Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
199 replies to this topic

#37
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 09:13, said:

Din ce pricep eu, problemele sunt la impact nu la electronice.
este exact invers de cum ai priceput

adica n-ai priceput

#38
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,104
  • Înscris: 05.06.2002
“inamicul” Dacia e in mod normal sh-ul nemtesc si aceste teste nu dovedesc nici pe departe ca-i mai sigur golful de 5 ani decat dacia, poate doar pt cine nu stie sa interpreteze rezultatele.

Edited by Fane, 14 April 2021 - 09:56.


#39
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postgabrolio, on 14 aprilie 2021 - 09:53, said:


Parerea mea e ca daca ar fi facut asta, nu s-ar mai fi vandut Clio & Captur la preturile alea nesimtite.
De parcă în afară de Dacia și Renault nu mai există nici un alt producător.

#40
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021

View Postceanu1980, on 14 aprilie 2021 - 09:47, said:

cand est p... si iesi in fata mergi pana la capat
cei care considerati ca electronica si gramada de senzori nu ajuta,spuneti ce masina aveti
Clubul posesorilor de Audi e-tron iti transmit cele mai salutari de mama.

#41
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019

View Post_R_A_D_U, on 14 aprilie 2021 - 09:23, said:

Păi dacă e să o luăm așa, să-mi zici și mie ce sanse ai într-o Fabia/Polo/Ibiza de 5 stele într-un frontal cu un Q7...
Dacia are modele ieftine, nu e o noutate. Au avut ghinion să fie printre primii testati pe noile reguli. Vedem in toamnă și la concurență...
Mai urmeaza sa compari Q7 cu Abrahams si Yak 52 cu un B747. Daca ai fi trecut pe la scoala sau ai fi invatat lectia de la fizica,despre forte,nu ai mai fi facut supozitii de tip piata Vitan.

Masinile au evoluat,la fel si testele NCAP. Doar nu erau sa ramana aia in urma pentru ca Dacia sau alti producatori low cost nu se pot alinia cu cerintele secolului 21.
Pentru un brand ca Renault,o investitie din asta este nimic,dar brandul Dacia este destinat fostilor carutasi,fostilor posesori de 1310 si fostilor ingineri de intreprinderi,aia cu vesta si basca. Atata timp cat exista piata de desfacere pentru produsele lor de 2 lei,nu au niciun motiv sa ofere altceva.

Fata de Loganul din 2005 evolutia este vizibila,dar tot nu e de suficienta pentru un client care are asteptari pertinente de la produsul pe care da bani munciti.

Recent,o cunostinta a luat in plin in caine boschetar. Noroc ca e un SUV si nu s a crapat decat bara,dar daca avea sistemul te franare automata,sigur evita potaia sau impactul avea loc la o viteza mult mai mica. Fractiunea asta de secunda te costa cateva sute de lei pe o bara reparata sau cateva sute de euro pe o alta bara noua.

#42
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018

View Postceanu1980, on 14 aprilie 2021 - 09:47, said:

spuneti ce masina aveti


1996, doar distributie electronica a fortei de franare, fara alte sisteme care sa inrautateasca capacitatea masinii de a frana/manevra, de exemplu.

si mai e o chestie, nu singura, care ma sacaie: sisteme de siguranta real active, 24/24, 7/7, cum ar fi tractiunea real integrala, duc masina direct in categoria "6 stele" sau nu?

#43
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 30.01.2008

View Postgabrieln2016, on 14 aprilie 2021 - 09:35, said:

Ramane sa vedem cand or sa apara detaliate. Din ce se spune pana acum este exact invers, ar fi la nivel de 4 stele la pasageri si copii, 3 stele la pietoni si biciclisti si 2 stele la sistemele de asistenta.

Totusi, pana la aparitia raportului complet nu poate baga nimeni mana in foc ca este asa.

Se gasesc pe euroncap.com.

https://www.euroncap...o-stepway/42506
https://www.euroncap...cia/logan/42505

Daca dai pe Download Report (PDF) sunt detaliate zonele, cu tot cu comentarii.

#44
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013
Dar de ce ziceti ca s-au dat multe stele la partea de accident? Eu vad ca daca esti lovit din lateral (destul de comun) sau din spate e cam nasol... ganditi-va numai cate loganuri vor fi pe drumurile Romaniei, si vor fi folosite de acei soferi nu tocmai civilizati (de la taxiuri pana la livratori).

Edited by CryTeku, 14 April 2021 - 10:10.


#45
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 05.04.2006
Eu cred ca la partea de deformare a caroseriei la impact frontal, rezultatele testului sunt decente, nu imi place ce vad la impactul lateral si la cel cu stilpul. Problema este ca Dacia nu va imbunatati masinile (modelele actuale), dar e posibil sa tina cont de observatii pentru face-lift-ul de la Duster.

#46
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,808
  • Înscris: 22.12.2005

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 08:51, said:



Nu pot să zic decât atât: lol.

Totul este foarte corect.
NCAP 4 stele pentru siguranta celor din masina ( Deci masina e foarte ok dpdv al structurii).
Restul sistemelor sunt "electronica pura" Si nu se pun pe masini care au marketshare-ul in gama de buget.

Cititi corect nu "marketizat" si in context ( pret  ).
Cineva vrea sistemele alea ( gen joc pe calculator, pasii spre masina autonoma, sau "as a service") sa se duca in gama de pret urmatoare.

Deci , bravo Dacia.

#47
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,050
  • Înscris: 08.01.2021
70% protectia adultilor si 72% a copiilor e un rezultat intr-adevar destul de slab, fara legatura cu electronica.

https://www.euroncap...o-stepway/42506

Edited by KiloW, 14 April 2021 - 10:18.


#48
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,808
  • Înscris: 22.12.2005

View PostbvygKLM, on 14 aprilie 2021 - 09:59, said:

Clubul posesorilor de Audi e-tron iti transmit cele mai salutari de mama.

nu mai stiu exact despre ce bani vorbim ? prespun ca Audi e la acelasi pret cu Loganul, da?

#49
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013

View Postfoxbat, on 14 aprilie 2021 - 10:17, said:

nu mai stiu exact despre ce bani vorbim ? prespun ca Audi e la acelasi pret cu Loganul, da?
Postul pe care l-ai citat nu compara loganul cu audi, ci doar raspundea cuiva care zicea ca electronica nu conteaza... dar daca tot te bagi in seama: ti se pare sigur ca atunci cand esti lovit din lateral, sa n-ai niciun airbag si sa ii dai un cap in gura aluia de langa tine? Ca tot zici ca e pe partea de electronica.

Sau cand te loveste din spate, sa iti rupi gatul? Ce conteaza ca tetiera nu are nicio treaba si nu te protejeaza, Loganul e sigur!

#50
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postadisz, on 14 aprilie 2021 - 09:09, said:

Adica platforma este de Clio&Captur.Alea doua au primit fiecare cinci stele,iar Loganu' si Sandero cate doua.
Inseamna ca ori au fost masluite masuratorile (in ambele cazuri) ori asta-i realitatea.Eu inclin sa cred spre varianta numero uno,pentru ca la cat de parsivi si marsavi sunt francezii ii cred in stare de orice.
Daca nu cititi si articolul, atunci facem varza tot.
Chiar aia de la Euroncap au spus ca ar fi obtinut fara stres 4 stele daca avea sistem anticoliziune pt biciclisti/pietoni si sistem de mentinere a benzii. Pt asta a fost depunctat grav.
Deci nu e nimic masluit, francezii s-au zgarcit (si asa au ridicat mult pretul la masina) si acum au luat mumu la test.



#51
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,137
  • Înscris: 30.08.2017
70% sofer si 72% pasager nu e ceva de laudat.

#52
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostCryTeku, on 14 aprilie 2021 - 10:20, said:

ti se pare sigur ca atunci cand esti lovit din lateral, sa n-ai niciun airbag si sa ii dai un cap in gura aluia de langa tine?
Și airbag-ul ar împiedica asta cum?

#53
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,078
  • Înscris: 16.10.2018

View Postnewusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said:

Mai urmeaza sa compari Q7 cu Abrahams si Yak 52 cu un B747. Daca ai fi trecut pe la scoala sau ai fi invatat lectia de la fizica,despre forte,nu ai mai fi facut supozitii de tip piata Vitan.
...
Am școală mai multă ca tine, făcută pe vremea când nu exista facultate la privat... Tu ai înțeles la ce am făcut eu referire, sau te-ai băgat ca musca-n lapte?

View Postnewusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said:

...
Masinile au evoluat,la fel si testele NCAP. Doar nu erau sa ramana aia in urma pentru ca Dacia sau alti producatori low cost nu se pot alinia cu cerintele secolului 21.
Tu înțelegi cum funcționează aceste teste? Mă îndoiesc...

View Postnewusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said:

...
Pentru un brand ca Renault,o investitie din asta este nimic,dar brandul Dacia este destinat fostilor carutasi,fostilor posesori de 1310 si fostilor ingineri de intreprinderi,aia cu vesta si basca. Atata timp cat exista piata de desfacere pentru produsele lor de 2 lei,nu au niciun motiv sa ofere altceva.
...
Să înțeleg că tu ești d-ăla fin, cu glezna goală, de-ți pute Dacia. S-au dat drumul la AC-uri în STB?

View Postnewusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said:


Recent,o cunostinta a luat in plin in caine boschetar...
Bine măcar că ai cunoștințe...
De unde dracu tot apăreți, măi?

#54
trandafirdoru

trandafirdoru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 11.03.2010
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vmfjM4lMX50?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate