Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Dieselul se reinventează

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Două pistoane per cilindru, fără valve.

https://soferidinrom...si-cu-1-000-cp/

#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,289
  • Înscris: 07.02.2003
Pentru tancuri. Cand mergi la razboi sa nu faci nox prea mult :) Eventual daca ii baga si AdBlue...

Edited by andreic, 23 June 2021 - 12:07.


#3
Kean

Kean

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 14.09.2016
Nu se reinventeaza nimic.Numai in capul ziaristilor dornici de rating.Sistemul constructiv dateaza de mult,daca nu ma insel din anii 50 insa nu a fost dezvoltat pana acum.

#4
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006

View Postneur0, on 23 iunie 2021 - 11:53, said:

Două pistoane per cilindru, fără valve.

https://soferidinrom...si-cu-1-000-cp/

Inclusiv articolul e din ianuarie, au reinventat astia o stire veche ca sa iasa un articol depasit. Din 2030 se vor vinde mai multe electrice decat termice, nu mai sta nici un producator sa verse bani in motoare noi pe care nu le cumpara nimeni.

#5
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
E veche de vreo 100 de ani. Pe scurt: nu merge.

#6
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,997
  • Înscris: 29.11.2005

View Postfilipxxx, on 23 iunie 2021 - 12:15, said:



Inclusiv articolul e din ianuarie, au reinventat astia o stire veche ca sa iasa un articol depasit. Din 2030 se vor vinde mai multe electrice decat termice, nu mai sta nici un producator sa verse bani in motoare noi pe care nu le cumpara nimeni.
Nu e chiar așa. Eu am oroare de electrice și voi cumpăra o mașină cu motor termic în perioada când vor fi trase pe linie moartă. Să stea cine vrea la priză. Eu nu vreau.

#7
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,713
  • Înscris: 17.12.2019
Când am văzut 1000cp m-am gândit prima dată la o capacitate cilindrică din asta din zilele noastre, adică 1l sau cum îi mai spun unii, cât sticla de lapte.

#8
Fluk3

Fluk3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,630
  • Înscris: 22.03.2019
Se reinventeaza dar altfel. CNG, LNG, gaz comprimat lichefiat.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UZ3CsoLQ3SE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Mai curat si mai ieftin... fara particule, stiti ce inseamna asta la diesel...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4e-51gl67Mg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Aici sunt cateva din plusurile CNG.. evident ca are si parti negative.
https://www.fleeteur...t[2]=LEZ&curl=1

Edited by Fluk3, 23 June 2021 - 13:11.


#9
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006

View Postgymy, on 23 iunie 2021 - 12:43, said:

Nu e chiar așa. Eu am oroare de electrice și voi cumpăra o mașină cu motor termic în perioada când vor fi trase pe linie moartă. Să stea cine vrea la priză. Eu nu vreau.
Persoana Xulescu e irelevanta in economia pietei. Nici eu nu mi-as lua acum electrica desi stau la casa, dar daca te interesezi un pic la VW IDurile se vand ca paine calda, Tesla vinde absolut orice masina produce si dubleaza productia anual, iar la Hyundai/Kia daca iti comanzi una din noile lasari azi s-ar putea sa o primesti prin 2022. :) Practic in 2030 iti vei lua benzina doar daca esti prea sarac (Dacia) sau prea bogat (motoare de peste 3 litri), pentru restul lumii electrica va fi singura optiune.

#10
AztecWarrior

AztecWarrior

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 983
  • Înscris: 17.02.2020
Asa avea tancul Chieftain.

#11
razor01

razor01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,071
  • Înscris: 01.03.2016

View Postfilipxxx, on 23 iunie 2021 - 13:11, said:

Practic in 2030 iti vei lua benzina doar daca esti prea sarac

Asta crezi tu, ca o sa ramana curentul electric ieftin Posted Image

Nu mai spun de pretul bateriilor.

Edited by razor01, 23 June 2021 - 13:32.


#12
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,050
  • Înscris: 08.01.2021
De ce să-ți iei un termic peste 3l dacă ești prea bogat? Pentru performanta? Ca la performanta oricum electricele matura pe jos cu ele. Termic iei dacă nu te satisface autonomia sau timpul de încărcare la electrice, altfel la orice alt capitol sunt surclasate.

#13
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010
S`a discutat exact despre asta mai demult, dateaza din timpul WW2 , Jumo 205 cel mai cunoscut.
https://en.wikipedia...unkers_Jumo_205

P.S. este in 2 timpi!
:D

Edited by Ion_Bumbu, 23 June 2021 - 13:51.


#14
razor01

razor01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,071
  • Înscris: 01.03.2016

View PostKiloW, on 23 iunie 2021 - 13:33, said:

De ce să-ți iei un termic peste 3l dacă ești prea bogat? Pentru performanta?

Pentru offroad.

#15
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,050
  • Înscris: 08.01.2021
True, nu m-am gândit, eu off-road fac cu baschetii
Off-roadul nu-i drum public deci teoretic poți conduce orice, inclusiv o mașină făcută de tine.

#16
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

View Postandreic, on 23 iunie 2021 - 12:07, said:

Pentru tancuri.
Ți-a scăpat asta:

Quote

Pentru aplicații comerciale, Achates Power dezvoltă o versiune cu cilindreea de 2,7 litri care este testat pe o caroserie de Ford F-150. Acesta dezvoltă 273 CP și un cuplu maxim de 650 Nm și promite un consum de combustibil mult redus față de un motor diesel clasic cu performanțe echivalente.

Aceeași companie dezvoltă și o versiune cu cilindreea de 10,6 litri, destinat camioanelor. Acesta ar urma să livreze 456 CP și un cuplu maxim de 2.372 Nm. Potrivit celor de la Achates Power, această versiune asigură emisii de CO2 reduse cu 15% și NOx reduse cu 90% față de un motor diesel tradițional.


#17
razor01

razor01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,071
  • Înscris: 01.03.2016

View PostKiloW, on 23 iunie 2021 - 13:51, said:

Off-roadul nu-i drum public deci teoretic poți conduce orice, inclusiv o mașină făcută de tine.

Si cum ajungi pana acolo?

Majoritatea celor care detin masini de offroad sunt fie pasionati de cocotat pe diverse dealuri fie folosesc masina la vanatoare.

#18
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018

View PostKiloW, on 23 iunie 2021 - 13:33, said:

Ca la performanta oricum electricele matura pe jos cu ele.

si dinamica? adica nu vad cum un pis.at de 400CP/2 Tone poate face fata la 200CP/1 Tona. exista asa ceva?…

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate