Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
199 replies to this topic

#199
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Ii vrea binele...

Problema este că au cam început să ajungă agarici d-ăștia la butoane.

#200
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postbenis, on 17 aprilie 2021 - 16:20, said:



Nu e chiar așa, uite, din taxe se finanțează cu succes programe gen rabla sau finanțare pentru mașini electrice. La fel s-ar putea oferi niște tichete pentru mașini mai sigure. A, că mai fură politicienii curent, aia e altă discuție. Așa nu mai implementăm nimc că oricum "se fură dom'le".



Aceste programe au în general rolul tocmai de a ajuta pe cei săraci să își ia mașină mai puțin poluantă și mai sigură.
Daca ai impresia ca masinile de 10k euro sunt luate de saraci, traiesti intr-un univers paralel.
N-ajuti niciun sarac. Il taxezi pe ala care mai mult de 3000 de euro sa ia de la tine sau de la mine o masina uzata nu are. Asta ca sa imi iau eu sau tu masina de 10 sau de 20k euro.

Realizezi ca in Romania sunt cel putin 4 milioane de masini functionale, varsta lor medie e de vreo 10 ani probabil si ca pe an se vand 150k masini noi?
Daca taxezi masinile nesigure vei taxa 3 sferuturi dintre masini, adica vreo 3 milioane. Ca sa ce? Sa mai subvenionezi 10 mii de masini? Egal cu zero.
Misto.
Schimbi ceva? Nimic. Doar ii taxezi pe aia care oricum n-au de mai mult deci mergi la sigur cu taxa iar cand va veni vremea sa ia o masina sh mai noua, nici pt aia nu va avea bani ca ti-a dat tie pe taxe.

Hai sa nu mai numim taxe sau impozite ceva ce e de fapt amenda.
Dau poate dupa tine taxe sau impozitul au rol de descurajare, caz in care nu mai e diferenta intre taxa si amenda sau penalizare.

Si e clar ca taxa sau impozitul nu au rol de a descuraja sau pedepsi nimic. Sunt nistre contributii la stat (uneori in cuantum discutabil) si atat.

Doar nu te descurajeaza statul sa prestezi ceva daca iti pune impozit pe venit. Cel putin nu aia e intentia.

Discutia e una ipotetica pt ca din fericire inca nu am ajuns in halul in care visezi tu.

Nu-mi surade in niciun fel ideea de amenzi in masa dar cu cutitul la gat probabil ca as sustine amendarea anuala a posesorilor de masini care prezinta pericol pentru ceilalti (masini grele si rapide) inainte de a sustine amendarea celor care au masini in care sunt pusi mai usor in pericol de ceilalti. Intr-un comunism pur si jegos ar fi mai echitabil. Ce zici tu n-ar fi echitabil niciodata si in niciun fel.

Edited by underb, 17 April 2021 - 20:43.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate