Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Viitorul masinilor Audi din 2026
Last Updated: Jul 11 2021 11:37, Started by
Bursul
, Jun 23 2021 11:25
·
0
#1
Posted 23 June 2021 - 11:25
Pe scurt din 2026 nu vor mai scoate pe piata masini cu motor cu ardere interna. Nici macar hibride.
Modelele A3 si A4 vor fi redenumite. O traducere in romana cu google:
Spoiler
Linkurihttps://insideevs.co...oduce-ice-2026/ https://www.g4media....-electrice.html |
#2
Posted 23 June 2021 - 11:34
#3
Posted 23 June 2021 - 11:38
MembruAnonim, on 23 iunie 2021 - 11:34, said:
Eu am inteles ca nu vor mai dezvolta/lansa modele noi. Insa modelele vechi vor iesi in continuare din fabrica. |
#4
Posted 23 June 2021 - 11:39
Asta ramane de vazut.Statii de incarcare suficiente nu vor fi.Oricum romanul va cumpara tot Diesel condusa de profesoara sau doctorita in Germania cu km. putini ,impecabila . [ https://blacknews.ro/wp-content/uploads/1-6540.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by PiticVerde, 23 June 2021 - 11:41. |
#5
Posted 23 June 2021 - 11:41
Din 2026 se va putea vorbi doar de trecutul mașinilor AUDI. Ăsta e începutul sfârșitului pentru AUDI. Probabil că o vor cumpăra la un moment dat chinezii și vor face niste jucării electrice.
|
#6
Posted 23 June 2021 - 11:50
Sa fie sanatosi, mai exista vreo 50 de alti producatori, din care putem alege.
|
#7
Posted 23 June 2021 - 11:52
Am vazut teste reale in care noile Lexus electrice au reusit sa parcurga 800-1000 km doar pe mod electric.Deci problema stringenta a autonomiei a fost rezolvata de cei de la Toyota/Lexus.Se pare ca parteneriatul lor cu Panasonic (acumulatori) este unul foarte bun.Problema uriasa este incarcarea masinilor.Pentru persoanele ce traiesc la casa si au panouri solare este avantajos,dar pentru cei ce traiesc la bloc?
|
#8
Posted 23 June 2021 - 11:53
Asta-i sfarsitul cocalarimii pa' barosaneala cu Haudi si Beemveceuri.
Imposibil ca bosulica sa mai aiba valoare si dujmanii sa moare cand conduci o troaca pe baterii, de zici ca-i vibrator. Vad clar revirimentul carutelor cu 7 cai frumoshi... |
#9
Posted 23 June 2021 - 12:00
PiticVerde, on 23 iunie 2021 - 11:52, said: Pentru persoanele ce traiesc la casa si au panouri solare este avantajos,dar pentru cei ce traiesc la bloc? |
#10
Posted 23 June 2021 - 12:29
FatCat33, on 23 iunie 2021 - 11:53, said:
Asta-i sfarsitul cocalarimii pa' barosaneala cu Haudi si Beemveceuri. Imposibil ca bosulica sa mai aiba valoare si dujmanii sa moare cand conduci o troaca pe baterii, de zici ca-i vibrator. Vad clar revirimentul carutelor cu 7 cai frumoshi... Anumite modele/marci de masini sunt doar una din modalitatile lor de a se "exprima". Nevoia de exprimare va ramane. Vor schimba doar mijloacele daca cele actuale vor deveni "inexpresive". Legat de topic, 2 remarci: 1. In orice statistica, studiu sau altfel de document am vazut ca "hibrizii" sunt pusi separat de diesel si benzina. Unde se specifica ICE, nu sunt incluse motorizarile hibrid. 2. Nu am vazut nicaieri specificat explicit ca se refera si la hibrizi. Poate mi-a scapat. Daca totusi nu e scris clar ca se refera si la motorizarile hibride, e vorba cel mai probabil de niste interpretari gresite ale declaratiilor facute de reprezentantatii Audi. N-ar fi prima data cand jurnalistii confunda anumite lucruri. Mai ramane un aspect de vazut. Daca topicul va ramane unul informativ sau va deveni unul de propaganda surda. BTW, "so far the information is not crystal clear, but it could also refer to hybrids and plug-in hybrids too." - scrie Andrei Nedelea in articolul ala scris in engleza. Ala scris in romana zice ca, "Din 2026, marca cu cele patru inele nu vrea să aducă pe piață niciun model nou cu motoare diesel sau pe benzină, inclusiv mașini hibride." Parere personala - hibrizii vor mai merge minim 1 generatie in plus fata de ICE, poate 2 pe masinile mici, iar dupa aia se vor transforma in electrice cu range extender dupa ce electricele pure nu vor mai beneficia de tratament preferential, tratamentul atingandu-si scopul pana atunci si nemaifiind probabil nici foarte sustenabil. Edited by underb, 23 June 2021 - 12:30. |
|
#11
Posted 23 June 2021 - 12:34
Lasand gluma la o parte, e o diferenta intre a nu mai fabrica masini cu motoare diesel/benzina si a interzice circulatia celor existente.
In plus, cum spunea colegul mai sus, intentionat sau nu, au omis hibridele. De ce, o sa vedem... Un lucru e clar: infrastructura necesara masinilor 100%electrice e deficitara in Europa in general, iar daca vorbim de anumite tari.... In cartierele de blocuri cu parcari supraaglomerate (sau lipsa) imposibil sa incarci o masina electrica. Vedeti Bucale. Singura solutie sunt parcarile etajate de cartier, care vor ramane un vis frumos, cel putin in Romania. Si mai uitati un aspect extrem de important: electricitatea nu se poate transporta in canistra, spre deosebire de benzina si motorina. Si nici depozita. Daca se taie curentul, adio masina, bun venit picioare. DeliriumSilence, on 23 iunie 2021 - 11:50, said:
Sa fie sanatosi, mai exista vreo 50 de alti producatori, din care putem alege. Ba nu, ca facem parte din Uniunea Sovietica Europeana; daca se interzice de la Brucseles, adio! Ramane doar sa-ti comanzi masina din China pe Alibaba.... |
#13
Posted 23 June 2021 - 12:36
Nu cred ca uita nimeni aspectele alea. Doar ca eu cel putin, nu cred ca e bine sa fie discutate aici. Ar devia discutia intr-o directie fara prea mare legatura cu titlul.
|
#15
Posted 23 June 2021 - 12:47
SPX808, on 23 iunie 2021 - 12:00, said:
Pentru aia care stau la case, dar nu au module fotovoltaice, cu ce ar fi mai avantajos? In afara ca unii ar avea spatiu unde sa incarce masina? Acum cu piata "libera si frumoasa" e posibil sa scumpeasca astia energia si mai rau. Procentual, numarul bogatanilor care au casa si-si permit sa investeasca zeci de mii de euro intr-o instalatie FV cu baterii care sa permita incarcarea a 1-3 masini in medie este infim raportat la numarul total al posesorilor actuali de masini. Car vor fi obligati din 2030 (teoretic) sa treaca la electrice. On topic: Audi se aliniaza trendului general al marilor producatori auto. Deja la Toyota nu mai gasesti decat hibride (cu exceptia utilitarelor). Pana si prapaditii de la Fiat au fost nevoiti sa se lipeasca de PSA pentru a beneficia de know-how pentru a produce modele electrice (care le lipsea cu desavarsire, ca doar nu era sa arunce cu banii in R&D:proud: |
|
#16
Posted 23 June 2021 - 13:12
neur0, on 23 iunie 2021 - 11:41, said:
Din 2026 se va putea vorbi doar de trecutul mașinilor AUDI. Ăsta e începutul sfârșitului pentru AUDI. Probabil că o vor cumpăra la un moment dat chinezii și vor face niste jucării electrice. on-topic, ne convine sau nu, asta e viitorul. cat timp ar mai putea si concernul asta sa pacaleasca testele de emisii? ca sunt bune sau nu normele de emisii nu comentez, ca orice am zice noi, sunt aici si nu pleaca nicaieri. |
#18
Posted 23 June 2021 - 13:33
Ba, lasati masinile de orice fel ar fi. Biden deja a anuntat urgenta impunerii unui lockdown in domeniul energiei. Ca cica trebuie planeta salvata.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users