Nissan Ariya
#1
Posted 27 May 2021 - 09:18
Dacă a mai fost, sorry!
https://www.carwow.c...cs-release-date N-am înțeles faza cu cele două aripioare dar forma de coupe îmi place. https://www.nissan.r...dele/ariya.html |
#2
Posted 27 May 2021 - 09:37
S-a adus in discutie pe unul din topicuri .. nu avea locul ei separat
Parerea mea: Arata ca un ID.4 din exterior. Cele 2 aripioare si designul spatelui sunt o exagerare .. are forme similare Toyota C-HR din spate ... ceea ce nu e "my cup of tea". Interiorul e cel mult "MEH". Daca tot pui controale touch pentru clima si alea alea (centrale in bord), fa naibii un ecran mare cu ele ... nu am sa inteleg designul asta cu 2 ecrane wide lipite unul de altul deloc ... mi se pare urat si nepractic. Sunt atatea implementari moderne cu ecrane ergonomice - Mach-e, Tesla - pana si Honda aia micuta arata mai bine cu ecranele respective. In rest, numai de bine .. traim o schimbare de paradigma ... Edited by ro_explorer, 27 May 2021 - 09:47. |
#3
Posted 27 May 2021 - 09:38
Cam manele cu aripioarele ălea stil bemve.
Plus că din față zici că e frigider cu roți. Iar jantele, sunt un fel de SF, dar de prin anii 50. Nu se mai fac mașini frumoase, se fac niște căruțe de cărat lubeniță cu ele. Edited by waterman, 27 May 2021 - 09:40. |
#4
Posted 27 May 2021 - 09:44
Fața nu-mi place nici mie, forma overall da, interiorul îmi place, clar mai mult decât ID.4 sau Enyaq, sunt curios ce gardă la sol are și dacă o "castrează" și pe asta pa 180 km/h
ro_explorer, on 27 mai 2021 - 09:37, said:
"Mache" da, îmi place, la Tesla oricât m-aș chinui nu-mi place ideea de a nu avea "bordul" în față, a fost "deal-breaker" și la primul x-Trail, deși oferta era bună. Oricum, decât gluma aia de ecran de la IDs... waterman, on 27 mai 2021 - 09:38, said:
Cam manele cu aripioarele ălea stil bemve. |
#5
Posted 27 May 2021 - 09:46
SIce ca are viteza maxima de 200Km/h (nu versiunea cheala).
Edited by ro_explorer, 27 May 2021 - 09:46. |
#6
Posted 27 May 2021 - 09:48
ro_explorer, on 27 mai 2021 - 09:37, said:
... traim o schimbare de paradigma ... Încă am "decât" două prize în tot orașul! Mă bazez pe faptul că aș putea să încarc la birou, avem 380v trasă în parcare, la prima achiziție de electrică ne putem gândi și la stație de încărcare dedicată. |
#8
Posted 27 May 2021 - 09:49
Vreo 60k GBP versiunea full, cică
Văzusem preturile invers... Ok, no-go Edited by garett, 27 May 2021 - 09:50. |
#9
Posted 27 May 2021 - 09:54
Toate masinile electrice de dimensiunea asta si performante de gen (peste 300 cai, range de 500 Km) se invart pe la aceleasi preturi: 60K € ... Si sincer nici nu cred ca vor scadea in pret vreodata ... caci trebuie sa se umple si restul pietei cu oferte.
Sa nu uitam si inflatia. 60K euro azi nu se compara cu 60K euro de acum 10-20 ani: https://www.inflatio...ue?amount=60000 Edited by ro_explorer, 27 May 2021 - 09:56. |
#10
Posted 27 May 2021 - 09:57
Mda, 1-2 BitCoin acolo…
[ https://media.tenor.com/images/d43a284584bcc36c8bb43013e39d56f2/tenor.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Gif2D, 27 May 2021 - 09:58. |
|
#11
Posted 27 May 2021 - 09:57
Un punct forte la Nissan Ariya este ca va fi dotat cu incarcator de 22 kW AC, fata de 11 kW cat au toate SUV-urile electrice concurente.
In conditiile in care (in RO) statiile type 2 AC sunt mult mai frecvente decat fast-chargerele DC, mi se pare un avantaj net. |
#12
Posted 27 May 2021 - 09:59
#13
Posted 27 May 2021 - 10:00
#14
Posted 27 May 2021 - 10:02
Gif2D, on 27 mai 2021 - 09:57, said:
Mda, 1-2 BitCoin acolo… Aș inventa mașina timpului doar ca să mă întorc în 2010 să cumpăr câteva mii! ro_explorer, on 27 mai 2021 - 10:00, said:
Contraexemplu, ID.4, varianta "cheală", 40k n-are ce am eu pe S-Cross. 24k... Imho, 40k pentru o mașină electrică echipată full cu 500km autonomie ESTE un preț fair. 60k e hipstereală... Revenind la dihanie, mie îmi plac roțile, cred că e prima implementare decentă a jantelor aerodinamice în afară de alea de pe Y și Model 3 facelift (mă rog, wheels lift!) Edited by garett, 27 May 2021 - 10:05. |
#15
Posted 27 May 2021 - 10:06
Cu cat scazi valoarea de lista cu atat diferentele sunt mai mari in favoarea ICE-urilor .. este si firesc sa fie asa cand vorbesti de o tehnologie emergenta.
Orice s-a numit tehnologie noua in domeniul automotive s-a implementat de sus in jos, in jos ajungand odata cu productia de masa si ieftinirea respectivei noutati. Momentan electricele se bat oarecum de la egal la egal cu termicele la peste 50K euro ... sub pragul asta nu inca nu prea merge comparatie 1:1 ... nu ca unica masina in gospodarie cel putin. Edited by ro_explorer, 27 May 2021 - 10:06. |
|
#16
Posted 27 May 2021 - 10:08
Pare să aibă "dead cows" pe scaune nu "recycled crap", un plus imho.
Yay, are Alexa, this'll be fun în România! N-am reușit nici acum să fac nici navigația mașinii, nici AA să priceapă pe cine trebuie să sune din agendă! Și chiar vorbesc decent engleza, aproape accentless. Numele în sine le bagă în ceață. Edited by garett, 27 May 2021 - 10:13. |
#17
Posted 27 May 2021 - 10:12
garett, on 27 mai 2021 - 09:44, said:
Și două, pe scenariul "fără număr, bo$$"! Mai toate masinile folosesc forma aia de carenaj ca sa ascunda intr-un singur loc toate antenele. Nici macar doua nu-s folosite in premiera aici. Evoque a fost deschizatorul de drum. [ https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/eurekar-v2/uploads/images/original/evoq4rear.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#18
Posted 27 May 2021 - 10:17
Se poate și mai rău, am văzut la Escalade aripioara aia pusă în față!
Pe culoare închisă parcă nu se vede atât de urât calandrul ăla: https://m.youtube.co...sjrJ4C_aQ&vl=en Attached FilesEdited by garett, 27 May 2021 - 10:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users