Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Incarcare masina electrica cu statie Type 2 din productie fotovoltaica
Last Updated: Oct 13 2022 18:30, Started by
Courage
, Jul 23 2021 16:10
·
0
#19
Posted 10 August 2021 - 12:23
#20
Posted 10 August 2021 - 16:00
Nu conteaza, masina transforma ce primeste.
Statia ti-o faci in functie de ce sursa de curent ai. Difera doar cablurile si contactorul. |
#21
Posted 15 August 2021 - 11:58
Scrisesem un post despre instalarea OpenWB in Docker, dar am dat hide, pt ca solutia era plina de erori.
Totusi, exista oficial EVCC, teoretic o solutie tot opensource si mai inchegata decat OpenWB, problema e suportul. https://github.com/andig/evcc Am instalat EVCC in docker xpenology si merge, dar cam atat, adica e nevoie de tot sistemul PV pentru a putea face toate configuratia, iar acolo e un fisier care ma cam sperie. https://github.com/a.../evcc.dist.yaml https://demo.evcc.io/#/ Attached Files |
#22
Posted 16 August 2021 - 13:16
Pe masura ce ma joc cu EVCC, cu atat sunt mai incantat.
Avand in vedere implementarea mea, tot ce mai imi trebuie este un convertor RS485 -> LAN (Protoss-PE11-H), care nu l-am gasit deloc in Romania. Implementare PV prosumator: 1. GRID METER - Contor smart bidirectional Fronius -> RS485 -> Inveror Fronius Symo 20kw -> LAN. 2. CHARGER METER Contor statie incarcare ->RS485 -> Convertor Protossp_P11-H) -> LAN Contorul acesta sta in TG (tablul general, alaturi de siguranta Type B). 3. PV METER - FONIUS Symo EVCC ruleaza in docker si ia informatiile direct prin lan: - Info productie PV de la PV METER (Inverter direct) - info consum statie incarcare EV de la CAHRGER METER - info consum cladire de la GRID METER, prin intermediul inverterului. |
#23
Posted 20 August 2021 - 07:51
Azi am pus masina prima oara la incarcat cu invertorul ongrid conectat la retea( 6160 kWp , invertor ABB de 6 kW). De la ora 8 panourile asigura tot consumul casei + masina electrica setata cu 14 A incarcare. Mai am de lucru la trackere si in viitor mai fac o statie care isi regleaza curentul functie de solar. Acum ii modific eu curentul din aplicatia pe mobil a statiei de incarcare.
8.50.png 159.71K 60 downloads 20210819_184621.jpg 612.84K 56 downloads |
#24
Posted 20 August 2021 - 08:14
csi1, on 20 august 2021 - 07:51, said:
Azi am pus masina prima oara la incarcat cu invertorul ongrid conectat la retea( 6160 kWp ... in viitor mai fac o statie care isi regleaza curentul functie de solar. Acum ii modific eu curentul din aplicatia pe mobil a statiei de incarcare. 8.50.png 20210819_184621.jpg Intre ce valori poti modifica amperajul statiei? Pentru cei care au invertoare Fronius, se va putea cumpara din septembrie statia Fronius Wattpilot care adapteaza incarcarea EV la productia din panouri (fara aport din retea), in intervalul 6-16 A (1.4 - 3.7 kW). |
#25
Posted 20 August 2021 - 08:37
Pot modifica intre 6-32 A. Tocmai am venit de la panouri, le-am pus la alt unghi si am modificat amperajul masinii la 18 A. PS asigura complet consumul, 4,3 kW !
|
#26
Posted 20 August 2021 - 16:35
https://myenergi.com/
Energia generata de panouri poate fi trimisa cu prioritate la casa iar surplusul de energie din panouri in bagi in bateria masinii.Daca vrei sa incarci rapid trage din retea necesarul, pana la 22kW. Bine, e scumpicel (~6000 lei), insa totul e automat, sigur si fara dureri de cap. Edited by annddyy, 20 August 2021 - 16:36. |
#27
Posted 20 August 2021 - 17:43
pentru cei cu invertor ongrid si smart-meter e foarte simplu de facut o statie care isi modifica singura curentul functie de PV. se poate folosi iesirea digitala a contorului( puls pe kWh) , in mod normal cand nu importi din retea nu ai nici un puls. pur si simplu cresti curentul statiei pana contorul da un puls , adica incepe sa importe din retea.
|
#28
Posted 20 August 2021 - 20:35
Și cum faci mai exact asta? Bănuiesc ca trebuie niște piese …
|
|
#29
Posted 10 September 2021 - 19:36
Mi-a venit convertorul Modus -> TCP, model Protoss PE11-H(cu alimentare la 230V).
Săptămână viitoare îl leg la contorul stației EVSE. Attached FilesEdited by Courage, 10 September 2021 - 19:37. |
#30
Posted 14 September 2021 - 15:11
Dupa lupte "milenare", care au durat jumatate de zi, merge ce pot testa.
Eu voi merge pe EVCC, care va rula in Docker, pe Synology NAS. Setari Protoss: 1.png 17.07K 24 downloads 2.png 28.79K 23 downloads Vedeti, cand puneti la Protocol: Modbus, in setari sa apara rtu: false Daca mergeti pe Protocol: None, in setari sa apara rtu: true uri: 192.168.1.XX:7070 # url for ui interval: 10s # control cycle interval log: error levels: core: debug lp-1: debug lp-2: debug meters: - name: charge type: modbus model: sdm # specific non-sunspec meter id: 1 energy: Sum # only required for charge meter usage uri: 192.168.1.190:502 # SMD360v2 Modbus rtu: false # Pt Protocol Modbus in protoss. chargers: - name: evse type: evsewifi uri: http://192.168.1.XX # IP EVSE WIFI, cu API activat. Si merge! ./evcc charger --log trace ash-4.3# ./evcc charger --log trace [main ] INFO 2021/09/14 16:08:31 evcc 0.63 (75f908e) [main ] INFO 2021/09/14 16:08:31 using config file /volume1/docker/evcc/evcc.yaml [evse ] TRACE 2021/09/14 16:08:31 GET http://192.168.1.xx/getParameters [evse ] TRACE 2021/09/14 16:08:31 GET /getParameters HTTP/1.1 Host: 192.168.1.xx User-Agent: Go-http-client/1.1 Accept-Encoding: gzip HTTP/1.1 200 OK Connection: close Content-Length: 288 Accept-Ranges: none Content-Type: application/json {"type":"parameters","list":[{"vehicleState":1,"evseState":true,"maxCurrent":25,"actualucrrent":25,"actualPower":0,"duration":0,"alwaysActive":true,"lastActionUser":"","lastActionUID":"","energy":0,"mileage":0,"meterReading":0,"currentP1":0,"currentP2":0,"currentP3":0,"useMeter":false}]} Charge status: A Enabled: true Duration: 0s ./evcc meter --log trace ash-4.3# [main ] INFO 2021/09/14 16:10:26 evcc 0.63 (75f908e) [main ] INFO 2021/09/14 16:10:26 using config file /volume1/docker/evcc/evcc.yaml [modbus] TRACE 2021/09/14 16:10:26 modbus: send 00 01 00 00 00 06 01 04 00 34 00 02 [modbus] TRACE 2021/09/14 16:10:27 modbus: recv 00 01 00 00 00 07 01 04 04 00 00 00 00 [modbus] TRACE 2021/09/14 16:10:27 Power: 0.00W [modbus] TRACE 2021/09/14 16:10:27 modbus: send 00 02 00 00 00 06 01 04 01 56 00 02 [modbus] TRACE 2021/09/14 16:10:27 modbus: recv 00 02 00 00 00 07 01 04 04 00 00 00 00 [modbus] TRACE 2021/09/14 16:10:27 Sum: 0.00kWh Power: 0W Energy: 0.0kWh P.S. Pt a accesa o executabila din docker Quote docker exec -it <container name> <command> help: Quote docker exec -it evcc evcc -h ==== Pt OpenWB, protoss se configureaza ca mai sus, dar la Local port trebuie: 8899 si trebuie sa modificati ModbusID al contorului in 115. Edited by Adm, 08 December 2021 - 18:45. |
#31
Posted 22 September 2021 - 10:59
Am facut 1 luna de cand am panourile si incarc masina exclusiv ziua. Mai pierd cateva ore cand pleaca sotia dupa copii la scoala sau cand mai au pregatire. Face minim 75 km pe zi in zilele cu scoala. Am primit factura pe august. Intre 1-20 am avut 570 kWh iar 20-31 cand am pornit fotovoltaicele doar 70 kWh. Nu-s prosumator si pierd cred ca vreo 50% din energie ca nu e folosita.
Nevasta s-a invatat si schimba functie de consum curentul de incarcare al masinii. Tot asa pune la spalat si modifica temperatura la boiler cand pleaca de acasa. Aproape ca nu mai am nevoie de automatizare Edited by csi1, 22 September 2021 - 11:04. |
#33
Posted 19 January 2022 - 21:59
Dupa ce am vazut acest video, am cautat pe OLX dupa contorul cu modbus Inepro P380-Mod si spre uimirea mea, l-am gasit.
Este suportat de EVCC.io Quote Inepro Metering Pro 380 (type:modbus, model: inepro) Teoretic, anul asta o sa am doua instalatii PV, deci ma pregatesc pt statiile de incarcare. https://user-images....fad356f825f.jpg Edited by Adm, 22 February 2022 - 22:02. |
|
#34
Posted 14 February 2022 - 15:17
Am reusit sa configurez statia de incarcare pentru Solar Divert, utilizand excesul solar.
Folosesc integrarea cu OpenEnergyMonitor, care isi trage datele dintr-o multitudine de surse, incluzand senzorii proprii, cat si din sistemele de la Fronius si Victron (prin ModBus TCP). Mai mult, am gasit si proiectul WeConnect-CLI, cu care aduc si informatii legate despre masina electrica in sistem (Volkswagen ID.3), statia afisandu-le in timpul incarcarii. Pe viitor, cu mici modificari de cod (fie la OpenEnergyMonitor, fie la OpenEVSE), ma gandesc sa fac niste automatizari de genul: incarca masina imediat pana la 20% daca e complet descarcata, altfel incarc-o doar solar. Niste poze mai jos care afiseaza sistemul functionand. openevse-divert.jpg 159.23K 40 downloads openevse-weconnect.jpg 180.49K 35 downloads |
#35
Posted 15 February 2022 - 05:25
De fapt asta muta in cloud partea de control consum vs productie.
Sunt destul de putine statii care permit acest lucru (Easee si Go-e), adica cele care au un API in cloud deja. La nemti mai exista doua servicii de acest gen: https://www.ev-autocharge.com https://clever-pv.com vs un sistem local de control, sufera de problema limitarilor de interogare API via cloud 1 interogare la 10 min. |
#36
Posted 15 February 2022 - 08:37
Sa clarific: exista si parte de cloud, si parte locala.
OpenEnergyMonitor este instalat pe un RaspberryPi local care agrega datele de la sistemul solar si senzorii de curent instalati in diferite locuri, punand la dispozitie grafice de tot felul. Exemplu mai jos. Apoi, datele pentru masina electrica sunt luate din cloud-ul VW, prin API-ul WeConnect ID, si introduse in acelasi sistem instalat local. Cum OpenEVSE stie sa citeasca dintr-un flux MQTT, afiseaza datele din OpenEnergyMonitor si ia decizii functie de ele. Datele despre masina electrica sunt, deocamdata, doar pentru afisare in timpul incarcarii, dar planuiesc sa fac niste lucruri suplimentare cu ele. emon.jpg 207.12K 26 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users