Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare
#73
Posted 14 April 2021 - 12:14
Au dat o palma la un rahat si a iesit cu stropi!
Asta este mentalitatea Renault, Dacia pentru lumea 3-a! Uite ca Sandero de vindea in draci dincolo, dupa astea 2 stele multi vor mai sta deoparte mai ales ca distanta ca pret deja nu mai este atit de mare ca in trecut dntre o Dacia si una care are sisteme de siguranta mai bune si de ce sa nu recunoastem o calitate mai buna a fabricatiei. Edited by Ion_Bumbu, 14 April 2021 - 12:16. |
#75
Posted 14 April 2021 - 12:29
newusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said:
Mai urmeaza sa compari Q7 cu Abrahams si Yak 52 cu un B747. Daca ai fi trecut pe la scoala sau ai fi invatat lectia de la fizica,despre forte,nu ai mai fi facut supozitii de tip piata Vitan. Masinile au evoluat,la fel si testele NCAP. Doar nu erau sa ramana aia in urma pentru ca Dacia sau alti producatori low cost nu se pot alinia cu cerintele secolului 21. Pentru un brand ca Renault,o investitie din asta este nimic,dar brandul Dacia este destinat fostilor carutasi,fostilor posesori de 1310 si fostilor ingineri de intreprinderi,aia cu vesta si basca. Atata timp cat exista piata de desfacere pentru produsele lor de 2 lei,nu au niciun motiv sa ofere altceva. Fata de Loganul din 2005 evolutia este vizibila,dar tot nu e de suficienta pentru un client care are asteptari pertinente de la produsul pe care da bani munciti. Recent,o cunostinta a luat in plin in caine boschetar. Noroc ca e un SUV si nu s a crapat decat bara,dar daca avea sistemul te franare automata,sigur evita potaia sau impactul avea loc la o viteza mult mai mica. Fractiunea asta de secunda te costa cateva sute de lei pe o bara reparata sau cateva sute de euro pe o alta bara noua. impact frontal cu un idiot care a taiat calea cu 10m in fata mea. Viteza 55-60km/h electronica lu peste.....dauna totala. deci mai potoliti cu electronica asta ca sunt situatii cand nu are nici o valoare. |
#76
Posted 14 April 2021 - 12:38
marius.bunu, on 14 aprilie 2021 - 12:00, said:
@Radu In caz de impact frontal, masina cu masa cea mai mare preia energia/impactul cel mai mic. E simpla fizica. Daca esti intr-un Yaris cu 5 stele NCAP si te lovesti de un Duster cu 3 stele NCAP, iesi mai "deranjat" din Yaris. Daca mai iesi.. Testele astea se fac la 60 km /h. La o ciocnire frontala in care fiecare masina are 60 km/h, impactul are de fapt loc la 120 km/h. Deci relevanta acestor teste e... |
#77
Posted 14 April 2021 - 12:43
marius.bunu, on 14 aprilie 2021 - 12:00, said: La o ciocnire frontala in care fiecare masina are 60 km/h, impactul are de fapt loc la 120 km/h. De fapt tot la 60km/h are loc, doar ca, in situatia in care ambele masini sunt identice, ar fi similar cu un impact la aceeasi viteza cu un zid sau copac, adica un obiect care nu se deformeaza aproape deloc. Daca cealalta masina este mai grea, atunci e chiar mai rau. |
#78
Posted 14 April 2021 - 13:02
tatimeu, on 14 aprilie 2021 - 12:29, said:
a4 b9 an 2017 impact frontal cu un idiot care a taiat calea cu 10m in fata mea. Viteza 55-60km/h electronica lu peste.....dauna totala. deci mai potoliti cu electronica asta ca sunt situatii cand nu are nici o valoare. Viteza de deplasare a idiotului,starea carosabilului,conditii meteo,starea anvelopelor etc Sunt multi producatori auto care au implentat autobrake,dar la teste s au vazut niste esecuri monumentale la unii dintre ei,unde chiar nu si faceau treaba,dar nu cred ca e cazul tripletei germane. Mercedes,cel putin,in varianta lui rudimentara,il foloseste inca de prin 2004 pe S klasse. De atata amar de vreme l a adus la un nivel satisfacator si Audi. Fiecare producator garanteaza functionalitatea sistemului pana la o anumita viteza,cred ca la o viteza de peste 40 km/h scade procentul de reusita. Eu nu sunt de partea vreunui producator auto,ca nu mi da vreunul paine,dar traim in secolul in care tehnologia poate explica aproape orice. Daca ceva nu a functionat se face expertiza si se poate stabili. Simple afirmatii precum "nu a mers" sau "sistemele astea sunt de cacat,nu au valoare" sunt incomplete si nu pot avea valoare de adevar cat timp sunt documentate. Acum 240 de mii de ani puteam sa credem ca dumnezeu face curcubeul cand castiga la un meci de table.Stiinta ne a demonstrat ca dumnezeu nu face nici curcubee si nici nu e asa bun la jocul de table. Stiinta ne a adus din pestera in coliba si din trasura in masina. In cazul unui accident frontal,vitezele nu se insumeaza. Lectia nr 2 de fizica elementara. |
#79
Posted 14 April 2021 - 13:29
pai asta ti-am spus si eu viteza 50-55-60km/h nu am stat cu ochii pe vitezometru. in oras si cu 15 metri inainte de semafor, nu am schimbat treapta II-I pentru a ori la semafor ci am schimbat treapta II in III schimbandu-se semaforul din rosu in verde, deci in accelerare lina din 20km/h in sus....maxim cum am spus. Sistemele functioneaza pana la o anumita viteza. Daca nu ma insel la Audi pana la 40km/h.
lovit in plin pe idiot un Tiguan. Fiind mai inalt i-am indoit lonjeronul stilpul central si usa spate indoita etc. la mine au sarit toate pungile de aer. Un pic uimit de chestia asta. deci pentru un senzor si camera in plus pe care dacia nu le-a montat e "penalizata" doua stele, sisteme care hai sa fim seriosi nu au nici o valoare de siguranta intr-un accident..nu busitura (nu ca asta nu iti face peguba in buzunar) |
#80
Posted 14 April 2021 - 13:35
tatimeu, on 14 aprilie 2021 - 13:29, said:
sisteme care hai sa fim seriosi nu au nici o valoare de siguranta intr-un accident.. |
#81
Posted 14 April 2021 - 13:38
ro_explorer, on 14 aprilie 2021 - 13:35, said:
Cum sa nu aiba valoare? Sistemul cu pricina reactioneaza mult mai rapid ca un sofer, oricat de bun ar fi el. Poti salva vieti cu sisteme de genul . Sa nu uitam totusi ca Romania e fruntasa in Europa la decese datorate accidentelor rutiere. si reactioneaza si cand nu e cazul. Nu de putine ori daca sesiza un pieton cu un picior pe trotuar frana de proasta...alta data zici ca era Dacia 1300 nici o treaba. Banuiesc ca era vorba si de dinamica miscarii, pozitia masinii fata de pieton etc. Edited by tatimeu, 14 April 2021 - 13:40. |
#82
Posted 14 April 2021 - 13:44
Preferi "phantom braking" din cand in cand sau sange pe capota din cand in cand ?
Nu exista sisteme perfecte, dar daca ajuta la evitarea unor accidente fatale, de ce nu? Edited by ro_explorer, 14 April 2021 - 13:44. |
|
#83
Posted 14 April 2021 - 13:48
Am pe masina mea sisteme de genul asta, au dat rateu de cateva ori, adica au franat cand nu era nimeni in fata. Dar ma simt in general mai in siguranta stiind ca exista un sistem ce poate reactiona mai rapid decat mine in situatii limita. Sper ca la un moment dat aceste sisteme sa fie obligatorii, asa cum au devenit obligatorii airbag-urile, centura si ABS-ul.
|
#84
Posted 14 April 2021 - 13:49
tatimeu, on 14 aprilie 2021 - 13:29, said: deci pentru un senzor si camera in plus pe care dacia nu le-a montat e "penalizata" doua stele, sisteme care hai sa fim seriosi nu au nici o valoare de siguranta intr-un accident..nu busitura (nu ca asta nu iti face peguba in buzunar) Au, diferenta este intre a-l lovi pe unu cu bicicleta sau pe un pieton si sa-l bagi in spital sau Doamne fereste sau sa acape ala cu o injuratura sau dupa caz, soferul! Le`au bagat la minimum excat cit permite legislatia europeana, daca nu era obligatoriu nici nu le bagau si nici nu-i interesa! La fel au facut la Logan 1 ABS primeai doar la cea mai scumpa versiune. Este vorba se siguranta pasiva, si aia e importanta, nu doar masina sa fie "tanc". |
#85
Posted 14 April 2021 - 14:38
CryTeku, on 14 aprilie 2021 - 09:43, said:
E ca la telefoane iphone... de ce ai avea nevoie de incarcator? Poluezi mediul... Ce e asa de greu de inteles ca asta inseamna segmentarea pietei si se vor gasi clienti suficienti pentru produsele mai ieftine. 500 de euro la valoare masinii poate insemna un procent destul de mare. |
#86
Posted 14 April 2021 - 14:53
Xman_ghio, on 14 aprilie 2021 - 14:38, said:
Ce e asa de greu de inteles ca asta inseamna segmentarea pietei si se vor gasi clienti suficienti pentru produsele mai ieftine. 500 de euro la valoare masinii poate insemna un procent destul de mare. La masini e acelasi lucru - atunci cand te urci la volan ai siguranta ca poti ajunge acasa intreg. Chestille premium vin din cu totul alte lucruri - de la materiale folosite, la tipul de lumini, la consum s.a. Crede-ma, Dacia iti putea pune 100 de airbag-uri, 10 camera 360 grade si costul masinii era +- 500 de euro. Dar au decis sa nu faca asta si sa ti-o dea pe aia: "oricum noi vindem masinile" |
#87
Posted 14 April 2021 - 14:57
Măi CryTek-ule, dar ești pornit rău pe ăștia de la Dacia de parcă ți-au luat portofelul din buzunar.
Lasă-i în pace, până la urmă e afacerea lor, știu ei mai bine ce și cum. Iar dacă dau chix, asta e, la gară cu ei. LE. Ai uitat că Dacia a făcut 1310, Nova, Solenza? Cum de au mai rămas români în viață pe vremea aia? Edited by ericmario, 14 April 2021 - 14:59. |
|
#88
Posted 14 April 2021 - 15:02
ericmario, on 14 aprilie 2021 - 14:57, said:
Ai uitat că Dacia a făcut 1310, Nova, Solenza? Cum de au mai rămas români în viață pe vremea aia? Sunt fost posesor de supernova 🤣 |
#89
Posted 14 April 2021 - 15:05
Simplu... Solenza aparea cand pe strazile din Romania erau cateva milioane de masini. Acum sunt multe milioane de masini doar in Bucuresti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users