Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Înregistrare in contabilitate reclama Google Ads realizata pentru un client
Last Updated: Oct 25 2021 08:44, Started by
mariussoft
, Jun 02 2021 17:23
·
0
#1
Posted 02 June 2021 - 17:23
Care e procedura prin care ma înregistrez in contabilitate cu o reclama Google Ads pe care o fac pentru un client?
Ma gândesc ca achit mai întâi in avans reclama către Google, factura o înregistrez ca intrare (serviciu) după care emit factura către client cu adaosul meu. |
#2
Posted 02 June 2021 - 18:57
Poate ca ar trebui sa-ti intrebi contabilul sau sa-l schimbi ...
|
#3
Posted 03 June 2021 - 09:28
In experienta mea din trecut cu digital marketing, clientul trebuie sa-ti plateasca in avans. Daca continui sa platesti tu din banii tai si sa speri ca o sa te plateasca ei la urma s-ar putea sa te arda cativa pana dai faliment. La magazin nu platesti dupa ce ai plecat cu produsele, la Netflix nu platesti dupa ce te-ai uitat la filme, la Google nu platesti dupa ce ti-au afisat reclamele. Totul se face in avans cand platesti pentru un serviciu.
|
#4
Posted 25 October 2021 - 08:44
Cred că cei mai sigur și cei mai corect pentru toată lumea, și cu cea mai puțină birocrație, e să îi faci clientului unui cont de publicitate, pe care și-l plătește singur ( nu e complicat, factura e făcută din interiorul UE, cu taxare inversă, achiziție intracomunitară, știe orice contabil ). Apoi, îți dă ție drept de administrare pe contul lui, să îi poți face campaniile. Tu îi facturezi doar pentru serviciile tale.
Procedând astfel, scapi de grija că poate nu îți plătește la timp, și nici nu plimbi toți banii prin contul tău. Vor fi și cazuri în care clientul nu va vrea să lucreze așa, pentru că nu vrea să aibă achiziții intracomunitare, sau pentru că nu vrea să plătească 2 facturi pentru același serviciu, practic. Sau poate tu vrei să faci pe firmă rulaj cât mai mare, și atunci e mai bine să îi iei toți banii și să plătești mai departe. Doar că, în acest caz, ar fi bine să îi facturezi în avans, sau cât mai des. Din punct de vedere contabil, este factura intracomunitară cu TVA invers, dacă nu ești plătitor de TVA, trebuie să mergi să soliciți un cod de TVA pentru achizițiile intracomunitare, la ANAF. Și apoi depui, red că declarația 091, cu facturile primite pentru a plăti TVA-ul pe care ei nu îl încasează. Asta înseamnă că la costul pe care îl vezi la plată, trebuie să iei în calcul și cei 19% pe care îi vei plăti separat ca TVA. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users