Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

UB Facultatea de Limbi si Literaturi Straine

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Narutomaki11

Narutomaki11

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.04.2021
Buna!

Sunt eleva in clasa a 11-a pe profil uman si, dupa cum stiti, optiunile mele de facultate sunt limitate. In ultimul timp ma gandesc sa aplic la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, specializarea Traducere si Interpretare insa multi spun ca meseria de traducator este instabila din punct de vedere financiar.  As vrea sa aleg japoneza ca limba B pentru ca am auzit ca un traducator de limba exotica castiga intre 1000 si 4000 de euro. Bineinteles ca nu ma astept sa castig aceasta suma de la inceput dar hei, e bine sa speri, nu?

Ceea ce ma intereseaza este: merita sa merg la FLLS? Merita sa ma fac traducator? Merita sa aleg japoneza ca limba B? Daca este cineva care studiaza sau a terminat FLLS sectia traducere si intepretare, imi poate spune cum e viata in timpul sau dupa terminarea facultatii? Mentionez ca sunt pasionata de limbi straine dar vreau sa stiu daca merita sa merg mai departe in acest domeniu din punct de vedere financiar.

Multumesc anticipat!

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,594
  • Înscris: 30.07.2003