Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Fabia IV - Informatii si fotografii oficiale
#37
Posted 08 May 2021 - 15:49
Capitolul 1, 2, 3 si 4.
Edited by ursamajor, 08 May 2021 - 15:49. |
#38
Posted 10 May 2021 - 20:31
bossake, on 05 mai 2021 - 11:54, said:
Sa vina haterii care ne explicau ce nesimtiti sunt cei de la Dacia ca pun si o varianta de 65 cp )) Nu pricep faza asta. Poate ”traduci”... Skoda a pus 65, 95, 110 și 150 de cai. Ce e rău în asta? E ”de toate, pentru toți”. Să vedem întâi testele apoi prețul ... Eu cred că nu are rost să nu comparăm Skoda, o marcă auto care tinde în sus, cu o praștie lowcost ca Dacia. Și când zic ”praștie” nu mă refer la motorizarea de 65 că au și ei de 100. BaXXon, on 05 mai 2021 - 22:19, said:
Precis o sa aiba un pret cam piperat si lumea o sa se reorienteze spre altceva . ***Prețul de 13k l-am dat fără rabla, să poată ajunge cu mici ”ajustări” la 11k. |
#40
Posted 10 May 2021 - 21:57
#41
Posted 11 May 2021 - 02:09
de fapt Fabia e cam la nivel cu scala. totusi pentru ca se poate comanda si mai "cheala" decat scala doar acolo pretul scade.
dar la motorizari si dotari similare erau pe acolo. oare fabia asta va avea in continuare break?, fabia3 break din pct meu de vedere fiind o masina foarte reusita. |
#42
Posted 11 May 2021 - 02:36
Motorul de 80 cai este tot aspirat, ca ala de 65 cai?
Cel de 65 cred ca merge doar pentru exclusiv urban. Nu ma gandeama momentul asta sa mai apara ceva sub 75 cai. |
#43
Posted 11 May 2021 - 08:10
Dacia avea 56 cai si cara toata familia cu catel si purcel, si nu numai, bateau oamenii tara dintr-un cap intr-altul cu ea. Daca tot ai motor de aspirator, poate ca e mai bine sa mearga intr-un regim cat mai iertator, fara turbo si alte inventii malefice.
Edited by mannick, 11 May 2021 - 08:10. |
#44
Posted 11 May 2021 - 10:01
mannick, on 11 mai 2021 - 08:10, said:
Dacia avea 56 cai si cara toata familia cu catel si purcel, si nu numai, bateau oamenii tara dintr-un cap intr-altul cu ea. Daca tot ai motor de aspirator, poate ca e mai bine sa mearga intr-un regim cat mai iertator, fara turbo si alte inventii malefice. Da, si tot ce-ti aparea in sute km erau rabe roman/bucegi, inca niste dacii si cate o volga. Era alt trafic, erau alte vremuri, erau alte masini. In ziua de azi, la noi pe dn nu prea te mai ajuta 65 cp. |
#45
Posted 11 May 2021 - 11:36
Pe de alta parte, pe vremea aia nu existau masini de oras. Existau doar masini de mers la tara de 2x pe luna, odata la mare si eventual odata sau de 2x la munte.
Acum exista masini de oras la care nu este relevant comportamentul pe DN. Atata timp cat aspiratul de 1L nu e singura motorizare din oferta dar iti permite sa iei mai ieftin o masina de oras fara ca asta afecteaza pe nimeni, nu vad problema. Si chiar si mergand pe firul tau, al masinilor polivalente, cand depasesti greu pe DN depasesti degeaba ca vei castiga 5km intr-o ora. Poate 10km daca mergi ca dementul punand sute de oameni in pericol. Real vorbind, foarte putini si foarte rar merg repede si depasesc cand se depaseste greu ca sa scurteze timpul de deplasare. "Motorul" chestiei astea e altul. Notsure, on 11 mai 2021 - 02:36, said:
Motorul de 80 cai este tot aspirat, ca ala de 65 cai? Cel de 65 cred ca merge doar pentru exclusiv urban. Nu ma gandeama momentul asta sa mai apara ceva sub 75 cai. Diferenta dintre ele incepe sa apara dupa 4000 si sa se simta cat de cat dupa 5000. Daca crezi ca te ajuta mult cativa cai dupa 5000 de ture si ca aia fac diferenta intre un motor potrivit si unul nepotrivit pe DN atunci e si asta un fel de opinie. Dpmdv, daca esti nevoit sa stai tot in +5000 de ture ca sa iti faci treaba, ai ales oricum prost motorizarea. In afara de marketing nu exista niciun motiv sa ai 2 versiuni de putere la un aspiat de 1L. Si nici nu exista niciun motiv sa dai bani in plus pe ala de 80 pe pt ce ofera in plus. Poate vreo suta, doua de euro. Mai mult nu merita. Puteau sa il ofere ca upgrade gratuit pe versiunile de echipare mai scumpe. Edited by underb, 11 May 2021 - 11:39. |
#46
Posted 11 May 2021 - 11:37
mannick, on 11 mai 2021 - 08:10, said:
Daca tot ai motor de aspirator, poate ca e mai bine sa mearga intr-un regim cat mai iertator, fara turbo si alte inventii malefice. Edited by utopium, 11 May 2021 - 11:38. |
|
#47
Posted 11 May 2021 - 11:47
...dar nu spune nimic despre motor. Ca succesul grupului nu se datoreaza motorului asta sau calitatilor lui.
Altfel, aceeasi logica se poate aplica oricarui rebut de motor. Si cu 1.2 tsi tot cel mai mare grup auto era. Edited by underb, 11 May 2021 - 11:42. |
#48
Posted 11 May 2021 - 11:52
Varianta combi din 2023, sursa: https://www.motor1.c...abia-may-debut/
|
#49
Posted 11 May 2021 - 20:13
underb, on 11 mai 2021 - 11:47, said:
...dar nu spune nimic despre motor. Ca succesul grupului nu se datoreaza motorului asta sau calitatilor lui. |
#51
Posted 11 May 2021 - 22:20
utopium, on 11 mai 2021 - 20:13, said:
De ce s-ar baza cel mai mare grup auto din lume pe un motor care nu ar fi fiabil? Ar risca sa piarda o avere pe garantii. Legat de riscat, sa mai spun ceva?! Altfel, motorul e ok doar ca argumentele tale sunt amuzante. |
|
#52
Posted 12 May 2021 - 02:08
Pe vremea cand au lansat 1.2 TSI nu erau cel mai mare grup auto, ci pe locul 3 dupa Toyota si GM. Si 1.2 TSI nu a fost motorul de baza al grupului niciodata (nici ca popularitate, 1.2 TSI a reprezentat o cota chiar mica din masinile vandute, dar de exemplu nici nu l-au pus pe SUV-uri/crossovere). Apoi au corectat problemele 1.2 TSI si l-au rafinat pana au ajuns la 1.0 TSI, care a ajuns sa detina o cota foarte importanta din vanzarile lor. Si au ajuns pe locul 1 mondial.
Si da, cand treci de la o gama diversa de aspirate benzina, turbo diesel si turbo benzina masiv spre turbo benzina mai mici (practic 1.0 TSI a inlocuit vechile 1.2 si 1.4 TSI/1.6 FSI/MPI, iar 1.5 TSI a inlocuit vechile 1.8 TSI/2.0 FSI), inseamna ca ti-ai asumat un risc. Daca nu ar fi mers bine tranzactia asta, nu aveau nici o sansa sa ajunga pe locul 1. Oricum, mi se pare dezamagitor ca nu au venit cu nimic electrificat pe Fabia. Inteleg ca PHEV-ul actual al VW e scump si probabil prea puternic pentru Fabia, cred ca undeva au dat un rateu, ar fi trebuit sa existe pana la ora asta o platforma HEV/PHEV mai lite in grup, dar din ceva motive nu a aparut inca. Fabia nu are nevoie de motoare 200+ CP, iar VW nu are inca o solutie hibrida mai ieftina/sub 200 CP. Un PHEV bazat pe 1.0 TSI cu un acumulator mai mic (7-8 KWh in loc de 13), cu un motor electric mai slab trebuia deja sa existe in oferta. Sau un HEV. Edited by utopium, 12 May 2021 - 02:17. |
#53
Posted 12 May 2021 - 06:16
#54
Posted 12 May 2021 - 06:50
Premizele nu se schimba. Presupui ca daca esti pe locul 3 poti da mai usor gherle ca n-ai nimic de aparat.
Daca VAG avea si acum acelasi portofoliu de modele ca atunci cand era pe locul 3, fara prea multe crossovere, tot pe locul 3 era. Nu motorul i-a ridicat cum iti place tie sa crezi din motive evidente. Iar daca in loc de 1.0 aveau si aveai 1.2, scriai fix aceleasi postari ca si acum doar ca despre 1.2 Contemporaneitatea nu demonstreaza cauzalitatea. Chestie de logica elementara Legat de electrificarea Fabia, parca e facuta pe platforma actualului Polo care nu este electrificata. @utopium Edited by underb, 12 May 2021 - 06:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users