15:25.


#79
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Am mers azi paralel cu una pe autostrada (prima pe care o vad live). Arata bine ... FOARTE bine :)
Am sa ma duc in showroom la Tesla sa vad daca au adus una de pipait.

View Postraven75, on 02 septembrie 2021 - 15:23, said:

Alte marci ating sau chiar depasesc fara probleme autonomia wltp la 90km/h...nu e cazul la Tesla.
Autonomia WLTP nu inseamna mers cu 90%. Ala e un indicator in anumite conditii sintetice de testare. Stii si tu asta.

#80
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 25.01.2007
Pai cum, tu timp sa pipai masini? Parca n-aveai timp de prostii.... Ce-i cu aceasta dubla masura? Posted Image

Edited by andreyvsjoker, 02 September 2021 - 15:59.


#81
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Azi am avut treaba prin Promenada, la o cafea si am vazut ca au adus un Model Y albastru pe hol.


Info aflate:

- Model X nu se stie cand/daca.
- Model Y mai realist ianuarie 2022, slabe sanse decembrie 2021.
- luna asta (dupa 20) se va deschide oficial si service-ul Tesla
- masinile livrate iarna vin cu anvelope de vara! Am pus poza cu dimensiunile anvelopei celei din showroom - 255/45/r19
- nu stiam ca Tesla NU are cheie. Are cartela si cu cartela iti adaugi telefonul pe post de cheie.
Optional se poate cumpara si cheie (telecomanda)
- se va deschide si Tesla store Romania (online) pt produsele si accesoriile Tesla, mai ales Wall Charger.

Sincer, m-a cam desumflat interiorul.
Spartan putin spus. Sotul s-a plans ca il cam strang scaunele (trebuie sa slabeasca).

Attached Files



#82
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View Postro_explorer, on 02 septembrie 2021 - 15:57, said:

Autonomia WLTP nu inseamna mers cu 90%. Ala e un indicator in anumite conditii sintetice de testare. Stii si tu asta.

Stiu, insa am observat din testele lui Bjorn ca la aceasta viteza - 90km/h, in conditii meteo de vara multe masini se apropiau de autonomia declarata WLTP, ba unele chiar o depaseau.  Asa a ajuns pentru mine un reper mersul la 90km/h...

#83
demigeo

demigeo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 08.05.2020
M-am bucurat mult ca se poate comanda model Y si din Romania. Pana cand am vazut preturile. Si avand in vedere ca bateria e cam mica pentru un "fat model 3", am zis PAS.
Ioniq 5 scrie pe mine. Raport calitate pret mai bun.
Desi... reteaua de superchargere Tesla este un argument foarte... convingator. Ca si reteaua Ionity din Romania, care este admirabila, e sublima, putem zice... dar lipseste cu desavarsire.

#84
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Au venit primele masini Model Y.
Sunt parcate in curte la DAB Auto.

Poate cunosc posesoarea celei rosii :D

Attached Files



#85
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Mie îmi par a fi model 3-uri...

Hint:
1. model 3 au portbagaj și se vede linia de deschidere la spate, pe stâlpi, pe când Y au hatch cu linia de demarcație a sticlei plafonului în dreptul marginii geamurilor spate.
2. Model Y au geamurile pe spate fumurii
3. Y are plastic pe arcurile aripilor.

Dar da, sunt ușor de confundat. M-am uitat și eu de 3 ori zilele trecute la unul pe autostrada pana sa realizez ca e Y... primul pe care îl vedeam. Când am trecut pe lângă el și am realizat at diferența de dimensiune a fost clar însă. Y pare imens pe lângă 3 când le pui unul lângă altul.

Edited by ro_explorer, 15 September 2021 - 08:27.


#86
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Plus că văzut din 3/4 spate Y-ul e mai "umflat"...

Attached Files


Edited by garett, 15 September 2021 - 09:14.


#87
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Ah, da, corect ... si difuserul e mai mare la Y ... si linia de plastic de jos, de pe praguri.
Oricum, e fain, imi place mult Y -ul.

#88
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Momentan, se pare ca sunt masini de Test Drive. (happy)

Primele masini livrate clientilor din Romania vor fi decembrie 2021+

#89
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Cool, am un drum la București luna viitoare poate "mă rătăcesc" pe acolo să fac un DT! :)

#90
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Sâmbătă am condus Model Y, preț de vreo oră în total. Versiunea Long Range. Mie mi s-a părut simțitor mai mare și înalt decât Model 3. Prietenei - simțitor mai mic decât X6 :)

Impresii: nu i-am putut găsi nici un cusur calității asamblării, mi-au plăcut detaliile negru mat în loc de "piano-black", nu prea mi-au plăcut muchiile negre ale geamurilor, prefer cromate. Jantele uberturbine au devenit preferatele mele, plafonul neîntrerupt de sticlă este superb, zgomotul de rulare și vântul sunt MULT reduse față de Model 3, ținuta de drum demnă de Tesla, e țeapănă  in viraje, suspensiile mai comode decât la Model 3 Performance, accelerează foarte bine cu toate că sunt obișnuit cu smuciturile (când le solicit) unui Performance, sistemul de sunet pare a fi la fel ca cel Premium de pe Model 3.
Calculatorul de bord fiind ultima generație și probabil cu opțiunea Full Self Driving afișa mai multe detalii decât Model 3-ul meu, semafoarele,  culoarea acestora, chiar am probat dacă oprește la rosu, și o face când ai Autopilot-ul activat.
Cred, în proporție de 80%, că vom deveni o familie cu 2 Tesle :)


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate