Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Portare telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
lelali

lelali

    Vrăjeală, multă vrăjeală!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,645
  • Înscris: 07.11.2009
Salut,

Pentru că brusc (și dintr-odată, da da) nu mai aveam semnal pe Vodafone, am cerut portarea la telekom.
Toate bune și frumoase, am primit prin curier contract + sim provizoriu. Am acel liber de contract de 6 euro, totul nelimitat.
E normal ca de pe acest sim să nu pot trimite sms-uri? De sunat pot suna, net ok, dar sms nu.
Este ceva ce îmi scapă?


Mulțumesc!

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
“Numarul centrului de mesaje Telekom Romania Mobil este +40766000510. In caz ca ai dificultati la primirea si receptionarea de mesaje SMS verifica in setarile de mesaje ala telefonului tau ca acest numar este introdus corect”

#3
lelali

lelali

    Vrăjeală, multă vrăjeală!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,645
  • Înscris: 07.11.2009
Într-adevăr, nu era setat, se pare că a mers. Cel puțin nu am mai primit notificare că mesajul nu s-a trimis.
Și nici măcar nu sunt blondă. :D

Mulțumesc, waterman!

#4
marius664

marius664

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 13.08.2017

View Postlelali, on 01 mai 2021 - 16:26, said:


Și nici măcar nu sunt blondă. Posted Image

Stai linistita nu-i chestie de blondeala...Au patit-o mai multi, inclusiv eu...Ma tot asteptam ca telefonul sa-si faca singur adaptarile noii retele dupa un restart, dar se pare ca smartphoanele nu sunt la fel de inteligente ca telefoanele mobile clasice :D

#5
lelali

lelali

    Vrăjeală, multă vrăjeală!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,645
  • Înscris: 07.11.2009
A revenit problema și numărul e trecut corect, l-am reintrodus cu vreo 3 operatori telekom după sesizarea făcută.
Presimt că va trebui să merg într-un punct de lucru să schimb sim-ul. :facepalm:

#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Sim-ul ori merge, ori nu merge. Daca te inregistrezi in retea cu el, nu are cu ce sa te ajute schimbarea simului.

#7
HouseFreak

HouseFreak

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,432
  • Înscris: 15.09.2008
Azi am vrut sa practic metoda telekom pentru portare din abonament orange in telekom fara perioada contractuala si dupa inapoi in orange ,ghici ce ?

Imi cere telekom taxa 120 lei la abonamentul de 5 euro fara perioada contractuala , bani care ii poti recupera peste 6 luni , chiar daca tu pleci in prima luna .

O marsavie mare ( cum poti numii abonamentul fara perioada contractuala daca tu ceri avans pentru el? )

O sa fac si o sesizare anpc ( in urma cu 4 luni am facut portare fara avans )

#8
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,783
  • Înscris: 25.07.2004
E mârșăvie că aia cer bani pe care-i poți recupera și e normalitate șmecheria pe care vrei s-o faci 🤣, mentalitate românească

#9
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,107
  • Înscris: 03.04.2005

View PostHouseFreak, on 03 august 2021 - 14:20, said:

Azi am vrut sa practic metoda telekom pentru portare din abonament orange in telekom fara perioada contractuala si dupa inapoi in orange ,ghici ce ?

Imi cere telekom taxa 120 lei la abonamentul de 5 euro fara perioada contractuala , bani care ii poti recupera peste 6 luni , chiar daca tu pleci in prima luna .

O marsavie mare ( cum poti numii abonamentul fara perioada contractuala daca tu ceri avans pentru el? )

O sa fac si o sesizare anpc ( in urma cu 4 luni am facut portare fara avans )

Ai spus cu gura ta dar nu te-ai prins ce ai făcut rău. Pe pagina Telekom, la ofertă portare, bine de știut, scrie clar asta:

Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?
În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.

În cazul tău, pentru că ai mai făcut odată măgăria cu portarea acum 4 luni, acuma îți cer depozit,că nu ești un client credibil. Simplu.
Poți să faci n sesizări la anpc, pierzi timpul.

#10
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,404
  • Înscris: 26.04.2016
Asta nu prea tine.
Aveam 4 abonamente la ei și la prelungire când configura abonamentul întotdeauna trebuia sa plătesc garanție, deși îmi plăteam lunar facturile...

#11
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postmariusr1976, on 05 august 2021 - 11:04, said:

la prelungire când configura abonamentul întotdeauna trebuia sa plătesc garanție, deși îmi plăteam lunar facturile...
Asta e o modalitate de a se imprumuta de la clienti fara a plati dobanda legala. Mai iau niste sefutzi prime la sfarsitul anului, pentru cat de ingeniosi au fost ca au marit veniturile companiei.

#12
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 08.02.2011
Portarea nici nu-i obligatoriu sa fie gratis, desi ne-am invatat asa. Mai ales daca ai mai facut asta in trecut, operatorul de ce sa plateasca el portarea pentru tine in mod repetat ?

#13
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,445
  • Înscris: 03.04.2007
Ca sa nu isi piarda clienti, simplu.
Ceea ce se si intampla de ceva timp.

#14
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 08.02.2011
De genul acesta de clienti nu are nevoie absolut nimeni.  Si apoi si in cazul de fata tot gratis este, doar ca se cere o garantie returnabila peste 6 luni, din cauza ca utilizatorul este dubios.

#15
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postmodoran, on 06 august 2021 - 08:38, said:

se cere o garantie returnabila peste 6 luni
Nu conteaza cum se numeste. Tot imprumut cu dobanda zero pentru companie este.

#16
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,445
  • Înscris: 03.04.2007
Client portat de pe prepaid pe Digi, sunat si ofertat, 3 euro nelimitat minute si sms nationale, net, fara roaming.
Conditia: renuntare la portare si migrare la abonament Telekom 😁

Edited by csachiri, 15 August 2021 - 11:03.


#17
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,404
  • Înscris: 26.04.2016
Vreau și eu, voi pleca din digi cu 4 numere, numai sa prind asa oferta.

#18
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,720
  • Înscris: 26.02.2010
Suna la 0766121234 și cere oferta de portare, sigur dai de cineva care sa te ajute.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate