Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Schimbare la masina electrica - negociere?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#55
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Am un prieten care are Hyundai. Foarte buni cei 5 ani garanție, ești mai liniștit în săptămânile in care aștepți după o piesă de schimb pentru o reparație in garanție. Măcar nu se termină garanția până vine piesa.

Am mai scris la un moment dat, la Hyundai, Kona, nu am putut trece de senzația de mașină ieftină, deși era o echipare de top. Nu vă faceți iluzii, nici id3 in varianta de bază nu e departe, dar măcar o variantă superioara vine și cu materiale mai bune.

#56
Waffle

Waffle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 24.02.2014

 Deenman, on 12 iulie 2021 - 00:02, said:

Alta intrebare pertinenta, nu stiu cum este acum, dar acum 1-2 ani livrarea la asa ceva dura 8-12 luni la o masina care nu este pe stock/pre-comanda.

Cat este livrarea la id3 si cat este la kona? masini care nu sunt pe stock?

Daca la una este 3 luni iar la alta 12 luni atunci nu mai are sens sa vorbim.

Formentor are livrare cat? 16 luni, cine naiba sta atat.

La VW termenul dat este de 120 zile, la Hyundai nu stiu exact. De pe stoc evident e mult mai rapid.

 revenco_andrei, on 12 iulie 2021 - 00:23, said:

Cred ca VW are destule in stoc. Eu am incercat sa negociez in Februarie si m-au trimis la plimbare, apoi m-au sunat prin mai sa ma intrebe de sanatate.
La Hyundai au inceput sa le fabrice in Cehia (a mea a venit tocmai din Korea) si am inteles de a dealer ca acum ar dura aproximativ o luna.

Depinde si daca vrei sa o cumperi pe firma - eu am platit avansul in Februarie si desi masina este la dealer, abia saptamana asta am sa o ridic.
Aici problema este la AFM (dosarele rabla plus pe PJ se aproba mult mai greu).

Da... este o tampenie de marketing din cate se pare: https://www.chicagot...1101-story.html
Ceea ce ei numesc modelul 2022 este de fapt cel care se comercializeaza chiar acum.

Personal la VW experienta a fost mai buna atat in discutiile la telefon cat si pentru test drive(la Hyundai m-au lasat sa astept ca nu este baiatu cu care am vorbit, ca nu le merge programul, ca masina nu era curatata si pregatita de test drive , desi aveam programare in prealabil..) . Nu spune multe despre masina ce e drept, dar e ingrijorator pentru serviciile de garantie in urma posibilei achizitionari.

Interesant articol, in test drive-uri si kona si id3 au avut acelasi nivel de insonorizare. Asa cum mentionezi si tu poate ca deja modelele de test drive includ noua 'versiune' de antifonare?

 Ford4, on 12 iulie 2021 - 08:36, said:

Evident că vorbeam de Kona cu baterie de 64 kw.
După cum ai văzut la ceilalți colegi prețul acesteia e comparabil cu cel al unui ID3 cu bateria de 45 kw. Personal mi se pare aiurea că tot insiști cu acel ACC in detrimentul unei autonomii duble. Iar spațiul din spate la Kona e mai mare decât la ZOE. Eu zic sa te duci și să-l vezi din nou dar fara a mai fi surescitat că te-au vrăjit aia de la VW cu un preț mic la o mașină mai mare și care are ACC și acum ești incantat că ai făcut o super afacere.
Așa cum ți-am spus autonomia trebuie sa fie principalul aspect la care te uiți când iei o electrica. Iar Kona este singura deocamdată care oferă la un pret mic o autonomie mare.
Nu ar trebui sa te bazezi pe faptul că nu faci decât 2-3 drumuri mai lungi pe an din doua motive
1) Mulți din cei care au electrica cu autonomie buna fac mult mai multi km acum
2) La autonomia descrisă de tine, drumurile lungi vor fi un calvar mai ales în România unde majoritatea stațiilor de pe traseu sunt cu încărcare lenta iar autonomia mica nu-ți va permite amânarea alegerii stației de încărcare. 270 km la temperatura ideala pentru baterie și mers cu maxim 100 km/h pe un drum relativ liber înseamnă o autonomie reală de vreo 200 km vara pe canicula pe drumuri naționale. E posibil și sub 200 km daca vrei vara să mergi normal pe autostrada și mai ales iarna. Cum de obicei nu încarci când ajungi la zero calculează și tu cat de "plăcut" va fi un drum de vreo 600 km cu încărcare la 22 kw pe AC sau în cel mai fericit caz 50 kw pe DC.
Personal nu as lua o mașină electrică ca unica mașină dacă autonomia nu-mi va permite la drumuri lungi alimentarea doar la destinație sau cel mult o singura alimentare scurta pe traseu de maxim 15 minute. Și nu vorbesc de 1000 km pe zi fiindcă asta e aiurea. Dar și să iau o mașină ca ID3 cu baterie de 45 kw și să stau sa alimentez pe traseu la un drum relativ scurt pe care-l fac destul de des, Bacău - V. Dornei, doar pentru un ACC inutil la astfel de drumuri, mi se pare absurd.

Banii sunt ai tai și tu îți iei ce vrei. Eu îți expun dezavantajele alegerii tale din punctul meu de vedere. Tu e posibil că momentan sa ai alte cerințe de la mașină dar totuși nu uita că necesitățile de utilizare a mașinii se mai schimba pe parcurs și o autonomie aproape dublă îți va fi de folos oricând în fața unui ACC care e doar o fiță pe drumurile din Romania cu excepția cazului în care mașină e folosită pentru naveta pe drumuri relativ puțin aglomerate.

PS. Eu ți-am expus dezavantajele alegerii tale argumentat, spre deosebire de un "stimat" coleg care se simte dator să vorbească aiurea despre mine. Urăsc VW și sper in decăderea acestei firme care a transformat Europa prin minciună, hoție și influența politică intr-o insulă de mizerie auto.
Dar asta nu se va realiza dacă îți iei sau nu îți iei tu un ID.

Eu iti multumesc ca ai impartasit experienta ta oricum ar fi. In cazul meu ACC este mai mult decat un moft, am mentionat ca petrec multa vreme in afara tarii, unde majoritatea drumurilor sunt pe autostrada, si e EXTREM de folositor pentru mine. Evident ai dreptate legat de autonomie , e unul din cele mai importate puncte la orice EV (nu ar cumpara nimeni masini cu inspe mii de optiuni dar autonomii de 80 km) dar exista un balans intre asta si comfort/optiuni utile pentru fiecare caz.

Nu sunt pro VW dar nici nu sunt pro Hyundai. Sunt pro mine, la urma urmei toate sunt corporatii mari cu un singur scop : $$$

Nu face nimeni masini mai bune/eco/eficiente din bunatatea inimii lor.

 rhadoo_ds, on 12 iulie 2021 - 09:04, said:

Toate Kona Electric au plasticul dur pe spatele scaunelor .. pentru copii in special .. sa nu deranjeze pasagerii din spate și să se curețe mai ușor.
Highway Navi nu are CruiseControl Adaptiv .. îi înțeleg utilitatea .. dar pt mine e un moft ..
Revin .. orice mașină electrică ai lua în considerare .. e un pas în direcția bună ..
Fiecare și-a cumpărat după nevoi, percepție și buget ..
Și noi de pe forum suntem putini .. am întâlnit posesori de EV .. care nu știau de Kona ca este și electrica .. și alți posesori de EV (id4) care și-ar fi dorit că range-ul sa fie mai aproape de cel specificat .. și nu era.
Exact cum am pățit cat am avut eUp-ul .. nu am reușit niciodată să mă apropii de cei 32kW ai bateriei .. semn că ori consuma mai mult decât afișa .. ori cei 32kW nu erau chiar 32.
La Kona tot timpul am trecut peste 480km cu un plin, și la calcul am avut tot timpul 64kW ..
Și Bjorn a întâlnit problema asta in toate testele lui  ..


Asta daca nu vrei garanție de 5 ani fara limita de km .. fara sa plătești nimic în plus .. ca la Hyundai. ��

A, acum face mai mult sens decizia acelui plastic dur (la urma urmei e o masina de familie mai presus de orice). Si mie imi place Bjorn si am urmarit cam tot ce are postat(traiasca banana box test Posted Image ). La ID3 totusi am vazut in testele lui ca scoate 230 km cu temperaturi de -15 grade ceea ce nu e rau deloc.
Evident Kona(mai bine zis Hyundai in general) la capitolul autonomie si garantie e superioara. Astept ceva preturi si de la ei dar nu mi-au raspuns inca.

Oricum ar fi intr-adevar cred ca e un pas in directia corecta.

 BloodRa, on 12 iulie 2021 - 11:06, said:

Am un prieten care are Hyundai. Foarte buni cei 5 ani garanție, ești mai liniștit în săptămânile in care aștepți după o piesă de schimb pentru o reparație in garanție. Măcar nu se termină garanția până vine piesa.
Am mai scris la un moment dat, la Hyundai, Kona, nu am putut trece de senzația de mașină ieftină, deși era o echipare de top. Nu vă faceți iluzii, nici id3 in varianta de bază nu e departe, dar măcar o variantă superioara vine și cu materiale mai bune.

Asta nu am stiut, traiesc cu impresia ca folosesc aceleasi materiale (cu exceptia stofei de pe scaune) la toate variantele?

Legat de garantie nu stiu ce sa zic, cat de des e folosita efectiv acea garantie la EV-uri? As crede ca rugina ar fi un punct forte cand vine vorba de garantie(desi nu cred ca primesti tot 5 ani pentru asta la Hyundai imi amintesc ceva de 3 ani?)

Edited by Waffle, 12 July 2021 - 12:26.


#57
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 19.02.2007

 BloodRa, on 12 iulie 2021 - 11:06, said:

Am un prieten care are Hyundai. Foarte buni cei 5 ani garanție, ești mai liniștit în săptămânile in care aștepți după o piesă de schimb pentru o reparație in garanție. Măcar nu se termină garanția până vine piesa.

Am mai scris la un moment dat, la Hyundai, Kona, nu am putut trece de senzația de mașină ieftină, deși era o echipare de top. Nu vă faceți iluzii, nici id3 in varianta de bază nu e departe, dar măcar o variantă superioara vine și cu materiale mai bune.
Bun că au așteptat câteva săptămâni și au fost liniștiți .. in loc să aștepte câteva luni că la Skoda(VW) ([ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dcHNtw9izAk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]).

Ambele nu au interioare strălucite .. dar scopul lor este altul ..
In sutele de mii de km conduși .. nu am stat niciodată cu mana pe bord cat am condus .. și am condus de la ARO .. la Model X ..
Dar nah .. fiecare cu prioritățile lui.

#58
GabryelPHRO

GabryelPHRO

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 19.06.2021
Salut! Sunt posesor de Kona, varianta 2021 și pot sa îți spun că am fost în aceeași dilema ca și tine. Pentru ca ești încă în etapa de cercetare, îți recomand să răsfoiești în continuare forumul de aici (sunt sute de postari despre modele diferite) dar și celalalte de profil /brand astfel încât sa îți faci o idee generala despre toate modelele. Decizia mea am luat-o în urma test drive-ului modelelor (singura pe care nu am avut-o a fost tesla) iar decizia a fost relativ simpla. În bugetul de 30k, singurele variante erau Renault ZOE (dar e prea mica), Leaf (sare un pic peste buget), ID3 (puteam sa iau 1st edition) si Kona.
Comparatia dintre ID3 și Kona. Asa cum spunea un coleg mai sus, autonomia unei mașini electrice ar trebui sa fie în topul importantei criteriilor, mai ales dacă mașina se vrea ca singura mașina de familie. Exact ca la comparatia unei mașini cu o singura tracțiune/propulsie și un 4x4, nici nu ai idee când te poate ajuta și salva dintr
-o situație nasoala. Poate ai nevoie sa faci urgent un drum lung iar o mașină cu range mic mai mult de încurcă. La capitolul asta, Hyundai iese clar învingător. Tot în strânsă legătură cu autonomia, eficienta (consumul de curent) are un rol la fel de important.. La Kona mea, în regim de mers autostrada, DN1 și naveta zilnica Brașov - Bușteni (drum de munte în toată regula) am consumul mediu de 14.6 în 1000 km. Fac precizarea ca mașina e noua de o săptămână dar stilul de mers e ca înainte.. 30-35k km pe an.
Spațiul la interior revine clar ID3-ului și poate cântări destul de mult dacă ai nevoie de el. M-am simțit ca în Passat la test drive iar asta a fost plăcut. La Kona, ma descurc sa fac un concediu cu consoarta pe oriunde m-aș duce, are loc și un scaun de bebe în spate dar cam atât. Nu m-aș vedea făcând o Grecia relaxat cu 4 adulți în ea.
Calitatea interiorului depinde mult de ce ai condus înainte...în cazul meu, am avut VW golf ca prima mașina de începător, am trecut la un A4 B7 și ultima a fost Q3 din 2015. Pot sa îți zic din capul locului ca materialele folosite (gama VAG) sunt din ce în ce mai ieftine și mai plasticoase. La Hyundai nu ma așteptam să am lux, calitate premium și poate a fost mai ușor sa ma obișnuiesc cu ideea asta. În schimb, la ID3 a fost dezamăgirea cea mai mare și motivul secundar (autonomia fiind primul) pentru care nu l-am ales. Oricât de mult l-ar scuza oricine sau as deranja posesorii lui, plasticele, piano black la greu, cotiera de tren si calitatea asamblării mi s-au părut jalnice. La momentul respectiv, erau foarte multe bug-uri de software care în prezent înțeleg ca s-au mai rezolvat.
Per total, Hyundai Kona, un crossover superior autonomie, eficienta și pachet de opțiuni bune însă împachetate toate într-o caroserie de "fosila" din gama subcompacta
VW ID3 o compacta decenta comparabila cu Kona la calitate, eficienta și autonomie mai slăbuțe dar are avantajul unei platforme dedicate cu posibilitatea îmbunătățirii pe viitor (sper). Orice ai alege este ok, multa bafta!

#59
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Ca sa complic putin lucrurile, tine cont si de curba de incarcare. ID3 poate incarca cu 100kw si la 80% Kona cu maxim 75kw. La noi mai putine statii de +50kw, dar in afara cred ca 125-150kw sunt destul de raspandite. Daca incarci mai mult la type 2, cu 22kw, nu conteaza asa mult. Daca alegi DC de minim 75-100 kw, ai putea vedea diferente de 5-10 minute in favoarea ID3 per incarcare intre 10-80%.

ID3 10-80 minim 33 minute
Kona 10-80 minim 44 minute
https://ev-database....Electric-64-kWh
https://ev-database....kswagen-ID3-Pro

Parerea mea...cel mai bine mai baga cate un TD cu fiecare, back-to-back.

#60
revenco_andrei

revenco_andrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 26.04.2005

 Waffle, on 12 iulie 2021 - 12:25, said:

La VW termenul dat este de 120 zile, la Hyundai nu stiu exact. De pe stoc evident e mult mai rapid.

Mi se pare incredibil cate ID.3-uri sunt totusi in stoc: https://stoc.volkswa...ult-list?mg=101 -> mai mult decat dublul oricarui alt model, ceea ce inseamna ca trebuie sa existe destul de mult loc pentru negocieri.

#61
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Pai a fost loc si la el. Varianta cea mai ieftina este pe site 35000 deci cu Rabla Plus ar fi vreo 25500, ori el a obtinut-o cu 23k la care i-au mai dat si pachetul city (ce-o fi insemnand si ala).
Ideea este ca el intreaba daca ar putea obtine si mai mult.

#62
Waffle

Waffle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 24.02.2014

 GabryelPHRO, on 12 iulie 2021 - 13:06, said:

Salut! Sunt posesor de Kona, varianta 2021 și pot sa îți spun că am fost în aceeași dilema ca și tine. Pentru ca ești încă în etapa de cercetare, îți recomand să răsfoiești în continuare forumul de aici (sunt sute de postari despre modele diferite) dar și celalalte de profil /brand astfel încât sa îți faci o idee generala despre toate modelele. Decizia mea am luat-o în urma test drive-ului modelelor (singura pe care nu am avut-o a fost tesla) iar decizia a fost relativ simpla. În bugetul de 30k, singurele variante erau Renault ZOE (dar e prea mica), Leaf (sare un pic peste buget), ID3 (puteam sa iau 1st edition) si Kona.
Comparatia dintre ID3 și Kona. Asa cum spunea un coleg mai sus, autonomia unei mașini electrice ar trebui sa fie în topul importantei criteriilor, mai ales dacă mașina se vrea ca singura mașina de familie. Exact ca la comparatia unei mașini cu o singura tracțiune/propulsie și un 4x4, nici nu ai idee când te poate ajuta și salva dintr
-o situație nasoala. Poate ai nevoie sa faci urgent un drum lung iar o mașină cu range mic mai mult de încurcă. La capitolul asta, Hyundai iese clar învingător. Tot în strânsă legătură cu autonomia, eficienta (consumul de curent) are un rol la fel de important.. La Kona mea, în regim de mers autostrada, DN1 și naveta zilnica Brașov - Bușteni (drum de munte în toată regula) am consumul mediu de 14.6 în 1000 km. Fac precizarea ca mașina e noua de o săptămână dar stilul de mers e ca înainte.. 30-35k km pe an.
Spațiul la interior revine clar ID3-ului și poate cântări destul de mult dacă ai nevoie de el. M-am simțit ca în Passat la test drive iar asta a fost plăcut. La Kona, ma descurc sa fac un concediu cu consoarta pe oriunde m-aș duce, are loc și un scaun de bebe în spate dar cam atât. Nu m-aș vedea făcând o Grecia relaxat cu 4 adulți în ea.
Calitatea interiorului depinde mult de ce ai condus înainte...în cazul meu, am avut VW golf ca prima mașina de începător, am trecut la un A4 B7 și ultima a fost Q3 din 2015. Pot sa îți zic din capul locului ca materialele folosite (gama VAG) sunt din ce în ce mai ieftine și mai plasticoase. La Hyundai nu ma așteptam să am lux, calitate premium și poate a fost mai ușor sa ma obișnuiesc cu ideea asta. În schimb, la ID3 a fost dezamăgirea cea mai mare și motivul secundar (autonomia fiind primul) pentru care nu l-am ales. Oricât de mult l-ar scuza oricine sau as deranja posesorii lui, plasticele, piano black la greu, cotiera de tren si calitatea asamblării mi s-au părut jalnice. La momentul respectiv, erau foarte multe bug-uri de software care în prezent înțeleg ca s-au mai rezolvat.
Per total, Hyundai Kona, un crossover superior autonomie, eficienta și pachet de opțiuni bune însă împachetate toate într-o caroserie de "fosila" din gama subcompacta
VW ID3 o compacta decenta comparabila cu Kona la calitate, eficienta și autonomie mai slăbuțe dar are avantajul unei platforme dedicate cu posibilitatea îmbunătățirii pe viitor (sper). Orice ai alege este ok, multa bafta!

Cred ai pus punctul pe i legat de diferentele dintre cele 2 masini . Nu ma mira ca multi din noi oscilam intre astea 2, dar in final cred ca tre sa alegi de ce te poti lipsi mai mult. La final ambele masini vor fi perfect in uzul meu (~70 km zilnic, fara pasageri in spate). Cred ca asa ar trebui sa gandesc si nu legat de ocazionalele drumuri mai lungi pe care le voi face.

 onzaueb, on 12 iulie 2021 - 19:17, said:

Ca sa complic putin lucrurile, tine cont si de curba de incarcare. ID3 poate incarca cu 100kw si la 80% Kona cu maxim 75kw. La noi mai putine statii de +50kw, dar in afara cred ca 125-150kw sunt destul de raspandite. Daca incarci mai mult la type 2, cu 22kw, nu conteaza asa mult. Daca alegi DC de minim 75-100 kw, ai putea vedea diferente de 5-10 minute in favoarea ID3 per incarcare intre 10-80%.

ID3 10-80 minim 33 minute
Kona 10-80 minim 44 minute
https://ev-database....Electric-64-kWh
https://ev-database....kswagen-ID3-Pro

Parerea mea...cel mai bine mai baga cate un TD cu fiecare, back-to-back.

Am facut TD la amandoua back to back ca si condus nu am vazut diferente(ce e drept ambele au fost modele pline de optiuni ca cica nu aveau disponibil altceva).
Legat de statii de incarcare DC , ai dreptate, sunt destul cu 100-150 kw(sau mai mult) pe aici. Pentru mine nu va fi un factor decisiv (diferenta prea mica, si nu asa multe drumuri lungi). Oricum folosind ABPR observ ca drumul in tara e chiar oleaca mai rapid pe ID.3 , dar diferenta e mult prea mica ca sa conteze  :

Kona : https://imgur.com/tHclVNQ

ID.3 : https://imgur.com/a/coXgwvx

 revenco_andrei, on 12 iulie 2021 - 19:52, said:

Mi se pare incredibil cate ID.3-uri sunt totusi in stoc: https://stoc.volkswa...ult-list?mg=101 -> mai mult decat dublul oricarui alt model, ceea ce inseamna ca trebuie sa existe destul de mult loc pentru negocieri.

 Ford4, on 12 iulie 2021 - 20:48, said:

Pai a fost loc si la el. Varianta cea mai ieftina este pe site 35000 deci cu Rabla Plus ar fi vreo 25500, ori el a obtinut-o cu 23k la care i-au mai dat si pachetul city (ce-o fi insemnand si ala).
Ideea este ca el intreaba daca ar putea obtine si mai mult.

Pana acum ce am reusit ce mi s-a oferit pe varianta de 58kwh este 24400 la ID.3(cu pachetul city - practic acelasi ca si pachetul comfort la care se adauga sistemul infotaiment discover pro si incarcare telefon prin inductie) , si kona 64kwh la 25000 (Highway + Navi). Intr-adevar nu stiu daca pot sa ii trag mai jos de atat, poate doar sa iau cea mai buna oferta , sa merg la dealer-ul local si sa vad daca o mai poate 'indulci' .

Edited by Waffle, 14 July 2021 - 09:41.


#63
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

 Waffle, on 14 iulie 2021 - 09:40, said:

Pana acum ce am reusit ce mi s-a oferit pe varianta de 58kwh este 24400 la ID.3(cu pachetul city - practic acelasi ca si pachetul comfort la care se adauga sistemul infotaiment discover pro si incarcare telefon prin inductie) , si kona 64kwh la 25000 (Highway + Navi). Intr-adevar nu stiu daca pot sa ii trag mai jos de atat, poate doar sa iau cea mai buna oferta , sa merg la dealer-ul local si sa vad daca o mai poate 'indulci' .

A fost un coleg care a luat kona cu 24k varianta Highway+Navi de la Tulcea. Postarea sa o gasesti pe topicul dedicat Kona.
Daca te hotarasti totusi pe ID3 eu zic ca sa nu te zgarcesti la 1400 de euro si sa il iei pe ala de 58 kw. E departe si ala de autonomia Kona mai ales iarna si are si 54 de caluti mai putin, dar totusi are o autonomie decenta si-ti poti face treaba cu el si la drumuri ceva mai lungi

#64
Waffle

Waffle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 24.02.2014

 Ford4, on 14 iulie 2021 - 17:06, said:

A fost un coleg care a luat kona cu 24k varianta Highway+Navi de la Tulcea. Postarea sa o gasesti pe topicul dedicat Kona.
Daca te hotarasti totusi pe ID3 eu zic ca sa nu te zgarcesti la 1400 de euro si sa il iei pe ala de 58 kw. E departe si ala de autonomia Kona mai ales iarna si are si 54 de caluti mai putin, dar totusi are o autonomie decenta si-ti poti face treaba cu el si la drumuri ceva mai lungi

Este de curand informatie despre colegul cu oferta de 24k? Am cautat in topicul dedicat kona dar sunt foarte multe pagini(am parcurs primele 45 Posted Image ).

#65
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Poti suna la dealer sa intrebi direct

#66
Waffle

Waffle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 24.02.2014

 k0r3k7, on 16 iulie 2021 - 15:18, said:

Poti suna la dealer sa intrebi direct
Am sunat, mi-au comunicat ca nu prea mai pot(sau nu vor) sa lase , poate 200-300 euro dar sa fie discutat mai tarziu.

#67
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
200-300e din ce suma?

Incearca si la Buzau/Focsani

Pe acolo mai ziceau colegii ca au obtinut preturi bune

#68
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

 Waffle, on 16 iulie 2021 - 14:22, said:



Este de curand informatie despre colegul cu oferta de 24k? Am cautat in topicul dedicat kona dar sunt foarte multe pagini(am parcurs primele 45 Posted Image ).

https://forum.softpe...st__p__27650406

#69
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 19.02.2007
Zicea cineva pe forumul de Spring că astăzi s-a terminat bugetul pentru Rabla+ ..
Cred că mai poți încerca la anul .. 😔

Edited by rhadoo_ds, 16 July 2021 - 20:59.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate