Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...
 Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital
 

Cum iau o decizie privind facultatea la care voi merge?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Ddp2021umfq

Ddp2021umfq

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.06.2021
Bună, sunt eleva în clasa a 11a, olimpica la biologie și premianta. Pe scurt, imi place sa invat, sunt pasionata de biologie, chimie și științe ale naturii în general. Visul meu e sa lucrez în cercetare (nu neapărat în țară) si am decis sa ma întrept spre o facultate de biologie, spre exemplu cea de la Cluj, însă după ce m-am consultat cu mai multe persoane, toată lumea mi-a spus ca în România nu voi fi băgată în seama dacă am făcut facultatea de biologie, cu tot cu masterat și doctorat sau oricâte alte studii as avea, voi fi tratata prost și nu mi se va oferi nici un salariu bun, nici o poziție în cercetare.. Nu am vrut sa cred dar pe oricine as întreba, asta îmi spunea. Asa ca m-am reorientat spre facultatea de medicina, care se spune ca e mai serioasa (pentru mine nu e o problema sa studiez medicina, imi place și ma pasionează materiile.. Doar pentru partea prectica am niște emoții). Atat ca nu vreau sa renunț la visul meu și deși voi fi medic într-o zi, tot as vrea sa lucrez în cercetare, în special în genetica. Însă nu ma pot decide între facultăți: UMF Timișoara sau UMF Cluj? Aceasta sunt cele doua posibilități pe care le am când vine vorba de buget și de distanță. Dar