Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare
Last Updated: Apr 17 2021 20:40, Started by
waterman
, Apr 14 2021 08:51
·
0
#37
Posted 14 April 2021 - 09:53
#41
Posted 14 April 2021 - 10:00
_R_A_D_U, on 14 aprilie 2021 - 09:23, said:
Păi dacă e să o luăm așa, să-mi zici și mie ce sanse ai într-o Fabia/Polo/Ibiza de 5 stele într-un frontal cu un Q7... Că Dacia are modele ieftine, nu e o noutate. Au avut ghinion să fie printre primii testati pe noile reguli. Vedem in toamnă și la concurență... Masinile au evoluat,la fel si testele NCAP. Doar nu erau sa ramana aia in urma pentru ca Dacia sau alti producatori low cost nu se pot alinia cu cerintele secolului 21. Pentru un brand ca Renault,o investitie din asta este nimic,dar brandul Dacia este destinat fostilor carutasi,fostilor posesori de 1310 si fostilor ingineri de intreprinderi,aia cu vesta si basca. Atata timp cat exista piata de desfacere pentru produsele lor de 2 lei,nu au niciun motiv sa ofere altceva. Fata de Loganul din 2005 evolutia este vizibila,dar tot nu e de suficienta pentru un client care are asteptari pertinente de la produsul pe care da bani munciti. Recent,o cunostinta a luat in plin in caine boschetar. Noroc ca e un SUV si nu s a crapat decat bara,dar daca avea sistemul te franare automata,sigur evita potaia sau impactul avea loc la o viteza mult mai mica. Fractiunea asta de secunda te costa cateva sute de lei pe o bara reparata sau cateva sute de euro pe o alta bara noua. |
#42
Posted 14 April 2021 - 10:04
ceanu1980, on 14 aprilie 2021 - 09:47, said:
spuneti ce masina aveti 1996, doar distributie electronica a fortei de franare, fara alte sisteme care sa inrautateasca capacitatea masinii de a frana/manevra, de exemplu. si mai e o chestie, nu singura, care ma sacaie: sisteme de siguranta real active, 24/24, 7/7, cum ar fi tractiunea real integrala, duc masina direct in categoria "6 stele" sau nu? |
#43
Posted 14 April 2021 - 10:06
gabrieln2016, on 14 aprilie 2021 - 09:35, said:
Ramane sa vedem cand or sa apara detaliate. Din ce se spune pana acum este exact invers, ar fi la nivel de 4 stele la pasageri si copii, 3 stele la pietoni si biciclisti si 2 stele la sistemele de asistenta. Totusi, pana la aparitia raportului complet nu poate baga nimeni mana in foc ca este asa. Se gasesc pe euroncap.com. https://www.euroncap...o-stepway/42506 https://www.euroncap...cia/logan/42505 Daca dai pe Download Report (PDF) sunt detaliate zonele, cu tot cu comentarii. |
#44
Posted 14 April 2021 - 10:09
Dar de ce ziceti ca s-au dat multe stele la partea de accident? Eu vad ca daca esti lovit din lateral (destul de comun) sau din spate e cam nasol... ganditi-va numai cate loganuri vor fi pe drumurile Romaniei, si vor fi folosite de acei soferi nu tocmai civilizati (de la taxiuri pana la livratori).
Edited by CryTeku, 14 April 2021 - 10:10. |
#45
Posted 14 April 2021 - 10:16
Eu cred ca la partea de deformare a caroseriei la impact frontal, rezultatele testului sunt decente, nu imi place ce vad la impactul lateral si la cel cu stilpul. Problema este ca Dacia nu va imbunatati masinile (modelele actuale), dar e posibil sa tina cont de observatii pentru face-lift-ul de la Duster.
|
#46
Posted 14 April 2021 - 10:16
waterman, on 14 aprilie 2021 - 08:51, said: Nu pot să zic decât atât: lol. Totul este foarte corect. NCAP 4 stele pentru siguranta celor din masina ( Deci masina e foarte ok dpdv al structurii). Restul sistemelor sunt "electronica pura" Si nu se pun pe masini care au marketshare-ul in gama de buget. Cititi corect nu "marketizat" si in context ( pret ). Cineva vrea sistemele alea ( gen joc pe calculator, pasii spre masina autonoma, sau "as a service") sa se duca in gama de pret urmatoare. Deci , bravo Dacia. |
|
#47
Posted 14 April 2021 - 10:17
70% protectia adultilor si 72% a copiilor e un rezultat intr-adevar destul de slab, fara legatura cu electronica.
https://www.euroncap...o-stepway/42506 Edited by KiloW, 14 April 2021 - 10:18. |
#49
Posted 14 April 2021 - 10:20
foxbat, on 14 aprilie 2021 - 10:17, said:
nu mai stiu exact despre ce bani vorbim ? prespun ca Audi e la acelasi pret cu Loganul, da? Sau cand te loveste din spate, sa iti rupi gatul? Ce conteaza ca tetiera nu are nicio treaba si nu te protejeaza, Loganul e sigur! |
#50
Posted 14 April 2021 - 10:22
adisz, on 14 aprilie 2021 - 09:09, said:
Adica platforma este de Clio&Captur.Alea doua au primit fiecare cinci stele,iar Loganu' si Sandero cate doua. Inseamna ca ori au fost masluite masuratorile (in ambele cazuri) ori asta-i realitatea.Eu inclin sa cred spre varianta numero uno,pentru ca la cat de parsivi si marsavi sunt francezii ii cred in stare de orice. Chiar aia de la Euroncap au spus ca ar fi obtinut fara stres 4 stele daca avea sistem anticoliziune pt biciclisti/pietoni si sistem de mentinere a benzii. Pt asta a fost depunctat grav. Deci nu e nimic masluit, francezii s-au zgarcit (si asa au ridicat mult pretul la masina) si acum au luat mumu la test. |
#52
Posted 14 April 2021 - 10:28
#53
Posted 14 April 2021 - 10:44
newusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said:
Mai urmeaza sa compari Q7 cu Abrahams si Yak 52 cu un B747. Daca ai fi trecut pe la scoala sau ai fi invatat lectia de la fizica,despre forte,nu ai mai fi facut supozitii de tip piata Vitan. ... newusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said:
... Masinile au evoluat,la fel si testele NCAP. Doar nu erau sa ramana aia in urma pentru ca Dacia sau alti producatori low cost nu se pot alinia cu cerintele secolului 21. newusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said:
... Pentru un brand ca Renault,o investitie din asta este nimic,dar brandul Dacia este destinat fostilor carutasi,fostilor posesori de 1310 si fostilor ingineri de intreprinderi,aia cu vesta si basca. Atata timp cat exista piata de desfacere pentru produsele lor de 2 lei,nu au niciun motiv sa ofere altceva. ... newusername123, on 14 aprilie 2021 - 10:00, said: Recent,o cunostinta a luat in plin in caine boschetar... De unde dracu tot apăreți, măi? |
#54
Posted 14 April 2021 - 10:45
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vmfjM4lMX50?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users