Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ultimul film vazut (II)
Last Updated: Apr 24 2024 19:45, Started by
argonaut
, Jul 19 2021 21:22
·
58
#19
Posted 11 August 2021 - 07:41
The hummingbird Project - 6.2 IMDB
pentru mine - 8, minim, film de revazut peste ani Un vis, la propriu si la propriu. Cum sa cablezi subteran cca 2000 km, straight line, sa castigi timp cat o bataie de aripi de colibri. Foarte bun! Edited by irina2014, 11 August 2021 - 07:41. |
#20
Posted 16 August 2021 - 03:25
CODA (2021)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0pmfrE1YL4I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] IMDB - 8.2 Nota personala - 8.5. Cam previzibil pe alocuri dar idea si actingul te fac sa treci peste acest aspect. Daca voma aia cinematografia AKA Suicide Squad merita 7.5 atunci CODA merita 14. |
#21
Posted 16 August 2021 - 08:38
Rose Island- 7,0 - IMDb
Nota personală - 7 Povestea reală a unui om care încearcă să își îndeplinească un vis, încercare care sfidează statul și modul în care statul a înțeles să reacționeze. |
#22
Posted 21 August 2021 - 21:49
Sweet girl
https://www.imdb.com...f_=nv_sr_srsg_0 Nota personala 8+ E diferit. Poveste comuna,folosita de multe ori. Scenariul diferit. Suprinzator. Edited by Bebeluka, 21 August 2021 - 21:52. |
#23
Posted 22 August 2021 - 20:18
Sweet Girl...cred ca isi merita nota de pe imdb 5.5....
Jason ar vrea el sa joace intr-un fel, da l-a sabotat si scenariul....prea tras de par... |
#24
Posted 25 August 2021 - 08:22
The Suicide Squad (2021) - 7,4 IMDb
Nota personala - 6/10. Pe insula Corto Maltese actiune ca in seria "Rambo". Edited by raul_6776, 25 August 2021 - 08:22. |
#25
Posted 25 August 2021 - 09:32
Legacy of Lies.IMDB nota 5. https://www.imdb.com/title/tt6834916/M-am uitat la film deoarece actorul principal este Scott Edward Adkins.Merge vizionat de plictiseala,dar este slabut,ca de altfel cam tot ce scoate cinematografia americana pe banda rulanta.
Edited by PiticVerde, 25 August 2021 - 09:33. |
#27
Posted 26 August 2021 - 22:47
Coherence (2013) - 7,2 imdb
Incepe linistit, cu o mica petrecere intre prieteni, barfele si frecusurile obisnuite, apoi totul trece in alt registru... L-am revazut azi si l-am apreciat la fel de mult ca si la prima vizionare. Il recomand. |
#28
Posted 28 August 2021 - 13:30
Blood Red Sky (2021) - neasteptat de bun, antrenant ; recomand 😀
|
|
#29
Posted 31 August 2021 - 12:30
Chaos Walking (2021) - 5,7 IMDb
Nota personala - 6,5/10. Ganduri "vazute si auzite" pe o planeta neexplorata. Edited by raul_6776, 31 August 2021 - 12:30. |
#33
Posted 05 September 2021 - 14:49
Flight - 7
Este un film interesant Edited by mariustm32, 05 September 2021 - 14:51. |
|
#34
Posted 07 September 2021 - 20:15
Am revazut recent doua filme underrated:
Eight legged freaks 2002 - https://www.imdb.com/title/tt0271367 Perfect pentru relaxare intr-o seara. Foarte bine realizat si tehnic (cei mai reusiti paianjeni) dar si ca stil de comedie care isi bate joc de temele care erau (unele inca sunt) in societatea americana de acum 20 de ani. Pandorum 2009 - https://www.imdb.com/title/tt1188729 sf/horror care are loc intr-o nava menita sa salveze specia umana. Atmosfera potrivita pentru un astfel de film, si final care lasa de sequel (dar care nu s-a mai facut). |
#35
Posted 14 September 2021 - 14:18
After We Collided (2020) - 5,2 IMDb
Nota personala - 6/10. Romantic. Edited by raul_6776, 14 September 2021 - 14:18. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users