Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Benzi dedicate transport in comun Bucuresti
Last Updated: May 11 2021 19:46, Started by
abac
, May 06 2021 09:20
·
0
#1
Posted 06 May 2021 - 09:20
Ziceau ieri la tv ca se fac benzi dedicate pentru transportul in comun in Bucuresti.
Minunat, o sa aiba iar smecherii pe unde sa depaseasca coloana de prosti. Benzile alea fara camere de recunoastere placute de inmatriculare care sa trimita amenda automat proprietarului masinii (da, proprietarului, care ori plateste ori da in gat soferul), nu valoreaza absolut nimic. In estenta este o idee buna daca este corect implementata. La modul pe banda respectiva sa circule pe langa in transportul in comun: - biciclete - taxi, uber, bolt, etc. - scootere (doar electrice) - motociclete (doar electrice) - masini cu minim 3 ocupanti - masini plug-in hybrid si electrice indiferent de numarul de ocupanti |
#2
Posted 06 May 2021 - 09:30
abac, on 06 mai 2021 - 09:20, said:
Minunat, o sa aiba iar smecherii pe unde sa depaseasca coloana de prosti. Asta a fost orimul gand cand am vazut titlul. Fara educatie (facuta si cu forta daca trebuie prin aplicare de amenzi) nu o sa functioneze niciodata. Ma uit la cei care depasesc coloana atunci cand vad ca dispare banda lor si apoi se baga cu forta in stanga, in fata coloanei. Ma uit la cei care se baga la semafor pe banda de facut dreapta si ii incurca pe cei care vor sa o foloseasca legitim. Ma uit si ma minunez de cata nesimtire poate sa existe si de cum lipseste aplicarea practica a legii. In Amsterdam nu mergea nici naiba pe banda pentru transportul in comun chiar daca era coloana pe strada. Aia cum or reusi? |
#3
Posted 06 May 2021 - 09:31
Bucurestiul nu are cum sa se faca bine, orice ar incerca. poate sa vina si Musk sa faca tunele si sa inventeze astia masinile zburatoare. poate cu teleportarea mai faci ceva. sunt pur si simplu, prea multi oameni.
|
#4
Posted 06 May 2021 - 09:32
Eu cred ca sunt parte din solutie, chiar daca nu rezolva toate problemele luata separata. Adica pe langa benzile separate, mai trebuie si trasee alese inteligent, flota moderna si numeroasa, etc.
In alte tari pot face si soferii de autobuz/tramvai poze cocalarilor care intra pe benzile alea. Sunt niste chichite legale, gen ca alea sunt benzile private ale societatii de transport in comun sau ceva si au voie. Si ca sa previi intrarea cocalarilor pe ele se pot pune borduri inalte, iar pe aici am vazut la acolo unde se intra de pe benzile "normale" pe alea dedicate de exemplu sunt niste santuri pe care autobuzele le pot incaleca, insa masinile nu. Eu zic ca alea trebuie sa fie folosite pentru transport in comun, nu pentru cel individual gen masini electrice. Electrica sau nu, "contributia" ei la trafic e aceeasi. |
#5
Posted 06 May 2021 - 09:34
BMW-ul o sa mai aiba inca-o banda pe langa linia de tramvai.
|
#6
Posted 06 May 2021 - 09:36
păi cum o să mai poată toate taxiurile și autocarele să circule numai pe banda a treia până la Otopeni?
Edited by vali, 06 May 2021 - 09:36. |
#7
Posted 06 May 2021 - 09:49
S-a dovedit în repetate rânduri că banda dedicată pentru autobuz, în București, are efect contrar celui declarat: generează poluare suplimentară și gâtuiește traficul.
Se declară intenția de ecologist, verde, fluidizare. Se obține contrariul + fluidizare doar pentru autobuz. Compania de transport e a primăriei, deci în final singurul obiectiv atins e că cine împărte parte își face: fluidizare doar pentru vehiculele primăriei. Care sunt subvenționate de ceilalți. Toate sunt concepte care maschează (prost) unica idee: obstrucționarea deținerii de vehicule individuale, adică dependența de vehiculele statului. Ca în știți voi ce regimuri. |
#8
Posted 06 May 2021 - 09:51
De ce masinile electrice ar trebui sa aiba dreptul de a circula pe acea banda? Daca stau in coloana oricum nu polueaza.
Mai era unul, cu electrica, care a deschis topic aici pe forum ca nu are loc de termice in trafic. |
#9
Posted 06 May 2021 - 09:51
Dacă intenția ar fi reală de reducerea poluării, benzile pentru autobuze și biciclete ar fi evaluate periodic, dpdv al impactului produs în timp. Și ajustate corespunzător. S-ar vedea ușor că impactul real este creșterea poluării. Dar poluarea, mediul sunt doar pretexte.
|
#10
Posted 06 May 2021 - 09:52
La tramvaie sunt un real succes separatoarele de benzi, merg acum tramvaiele de fluiera.........
In 2007, pe Vacaresti pe sensul catre Piata Sudului, mergeau smecherii pe linia de tramvai. Pe a doua linie de tramvai (cea de contrasens) mergeau supersmecherii (adica aia care au vandut apartamentul dat de nea Ceasca de pomana si si-au facut casa pe camp in porumb). Acum, de cand cu separatoarele, merge tramvaiul de fluiera iar din cand in cand cate o salvare. Alta solutie nu exista, cat isi vor strofoca ei mintea. In urma cu cativa ani, vorbeam cu colegi si nu gaseam raspuns la intrebarea de ce nu iti limiteaza automat viteza de deplasare cand intri pe o portiune de drum cu limitare. Era extrem de simplu, era implementata pe masina functia de limitare, navigatorul piuia cand ajumgeai la semnul de limitare. Acum vad ca Renault introduce de la anul pe un model de Megane functia asta. |
|
#11
Posted 06 May 2021 - 10:03
excelent
orice bulevard cu 3 benzi trebuie să aibă așa banda 1 biciclete banda 2 rezervat bus banda 3 mașini |
#12
Posted 06 May 2021 - 10:05
bladhaund, on 06 mai 2021 - 09:49, said:
S-a dovedit în repetate rânduri că banda dedicată pentru autobuz, în București, are efect contrar celui declarat: generează poluare suplimentară și gâtuiește traficul. Se declară intenția de ecologist, verde, fluidizare. Se obține contrariul + fluidizare doar pentru autobuz. Compania de transport e a primăriei, deci în final singurul obiectiv atins e că cine împărte parte își face: fluidizare doar pentru vehiculele primăriei. Care sunt subvenționate de ceilalți. Toate sunt concepte care maschează (prost) unica idee: obstrucționarea deținerii de vehicule individuale, adică dependența de vehiculele statului. Ca în știți voi ce regimuri. Nu obstructioneaza nimic. Ai de ales: Transport in comun si ajungi in 30 de minute sau stai 2 ore in trafic.Comparatia cu regimul e deplasata. |
#13
Posted 06 May 2021 - 10:09
Așa zicea și regimul: ori iei ce îți punem noi la dispoziție, ori, dacă insiști cu mașina ta, îți punem condiții mult mai grele. Autobuzul e un vehicul ca oricare altul, nu are motiv să fie privilegiat.
|
#14
Posted 06 May 2021 - 10:09
Reiterez. Trebuie camere. Fara camere care sa trimita amenda acasa direct proprietarului masinii nu se realizeaza nimic.
Cu camere -> iei amenda garantat 100% primesti felicitarea in posta. Fara camere -> sansele sa te prinda garcea dar mai ales sa te prinda chiar pe tine din coloana de smecheri, sunt minime, merita riscul. Ba mai exista si statii si waze ca sa te informeze unde este politia la panda. Deci camere care trimit amenda proprietarului masinii sau e fix degeaba proiectul. Edited by abac, 06 May 2021 - 10:10. |
#15
Posted 06 May 2021 - 10:23
bladhaund, on 06 mai 2021 - 10:09, said:
Autobuzul e un vehicul ca oricare altul, nu are motiv să fie privilegiat. In micul vehicul de 5 locuri sta de regula numai o persoana (un smecher) care de cele mai multe ori sta cu ochii in telefon. |
|
#16
Posted 06 May 2021 - 10:26
bladhaund, on 06 mai 2021 - 10:09, said:
Așa zicea și regimul: ori iei ce îți punem noi la dispoziție, ori, dacă insiști cu mașina ta, îți punem condiții mult mai grele. Autobuzul e un vehicul ca oricare altul, nu are motiv să fie privilegiat. Dupa ce ai facut calculul, calculeaza si pentru autobuze ... pune doar locurile pe scaune, fara sa ii calculezi pe cei care stau in picioare. |
#17
Posted 06 May 2021 - 10:28
bladhaund, on 06 mai 2021 - 10:09, said:
Așa zicea și regimul: ori iei ce îți punem noi la dispoziție, ori, dacă insiști cu mașina ta, îți punem condiții mult mai grele. Autobuzul e un vehicul ca oricare altul, nu are motiv să fie privilegiat. |
#18
Posted 06 May 2021 - 10:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users