Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare
#181
Posted 16 April 2021 - 20:36
Aici depinde, dacă eu am buget de 15k euro dar nu am nevoie de o compacta, de ce sa nu iau o masina de clasa mica bine dotata?
La fel se întâmplă și cu buget de 20k euro etc. Iti iei masina ij funcție de nevoi și nu tot timpul mărimea sau clasa mașinii primează. |
#182
Posted 16 April 2021 - 20:58
Nu au rost nici un fel de comparari. 70% si 72% la primele categorii este putin. Orice comentariu este de prisos.
|
#183
Posted 16 April 2021 - 21:28
mistique, on 16 aprilie 2021 - 13:20, said:
Eu am mai zis si pe celalat topic (L&S III) ca unii sunt prosti si altii o fac pe prostii si se fac ca nu inteleg, comparand mere cu pere. ... Apropo, poti compara și piersici cu struguri, o petarda, tot petarda ramane. Au pus farurile alea să dea gusterilor senzatia ca vor conduce Lambo dar s-au zgarcit la structura. Bine de tot... |
#184
Posted 17 April 2021 - 05:03
MicroEdge, on 16 aprilie 2021 - 20:36, said:
Aici depinde, dacă eu am buget de 15k euro dar nu am nevoie de o compacta, de ce sa nu iau o masina de clasa mica bine dotata? La fel se întâmplă și cu buget de 20k euro etc. Iti iei masina ij funcție de nevoi și nu tot timpul mărimea sau clasa mașinii primează. Legat de stele, 5 stele la o clasa inferioara sunt egale cu 5 stele la o clasa superioara obtinute dupa aceeasi metodologie doar daca lovesti un obiect fix, structura de protectie trebuind sa gestioneze doar inertia propriei greutati. Cele 5 stele nu mai sunt egale nici cand cele 2 masini se lovesc intre ele, nici cand lovesc o masina mai grea decat ele. Si, cu cat masina e mai mica, cu atat sunt mai multe masini mai mari decat ea. Nu vorbesc de o reactie la treaba asta adica de o cursa a "inarmarii" dar relativitatea acelor stele fc de greutate trebuie luata torusi in calcul. Problema apare cand incepi sa faci parada cu presupusa siguranta a masinutei tale (vb la modul general, nu de tine) desi siguranta nu a fost o prioritate reala pentru tine si sa devii condescendent cu cei din jur care spre deosebire de tine isi asuma faptul ca siguranta nu e prioritatea nr1. La mine pe strada lumea ii zice curva unei astfel de persoane ipocrite. Si nu pot contrazice chestia asta. |
#185
Posted 17 April 2021 - 07:09
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9WmpaGDF8E0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#186
Posted 17 April 2021 - 07:49
mistique, on 16 aprilie 2021 - 13:20, said:
Eu am mai zis si pe celalat topic (L&S III) ca unii sunt prosti si altii o fac pe prostii si se fac ca nu inteleg, comparand mere cu pere. Ei nu inteleg ca nu poti sa compari 2 rezultate obtinute in urma a doua teste diferite... cu siguranta daca Logan era testat acum 6 luni lua cred 5 stele jumatate la protectia pasagerilor si nu 4 ca acum si ar fi fost o masina exceptionala din acest punct de vedere. Ce sustin astia de-acum care nu mai pot dormi de grija Daciei? Ar fi ca si cum un parinte ar spune ca baiatul lor este mai destept ca a luat nota 8 in toamna la corigenta (cand a rezolvat corect 1+1 ca sa treaca clasa din mila) decat alt baiat, coleg de clasa cu primul care a luat 7,50 la Olimpiada nationala de matematica! E un buton acolo About 2021 rating, cand il apesi apare mesajul Unchanged from 2020 https://www.euroncap...safety-ratings/ In toamna lui 2020 cand s-au lansat noile modele deja s-au testat masini tot anul dupa metodologia noua Din promotia 2020/2021 Dacia Sandero si Hyundai i10 sunt de corigenta, iar Toyota yaris si seat leon sunt de olimpiada... facand o selectie a masinilor mai accesibile la pret din lista testatelor |
#187
Posted 17 April 2021 - 07:57
#188
Posted 17 April 2021 - 09:09
Legat de asta, eu tot nu înțeleg de ce nu fac teste la 90km/h sau sa testeze franarea automata la viteze mai mari 90-130.
Oricum sa fim sinceri cine se uita la stele ncap când își ia masina? Majoritatea din noi ne uitam la sistemele de siguranta (airbag-uri) si la chestii de confort ce pot avea legătură cu siguranță gen Cruise control adaptiv. La sfaturi cumpărare nu am citit niciunde ca cineva își ia masina x ca are detecție pietoni dar totuși e interesanta masina y ca are protecție trotinete @underb, ai dreptate. În cercul meu de roetebi sincer nu am auzit niciodată de ncap, fiecare spune alte chestii legate de masina. Tot legat de asta, știți vreun model unde e specificata distanta de frânare de la 50/90/130 km/h? Pe uscat și ud? Edited by MicroEdge, 17 April 2021 - 09:10. |
#189
Posted 17 April 2021 - 09:20
Sistemul de frânare se proiectează/dimensionează conform ISO3560, niciun producător nu o sa face publice teste adiționale pentru ca nu reprezintă o condiție de conformitate CE.
Așadar, chiar dacă se fac teste pe diferite suprafețe, rezultatele nu sunt publice și sunt făcute mai mult pentru prestația client și nu pentru performanța in sine. Mai mult, suprafața uda este greu de definit, pentru a putea dovediți ca îndeplinești o condiție, testul trebuie sa fie repetabil și mai ales condițiile trebuie sa fixe. Asfaltul uscat este usor de replicat, dar la asfaltul ud este mai dificil. |
#190
Posted 17 April 2021 - 09:25
#191
Posted 17 April 2021 - 09:30
Este aiurea că în țara noastră se produc o groază de accidente cu victime și una dintre cele mai populare mărci de mașini are un standard de siguranță redus. Poate că pe lângă taxarea mașinilor poluante ar trebui taxate și mașinile nesigure, atâta timp cât această nesiguranță este proiectată asupra altora.
Nu de alta însă ar stimula producătorii să ia în serios siguranța. Totuși nu mai suntem în anii '50 când făceai 4 copii din care 2 oricum crăpau tineri în tot felul de accidente. (Mă rog, exagerat însă ilustrativ) bossake, on 17 aprilie 2021 - 09:25, said:
ce coincidenta, masinile care pleaca de pe la 9000 sunt corigente iar alea care pleaca de pe la vreo 14 (yaris) sau 15,16 (leon) sunt olimpice cum naiba isi permit astia sa faca masinile de 10 mii mai slabe decat alea de 15 nu stiu. Cu zeci de euro în plus mașinile ar deveni la fel de sigure ca cele mai scumpe. Și asta s-ar putea obține doar prin impozitarea mașinilor nesigure. Atuinci chiar s-ar uita toți la acest aspect. Edited by benis, 17 April 2021 - 09:28. |
#192
Posted 17 April 2021 - 09:39
Cum dracu de numai la taxări și impozitări vă stă mintea?
Banii colectați în urma acestei impozitări vor fi împărțiți frățește între parlamentari, că ie săraci, amărâții! |
#193
Posted 17 April 2021 - 09:42
bossake, on 17 aprilie 2021 - 09:25, said:
ce coincidenta, masinile care pleaca de pe la 9000 sunt corigente iar alea care pleaca de pe la vreo 14 (yaris) sau 15,16 (leon) sunt olimpice cum naiba isi permit astia sa faca masinile de 10 mii mai slabe decat alea de 15 nu stiu. hyundai i10 e o masina supermini de 3.6m si mai usoara ca Sandero, genul asta de masini sunt mai greu de facut sigure...dimensiunile mici permit mai putin spatiu pentru deformare si o trage in jos si greutatea mai mica. i20 care e in clasa de dimensiuni/greutate cu sandero si mai ieftina ca yaris cel mai probabil va obtine rezultate mai bune ca i10/sandero |
#194
Posted 17 April 2021 - 09:48
Pe scurt, hai sa luam niste bani de la saraci ca sa-i facem si mai saraci si sa fim siguri ca nu isi vor mai lua vreodata o masina mai sigura decat rabla cu care se cara momentan si de care daca ar putea ar scapa cu prima ocazie. Si asta eventual fara a afla nimeni vreodata unde se duc banii aia si sub ce forma se intorc la cei care ii platesc. Ca doar taxele si impozitele nu se platesc pentru a beneficia in vreun fel de ele ci sunt un fel de amenda.
Misto. Mai aveti idei din astea? Daca crezi ca o sa o duci bine intre saraci, crezi prost. Doar te simti bine ca nu esti tu ultima gaina din CAP si cam atat. Si, bineinteles, masinile nesigure vor ramane aceleasi ca si pana acum. Test de caracter - masinile folosite pana acum le-ai casat sau le-ai vandut? Ca sigur nu luau 5 stele daca erau testate in momentul in care le-ai vandut. Acum, bineinteles, sa fie taxati fraierii care te-au scapat de ele. benis, on 17 aprilie 2021 - 09:30, said:
Este aiurea că în țara noastră se produc o groază de accidente cu victime și una dintre cele mai populare mărci de mașini are un standard de siguranță redus. Poate că pe lângă taxarea mașinilor poluante ar trebui taxate și mașinile nesigure, atâta timp cât această nesiguranță este proiectată asupra altora. Nu de alta însă ar stimula producătorii să ia în serios siguranța. Totuși nu mai suntem în anii '50 când făceai 4 copii din care 2 oricum crăpau tineri în tot felul de accidente. (Mă rog, exagerat însă ilustrativ) Cu zeci de euro în plus mașinile ar deveni la fel de sigure ca cele mai scumpe. Și asta s-ar putea obține doar prin impozitarea mașinilor nesigure. Atuinci chiar s-ar uita toți la acest aspect. Edited by underb, 17 April 2021 - 09:59. |
#195
Posted 17 April 2021 - 10:09
stalker2142, on 17 aprilie 2021 - 09:42, said: hyundai i10 e o masina supermini de 3.6m si mai usoara ca Sandero, genul asta de masini sunt mai greu de facut sigure...dimensiunile mici permit mai putin spatiu pentru deformare si o trage in jos si greutatea mai mica. i20 care e in clasa de dimensiuni/greutate cu sandero si mai ieftina ca yaris cel mai probabil va obtine rezultate mai bune ca i10/sandero Edited by underb, 17 April 2021 - 10:14. |
|
#196
Posted 17 April 2021 - 16:20
ericmario, on 17 aprilie 2021 - 09:39, said:
Cum dracu de numai la taxări și impozitări vă stă mintea? Banii colectați în urma acestei impozitări vor fi împărțiți frățește între parlamentari, că ie săraci, amărâții! Nu e chiar așa, uite, din taxe se finanțează cu succes programe gen rabla sau finanțare pentru mașini electrice. La fel s-ar putea oferi niște tichete pentru mașini mai sigure. A, că mai fură politicienii curent, aia e altă discuție. Așa nu mai implementăm nimc că oricum "se fură dom'le". underb, on 17 aprilie 2021 - 09:48, said:
Pe scurt, hai sa luam niste bani de la saraci ca sa-i facem si mai saraci si sa fim siguri ca nu isi vor mai lua vreodata o masina mai sigura decat rabla cu care se cara momentan si de care daca ar putea ar scapa cu prima ocazie. Aceste programe au în general rolul tocmai de a ajuta pe cei săraci să își ia mașină mai puțin poluantă și mai sigură. |
#197
Posted 17 April 2021 - 17:49
benis, on 17 aprilie 2021 - 16:20, said:
Nu e chiar așa, uite, din taxe se finanțează cu succes programe gen rabla sau finanțare pentru mașini electrice. La fel s-ar putea oferi niște tichete pentru mașini mai sigure. A, că mai fură politicienii curent, aia e altă discuție. Așa nu mai implementăm nimc că oricum "se fură dom'le". Aceste programe au în general rolul tocmai de a ajuta pe cei săraci să își ia mașină mai puțin poluantă și mai sigură. Păi și dacă bagă taxele alea, ghici cine le plătește la final? Taxe, taxe, taxe... Parcă ai fi ciocoi. |
#198
Posted 17 April 2021 - 17:54
Astia sunt neomarxistii, ei motiveaza ca cica "ajuta" pe omul ala sa isi ia o masina mai buna mai sigura.
sigur ca da, toti posesorii viitori de Logan de 9-12000 hai sa ii "ajutam" sa le scumpim masina si in final sa ii obligi sa cumpere masini de 15 mii )))) baiii, eu de fapt te ajut ma.... Edited by bossake, 17 April 2021 - 17:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users