Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Activarea radarelor fixe
Last Updated: Aug 22 2021 18:38, Started by
Adm
, Aug 14 2021 08:46
·
0
#19
Posted 14 August 2021 - 10:00
Groot, on 14 august 2021 - 09:33, said: Pai cine zice ca e obligatoriu sa i se ia puncte de pe permis? Amenda e suficient, ustura ca toti dracii. In vest doar proprietarului masinii ii vine amenda acasa, Așa scrie la lege. Depășirea cu +10 până la 50 se "acorda" și puncte penalizare. La +50 se retine permisul. Deci? Ce permis să retina daca proprietarul nu are permis? (da, mai sus am scris greșit că nu are mașina). YOUR_GOD, on 14 august 2021 - 09:59, said:
Vrem mașini nemarcate ale Poliției, în trafic. Orice altă măsură urmărește raționamente financiare, nu scăderea numărului de victime de pe șosele. |
#20
Posted 14 August 2021 - 10:03
In UK vin si puncte pe permisul conducatorului. Proprietarul este obligat sa indice cine a codus masina, or else...
Experienta proprie. Edited by LukRo, 14 August 2021 - 10:04. |
#21
Posted 14 August 2021 - 10:07
Așa ar trebui și in Ro, nu cum scrie in acel articol fake news.
Și așa a fost în timpul radarelor fixe Codec Cj acum 10 ani. Primeai plic și trebuia să spui numele șoferului din ziua x locul y. Și ... au trimis unii numele unui străin sau decedat. Știu: fals..dar așa a rămas. |
#22
Posted 14 August 2021 - 10:13
Quote
Vitalie Cojocari, corespondent PROTV: Radarul face întâi o poză maşinii când roțile din față ajung la primul senzor din asfalt. Apoi face a doua poză când maşina parcurge 2.5 metri, iar roțile din fața ajung la următorul senzor din asfalt. Sistemul calculează viteza medie între cele două puncte. Dacă depăşeşte viteza legală, amenda îi va fi trimisă proprietarului acasă, în plic. Nicio documentare reală. Doar un fake news. Rușine ProTV. S-au terminat știrile cu litoralul? Azi vor baga știrea cu cel mai aglomerat weekend In septembrie ceva cu școala. Și a mai trecut un an cu știri vechi. Edited by dorin_2k, 14 August 2021 - 10:14. |
#23
Posted 14 August 2021 - 11:36
Courage, on 14 august 2021 - 09:16, said:
Extremistii cu cochilie de melc isi doresc masuri mult mai frumoase = viteza medie pe portiune de drum sau de ce nu, limitarea vitezei masinii la 130 km/h, ca sa moara toti de ciuda. N-am înțeles a doua "măsură frumoasă" dorită de "extremiștii cu cochilie de melc" (apropo, și tu vei îmbătrâni - probabil): limitarea vitezei la 130 km/h unde? Pe autostradă e deja. Pe drumurile județene sau în orașe, lângă școli? |
#24
Posted 14 August 2021 - 11:46
Comisia Europeană a reuşit deja impunerea citirii automate a indicatoarelor de viteză de către camera maşinii, pasul natural următor va fi legarea datelor de limitatorul de viteză onboard. Sau reţinerea automată din contul bancar al proprietarului al cuantumului amenzii dacă nu ai activat limitatorul şi o calci. Digitalizarea va pătrunde cu siguranţă şi aici.
Problema cea mai mare nu e că merg unii tare şi alţii normal, ci că nu se merge cu aceeaşi viteză de către toţi participanţii, pt. fluidizare. Şcoala de şoferi din Ro nu te învaţă să-i protejezi în primul rând pe ceilalţi abia apoi pe tine, asta pt. cei care îşi iau carnetul pe bune cu şcoală şi examen că sunt destui analfabeţi cu permis ilegal. În Austria sunt o grămadă de maşini de poliţie neinscripţionate care te opresc dacă ţii prea aproape sau dai flash-uri, slalomuri sau orice comportament egoist. Rar mai vezi zmei indiferent ce maşină conduc, poate în afară de unii balcanici cu max. 2 neuroni. Edited by mihaicozac, 14 August 2021 - 11:47. |
#25
Posted 14 August 2021 - 11:54
Da, da...marmota învelea ciocolata
Mașina sa frâneze automat când vede 30 km/h? Ce mașina? 50 % din mașinile din Ro au +10 ani. Poate chiar mai multe. Era un indicator de limitare 30 și careva a făcut cu spray graffiti 1 in fata. A ieșit 130. Automat sa debiteze banii din cont? Daca are contul zero? Fara niciun venit? Daca apare o eroare de citire număr de înmatriculare și ia banii de la altul? Visuri. Așa ceva în 50 ani nu se va poate implementa in Ro |
#26
Posted 14 August 2021 - 11:57
Păi şi la radarul fix nu pot apărea erori?
Nu e mare scofală să se introducă un VIN electronic să ţi-l citească radarul când treci pe lângă el. Edited by mihaicozac, 14 August 2021 - 11:58. |
#27
Posted 14 August 2021 - 12:30
In OUG nu se sancționează viteza medie
Pe 1 km poți avea și 200 km/h pe o porțiune și apoi frânezi. Media va fi sub 100 dar de fapt ai 8ncalcat OUG deoarece ai mers și cu 200. Doar radarele omologate pot fi folosite pt amenzi. Autovision BeeIII și TruCam. "Borcanele" vechi nu cred că mai există. Alea fixe nus daca mai funcționează vreounul și oricum sunt marcate POI pe GPS. |
#28
Posted 14 August 2021 - 13:25
N-ar fi mai bine sa lase ei lumea in pace,iar voi astia care muriti de grija acidentelor, si care n-ati incalcalcat niciodada legea sa mergeti preventiv in continuare?
|
|
#29
Posted 14 August 2021 - 14:15
Quote 2019 – 894 morţi 2020 – 812 morţi 2021 – 932 morţi 90% din decesele astea au fost pe drumuri județene precum E81, nu pe autostradă unde vor ei să activeze radarele...care a făcut Cluj - Alba Iulia știe despre ce vorbesc...de la Aiud la Alba Iulia e jale...nu ai cum să faci pe un drum de 23 de km 2 ore jumate... Să nu vă gândiți că numărul de decese este doar datorită vitezei...da, e și datorită vitezei dar în ultimii ani numărul de mașini înmatriculate a crescut după cum observați iar lipsa de drumuri afectează și asta..să nu mai spun că în nord-estul țării spre Moldova nu avem nici o autostradă, nimic..pe cine dăm vina aici? |
#30
Posted 14 August 2021 - 15:05
mihaicozac, on 14 august 2021 - 11:46, said:
Comisia Europeană a reuşit deja impunerea citirii automate a indicatoarelor de viteză de către camera maşinii, pasul natural următor va fi legarea datelor de limitatorul de viteză onboard. Sau reţinerea automată din contul bancar al proprietarului al cuantumului amenzii dacă nu ai activat limitatorul şi o calci. Digitalizarea va pătrunde cu siguranţă şi aici. iar a dat nasoale dealeru ? |
#31
Posted 14 August 2021 - 15:17
YOUR_GOD, on 14 august 2021 - 09:59, said:
Vrem mașini nemarcate ale Poliției, în trafic. Orice altă măsură urmărește raționamente financiare, nu scăderea numărului de victime de pe șosele. Dar sa nu stea la ciupeala pentru "norma"! Exemplu de ciupeala pentru mine: -iesirea din Banesti spre Ploiesti, imediat ce se termina despartitoarele din beton!...cu toate ca e trecerea de pietoni + intersectia cu Cocorasti si din cauza reliefului nu "te ia radarul" -iesirea din Bucov spre Buzau, in fata unei unitati militare, cu toate ca inainte de aceasta cu ~2 km sunt doua treceri de pietoni si sunt "sumahari" care o calca si daca o calca se lasa cu oase rupte, morti si tablele nu le punem la socoteala Si multe alte exemple. As umbla putin si la colectarea banilor, la aplicarea legii(ca degeaba am lege daca nu se aplica).... |
#32
Posted 14 August 2021 - 15:35
cu drumurile e alta discutie... in moldova nu e necesara autosrada.
in afara oraselor, pe sosele prin comune, ai vizibilitate... vezi trecerea si pietonul de la kilometrii... nu cred ca au incidenta mare accidentele pe trecere de pietoni prin comune... decat poate noaptea cu "pietoni" beți... dae nici atunci pentru ca trecerile sunt luminate iar de regula pietonii sunt atenti... nu se reped cu capul intre urechi pe trecere fara sa se asigure ca l-ai vazut si il lasi... Quote In UK vin si puncte pe permisul conducatorului. Quote Comisia Europeană a reuşit deja impunerea citirii automate a indicatoarelor de viteză de către camera maşinii, cum citeste camera daca o astupi? s-a gandit comisia europeana la asta?!? Edited by apocalipsul, 14 August 2021 - 15:39. |
#33
Posted 14 August 2021 - 15:37
Accidentele sunt produse in principal de idioti care depasesc continuu, croseteaza benzi la 150 km/h si in general nu respecta chestii de bun simt ca sa nu mai zic de legea rutiera. Pe astia ii poate calma doar cu masini nemarcate nu cu radare fixe la care franeaza toata lumea cand vine radarul.
|
|
#34
Posted 14 August 2021 - 15:52
#35
Posted 14 August 2021 - 15:55
mihaicozac, on 14 august 2021 - 11:46, said:
Comisia Europeană a reuşit deja impunerea citirii automate a indicatoarelor de viteză de către camera maşinii, pasul natural următor va fi legarea datelor de limitatorul de viteză onboard. Sau reţinerea automată din contul bancar al proprietarului al cuantumului amenzii dacă nu ai activat limitatorul şi o calci. Digitalizarea va pătrunde cu siguranţă şi aici. Problema cea mai mare nu e că merg unii tare şi alţii normal, ci că nu se merge cu aceeaşi viteză de către toţi participanţii, pt. fluidizare. Şcoala de şoferi din Ro nu te învaţă să-i protejezi în primul rând pe ceilalţi abia apoi pe tine, asta pt. cei care îşi iau carnetul pe bune cu şcoală şi examen că sunt destui analfabeţi cu permis ilegal. În Austria sunt o grămadă de maşini de poliţie neinscripţionate care te opresc dacă ţii prea aproape sau dai flash-uri, slalomuri sau orice comportament egoist. Rar mai vezi zmei indiferent ce maşină conduc, poate în afară de unii balcanici cu max. 2 neuroni. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5rVQGT01Kzg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#36
Posted 14 August 2021 - 16:10
dan.smarandoi, on 14 august 2021 - 13:25, said:
N-ar fi mai bine sa lase ei lumea in pace,iar voi astia care muriti de grija acidentelor, si care n-ati incalcalcat niciodada legea sa mergeti preventiv in continuare? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users