Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Hibrid: Plug-in vs. self-charging (a.k.a "full hybrid") - PROs & CONs

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#37
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View PostKiloW, on 19 aprilie 2021 - 17:21, said:

Minunat :) atunci ai ales bine. De fapt ținând cont ca faci 70km/zi de naveta oricum ai ales bine.

Ziceai ca 136cp termici... E BMW x1 220cp? Aia de care spuneam au măsurat la 7.9 pe autostrada.

Cred ca MINI Countryman SE All4. Deci tot aia.

#38
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006

View PostKiloW, on 19 aprilie 2021 - 17:21, said:

Minunat :) atunci ai ales bine.
De ce n-o fi ales full electric? La 70 km/zi ajungi sa încarci o data la câteva zile, ceea ce e acceptabil. Și nici nu mai tot urmărești consumul de benzina ...

#39
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View PostFujitsu, on 19 aprilie 2021 - 20:52, said:

De ce n-o fi ales full electric?
Pentru ca acum 3 ani cand am intrat pe lesingul asta nu am vrut altceva decat Model 3 .. si ala nu se lansase inca in Nordics si in plus, nu imi intra in buget. Intre timp model 3 s-a mai ieftinit, pozitia me in firma a mai crescut (implicit si bugetul de leasing) ... asadar acum, ca se termina leasingul la Mini, am comandat un Model 3 ... e pe vine - cica in mai e livrarea.

#40
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,127
  • Înscris: 13.11.2017

View Postserban83, on 19 aprilie 2021 - 09:23, said:

Salutare,

Ma confrunt cu dilema din titlu (in vederea urmatoarei masini pe care mi-as cumpara-o), si nu reusesc sa gasesc un raspuns pertinent.

Starea de fapt:

1) am nevoie de o masina cu care ocazional sa fac drumuri foarte lungi "dintr-o bucata" (ex: ~1200 km in ~14 ore); deci sa stau dupa statiile de incarcare nu e o optiune. Asta imi limiteaza optiunile ECO la o hibrida.

2) in afara acelor curse lungi, nu am posibilitatea de a incarca masina acasa si/sau la birou.

Si de-aici dilema mea: Mi-ar placea ceva gen Passat / A4, dar alea se gasesc doar in varianta plug-in hibrid.
Merita sa imi iau asa ceva ?
Sau alea sunt avantajoase doar daca le poti incarca la fiecare ~100 km ? Cand nu le incarci si de bazezi doar pe self-charging... se incarca singure suficient de bine ? Obtin un consum comparabil cu un Camry Hybrid (care e self-charging only) ?

Teoriile pe care le aud imi spun ca
1) plug-in hibridele au ceva greutate in plus data de baterii (Care sunt mai multe decat la o hibrida full) iar asta "le trage in jos", si practic nu sunt rentabile dpdv. al consumului daca nu le poti incarca foarte des (la fiecare ~100km) ?
2) plug-in hibridele pur si simplu nu sunt la fel de performante cand vine vorba de self-charging (din franat) ca cele "full hibrid".

Ce parere aveti ?
Unde-i adevarul in practica intre optiunile astea doua ?

Ms.

In cazul tau lipsa posibilităților de incarcare face ca solutia phev sa pice. Daca din numarul de km totali, mersul prin oras nu reprezinta macar 40%, pica si varianta cu hibrida si iesi mai avantajos cu o benzinara clasica sau si mai bine cu un mild hibrid.

#41
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,567
  • Înscris: 14.08.2007

View PostFujitsu, on 19 aprilie 2021 - 12:27, said:

Deci, profil similar cu al unui sofer de EV, dar cu ANXIETATE DE AUTONOMIE Posted Image
N-am anxietati de astea, doar ca n-am ce EV sa cumpar inca. Stii vreo berlina gen Octavia la care sa ies cu una bine dotata, dupa eco-tichete, pe la 26.000 de euro? Ca eu nu stiu. Cu Octavia PHEV pot sa ies pe-acolo. Autonomie de 500 de km e deja suficient pentru mine, deci nu poti zice ca sunt pretentios :)

Edited by utopium, 20 April 2021 - 06:37.


#42
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006

View Postro_explorer, on 19 aprilie 2021 - 21:24, said:

... am comandat un Model 3 ... e pe vine - cica in mai e livrarea.
Posted Image Felicitari!

View Postutopium, on 20 aprilie 2021 - 06:35, said:

N-am anxietati de astea, doar ca n-am ce EV sa cumpar inca. Stii vreo berlina gen Octavia la care sa ies cu una bine dotata, dupa eco-tichete, pe la 26.000 de euro? Ca eu nu stiu. Cu Octavia PHEV pot sa ies pe-acolo. Autonomie de 500 de km e deja suficient pentru mine, deci nu poti zice ca sunt pretentios Posted Image
Nissan Leaf era pe la pretul asta.

#43
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,567
  • Înscris: 14.08.2007

View PostFujitsu, on 20 aprilie 2021 - 07:19, said:

Nissan Leaf era pe la pretul asta.
E foarte departe de ce imi doresc ... in primul rand nu e berlina, apoi e uratel, cam ingramadit (ca mai toate japonezele), portbagaj mic (cand il compari cu Octavia), autonomie jalnica (sub 300 km), v max 144 km/h (cel putin la versiunea pe care o poti lua cu buget de 26.000 dupa eco-cupoane, mai creste autonomia si v-max la versiunile mai scumpe)? Really? Posted Image Sa poata macar concura cat de cat cu actuala mea masina totusi care a fost 16.000 dupa reduceri (Octavia 3) la spatiu, sa aiba un v-max minim decent (180), de autonomie nu mai zic ... o comparatie cu Octavia PHEV il lasa foarte rau in spate.

Adica eu chiar nu merg tare, dar limita de 144 km/h as atinge-o totusi destul de des.

Edited by utopium, 20 April 2021 - 08:01.


#44
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View Postvj_Heaven, on 19 aprilie 2021 - 14:56, said:

Daca n-ai posibilitatea s-o incarci acsa sau la birou nu prea e fun, la mall-uri vei incarca greu, cativa km in 2 ore, chiar nu merita. Plus ca ocupi si locurile celor care au electrice si au cu adevarat nevoie de priza respectiva.

N-am inteles de ce "ocupi si locurile celor care au electrice" e problema, daca ai bateria phev-ului descarcata. Nu asta e scopul? Sa o incarci si sa mergi electric? Nu asta fac si masinile electrice? Problema intervine daca bateria e incarcata dar inca ocupi statia de incarcare, iar asta e valabil chiar daca ai EV.

#45
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,944
  • Înscris: 17.01.2012

View PostKiloW, on 19 aprilie 2021 - 15:52, said:

...
Pe vremea aia aveam diesel, rusine sa-mi fie...
...

off-topic: țin să te anunț că ai căzut în capcana declarațiilor politic-corecte, dar incorect ecologic!
benzina dezvoltă MULT mai mulți produși cancerigeni decât motorina!

#46
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgushpi, on 20 aprilie 2021 - 11:28, said:

benzina dezvoltă MULT mai mulți produși cancerigeni decât motorina!
Sigur ... se stie!

Adaugi si tu un studiu, ceva? Teste de laborator?

Dar nu aici, ci la topicurile despre masini cu combustie interna te rog ... nu distruge topicul asta aducand dieselul in discutie, nu despre asta se vorbeste aici.

Edited by ro_explorer, 20 April 2021 - 11:32.


#47
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,050
  • Înscris: 08.01.2021

View Postgushpi, on 20 aprilie 2021 - 11:28, said:

off-topic: țin să te anunț că ai căzut în capcana declarațiilor politic-corecte, dar incorect ecologic!


... si in plus era si Euro4, nu avea FAP, asta se intampla prin 2007,  ai de capu' meu, si al concetatenilor, ma duc sa caut niste cenusa (organica)  sa-mi pun in cap.

Edited by KiloW, 20 April 2021 - 12:22.


#48
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,135
  • Înscris: 09.09.2003
Si eu m-as uita dupa un plugin (am statia de incarcare pe locul pe care parchez dieselul :) ) dar nu stiu sa existe vreun break decent plugin. Ati dat voi de vreunul?

#49
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postadd, on 20 aprilie 2021 - 12:50, said:

Si eu m-as uita dupa un plugin (am statia de incarcare pe locul pe care parchez dieselul Posted Image ) dar nu stiu sa existe vreun break decent plugin. Ati dat voi de vreunul?
Passat sport combi GTE ...

Attached File  Capture.JPG   94.88K   6 downloads

Ah, era sa uit ... Volvo V60 recharge

Attached File  Capture2.JPG   52.34K   6 downloads


Mai e si V90 plugin

Edited by ro_explorer, 20 April 2021 - 12:54.


#50
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,050
  • Înscris: 08.01.2021
Skoda Superb PHEV Combi :)

#51
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021

View Postro_explorer, on 20 aprilie 2021 - 11:31, said:


Sigur ... se stie!

Adaugi si tu un studiu, ceva? Teste de laborator?

Dar nu aici, ci la topicurile despre masini cu combustie interna te rog ... nu distruge topicul asta aducand dieselul in discutie, nu despre asta se vorbeste aici.

Există si hibride diesel, de ce nu s ar putea discuta si despre ele ?

O autonomie de 50 de km electric pt fâțâială prin oraș sau cât să ieși din oraș si apoi un diesel eficient dpdv al consumului care poate încărca acumulatorul in extraurban, de ce ar fi o idee proastă ?

#52
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View PostDarthBane, on 20 aprilie 2021 - 13:43, said:

Există si hibride diesel, de ce nu s ar putea discuta si despre ele ?
Au existat la Volvo ... nu se mai produc din ce stiam eu pentru ca motorul tot diesel e si prin urmare se supune normelor diesel (se poate insa sa ma insel si sa mai fie ceva modele pe piata).
Am avut la munca asa ceva ... Inclusiv un Mercedes diesel hibrid (nu plugin).

#53
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021
Da, probabil e tot o decizie politică, nu una obiectivă.
Tocmai cand dieselul de la euro 5 in sus a ajuns chiar un motor ok ca emisii, îl aruncăm la gunoi, implicit banii investiți in R&D...
La traseele mele zilnice un hibrid diesel s ar fi potrivit ca o mănușă, dar dacă nu exista..., asta e.

#54
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,135
  • Înscris: 09.09.2003
sa le zica careva astora de la skoda ca 115kw nu vine 218cp:
[ https://i.imgur.com/yCLNThU.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate