Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW nu va mai dezvolta motoare cu combustie interna
Last Updated: Mar 30 2021 11:18, Started by
danzi23
, Mar 22 2021 16:47
·
0
#37
Posted 22 March 2021 - 18:24
Testosteron, on 22 martie 2021 - 18:21, said:
Dacia spring e un kkt de mașină. Puterea motorului e ca și la Trabant. |
#38
Posted 22 March 2021 - 18:32
#39
Posted 22 March 2021 - 18:37
Naijax, on 22 martie 2021 - 18:16, said: Dar chiar ca esti rupt de realitatile patriei ... Pulimea in Romania are salariul minim pe economie in acte iar restu' la negru Cei care isi permit totusi sa bage o rata la troaca, nu vor sa auda de Dacia nici in ruptul capului Adica ce ... ii jignesti chiar in halul asta ? |
#41
Posted 22 March 2021 - 18:52
Phobos, on 22 martie 2021 - 18:21, said:
Karhu, pentru multi romani e mare si un credit de 20-30.000 de lei, nu de euro. Ar veni vreo 200 euro/ lună pe 5 ani, cu avans 10%. M-am dat vreo două ore cu un Leaf saptamana trecută, e perfectă pt oraș și pt drumuri scurte extraurbane. |
#42
Posted 22 March 2021 - 18:53
Cu totii uitati ceva important. Ceva ce toate firmele mari vor sa uitati.
De mai bine de 100 de ani exista producatori auto. Multi au devenit transnationali. Actionarii lor din bogati au devenit si mai bogati. Totul pe seama masinilor cu motoare termice vandute, repet in mai bine de 100 de ani. Si dintr-o data toti vor electricitate. Nu simt ca ar avea vreo obligatie catre cei carora le-au vandut masini cu motoare termice. Nici usturoi nu au mancat nici guritza nu le miroase. Iar acum vor sa vanda niste cutii cu motoare electrice, de 2-3 ori mai scumpe. Pana cand firmele auto nu vor fi obligate sa suporte o parte din costurile trecerii de la motoare termice, eventual prin oferirea de despagubiri pe masinile vechi, nu sunt sanse. |
#43
Posted 22 March 2021 - 18:55
Deci vewe-ul in ultimii ani au dat-o in bara cu orice motor pe benzina / diesel si s-au hotarat sa treaca la electric ? Pai astia o s-o dea in bara din nou si cu electricele ca precedent au deja cu id .... vai steaua lor .
Edited by DDooGG, 22 March 2021 - 18:56. |
#44
Posted 22 March 2021 - 18:57
Karhu, on 22 martie 2021 - 17:59, said:
Singura conditie mai restrictiva e sa stai la casa, nu la bloc. danzi23, on 22 martie 2021 - 16:47, said:
"Following Audi’s lead, the Volkswagen brand (VW) no longer intends to develop new combustion engines In sfarsit. Daca VW mai trage 10 ani de tehnologia curenta, probabil peste vreo 40 de ani scapam si noi de cazanele din orase. Sper sa apuc ziua aia. Edited by unu999, 22 March 2021 - 18:57. |
#45
Posted 22 March 2021 - 18:57
MicroEdge, on 22 martie 2021 - 18:24, said:
Este o mare diferență între motorul termic și cel electric. Tu cu masina ta mergi constant la 5000 rpm sa ai toată puterea? La motorul electric nu e necesar sa dai blana sa beneficiezi de toată puterea Edited by DDooGG, 22 March 2021 - 18:58. |
#46
Posted 22 March 2021 - 18:59
cutzu_rexi, on 22 martie 2021 - 17:33, said:
O electrica polueaza de cel putin 10 ori mai mult decat o masina cu motor termic dar degeaba explici asta zelotilor verzi care nu vad mai departe de motor. De cand au bagat norme euro poluarea masinilor a tot crescut din cauza ca producatorii au scazut durata de viata a masinilor pentru a indeplini acele norme. |
|
#47
Posted 22 March 2021 - 19:00
#49
Posted 22 March 2021 - 19:08
adip1962, on 22 martie 2021 - 18:53, said:
Si dintr-o data toti vor electricitate. Nu simt ca ar avea vreo obligatie catre cei carora le-au vandut masini cu motoare termice. Nici usturoi nu au mancat nici guritza nu le miroase. Iar acum vor sa vanda niste cutii cu motoare electrice, de 2-3 ori mai scumpe. Pana cand firmele auto nu vor fi obligate sa suporte o parte din costurile trecerii de la motoare termice, eventual prin oferirea de despagubiri pe masinile vechi, nu sunt sanse. apropo de suportat costuri, ai idee cum apar motoarele astea? sau orice fel de inovație? cine suportă oare costurile pentru inventat motorul, frâna, ștergătorul și naiba mai știe ce? Karhu, on 22 martie 2021 - 19:06, said:
Springul e de oraș, nici nu are de ce să prindă suta. |
#50
Posted 22 March 2021 - 19:15
bossake, on 22 martie 2021 - 17:33, said:
Nu va mai dura mult, cel putin prin Romania, cu fanatismul asta cu electric & shit. Lumea s-a trezit la realitate si nu va mai accepta toate aberatiile astea ale UE. si imi consuma la pompa cca 6 in afara, si vreo 7 in oras... unu999, on 22 martie 2021 - 18:59, said: Era in Academia Catavencu o rubrica: "Din preputul gandirii" + energia aia electrica tot trebuie produsa + randamentul acumulatorului. |
#51
Posted 22 March 2021 - 19:20
|
#52
Posted 22 March 2021 - 19:31
DDooGG, on 22 martie 2021 - 18:57, said: La spring ii ia 20 de sec ( la vale ) sa prinda suta ... ca de e la deal , ii ia o zi ; goz . Spring e masina de oras/suburbie și de naveta/transport chestii mici. Crezi ca cine își ia masina de oras e interesat în cât timp prinde suta? De la 0-60 acceleratia este buna |
#53
Posted 22 March 2021 - 19:37
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users