Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Universitati din Romania

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
andreii4563

andreii4563

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 09.06.2019
Salut, sunt elev de clasa a XII-a la Mate-Info si cam vine vremea sa imi aleg facultatea. Deja m-am gandit la AC UPB (sau ETTI daca n-am noroc), dar parintii ma bat la cap (pe buna dreptate daca ma gandesc mai bine) sa imi aleg si alte facultati ca sa am "back-ups"
Eu pe langa UPB ma gandeam sa aplic si la UB FMI Info ca doar nu se da admitere, la UAIC pe Info ca tot asa nu e admitere si la UBB/UTCN daca nu se da admiterea in aceeasi zi cu Poli
Mai sunt si alte variante de Info/AC bune? Am auzit si de UniTBV ca ar fi o facultate buna dar nu sunt foarte sigur
Posted Image

#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Alooo ....
Mai mult de jumatate din companiile de IT fac pipi pe diploma de licenta
Logica e simpla - daca ai cartonul, nu inseamna ca te si pricepi
Alege ce-o fi ca ... urma alege

#3
andreii4563

andreii4563

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 09.06.2019

View PostNaijax, on 10 aprilie 2021 - 14:45, said:

Alooo ....
Mai mult de jumatate din companiile de IT fac pipi pe diploma de licenta
Logica e simpla - daca ai cartonul, nu inseamna ca te si pricepi
Alege ce-o fi ca ... urma alege
Chiar fac pipi? Eu credeam ca diploma merita

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member